Ging dus niet omdat ik deze melding kreegquote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
ja,ik heb ook al rimpels hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je zit nu wel in de ''bejaardesoos'' wist je dat?
oogrimpels, net onder de ogen, en langs mijn mond als je goed kijkt. vat niet echt op foto te leggen.quote:
Lachrimpelsquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
oogrimpels, net onder de ogen, en langs mijn mond als je goed kijkt. vat niet echt op foto te leggen.
Precies.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beter rimpels van het lachen dan van het huilen zullen we maar zeggen
Jij hebt een baby in je fobo, is die van jou?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:07 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Precies.
Van huilen krijg je zoutplekken op je wangen
Dat ging niet !quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:11 schreef APK het volgende:
WTF FANN, je zit nu al een jaar of 60 in deze serie en je kunt het niet als reeks openen?
Better safe than sorry, maar ik denk dat dat iets met het patent te maken heeft...quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:24 schreef Lienekien het volgende:
In principe wel, ware het niet dat de fabrikant zelf verwijst naar een NHG richtlijn uit 2006 waarin staat dat wegens mogelijke verschillen in opname patiënten beter steeds hetzelfde merk gebruiken.
Zal ik stiekem gaan gastmodden, ondanks dat daar de doodstraf op staat?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ging niet !![]()
ik kreeg tot drie keer aan toe die melding?
echt waar het ging niet
Ja, das mijn zoontje.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt een baby in je fobo, is die van jou?
Ja, doe maar !quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Zal ik stiekem gaan gastmodden, ondanks dat daar de doodstraf op staat?
Meer lachen om andere users.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zou kunnen maar zovaak lach ik niet ;p
Omdat je scheel bentquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, doe maar !![]()
en leg dan eens uit waarom het niet ging? want het lukte dus écht niet en ik deed niks verkeerd.
weet ik heel zeker !
quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat je scheel bent
Is nu weer in de reeks enzo
dooie....moet er geen nummer bij!quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat je scheel bent
Is nu weer in de reeks enzo
Tis een oude foto.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nu nog wel![]()
neh... grapjeleuke foto's !
Lijkt mij sterkquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nietus, het lag niet aan mij !
![]()
serieus, weet ik zeker
en je hebt nog een dochtertje ook zie ik !quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:20 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Tis een oude foto.
Hij is inmiddels alweer 4
Ook toegevoegd, karina gaat mij doodvermoordenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is SC nummer 80 alweer !
quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk
Wil je dat ik er een zaak van maak achter de schermen met jouw naam als reporter terwijl er nooit een probleem is?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ook toegevoegd, karina gaat mij doodvermoorden
Nu komt edit #3 trut!quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]alles in verkeerde volgorde
eeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj HOE GAAT IE ????quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:27 schreef Laysa het volgende:
Bwehehe Fann en Apk samen aan de knutsel
#39, ter ere van Scanmanquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Anyway's............ we hebben weer een SC![]()
![]()
Dochtertje wordt dit jaar alweer 7quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en je hebt nog een dochtertje ook zie ik !
Maar je bent vast nog geen veertig, wat niks uitmaakt bij deze reeks, ik ben ook nog jong
wAT WAS ER DAN MET sCANMAN en 39?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
#39, ter ere van Scanman![]()
What ever happened to him
karina mag morgen het juiste nummer in de TT zetten.
Of niet
Ik ook hoor !quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dochtertje wordt dit jaar alweer 7
Ben nog geen 40, maar wel dichter bij de 40 dan bij de 20.
Kut.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj HOE GAAT IE ????
Ow... Kut klinkt niet goed !quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kut.
En ik was nog even langs de drama's en rellen op fok an het zappen en toen zag ik jou![]()
Nu ga ik lekker slapen
We hadden ooit een 'Clib' oid tijdens BB en Scanman01 flipte omdat het topicnummer niet juist wasquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wAT WAS ER DAN MET sCANMAN en 39?
jajajaja ik had mijn caps aanstaan
care /
So so.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]weet niet ik ben ik ben van 1970 hoor.
Pics van je dochter!quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]weet niet ik ben ik ben van 1970 hoor.
serieus? flippen omdat er een topicnummer niet klopt?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
We hadden ooit een 'Clib' oid tijdens BB en Scanman01 flipte omdat het topicnummer niet juist was
Mag vast wel, maar over de gebanden niets dan goeds?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow....... weet ik niks van, waarom dan ?![]()
of mag daar niet over gesproken worden?
Vandaarquote:
wel eens iets over gelezen in andere topics waar ze ''het bankstel van scanman'' aanhaaldequote:Op zaterdag 8 september 2012 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Mag vast wel, maar over de gebanden niets dan goeds?
Ik dacht echt dat jij toen al actief aan het posten was, met de rel over het bankstel etc
Rot op, ik was eerstquote:
Ik hoor geen Grieks !quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:42 schreef APK het volgende:
Is dat zo'n liedje uit een land waar al ons belastinggeld naar toe gaat?
Ik heb al 2 motherfuckingbigtv'squote:Op zaterdag 8 september 2012 00:48 schreef APK het volgende:
Ik heb trouwens zo'n zin om een motherfuckingbigtv te kopen.
Probleem is dat ik dan eerst de huidige tv aan een student op FOK! moet verkopen
effe wachtenquote:
Hoe big zijn jouw motherfuckingbigtv's?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb al 2 motherfuckingbigtv's
ik weet alleen amper hoe die dingen werken
Ja weet ik veel in ieder geval BIGquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe big zijn jouw motherfuckingbigtv's?
geen verstand van inches, wacht effe...quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:54 schreef APK het volgende:
En dan heb ik het over inches, niet Griekse centimeters
Ja, die had je net ook al, SkyRadioquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Deze niet hoor !![]()
had je deze maar moeten klikken
Ja jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
geen verstand van inches, wacht effe...
slaapkamer... die andere is nog een tikkie groterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:59 schreef APK het volgende:
Kom op dan, anders ga ik Buena Vista Social Club doen
geen bewegend clipjequote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
slaapkamer... die andere is nog een tikkie groter![]()
die muur is 150 cm waar die TV staat.
ken je daar iets mee ?![]()
dan kan je wel gokken hoe groot hij is toch?Ben je nou GVD weer die schilderijen aan het spammen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naah, die tv is volgens mij een jaar of 30 oud en ik gok gewoon 32", ik wil iets nieuws
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
lullllll haaal die foto nou weg !quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je nou GVD weer die schilderijen aan het spammen?![]()
Naah, die tv is volgens mij een jaar of 30 oud en ik gok gewoon 32", ik wil iets nieuws
en wat wil je dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je nou GVD weer die schilderijen aan het spammen?![]()
Een motherfuckingbigtvquote:
Ik heb geen TV in het toilet !quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Een motherfuckingbigtv![]()
Niet zo'n ding met dikke randen die bij jou in het toilet hangt
Ja, op die foto leek jouw slaapkamer echt een soort neukpaleis op een woonbootquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoezo Bordeel ?![]()
Ziet het er zo raar uit dan ?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, op die foto leek jouw slaapkamer echt een soort neukpaleis op een woonboot
Maar waarom ook een motherfuckingbigtv in de halquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die heb ik op de muur geschilderd, dat is de hal !
Die TV staat toch niet in de hal, die staat in de slaapkamer, maar omdat de deurquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Maar waarom ook een motherfuckingbigtv in de hal
Geld te veel
Ik vind dat album geniaal, maar dan toch nog even omdat FANN:quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gut ik heb deze opstaan en ik denk wat duurt die plaat lang !![]()
maar tis gelijk het hele album![]()
Tja... vroegerquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat album geniaal, maar dan toch nog even omdat FANN:
Whehwehe, vroeger hadden we altijd ruzie
En een HELE GOEIE clip postenquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan moet ik effe wat te drinken pakken enzo
Wat een obscuur dingetje dat ik toch kenquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
laatste![]()
Truste APK !
Ik heb niets gemerkt over gekut met het topic ... Maar goed ... Het doet hetquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
Dat is een mooie tv
En ik weet niet wat jullie hebben zitten kutten gisteren, maar ik zag vanmiddag dat het topicnummer 39 wasen dat toen ik het nummer aanpaste en weer in de reeks zette de reeks een beetje kapot is gegaan
Blijkbaar was er een dubbel topic waarvan er eentje is weggehaald, waardoor de reeks "gebroken" is.
En ons nog de schuld geven ook!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
Dat is een mooie tv
En ik weet niet wat jullie hebben zitten kutten gisteren, maar ik zag vanmiddag dat het topicnummer 39 wasen dat toen ik het nummer aanpaste en weer in de reeks zette de reeks een beetje kapot is gegaan
Blijkbaar was er een dubbel topic waarvan er eentje is weggehaald, waardoor de reeks "gebroken" is.
Uh het nummer was 39quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ons nog de schuld geven ook!
76 77 78 79 39 veeeertiggg -een-en-veertig, twee en veertig.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh het nummer was 39Dat komt echt niet na 79 hoor en 39 bestond al, daarom ging het fout.
Ik had zitten kutten ja, staat ook in het topicquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
Ik las in het FC topic dat er een dubbel topic was, eentje was weggehaald en daarom is de reeks nu een beetje vaag. Maar maakt niet uit verder, deze staat in de reeks alleen pijltje terug werkt niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had zitten kutten ja, staat ook in het topic
Maar er was volgens mij geen dubbel topic, niet gezien iig
Hoe krijg je het voor elkaar als dit topic geopend is door FANN?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had zitten kutten ja, staat ook in het topic
Maar er was volgens mij geen dubbel topic, niet gezien iig
FANN had dit topic geopend zonder het te reeksen en zonder [SC]-tag.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:57 schreef chufi het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar als dit topic geopend is door FANN?
Gaat idd wel eens vaker fout bij FANN, maar dat jij dan de boel verkloot is iets anders ... En ik heb ook idee van dat pijltjequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:02 schreef APK het volgende:
[..]
FANN had dit topic geopend zonder het te reeksen en zonder [SC]-tag.
Ik heb het topic in de reeks gezet, de tag toegevoegd en het nummer veranderd naar 39.
Dat laatste om Karina te pesten, maar hij stond keurig in de reeks
Dat met dat pijltje weet ik niet omdat ik het nooit gebruik...
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat idd wel eens vaker fout bij FANN, maar dat jij dan de boel verkloot is iets anders ... En ik heb ook idee van dat pijltjeWaar staat dat ?
Maar goed we zijn weer op nivo en kunnen weer verder straks met een gereekst nieuw topic .....
Daar staat toch écht reeks dus ik heb niet op nieuw topic geklikt zoals de vorigequote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Nou jah... zeg ! zo bedoel ik dat nou ook weer niet !quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wa maakt een nummertje meer of minder nou uit?
Zat jij trouwen niet in Spanje?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:35 schreef chufi het volgende:
Nee ik ga niet flippen, dit is allemaal bij me langs gegaan. Maak je niet druk om mij
Ja wie weet hebben ze in Spanje ook wel internetquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zat jij trouwen niet in Spanje?
Ah dus je zit wél in Spanje, nah... hoest daar?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wie weet hebben ze in Spanje ook wel internet
Geen ideequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah dus je zit wél in Spanje, nah... hoest daar?
Chuf wil niet zeggen dat hij in Spanje zit omdat hij anders bang is dat zijn huis leeg gehaald wordt, terwijl aan de Costa zitquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm dus je zit daar niet, vaag...
Nee pas vanaf xxxxxquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm dus je zit daar niet, vaag...
Klopt want iedereen heeft mn adres dus ik ga helemaal niet op vakantie.....quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chuf wil niet zeggen dat hij in Spanje zit omdat hij anders bang is dat zijn huis leeg gehaald wordt, terwijl aan de Costa zit
O jh.. was ook zo !quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chuf wil niet zeggen dat hij in Spanje zit omdat hij anders bang is dat zijn huis leeg gehaald wordt, terwijl aan de Costa zit
hmmmm vanaf Maandag...quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee pas vanaf maandagMaar je doet alsof ik daar niet zou kunnen FoK!ken...
Heel verstandig!quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt want iedereen heeft mn adres dus ik ga helemaal niet op vakantie.....
slechts 32" is dat genoeg?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
O jh.. was ook zo !
[..]
hmmmm vanaf Maandag...![]()
Hoe groot is jouw TV
Je kan niet bezig blijven hequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:49 schreef chufi het volgende:
Ik heb al een keer een TV aan een Fokker gegeven dus ....
In maart dit jaarquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan niet bezig blijven he![]()
Dus xxxx ga je naar Spanje, leuk! Wanneer heb je je dochter voor het laatst gezien?
Een half jaar geleden alweer, dan wordt het wel weer tijd, toch?quote:
Ja zeker, maar omdat ik haar sinds 2001 alleen nog maar 1 of 2 keer per jaar gezien heb, is en blijft het altijd wel vreemd. Het echte vader gevoel van dagelijks contact is verdwenen, alhoewel ik haar wel wekelijks spreek via de telefoon... Maar de dingen zoals vroeger zijn niet meer zoals nu.. Ik moet de meeste dingen voornamelijk via mn ex horen bvquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een half jaar geleden alweer, dan wordt het wel weer tijd, toch?
Ik kan me wel voorstellen dat het best moeilijk is voor een vader als je zo weinig deel uit kan maken van het leven van je kind. Maar gezien de afstand en het feit dat je sinds 2001 een vader op afstand bent vind ik dat je haar nog redelijk vaak spreekt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker, maar omdat ik haar sinds 2001 alleen nog maar 1 of 2 keer per jaar gezien heb, is en blijft het altijd wel vreemd. Het echte vader gevoel van dagelijks contact is verdwenen, alhoewel ik haar wel wekelijks spreek via de telefoon... Maar de dingen zoals vroeger zijn niet meer zoals nu.. Ik moet de meeste dingen voornamelijk via mn ex horen bv
Ja moeder is Spaans, en heeft 15 jaar in Nederland gewoond tot ze in 2002 (foutje dusquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het best moeilijk is voor een vader als je zo weinig deel uit kan maken van het leven van je kind. Maar gezien de afstand en het feit dat je sinds 2001 een vader op afstand bent vind ik dat je haar nog redelijk vaak spreekt.
Is haar moeder Spaans?
Ach een jaartje meer of minderquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja moeder is Spaans, en heeft 15 jaar in Nederland gewoond tot ze in 2002 (foutje dus) terugging
Ja is alweer zo lang geleden.. Ach ja .... Komende week zie i dr weer.. Maar we hebben nog goed contact gelukkigquote:
Leuk! Je kan ook beter maar blij zijn met wat je wel hebt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja is alweer zo lang geleden.. Ach ja .... Komende week zie i dr weer.. Maar we hebben nog goed contact gelukkig
Vanochtend bestond het nog aangezien ze hier postte, maar daarna .... heen idee.. En zoiets komt ook niet op het journaal of zo... dus maar hopen dat ze zich morgen weer meldtquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Je kan ook beter maar blij zijn met wat je wel hebt.
Zou het eiland van sacha al afgezonken zijn? Wel een lekker weertje voor zo'n festival.
Wat een pech, eiland wegquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanochtend bestond het nog aangezien ze hier postte, maar daarna .... heen idee.. En zoiets komt ook niet op het journaal of zo... dus maar hopen dat ze zich morgen weer meldt
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een pech, eiland weg![]()
Ik was afgelopen week bij het concert van Coldplay, dat was echt super!
Het was op het Malieveld in Den Haag, echt wat een superconcert was dat.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]Waar was dat? Ik was erg druk dat ik dat soort dingen de laatste tijd niet gevolgd heb
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was op het Malieveld in Den Haag, echt wat een superconcert was dat.
Dus je hebt ook gehoord dat Chris Martin Oh oh Den Haag heeft gezongen?![]()
Ja nu welquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was op het Malieveld in Den Haag, echt wat een superconcert was dat.
Dus je hebt ook gehoord dat Chris Martin Oh oh Den Haag heeft gezongen?![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nu welMaar ik hou niet van Den Haag
Cool hè.quote:
Misschien houdt hij ook niet van Coldplay?quote:
Echt leuk, niet zo'n 'superband' die even voor een hoop poen een trucje komt doenquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool hè.
Aan het begin van het concert begroette Chris zijn publiek ook in het Nederlands, hij weet hoe hij vrienden moet maken.
Ik kan me dat niet zo goed voorstellen, maar het zou zomaar kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien houdt hij ook niet van Coldplay?
Ik vind ze wel aardig en heb de eerste lp's van ze maar volgens mij is er weinig progressie .quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien houdt hij ook niet van Coldplay?
Ze zullen er heus niets op te kort komenquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Echt leuk, niet zo'n 'superband' die even voor een hoop poen een trucje komt doen![]()
Nou ja, die poen krijgen ze wel natuurlijk
LP'squote:Op zaterdag 8 september 2012 23:26 schreef chufi het volgende:
Ik vind ze wel aardig en heb de eerste lp's van ze maar volgens mij is er weinig progressie .
CarO is twee keer naar een concert geweest (Arnhem en Nijmegen volgens mij) en dan belde ze als 'In my place' gespeeld werd zodat ik mee kon zingenquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zullen er heus niets op te kort komen![]()
Maar ze maken er wel elke keer een spectaculaire show van.
Die LP's heb ik wel aangepast he.. Ik wou al cd's schrijven maar die kennen we toch niet in 40+..?quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:28 schreef APK het volgende:
[..]
LP's
Ik moet zeggen dat ik de latere nummers ook iets minder vind, hoewel ik laatst volgens mij wel weer een leuk hitje op de radio hoorde
Ja, dat kan ik me nog wel herinneren, CarO ging volgens mij een dag na mij onverwacht naar Goffertpark, ze heeft toch nog een vlindertje meegenomen die er rond geblazen werden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
CarO is twee keer naar een concert geweest (Arnhem en Nijmegen volgens mij) en dan belde ze als 'In my place' gespeeld werd zodat ik mee kon zingen
Ik ben van de LP overgestapt op MP3'squote:Op zaterdag 8 september 2012 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die LP's heb ik wel aangepast he.. Ik wou al cd's schrijven maar die kennen we toch niet in 40+..?
Opaquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die LP's heb ik wel aangepast he.. Ik wou al cd's schrijven maar die kennen we toch niet in 40+..?
Raar beroep eigenlijk en ik snap niet dat je dat vol kunt houden al die jarenquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me nog wel herinneren, CarO ging volgens mij een dag na mij onverwacht naar Goffertpark, ze heeft toch nog een vlindertje meegenomen die er rond geblazen werden.
Hij was er deze keer ook weer bij.
Ja echt hè, dat bedacht ik me van de week ook, het is net topsport. Die bandleden zijn al maanden op tournee, dus heel erg op elkaar aangewezen en zullen elkaar van haver tot gort kennen, een paar van hen hebben vrouw en kinderen, maar zien die niet zoveel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Raar beroep eigenlijk en ik snap niet dat je dat vol kunt houden al die jaren
Zal idd bij sporters ook zo zijn, hoewel die waarschijnlijk ook partners hebben die vooraf weten waar ze mee in zee gaan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt hè, dat bedacht ik me van de week ook, het is net topsport. Die bandleden zijn al maanden op tournee, dus heel erg op elkaar aangewezen en zullen elkaar van haver tot gort kennen, een paar van hen hebben vrouw en kinderen, maar zien die niet zoveel.
Ik denk dat bij het i.p.v,. het gezin de muziek centraal staat in hun leven.
Estelle wist het wel maar dacht dat ze haar eerste sporter wel kon veranderen en toen dat niet lukte ging ze door voor de volgende sporter.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Zal idd bij sporters ook zo zijn, hoewel die waarschijnlijk ook partners hebben die vooraf weten waar ze mee in zee gaan.
Estelle bv
Waarbij je naadloos overschakelt naar Rachelquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Estelle wist het wel maar dacht dat ze haar eerste sporter wel kon veranderen en toen dat niet lukte ging ze door voor de volgende sporter.
En waarschijnlijk wordt het een eenzame kerst dit jaar
Moet dat?quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Waarbij je naadloos overschakelt naar Rachel
Mooi toch, beter dan gemiep over Justin Bieberquote:Op zondag 9 september 2012 00:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet dat?![]()
Ik ben bang dat we haar de komende tijd weer regelmatig voorbij zien komen in de media vanwege de musical over wijlen Dre.
Lekker hoor en dan kom je terug en kan je je winterjas aanquote:Op zondag 9 september 2012 00:02 schreef chufi het volgende:
De zon komt niet echt meer zo lekker op mn balkon in de namiddag helaas.
Ik denk dat ik binnenkort maar een dakterras met zwembad op ga zoeken in Spanje of zo ,,,,
Whehehe, dat heb ik elk jaar omdat ik met kerst en oud & nieuw in ZO Azië ben.quote:Op zondag 9 september 2012 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor en dan kom je terug en kan je je winterjas aan
Ja hoezo, dit is niet normaalquote:Op zondag 9 september 2012 00:07 schreef APK het volgende:
Ik ben veel te vrolijk, dat kan niet goed gaan
Ik heb morgen vrijquote:Op zondag 9 september 2012 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoezo, dit is niet normaal
Ik heb gewoon vakantie maar jij ?
Wow veel vakantiedagen gespaard dus ...quote:Op zondag 9 september 2012 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrij
En nog 5 weken vakantie over dit jaar, waarbij de maand naar Indonesië aan het eind van het jaar al verwerkt is.
Dat laat ik dan maar uitbetalen als vakantiegeld als dat mag
Mijn contract begon op 1 maartquote:Op zondag 9 september 2012 00:25 schreef chufi het volgende:
Wow veel vakantiedagen gespaard dus ...Ik ben net (maart) van baan verwisseld dus dan staat de teller weer op 0 ...
Zonde, want meestal kom je dan in een hogere belastingschijf terecht (voor die maand) en ben je geld kwijt.quote:Op zondag 9 september 2012 00:17 schreef APK het volgende:
Dat laat ik dan maar uitbetalen als vakantiegeld als dat mag
Volgens mij niet.quote:Op zondag 9 september 2012 00:32 schreef chufi het volgende:
Dus je hebt in een half jaar al 45 dagen opgebouwd ?
Belastingschijf gaat toch per jaar?quote:Op zondag 9 september 2012 00:39 schreef ruktzichloos het volgende:
[..]
Zonde, want meestal kom je dan in een hogere belastingschijf terecht (voor die maand) en ben je geld kwijt.
Ik weet niet op hoeveel vakantiedagen je per jaar recht op hebt... Maar als je in maart begonnen bent.. mag je blij zijn dat je een maand in december weg kunt , maar die 5 extra weken lijkt me niet kloppenquote:Op zondag 9 september 2012 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik werk 30u p/w dus 5 dagen p/w is ongeveer 5 weken is toch 25 dagen![]()
Dat is overigens inclusief normale vakantiedagen die ik niet heb opgenomen.
Normaal gesproken wordt het per jaar uitgesmeerd. Maar als je voor maand x opeens een veel hoger inkomen hebt, loop je plots kans (voor die maand) in het 52 procent tarief te vallen. Dat is was ik altijd hoor als het vakantiegeld en de dertiende maand dat bruto wel zijn maar netto niet. Van ZZP-ers weet ik nietsquote:Op zondag 9 september 2012 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Belastingschijf gaat toch per jaar?
Ik ben ook ZZP'er, dus dat helpt misschien met aftrekposten, maar ik heb er geen verstand van.
Een gedeelte van die vakantie valt in januari en we hebben 'veel' verplichte vrije dagen in decemberquote:Op zondag 9 september 2012 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet op hoeveel vakantiedagen je per jaar recht op hebt... Maar als je in maart begonnen bent.. mag je blij zijn dat je een maand in december weg kunt , maar die 5 extra weken lijkt me niet kloppen
Ah ok, ja daar heb ik ook geen verstand van ..quote:Op zondag 9 september 2012 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Belastingschijf gaat toch per jaar?
Ik ben ook ZZP'er, dus dat helpt misschien met aftrekposten, maar ik heb er geen verstand van.
Mwah, ik zie het wel.quote:Op zondag 9 september 2012 00:51 schreef ruktzichloos het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt het per jaar uitgesmeerd. Maar als je voor maand x opeens een veel hoger inkomen hebt, loop je plots kans (voor die maand) in het 52 procent tarief te vallen. Dat is was ik altijd hoor als het vakantiegeld en de dertiende maand dat bruto wel zijn maar netto niet. Van ZZP-ers weet ik niets
Ik heb een accountant die alles invult, hoewel hij het voor vorig jaar nog steeds niet gedaan heeftquote:Op zondag 9 september 2012 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok, ja daar heb ik ook geen verstand van ..Ik werk als soort ZZPer maar via een extern bedrijf die alles regelt voor mn huidige contract... Al dat afloopt sta ik weer op straat
Ja dat wordt met de leeftijd wel een probleem denk ik. Day dilemma had ik in januari ook.. Toen had ik de mogelijkheid om mn vaste baan op te zeggen (ivm standplaatswijziging). Ik heb het toen wel gedaan en voor het geld gekozen.... En met nog een maand te werken had ik binnen een 1.5 week al een andere baan... Maar of dat geluk hierna nogmaals haat gebeuren... ...quote:Op zondag 9 september 2012 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een accountant die alles invult, hoewel hij het voor vorig jaar nog steeds niet gedaan heeft![]()
Maar euh, als je weer op straat staat heb je dan snel kans op een nieuwe baan?
Hoe zit dat dan met pensioen?quote:Op zondag 9 september 2012 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wordt met de leeftijd wel een probleem denk ik. Day dilemma had ik in januari ook.. Toen had ik de mogelijkheid om mn vaste baan op te zeggen (ivm standplaatswijziging). Ik heb het toen wel gedaan en voor het geld gekozen.... En met nog een maand te werken had ik binnen een 1.5 week al een andere baan... Maar of dat geluk hierna nogmaals haat gebeuren... ...
Pensioengat had ik 8 jaar geleden al opgelopen en dus idd aparte maatregeling getroffen voor een aparte pensioenregeling. In mijn huidige werk moet ik dat ook weer extra spekken aangezien ik daar nu niet voor vergoed wordt... Het is en blijft een gedoequote:Op zondag 9 september 2012 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met pensioen?
Of heb je daar zelf een regeling voor getroffen?
Ik heb zo geen verstand van dit soort dingen
Goed dat je iets gedaan hebt, volgens mij krijg ik 10¤ p/m ofzo als ik op mijn 70ste mag stoppen met werkenquote:Op zondag 9 september 2012 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Pensioengat had ik 8 jaar geleden al opgelopen en dus idd aparte maatregeling getroffen voor een aparte pensioenregeling. In mijn huidige werk moet ik dat ook weer extra spekken aangezien ik daar nu niet voor vergoed wordt... Het is en blijft een gedoe
Je meent hetquote:Op zondag 9 september 2012 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Goed dat je iets gedaan hebt, volgens mij krijg ik 10¤ p/m ofzo als ik op mijn 70ste mag stoppen met werken
Moet er trouwens niet aan denken, ik vind werken veel te leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 september 2012 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Je meent hetWat voor leuk werk doe je nu werkelijk, misschien zie ik je wel dagelijks
Ik doe iets facilitairs bij twee bedrijven die ICT-gerelateerd zijn, vandaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
En dat in Amsterdam is een wijd begripquote:Op zondag 9 september 2012 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe iets facilitairs bij twee bedrijven die ICT-gerelateerd zijn, vandaar
Ja, lijkt mij beter.quote:Op zondag 9 september 2012 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat in Amsterdam is een wijd begrip
beetje teveel van het goede, 4 dagen herrie aan je harses?quote:Op zondag 9 september 2012 08:57 schreef sacha het volgende:
*krikken aangedraaid heeft*
ik ben er nog![]()
nog 1 dag en dan zink ik zelf
Die zomer was ik in Frankrijk dus geloof niet dat het daar een hit was, want het klinkt me niet erg bekendquote:Op zondag 9 september 2012 21:56 schreef Deisyy het volgende:
En nog een stukje verder, zomerhit uit de "80.
Het was ook niet in 1980, maar in de jaren 80.quote:Op zondag 9 september 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zomer was ik in Frankrijk dus geloof niet dat het daar een hit was, want het klinkt me niet erg bekend
Staat al aanquote:Op zondag 9 september 2012 22:20 schreef Deisyy het volgende:
En als je Coldplay live wilt zien, de sluitingsceremonie van de paralympics.
http://nos.nl/ps2012/live/2/
Ballaquote:Op zondag 9 september 2012 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was ook niet in 1980, maar in de jaren 80.
Ik zei vandaag een woord uit dit liedje en mijn zus begon het meteen te zingen, hebben we wel vaker
Die is wel flink gehandicapt. Is dat ook Olympisch? Brandend fietsen?quote:Op zondag 9 september 2012 23:14 schreef chufi het volgende:
Nog eentje van het begin ..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 september 2012 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is wel flink gehandicapt. Is dat ook Olympisch? Brandend fietsen?
Ja dan probeer je om nog harder te gaanquote:Op zondag 9 september 2012 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is wel flink gehandicapt. Is dat ook Olympisch? Brandend fietsen?
