SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou ik voor mijn verjaardag vragen?
En wat voor feest moet het worden? (Nee geen FOK! Feest)
En verzin hier een plan hoe ik 's avonds bij een gastgezin stiekem naar buiten kan om mijn verjaardag in Londen te vieren
En cadeautjes van jullie accepteer ik ook.![]()
Groentjes![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi lieverdjes en haters,
Ik word op 17 oktober eindelijk 16
Ik zit dan een weekje in Londen met school
Maar wil niet dat jullie me dan vergeten, dus alvast een topicDoor het te vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou ik voor mijn verjaardag vragen?
En verzin hier een plan hoe ik 's avonds bij een gastgezin stiekem naar buiten kan om mijn verjaardag in Londen te vieren
En cadeautjes van jullie accepteer ik ook.![]()
Groentjes
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
In oktober zit ik in Londen. Dus ik feliciteer je nu alvast, of heb je dat liever niet?quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga niet dood, hopelijk in mijn topic in oktober nog open, kunnen jullie me dan feliciteren.
Misschien kan je me feliciteren in Londen zelfquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:11 schreef iFok. het volgende:
[..]
In oktober zit ik in Londen. Dus ik feliciteer je nu alvast, of heb je dat liever niet?
Ik denk niet dat ik de kans krijg van mijn gastgezin om naar je toe te komen en je te feliciteren, en internet heb ik daar ook niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien kan je me feliciteren in Londen zelf![]()
Alvast bedankt
Dus? Neem ik toch mee in mijn kofferquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
In Londen mag je geen drank kopen op je 16e![]()
Jammer maar helaas.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:14 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de kans krijg van mijn gastgezin om naar je toe te komen en je te feliciteren, en internet heb ik daar ook niet.
Ik zou je een smsje kunnen sturen.
Ik rook sowieso nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
En je mag ook niet roken op je 16e in engeland
De 12e en tien jaar ouder dan jij.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wanneer?
En hoe oud word jij dan?
Leuk, zou het proberen te onthoudenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De 12e en tien jaar ouder dan jij.
Wordt een ouwe lul, kutzooi![]()
1. Ik heb een vriend.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:28 schreef SkyArmada het volgende:
Trek een jongen uit je klas af en glijd uit over zijn warme stralen zaad. Wegens een meervoudige armfractuur mag je naar huis en ga je thuis killerhard zuipen. Deed ik ook, was echt fantastisch.
Hehe, succesquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuk, zou het proberen te onthouden
En klopt.
Geen haat hoor.
jij deed het toch met een 13 jarigequote:Op zaterdag 8 september 2012 16:28 schreef SkyArmada het volgende:
Trek een jongen uit je klas af en glijd uit over zijn warme stralen zaad. Wegens een meervoudige armfractuur mag je naar huis en ga je thuis killerhard zuipen. Deed ik ook, was echt fantastisch.
1. Okequote:Op zaterdag 8 september 2012 16:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Ik heb een vriend.
2. Nee bedankt.
3. Leuk voor jou.
Het komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 8 september 2012 16:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hehe, succes
En dankje. Denk ik. Fuck
Met FOK! pensioen ja?quote:
Jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje
Oh nee toch niet, tijd kan je niet terugdraaien, einz einz![]()
![]()
[..]
Met FOK! pensioen ja?
Geestelijk ben ik nog vele jaren jonger thoughquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje
Oh nee toch niet, tijd kan je niet terugdraaien, einz einz![]()
![]()
Dat weten we toch.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik nog vele jaren jonger though
Vaarwel?quote:
Vaarwel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat weten we toch.![]()
[..]
Vaarwel?
Denk het niet, maar blijf hopen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:50 schreef smegmanus het volgende:
Ow oké, dus 17 Oktober krijg ik een DM van je met een pic van je tieten?
Oh snapquote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:58 schreef TBakkert het volgende:
geef je echt geen feestje voor FOK!kers trouwens?
ha, maar je broertje is sws al aanwezigquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
En dank broertje
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:58 schreef DrommelsDrommels het volgende:
aaawh een kinderfeestje , zo schattig
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je moeder is ook lekker, maar daar zeur ik ook niet over.
Ga nu maar weg.
Je bent wel een beetje te baldadig voor een meisje van 15. Volgende maand mag je een grote mond opzetten, als je op MTV komt en een dikke party geeft, dan mag je zeuren hoe je nieuwe 110 inch tv scherm niet aan je eisen voldoet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga nu maar weg.
Ik stel voor een anale gangbang met 10 negersquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
dus je vond de stank niet erg ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga nu maar weg.
dan komt ze in het programma van 16 and pregnantquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje te baldadig voor een meisje van 15. Volgende maand mag je een grote mond opzetten, als je op MTV komt en een dikke party geeft, dan mag je zeuren hoe je nieuwe 110 inch tv scherm niet aan je eisen voldoet.
Klopt, maar dat ligt aan mijn gastgezinquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:11 schreef Woestijnvos het volgende:
Dan kun je daar Fish and chips eten.
Ben niet zo verwend, daarbij een bitch.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje te baldadig voor een meisje van 15. Volgende maand mag je een grote mond opzetten, als je op MTV komt en een dikke party geeft, dan mag je zeuren hoe je nieuwe 110 inch tv scherm niet aan je eisen voldoet.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:45 schreef Aambeienzalf het volgende:
[..]
Ik stel voor een anale gangbang met 10 negers
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:47 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
dus je vond de stank niet erg ?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:55 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dan komt ze in het programma van 16 and pregnant
Als er geen regenpijp is?quote:Op zondag 9 september 2012 11:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
Gewoon classic style via de regenpijp naar buiten klimmen natuurlijk.
quote:
Uh ja?quote:Op zondag 9 september 2012 11:34 schreef colafles3 het volgende:
alsof iemand het boeit wanneer jij jarig bent.
Nou mij nietquote:Op zondag 9 september 2012 11:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh ja?
Ik ben ik, het boeit iedereen.
DM.quote:
Ik wil wel een sweet 16 geven, dat wel.quote:
Mag ik het op facebook plaatsen?quote:Op zondag 9 september 2012 12:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
DM.
[..]
Ik wil wel een sweet 16 geven, dat wel.
quote:Op zondag 9 september 2012 12:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mag ik het op facebook plaatsen?
gr grrr terug namens Loekie de leeuw.quote:Op zondag 9 september 2012 11:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ligt aan mijn gastgezin
[..]
Ben niet zo verwend, daarbij een bitch.
Nou gr. gr.
Is goed Henk.quote:Op zondag 9 september 2012 12:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
gr grrr terug namens Loekie de leeuw.
niet Ingrid?quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 12:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan ook.
Maar ik heb geen kort pittig kapsel
Bedankt, al is het nog lang niet.quote:Op zondag 9 september 2012 18:12 schreef Compliment het volgende:
Alvast gefeliciteerd en veel plezier in Londen.![]()
Groerten.
quote:Op zondag 9 september 2012 18:08 schreef DeHangui het volgende:
Vraag een cm of 23, dan hoef ik het alleen nog maar in te pakken
FUCK FUCK FUCK, ik las de TT met het getal 16 niet, sorry!
Lief zijn.
Daarom zei ik ook: alvast.quote:Op maandag 10 september 2012 17:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedankt, al is het nog lang niet.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 september 2012 17:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]___!
Ik deed tweetalige vwo, en gezakt naar havo, groetjes.
nou bij deze dan hequote:Op zaterdag 8 september 2012 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga niet dood, hopelijk in mijn topic in oktober nog open, kunnen jullie me dan feliciteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |