De 12e en tien jaar ouder dan jij.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wanneer?
En hoe oud word jij dan?
Leuk, zou het proberen te onthoudenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De 12e en tien jaar ouder dan jij.
Wordt een ouwe lul, kutzooi![]()
1. Ik heb een vriend.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:28 schreef SkyArmada het volgende:
Trek een jongen uit je klas af en glijd uit over zijn warme stralen zaad. Wegens een meervoudige armfractuur mag je naar huis en ga je thuis killerhard zuipen. Deed ik ook, was echt fantastisch.
Hehe, succesquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuk, zou het proberen te onthouden
En klopt.
Geen haat hoor.
jij deed het toch met een 13 jarigequote:Op zaterdag 8 september 2012 16:28 schreef SkyArmada het volgende:
Trek een jongen uit je klas af en glijd uit over zijn warme stralen zaad. Wegens een meervoudige armfractuur mag je naar huis en ga je thuis killerhard zuipen. Deed ik ook, was echt fantastisch.
1. Okequote:Op zaterdag 8 september 2012 16:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Ik heb een vriend.
2. Nee bedankt.
3. Leuk voor jou.
Het komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 8 september 2012 16:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hehe, succes
En dankje. Denk ik. Fuck
Met FOK! pensioen ja?quote:
Jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje
Oh nee toch niet, tijd kan je niet terugdraaien, einz einz![]()
![]()
[..]
Met FOK! pensioen ja?
Geestelijk ben ik nog vele jaren jonger thoughquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje
Oh nee toch niet, tijd kan je niet terugdraaien, einz einz![]()
![]()
Dat weten we toch.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik nog vele jaren jonger though
Vaarwel?quote:
Vaarwel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat weten we toch.![]()
[..]
Vaarwel?
Denk het niet, maar blijf hopen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:50 schreef smegmanus het volgende:
Ow oké, dus 17 Oktober krijg ik een DM van je met een pic van je tieten?
Oh snapquote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:58 schreef TBakkert het volgende:
geef je echt geen feestje voor FOK!kers trouwens?
ha, maar je broertje is sws al aanwezigquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
En dank broertje
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:58 schreef DrommelsDrommels het volgende:
aaawh een kinderfeestje , zo schattig
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |