Ik was met wat werkgroep genoten dus dat had sowieso niet gewerkt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wilde wel praatje maken maar wist niet zo goed wat en niet teveel in een keer. Dus volgende keer ga ik een praatje maken. Be prepared.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik was met wat werkgroep genoten dus dat had sowieso niet gewerkt.
Was wel eng hoor, zo een FOK!ker die hallo zegt.
Ik zei je 's ochtends toch ook nog gedag, of kwam dat niet aan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]je haat me he en wil niet met mij praten
Haha ja, ik voelde me wel een stalker een beetje.Liep die ochtend ook de hele tijd achter je trouwens
ja toen met je wenkbrauwen toch?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei je 's ochtends toch ook nog gedag, of kwam dat niet aan?
Zo ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja toen met je wenkbrauwen toch?
Vuile slet, beetje naar mn asser staren.quote:Maar daarvoor, zegmaar de weg van de metro naar school, liep ik achter je de hele tijd
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo ja.
[ afbeelding ]
[..]
Vuile slet, beetje naar mn asser staren.
Oh.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee man, naar die van de chick naast je jwz
Hmm nee? Welke opleiding doet ze?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi.
Heb je mn zusje ook al gespot op school?
Verpleegkunde.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hmm nee? Welke opleiding doet ze?
Godverdomme eerst even weekend vieren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verpleegkunde.
Wanneer zie ik je weer? Dan kan ik je asser checken jwz
Weekend.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme eerst even weekend vieren.Tot zo ver dat mogelijk is
Moet ook dit weekend weer overdag studeren en 's nachts werken.
Ik werk in Amsterdam in de Melkweg.quote:
Ah, chill man.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam in de Melkweg.
Half jaartje of zo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, chill man.Werk je daar al lang?
Boks en zo.quote:
Saus dr naast graag.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:22 schreef Beach het volgende:
Chocolatbeer wnr feunen in je bempie in damsko??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |