quote:Op maandag 10 september 2012 20:53 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
ik ken iemand die het niet echt geholpen heeft geloofwaardiger te worden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:52 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
Zijn tegen de wietpas en voor legalisering softdrugs
Toen ik nog een kleine Isa was lieten ze op het jeugdjournaal zien hoe een vis reageert nadat het van het vishaakje is gehaald. Helemaal in shock, met veel pijn. En toen dacht ik als naïef meisje dat nu het sportvissen wel zou ophouden in de wereld. Dat was zeker 20 jaar geleden.quote:Op maandag 10 september 2012 20:49 schreef Marianne.Thieme het volgende:
ik heb geen idee van zijn bewustzijn ten aanzien van de dood maar wetenschappelijk is inderdaad vastgesteld dat vissen gevoelens van angst, pijn en stress kennen
quote:Op maandag 10 september 2012 20:53 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
ik ken iemand die het niet echt geholpen heeft geloofwaardiger te worden
Wij kijken juist als enige ver over de grens, zoals gezegd trekken 40% meer uit voor ontwikkelingsbudget dan enige andere partijquote:Op maandag 10 september 2012 20:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb het idee dat de PvDD te weinig over de grens kijkt (zie mijn bovenstaande vraag mbt de door de PvDD voorgenomen bezuinigingen op de diplomatieke dienst)
Ach, we weten ook allemaal hoeveel pijn het doet om een klap te krijgen toch bestaat zinloos geweld ook nog.quote:Op maandag 10 september 2012 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik nog een kleine Isa was lieten ze op het jeugdjournaal zien hoe een vis reageert nadat het van het vishaakje is gehaald. Helemaal in shock, met veel pijn. En toen dacht ik als naïef meisje dat nu het sportvissen wel zou ophouden in de wereld. Dat was zeker 20 jaar geleden.
Tegen de langstudeerboete en tegen sociaal leenstelsel (dat we niet zo sociaal vinden als de naam doet vermoeden)quote:Op maandag 10 september 2012 20:30 schreef Eenskijken het volgende:
Beste mevr Thieme,
Hoe staat u tegenover de langstudeerboete en een sociaal leenstelsel?
Maar er moet toch ergens worden bezuinigd? Heeft u een alternatief in gedachten?quote:Op maandag 10 september 2012 20:55 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
Tegen de langstudeerboete en tegen sociaal leenstelsel (dat we niet zo sociaal vinden als de naam doet vermoeden)
Maar zoals Netsplitter terecht opmerkt:quote:Op maandag 10 september 2012 20:54 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
Wij kijken juist als enige ver over de grens, zoals gezegd trekken 40% meer uit voor ontwikkelingsbudget dan enige andere partij
quote:Op maandag 10 september 2012 20:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus 40% meer dan nu?
Waar denk u het geld vandaan te halen?
Bij wie gaat dat weggeplukt worden?
Slechte zaak, moeten op kosten inbeslagnemer verzorgd wordenquote:Op maandag 10 september 2012 20:32 schreef nick77 het volgende:
Marianne, wat vind u er van dat dieren die ''in beslag genomen worden'' door o.a. politie vaak worden ingeslapen?
Daar heb ik wel respect voor.quote:Op maandag 10 september 2012 20:56 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
dat is inderdaad het denken in onmogelijkheden wat ons gebracht heeft waar we nu zijn
Je kunt onmogelijk neutraal zijn. is de PvdA neutraal in kwesties die niet over arbeid gaan? Staar je vooral niet blind op onze naam;-)quote:Op maandag 10 september 2012 20:34 schreef MrBaas het volgende:
Wat ik persoonlijk erg jammer vind van de Partij voor de Dieren is dat ze zich ook bemoeien met andere dingen dan dieren en het milieu. Bijvoorbeeld dat jullie tegen het ESM zijn.
Waarom zijn jullie niet neutraal op dat soort zaken?
Leuk idee in theorie, maar het feit is natuurlijk dat de eigenaars dat niet willen betalen. Vaak zelfs hebben ze helemaal niet zo veel geld. Wat doet u dan?quote:Op maandag 10 september 2012 20:57 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
Slechte zaak, moeten op kosten inbeslagnemer verzorgd worden
Ik weet niet, waarom denkt u anders te zijn?quote:Op maandag 10 september 2012 20:56 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
dat is inderdaad het denken in onmogelijkheden wat ons gebracht heeft waar we nu zijn
Gaan we afschaffen, zojuist elders beantwoordquote:Op maandag 10 september 2012 20:35 schreef Greys het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd nog naar een antwoord op de broodfok vraag
Dus als dat nog zou kunnen heel graag, want dat is hier in Flora en Fauna op FOK! ook een veel besproken item.
Haar man is toch slager, of was dat een roddelquote:Op maandag 10 september 2012 20:59 schreef Psy-freak het volgende:
Mevrouw Thieme, het is een oud gebruik om leuke dames op het forum te 'hosselen'.
Zou u een vleeseter als vriend/man kunnen accepteren?
Vegetarische pasta met plantaardige 'kip'stukjes van de vegetarische slager (met wie ik getrouwd ben)quote:Op maandag 10 september 2012 20:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Mevrouw Thieme, wat heeft u vanavond eigenlijk gegeten?
quote:Op maandag 10 september 2012 20:59 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Haar man is toch slager, of was dat een roddel?
Hahaquote:Op maandag 10 september 2012 21:00 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
Vegetarische pasta met plantaardige 'kip'stukjes van de vegetarische slager (met wie ik getrouwd ben)
Leuke vraag!quote:Op maandag 10 september 2012 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
Mevr. Thieme, als u zelf geen partij begonnen was, bij welke partij had u zich dan aangesloten?
Bedanktquote:Op maandag 10 september 2012 20:59 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
Gaan we afschaffen, zojuist elders beantwoord
geen angst, we gaan het leuker maken voor iedereen en voorkomen dat we overspoeld worden met miljoenen klimaatvluchtelingenquote:Op maandag 10 september 2012 20:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus 40% meer dan nu?
Waar denk u het geld vandaan te halen?
Bij wie gaat dat weggeplukt worden?
Directeur van de Vegetarische Slager als ik google mag geloven.quote:Op maandag 10 september 2012 20:59 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Haar man is toch slager, of was dat een roddel?
gaat lukken;-)quote:Op maandag 10 september 2012 20:38 schreef De_Nater het volgende:
Nu maar hopen dat de vleestax er wel komt en u op winst blijft staan in de peilingen.
Die zit toch op het Spui in Den Haag?quote:Op maandag 10 september 2012 21:00 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
Vegetarische pasta met plantaardige 'kip'stukjes van de vegetarische slager (met wie ik getrouwd ben)
Toen we in de kamer gekozen werden was het CDA 15x zo groot als wij zijn. nu in de peilingen 3-4x zo groot. Onze jongerenorganisatie heeft er een mooie verklaring voor www.verlosonsvanhetcda.nlquote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef De_Nater het volgende:
Het CDA is een midden- en boerenpartij, lijkt me niet dat PvdD hun stokje gaat overnemen, lijkt me eerder dat GroenLinks op de achtergrond raakt nu we Thieme hebben...
Ik werk in de zorg en eigenlijk is onze zorg uitstekend geregeld. Sorry hoor.quote:Op maandag 10 september 2012 21:02 schreef Anosmos het volgende:
De zorg is slecht geregeld en mensen worden als klanten behandeld. Hoe wilt u de zorg optimaliseren?
Wij laten voortdurend zien dat wel te doen, check ons stemgedragquote:Op maandag 10 september 2012 20:44 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hiermee geeft u aan dat u de verantwoordelijkheid niet durft te nemen in zake uw overtuigingen.
We laten voortdurend zien dat wel te doen, check ons stemgedragquote:Op maandag 10 september 2012 20:44 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hiermee geeft u aan dat u de verantwoordelijkheid niet durft te nemen in zake uw overtuigingen.
Hoe kan het voor iedereen leuker gemaakt worden? Hoeft niemand meer in te leveren dan op dit moment het geval is?quote:Op maandag 10 september 2012 21:00 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
geen angst, we gaan het leuker maken voor iedereen en voorkomen dat we overspoeld worden met miljoenen klimaatvluchtelingen
Wij komen sterk op voor geloofsvrijheid. geloven moet altijd mogen, mag nooit moeten.quote:Op maandag 10 september 2012 20:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor het antwoorden.
Ik ben het wel met jullie eens dat het gescheiden moet zijn, alleen ik ben bang dat als er straks geen christelijke partijen meer in de Tweede Kamer zitten, er geen belang meer bij is en er zo straks helemaal geen rekening meer met religie wordt gehouden.
Geen angst.quote:Op maandag 10 september 2012 21:00 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
geen angst, we gaan het leuker maken voor iedereen en voorkomen dat we overspoeld worden met miljoenen klimaatvluchtelingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |