ja toen met je wenkbrauwen toch?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei je 's ochtends toch ook nog gedag, of kwam dat niet aan?
Zo ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja toen met je wenkbrauwen toch?
Vuile slet, beetje naar mn asser staren.quote:Maar daarvoor, zegmaar de weg van de metro naar school, liep ik achter je de hele tijd
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo ja.
[ afbeelding ]
[..]
Vuile slet, beetje naar mn asser staren.
Oh.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee man, naar die van de chick naast je jwz
Hmm nee? Welke opleiding doet ze?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi.
Heb je mn zusje ook al gespot op school?
Verpleegkunde.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hmm nee? Welke opleiding doet ze?
Godverdomme eerst even weekend vieren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verpleegkunde.
Wanneer zie ik je weer? Dan kan ik je asser checken jwz
Weekend.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme eerst even weekend vieren.Tot zo ver dat mogelijk is
Moet ook dit weekend weer overdag studeren en 's nachts werken.
Ik werk in Amsterdam in de Melkweg.quote:
Ah, chill man.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam in de Melkweg.
Half jaartje of zo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, chill man.Werk je daar al lang?
Boks en zo.quote:
Saus dr naast graag.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:22 schreef Beach het volgende:
Chocolatbeer wnr feunen in je bempie in damsko??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |