Is dit niet gewoon onhaalbaar? U zult consessies moeten doen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:33 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
met iedereen die een programma van duurzaamheid en mededogen wil realiseren, we zijn niet van de links/rechtshokjes en heel duidelijk waarvoor we staan en dat we niet op voorhand water in de wijn zullen doen zoals de Kunduzcoalitie. Van der Staaij heeft veel bereikt in ruil voor z'n steun, zonder z'n idealen (die overigens de mijne niet zijn) in te leveren.
Er zijn af en toe nieuwsberichten of artikelen in magazines van dierorganisaties met gruwelverhalen van op marktplaats gezette paarden en ingeslapen honden na inbeslagneming door politie. Hoe vaak zoiets voorkomt zou ik echter niet weten.quote:
Ook mijn vraag is niet beantwoord...quote:Op maandag 10 september 2012 20:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jammer dat mijn vraag niet beantwoord is, maar ik gun de pvDD wel een verdubbeling, goed dat er een partij is die voor de dierenrechten op komt.
nee, wij richten ons zeer op het internationaal oplossen van gesignaleerde problemen, willen voor een totaal hervormd ontwikkelingsbeleid 40% meer budget vrijmaken dan enige andere partij!quote:Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb een vraag voor Marianne Thieme.
Ik sta zeer symphatiek tegenover uw partij, maar hoe rijmt u de voorgenomen bezuinigingen op ambassades en buitenlandse zaken terwijl juist de grote dierenwelzijn en milieuissues op internationaal vlak opgelost moeten worden. Denk hierbij aan palmolie, soja, "bio"brandstof , ontbossing, de industriële revolutie en bevolkingsexplosies in ontwikkelingslanden. Ik denk dat door een investering in je diplomatieke netwerk veel meer kunt bereiken dan je alleen te focussen op bij wijze van spreken de zwijnen op de Veluwe en de plofkip.
Voor zover ik weet is dat meer uitzondering dan regel. Maar ik spreek alleen maar uit ervaring vanuit ons asielquote:Op maandag 10 september 2012 20:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Er zijn af en toe nieuwsberichten of artikelen in magazines van dierorganisaties met gruwelverhalen van op marktplaats gezette paarden en ingeslapen honden na inbeslagneming door politie. Hoe vaak zoiets voorkomt zou ik echter niet weten.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:35 schreef pussycatdoll het volgende:
en u bent de knapste politica van het binnenhof![]()
Dus 40% meer dan nu?quote:Op maandag 10 september 2012 20:35 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
nee, wij richten ons zeer op het internationaal oplossen van gesignaleerde problemen, willen voor een totaal hervormd ontwikkelingsbeleid 40% meer budget vrijmaken dan enige andere partij!
quote:Op maandag 10 september 2012 20:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Mevrouw Thieme, wat heeft u vanavond eigenlijk gegeten?
Wij hechten zeer aan de scheiding tussen kerk en staat. Geloof zou een privé-aangelegenheid moeten zijn en niet opgedrongen aan mensen die andere keuzes maken. Overigens komt hier morgen een vergelijking tussen pvdd en christenunie online https://www.partijvoordedieren.nl/verkiezingen/p/steljemoetkiezenquote:Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef maurisioo het volgende:
Ik ben het met veel standpunten eens met de PvdD. Maar waarom zou ik (als christelijk persoon) op jullie moeten stemmen en niet op bv. de ChristenUnie?
En nog steeds deze vraag.
Crisis in de bouw gaan we oplossen door veel meer te doen aan duurzame verbouw. Zijn vorige week gekozen als meest aantrekkelijke partij door professionals in de bouw 9tot onze eigen verrrassing overigens)
[..]
quote:Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef Yakamoz het volgende:
Twee vragen:
1. Is de PvdD voor een systeem van actieve donorregistratie. Beschouwt de PvdD zo'n systeem wel/niet als een schending van de lichamelijke integriteit?
Donorregistratie moet altijd mogen maar mag nooit moeten.
2. Is de partij voor de invoering van een constitutioneel hof (mogen rechters wetten toetsen aan de grondwet)? ja we vinden een constitutioneel hof een goed idee. In Duitsland is het bijvoorbeeld heel goed dat het ESM verdrag dat vergaande soevereiniteitsoverdracht inhoudt getoetst wordt door het Constitutionele Hof in Karlsruhe
De D ook niet hoor, gezien de problemen omtrent samenwerking met PVV, maar dat terzijde.quote:Op maandag 10 september 2012 20:40 schreef dekatophetspek het volgende:
"Wij hechten zeer aan de scheiding tussen kerk en staat. Geloof zou een privé-aangelegenheid moeten zijn en niet opgedrongen aan mensen die andere keuzes maken. "
Goed standpunt. Van mij mag de PvdD de fakkel overnemen van het CDA die de C in de naam niet eens meer waard is.
We zullen als kleinere partij niet het voortouw daarin hoeven nemen, we zullen gevraagd worden als ze ons hard nodig hebben. En dan zullen we ons welwillend en gericht op het landsbelang opstellen. en omdat de meeste partijen onze hoofdthema's als niet meer dan bijzaken zien, denken we dat we veel zullen kunnen binnenhalen in ruil voor onze steun;-)quote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat snappen we maar ik denk dat het wel de vraag is met wie u wilt regeren.
Ik heb geen eigen lijstje gemaakt, ik ken de collega's en weet van wie ik wel en niet iets mag verwachten op het gebied van mededogen en duurzaamheidquote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Begrijp ik hier uit dat u geen concrete partijen wil noemen die wel op uw eigen lijstje staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |