SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
welke ontvanger zal ik halen, mijnes is best wel oud en kutquote:
Je bedoelt voor wifi?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
welke ontvanger zal ik halen, mijnes is best wel oud en kut
welke is het beste?quote:
Ik denk sowieso een insteekkaart, omdat antennesquote:
Denk het wel, gebruik geen van die dingen. Valt echt op hoeveel sneller mijn laptop is qua internet dan mijn PCquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk sowieso een insteekkaart, omdat antennes
Ikzelf heb van een laptop wifi kaartje een pci express kaartje gemaakt
Maar uhm, even kijken.
Je hebt sowieso of een pci of pci-epress x1 slot over?
Ja ruimte moet je wel hebben, want ik denk dat alleen je videokaart een slot gebruikt op je mobo.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Denk het wel, gebruik geen van die dingen. Valt echt op hoeveel sneller mijn laptop is qua internet dan mijn PC
hebben die 2 nog een verschil naast maximaal aantal mbit/sec?quote:
Ik weet sowieso niet wat voor router je hebt en of die überhaupt wel triple channel biedtquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hebben die 2 nog een verschil naast maximaal aantal mbit/sec?
slim, zijn kkduur die poppetjesquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:44 schreef Beach het volgende:
Neem gewoon de pci variant. Kan je voor de rest van het geld warhammer poppetjes halen en beschilderen.
Dat laatste was uiteraard grapje, maar neem gewoon de pci variant. Ik neem aan dat je die 20 euro totaal er wel voor over hebtquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
slim, zijn kkduur die poppetjes
joah, anders heb ik een geweldige gaming pc en dan lag ik er telkens uitquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat laatste was uiteraard grapje, maar neem gewoon de pci variant. Ik neem aan dat je die 20 euro totaal er wel voor over hebt
Ik had telkens lag en connection lossquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
joah, anders heb ik een geweldige gaming pc en dan lag ik er telkens uitthanks nigga
quote:
Naar jongens kijken en luisteren maakt je niet gay hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoewel ik alleen meidengroepen luister
Als dat zo was dan zou iedereen zowat gay zijnquote:
Omg wanneer ? D:quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het koelt af naar een graad of elf.
En waar? Hier? Bij jou? In Parijs?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het koelt af naar een graad of elf.
Jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen idee waar en wanneer. Maar morgen wordt het weer warm.
Ik las het ja, leukleuk! Geniet ervan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Lekker weer als ik naar Walibi ga
Jippieee ;Dquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen idee waar en wanneer. Maar morgen wordt het weer warm.
Kwaliteit voor kwantiteitquote:
Knuffel voor jouquote:
Ik was nog redelijk vroeg gaan slapen hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Liehiev.
Moet jij niet slapen jongedame?! Morgen vroeg op pad en alles!
Ah, heel goed. Heb je lekker veel energie vandaag. Veel plezier!quote:Op zondag 9 september 2012 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was nog redelijk vroeg gaan slapen hoor
Donkerrood ? :$quote:Op zondag 9 september 2012 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Purper-violet oxidatieproduct van methyleenblauw. Rara welke kleur?
Paarsquote:Op zondag 9 september 2012 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Purper-violet oxidatieproduct van methyleenblauw. Rara welke kleur?
Saddam housseinquote:Op maandag 10 september 2012 08:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie heb ik aan de lijn hallo hallooo
quote:
Definieer iedereen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Mja Dunno, iedereen is naar andere sc's gegaan, verraders
quote:
had hem ghb geslippedquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:37 schreef summer2bird het volgende:
Arrr, wazzup?
Net een gezien in de trein die mede trein genoten om een aspirine vroeg.
Die heeft vertrouwen in zijn medemens
Heb 'm een Naproxam gegeven, anders vond ik het zo zielig
erg jmrquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:07 schreef leeell het volgende:
wanneer deze boi eindelijk een keer tijd heeft
lees nimmer
komt goed, veel college tot 18:30 , weekenden zitten stampvol , tussendoor amsterdam, brommermeetings en sleutelen D:quote:
naar manquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:13 schreef leeell het volgende:
[..]
komt goed, veel college tot 18:30 , weekenden zitten stampvol , tussendoor amsterdam, brommermeetings en sleutelen D:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:15 schreef summer2bird het volgende:
Hoplieten! Polis! plebejers! Einz
tisser poesquote:
immer terechte klachtquote:
Waar is dat te koop?quote:
ninjaeditquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waar is dat te koop?
Maar serieus, hij rent al een kwartier als een kip konijn zonder kop rond.
Ja, sorry.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ninjaedit
en eehm nee denk het niet.
Mijn stem heeft ze.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:33 schreef Furdinand het volgende:
Goede dialoog, sterke teksten.
Stem Appel.
Piratenpartij nigguhssssquote:Op woensdag 12 september 2012 08:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Help ik twijfel nog steeds over wat ik ga stemmen
Ik stem sowieso niet op partijen die gebaseerd zijn op religie.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmhmm misschien wel ja.
Ik dacht een tijdje ook aan t CDA maar die zijn zo hypocriet dat ik ze niet vertrouw meer.
Groenlinksquote:Op woensdag 12 september 2012 08:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
VVDquote:Op woensdag 12 september 2012 08:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik kijk daar door heen, gaat mij om de punten maar bij het CDA is het elke keer wat anders mehquote:Op woensdag 12 september 2012 09:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik stem sowieso niet op partijen die gebaseerd zijn op religie.
PvdAquote:Op woensdag 12 september 2012 10:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja sowieso lastig. Met wie gaan ze een coalitie vormen?
Ach, veel mensen stemmen met de gedachte "ja maar voor mij is dat nu niet leuk" (en daar is ook niets mis mee trouwensquote:Op woensdag 12 september 2012 10:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dát is wel waar
Voor mezelf minder
Mja heb het idee dat wat je ook stemt dat het geen zak uit maakt. Want als er coalities worden gevormd moet er ook weer gediscussieerd worden over de standpunten en bla's want elke partij denkt er anders over. Toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, veel mensen stemmen met de gedachte "ja maar voor mij is dat nu niet leuk" (en daar is ook niets mis mee trouwens), persoonlijk kijk ik liever naar het grote plaatje, ook met in het achterhoofd dat ik over een aantal jaar waarschijnlijk ook als ZZP'er aan de slag ben
uhuhquote:
quote:
Hm. Dan ben je zo 21 ofzeauquote:Op woensdag 12 september 2012 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn derde keer fzo dat ik gestemd hebincl gemeenteraadshizzle
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef JanPiraat het volgende:
Dhr poot heeft er weer een stem bij
Alsof er wat te zien valt.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef Oerbeer het volgende:
Wat sneu. De PVV staat met hun 'achterban' in een klein café zag ik net. En de pers moet achter het lijntje blijven
De VVD heeft gewoon een grote strandtent neergezet. Maar goed, niemand durft naar de PVV te komen natuurlijk. Schijtlijsters die niet voor hun partij durven uit te komenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof er wat te zien valt.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2012 21:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
De VVD heeft gewoon een grote strandtent neergezet. Maar goed, niemand durft naar de PVV te komen natuurlijk. Schijtlijsters die niet voor hun partij durven uit te komen
Wat deze man zegtquote:Op woensdag 12 september 2012 22:08 schreef 2Happy4U het volgende:
ik kijk niet eens, altijd poppenkast en leugens
volgende keer SOPN stemmmenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:08 schreef 2Happy4U het volgende:
ik kijk niet eens, altijd poppenkast en leugens
hopelijk kunnen de vvd en de pvda niet met hun 2en gaan regerenquote:Partij Prognose Winst / Verlies
VVD 41 +10
PvdA 40 +10
PVV 13 -11
CDA 13 -8
SP 15 0
D66 12 +2
GL 4 -6
CU 4 -1
SGP 3 +1
PvdD 2 0
50Plus 3 N.V.T.
daarmee gewoon de show stelen zodat de zwevende kiezer toch maar voor de pvda of vvd gaat kiezen en zij 2 uiteindelijk de grootste zijn en dan samen kunnen stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:24 schreef JanPiraat het volgende:
Rutte en Samson hebben bloedhekel aan elkaar geloof ik, dat gaat niet werken
lkkr met mn main mattie wilders chillings doenquote:
Beetje link om je heen kijken toch met camera op.je gerichtquote:Op woensdag 12 september 2012 22:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lkkr met mn main mattie wilders chillings doen
joepie dan ben ik niet achterlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 09:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alleen achterlijke idioten doen dat grgr
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
joepie dan ben ik niet achterlijk
Hoi kb alles goed
Ik ben numm0r 2quote:Op donderdag 13 september 2012 09:39 schreef JanPiraat het volgende:
Ik was 1 van de 20 hier die op piratenpartij stemde ;___;
ik 1 vd 17 in mijn gemeentequote:Op donderdag 13 september 2012 09:39 schreef JanPiraat het volgende:
Die gast poste pics van zichzelf. Sloeg nergens opquote:Op donderdag 13 september 2012 09:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie ze niet D: wat mis ik
Huh, Jeetje.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die gast poste pics van zichzelf. Sloeg nergens op
Waar kan je dat zien???quote:Op donderdag 13 september 2012 09:39 schreef JanPiraat het volgende:
http://verkiezingen.trouw.nl/uitslag/resultaten.htmlquote:
Ik was met wat werkgroep genoten dus dat had sowieso niet gewerkt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wilde wel praatje maken maar wist niet zo goed wat en niet teveel in een keer. Dus volgende keer ga ik een praatje maken. Be prepared.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik was met wat werkgroep genoten dus dat had sowieso niet gewerkt.
Was wel eng hoor, zo een FOK!ker die hallo zegt.
Ik zei je 's ochtends toch ook nog gedag, of kwam dat niet aan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]je haat me he en wil niet met mij praten
Haha ja, ik voelde me wel een stalker een beetje.Liep die ochtend ook de hele tijd achter je trouwens
ja toen met je wenkbrauwen toch?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei je 's ochtends toch ook nog gedag, of kwam dat niet aan?
Zo ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja toen met je wenkbrauwen toch?
Vuile slet, beetje naar mn asser staren.quote:Maar daarvoor, zegmaar de weg van de metro naar school, liep ik achter je de hele tijd
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo ja.
[ afbeelding ]
[..]
Vuile slet, beetje naar mn asser staren.
Oh.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee man, naar die van de chick naast je jwz
Hmm nee? Welke opleiding doet ze?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi.
Heb je mn zusje ook al gespot op school?
Verpleegkunde.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hmm nee? Welke opleiding doet ze?
Godverdomme eerst even weekend vieren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verpleegkunde.
Wanneer zie ik je weer? Dan kan ik je asser checken jwz
Weekend.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme eerst even weekend vieren.Tot zo ver dat mogelijk is
Moet ook dit weekend weer overdag studeren en 's nachts werken.
Ik werk in Amsterdam in de Melkweg.quote:
Ah, chill man.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam in de Melkweg.
Half jaartje of zo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, chill man.Werk je daar al lang?
Boks en zo.quote:
Saus dr naast graag.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:22 schreef Beach het volgende:
Chocolatbeer wnr feunen in je bempie in damsko??
Niet wat mijn bronnen melden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Kees kankerkachel heeft scooter hoor
Niet eens met de hand?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
Dit is een eerste stap om een kip nuttig te maken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:12 schreef Beach het volgende:
1e stap is toch die kip nemen xdxdxdxd
Jij hebt swag yolo oinkoinkquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
i
[..]
k wou dat ik zo hip wasen de swag had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |