SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou ik voor mijn verjaardag vragen?
En wat voor feest moet het worden? (Nee geen FOK! Feest)
En verzin hier een plan hoe ik 's avonds bij een gastgezin stiekem naar buiten kan om mijn verjaardag in Londen te vieren
En cadeautjes van jullie accepteer ik ook.![]()
Groentjes![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi lieverdjes en haters,
Ik word op 17 oktober eindelijk 16
Ik zit dan een weekje in Londen met school
Maar wil niet dat jullie me dan vergeten, dus alvast een topicDoor het te vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou ik voor mijn verjaardag vragen?
En wat voor feest moet het worden? (Nee geen FOK! Feest)
En verzin hier een plan hoe ik 's avonds bij een gastgezin stiekem naar buiten kan om mijn verjaardag in Londen te vieren
En cadeautjes van jullie accepteer ik ook.![]()
Groentjes
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
In oktober zit ik in Londen. Dus ik feliciteer je nu alvast, of heb je dat liever niet?quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga niet dood, hopelijk in mijn topic in oktober nog open, kunnen jullie me dan feliciteren.
Misschien kan je me feliciteren in Londen zelfquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:11 schreef iFok. het volgende:
[..]
In oktober zit ik in Londen. Dus ik feliciteer je nu alvast, of heb je dat liever niet?
Ik denk niet dat ik de kans krijg van mijn gastgezin om naar je toe te komen en je te feliciteren, en internet heb ik daar ook niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien kan je me feliciteren in Londen zelf![]()
Alvast bedankt
Dus? Neem ik toch mee in mijn kofferquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
In Londen mag je geen drank kopen op je 16e![]()
Jammer maar helaas.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:14 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de kans krijg van mijn gastgezin om naar je toe te komen en je te feliciteren, en internet heb ik daar ook niet.
Ik zou je een smsje kunnen sturen.
Ik rook sowieso nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
En je mag ook niet roken op je 16e in engeland
De 12e en tien jaar ouder dan jij.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wanneer?
En hoe oud word jij dan?
Leuk, zou het proberen te onthoudenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De 12e en tien jaar ouder dan jij.
Wordt een ouwe lul, kutzooi![]()
1. Ik heb een vriend.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:28 schreef SkyArmada het volgende:
Trek een jongen uit je klas af en glijd uit over zijn warme stralen zaad. Wegens een meervoudige armfractuur mag je naar huis en ga je thuis killerhard zuipen. Deed ik ook, was echt fantastisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |