abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116537023

The basics

SPOILER: Handige linkjes en sites
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Haaksels uit het vorige topic:

De tas van SPUUGLOKJE

De aap van DOTTEY

De zebra van DONNARUSH

Het gepimpte krukje van OEROEKLOEROE

De Harlequin Hoodie van LIJNLOOS

*O* Hook on! *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door BrainTeaser op 08-09-2012 16:47:58 ]
Smile, tomorrow will be worse...
pi_116537238
Ik zie het helemaal zitten, die plaid. Dat warme weer moet nu maar snel over zijn want ik krijg er alleen maar zweethanden van 8-)
pi_116537560
Jaaa kerstballen *O* Ik ben inmiddels met de 19e bezig, maandag denk ik de kerstboom neerzetten voor foto's ~:)
pi_116538623
ben benieuwd :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_116540271
Hoi hoi!! Ben tijdje weggeweest (vakantie enzo) en was er nog niet zo lang maar wat zijn er ondertussen ontzettend veel mooie dingen gemaakt!!!! :D :O teveel om op te noemen!!! Krijg steeds meer zin om weer wat te maken.
Zelf heb ik ook niet helemaal stilgezeten qua haken, de olifant waar ik mee bezig was (waarvan ik de slurf eerst binnenstebuiten aan 't haken was :9 ) is af!! De ontvangster heeft hem met heel veel blijdschap in ontvangst genomen :) (hoop dat alles goed er aan vast blijft zitten :X ) (en stiekem heb ik de ogen er op vastgelijmd met secondelijm)

Succes allemaal met jullie creaties!! :D Het wordt vast mooi! : )

FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 8 september 2012 @ 18:59:19 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_116540471
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:51 schreef wild-r0se het volgende:
Hoi hoi!! Ben tijdje weggeweest (vakantie enzo) en was er nog niet zo lang maar wat zijn er ondertussen ontzettend veel mooie dingen gemaakt!!!! :D :O teveel om op te noemen!!! Krijg steeds meer zin om weer wat te maken.
Zelf heb ik ook niet helemaal stilgezeten qua haken, de olifant waar ik mee bezig was (waarvan ik de slurf eerst binnenstebuiten aan 't haken was :9 ) is af!! De ontvangster heeft hem met heel veel blijdschap in ontvangst genomen :) (hoop dat alles goed er aan vast blijft zitten :X ) (en stiekem heb ik de ogen er op vastgelijmd met secondelijm)

Succes allemaal met jullie creaties!! :D Het wordt vast mooi! : )

[ afbeelding ]
k hoop dat de ontvanger geen klein kind is dat nog weleens wat in de mond steekt? want secondenlijm :X
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_116540554
quote:
Ja, dankje!
pi_116540720
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:59 schreef Ynske het volgende:

[..]

k hoop dat de ontvanger geen klein kind is dat nog weleens wat in de mond steekt? want secondenlijm :X

een heel groot klein kind ja! :D *O* (daar had ik rekening mee gehouden ;) )
pi_116541756
Mijn complimenten voor de haaksters van de zebra, de aap, de tas, de hoodie en het hoesje voor over de kruk. Wat zien jullie werken er goed uit zeg!

Bijou, het wil wel lukken met kerstballen haken. Heb je de patronen uit een boek? O ergens van internet? Lijkt me leuk om eens te proberen, maar ik vind niet zulke leuke patronen.
http://creatiesvankokosnoot.blogspot.com
pi_116542817
De tas is mooi van spuuglokje!

Mijn poncho is af:

Foto is niet heel duidelijk (telefoonfoto).

Ik mis alleen nog een rand, maar ik weet niet wat voor rand :P
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:22:40 #11
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_116543082
Leuk, Herfstblad! Ik ben dol op poncho's, deze is echt lekker vrolijk!
Randen vind ik ook altijd lastig. Ik ga er een boekje voor bestellen, moest op credit card wachten maar dat is afgelopen week geregeld.

Spuuglokje, O+ darling, duifje, mopje, hartje, sheetje, poppetje, wil je mij vertellen welk patroon die tas is? En met welk garen je het gaat maken?
Dank je wel poepje, suikertje, liefje, hartediefje. O+ *; O+ ;)
... ♥ ik mis je ♥
pi_116543137
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 19:41 schreef creatiesvankokosnoot het volgende:

Bijou, het wil wel lukken met kerstballen haken. Heb je de patronen uit een boek? O ergens van internet? Lijkt me leuk om eens te proberen, maar ik vind niet zulke leuke patronen.
Ik heb het patroon zelf bedacht omdat ik ook niet kon vinden wat ik zocht. Kwam in die zoektocht wel dit tegen: http://annekids.blogspot.nl/2010/11/gehaakte-ballen.html (ik ben dan weer niet zo'n fan van ballen in helften die je aan elkaar moet maken, dan krijg je al gauw een bilnaadbal :P) en http://www.mijnwebwinkel.(...)troon-kerstbal-haken
Misschien heb je er wat aan :)
pi_116543146
Bedankt voor de complimenten. Het is een kussenhoesje van 50 x 50 cm. De Lucy granny blijft leuk. :)
Omdat ie niet in de OP staat, ga ik hem lekker nog een keertje posten. 8-)

creatiesvankokosnoot: catania gebruik ik erg graag. Het haakt heel fijn, de kleuren zijn mooi en het is goed verkrijgbaar. Voor dekens (behalve de poppendekentjes voor mijn dochter) zal ik het niet snel gebruiken, dan wordt het vlug te zwaar. Maar voor beestjes, kussenhoesjes e.d. vind ik het fantastisch. Voor sjaals vond ik merinos extra fine van drops heerlijk. Zo zacht, ook na het wassen en een winter lang dragen. Softfun haakt ook erg fijn. Wat duurder, maar dat vind ik het wel waard als het een cadeautje is. Voor babydekentjes, kussenhoesjes, sjaals, goed spul. Saskia gebruik ik ook, maar voor iets dat niet direct op je lichaam komt, daar vind ik het niet zacht genoeg voor. Al ga ik dat wassen met verzachter en drogen wel proberen voor de deken die ik nu maak.

Wat een schattig hoesje zo oeroekloeroe.

He, een Zoe! Leuk gedaan Donna.

Echt een moppie zo O+ Dottey.

Haakmiep: voor vergroten zou ik dikker garen nemen of een dubbele draad. Maar ik ben niet zo handig dat ik patronen kan aanpassen. ;)

Voor de formaliteit ga ik hier ook nog eens zeggen dat ik het tasje erg mooi vind Spuuglokje. :)

Lekker vrolijk Herfstblad. :)

En tot slot een padma
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_116543163
Vrolijke poncho!
pi_116543175
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:22 schreef phluphy het volgende:

Spuuglokje, O+ darling, duifje, mopje, hartje, sheetje, poppetje, wil je mij vertellen welk patroon die tas is? En met welk garen je het gaat maken?
Dank je wel poepje, suikertje, liefje, hartediefje. O+ *; O+ ;)
Daar gaaaaaaaat m'n project voor volgend jaar! :P ;)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:27:50 #16
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_116543274
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:24 schreef YPPY het volgende:
Bedankt voor de complimenten. Het is een kussenhoesje van 50 x 50 cm. De Lucy granny blijft leuk. :)
Omdat ie niet in de OP staat, ga ik hem lekker nog een keertje posten. 8-)

[ afbeelding ]

En tot slot een padma
[ afbeelding ]
Jouw/mijn/ons kussen niet in de OP. Ik zeg: revolutie! ;)

Je padma is lief. Hoe heet-ie? (en zeg niet: padma 8)7 )

En verder ben je gewoon een stomme tut. Met je projectje voor volgend jaar. ;) Kussie. :*
... ♥ ik mis je ♥
pi_116543306
Die kussenhoes van jou vond ik trouwens ook erg gaaf, YPPY :)

Ik zoek eigenlijk een randje met bloemetjes. Geloof dat trui die bij een poncho heeft gebruikt, maar ik kan daar het patroon niet van vinden :P
Ik heb wel een patroon dat getekend is, maar ik ben niet heel goed in tekeningen lezen bij haakpatronen.
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:32:20 #18
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_116543443
Vind je dit iets? Die kan ik nog wel tevoorschijn toveren.

... ♥ ik mis je ♥
pi_116543450
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:27 schreef phluphy het volgende:

[..]

Jouw/mijn/ons kussen niet in de OP. Ik zeg: revolutie! ;)
Om te vergelden een foto van de eerste versie, voor Eer ende Vaaderlandt!!!

quote:
Je padma is lief. Hoe heet-ie? (en zeg niet: padma 8)7 )
Geen idee? Hij is bij een baby die niet kan praten. >:O

quote:
En verder ben je gewoon een stomme tut. Met je projectje voor volgend jaar. ;) Kussie. :*
Lekker puh, ik heb je adres!!!!!!!! })
*OUD heilige*
pi_116543477
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:32 schreef phluphy het volgende:
Vind je dit iets? Die kan ik nog wel tevoorschijn toveren.

[ afbeelding ]
Ik zoek meer 'hangende' bloempjes. Dus ipv franjes zegmaar :)

* Herfstblad Gaat eens kijken of ze de poncho met die rand nog kan vinden in de topics :P
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:35:26 #21
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_116543573
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:32 schreef YPPY het volgende:

Stoere praat
:7

1). Je maakt prachtige kussenhoezen
2). Je padma heet vanaf nu Paddy. Omdat dat zo lekker .. Iers klinkt. :')
3). Volgend jaar heb ik al 20 van die tassen joh. :W :Y :{w ;)
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:35:56 #22
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_116543595
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Ik zoek meer 'hangende' bloempjes. Dus ipv franjes zegmaar :)

* Herfstblad Gaat eens kijken of ze de poncho met die rand nog kan vinden in de topics :P
Ik gluur mee. Heb belangstelling! :Y
... ♥ ik mis je ♥
pi_116543791
:( Ik kan het randje niet vinden. Grr!
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:46:23 #24
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_116544019
Herfstblad gaaf die poncho :) houd niet zo van poncho's maar vind t patroon tof! :D beetje mexicaans

en padmaa :D:D

Vandaag armbandjes gemaakt met zpagetti :) heel simpel, komt nog wel een foto ;)
pi_116544337
Kreeg vandaag mijn nieuwe via Etsy bestelde haaknaald binnen O+

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')