Ik weet niet of het een patentkwestie is. Er zijn minstens vier producenten die dit leveren. Het is ook niet duur, winst zal 'm in de kwantiteit zitten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Better safe than sorry, maar ik denk dat dat iets met het patent te maken heeft...
Anyways, succes
Heerlijkquote:Op zondag 9 september 2012 23:10 schreef chufi het volgende:
Ja dat heb je soms als je op vakantie bent.. Bevalt het ?
quote:Op maandag 10 september 2012 20:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dan lees je maar terug, hoor.
quote:Op maandag 10 september 2012 12:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een patentkwestie is. Er zijn minstens vier producenten die dit leveren. Het is ook niet duur, winst zal 'm in de kwantiteit zitten.
Enfin, het is geregeld. Heb alsnog mijn eigen merk meegekregen. En er werd bijgezegd dat veel anderen wel op een ander merk overstapten, maar het was maar net wat ik zelf het liefst had. Dus ik ben weer voorzien voor drie maanden.
En ik ben net wegquote:
Klaarquote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, lees jij even terug? dan hoef ik het niet te doen
Heerlijk om dochterlief weer te zien he!quote:Op maandag 10 september 2012 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik ben net weg
Eerst ff met dochterlief wat gegeten op haar (lees mijn) kosten.
Net even op het dakterras met zwembad een single maltje gedaan.
Morgen eens kijken wat de dag brengt.....
Dat ziet er nog mooi uit daar !quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk om dochterlief weer te zien he!
Ons verslagje hier te vinden als je zin en tijd hebt
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ziet er nog mooi uit daar !![]()
maar eh... wat een raar beeld
Heb je de tekst bij de foto gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Je bedoeld Madeira? Nee, dat hebben nu wel gezien, we gaan nooit 2X naar dezelfde plekquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:16 schreef Lienekien het volgende:
Leuk! En een oehoe!
Voor herhaling vatbaar?
Jij leest de tekst, veel mensen nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je de tekst bij de foto gezien?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ziet er nog mooi uit daar !![]()
maar eh... wat een raar beeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart zo'n doorkijkje in je voortuin.
Net zoals Golfer al zegt. Ben benieuwd hoeveel mensen hier hun hoofd wel niet insteken.
Mooie foto's trouwens. Zou der zo naar toe willen.
Ik kijk altijd alleen maar plaatjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je de tekst bij de foto gezien?
ghehehehehe dat had je moeten doen eigenlijk !quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:32 schreef golfer het volgende:
B. herkende in eerste instantie dat beeld ook niet en pas na aandringen van mij om er een foto van te maken en het later nog eens bekijken had ze door wat het eigenlijk was.
Ik ben vergeten om even mijn hoofd ofzo door dat gat te steken.
Zou mij ook kunnen overkomen. Gewoon niet doorhebben omdat je het simpelweg niet verwacht daar !!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:32 schreef golfer het volgende:
B. herkende in eerste instantie dat beeld ook niet en pas na aandringen van mij om er een foto van te maken en het later nog eens bekijken had ze door wat het eigenlijk was.
Ik ben vergeten om even mijn hoofd ofzo door dat gat te steken.
Het beeld van Bluezzquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:46 schreef chufi het volgende:
Ik zit remote... Om welke foto gaat het ?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het beeld van Bluezz
AhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is Bluezz zo kutwijf dat ze dat in dr tuin laat zetten?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
AhIs Bluezz zo kutwijf dat ze dat in dr tuin laat zetten?
Chufi zit remote, hè. Dan snapt ie het allemaal niet zo goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nou dat heb ik niet gezegd hoor, dat maak jij er nu weer van
Dan zal het daar wel aan liggen...quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Chufi zit remote, hè. Dan snapt ie het allemaal niet zo goed.
Ja blijkbaar ontging me ietsquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Chufi zit remote, hè. Dan snapt ie het allemaal niet zo goed.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef Aleandra het volgende:
Kortom, zo'n beeld in je groentetuin laat je wel actief bezig zijn.
Weet zeker dat er regelmatig stiekum een tomaat richting gat vloog.
Dat blijft trekken hé net zoals de ballentent op de kermis.
Hé mn automatische naambliepert ging af!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
AhIs Bluezz zo kutwijf dat ze dat in dr tuin laat zetten?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef Aleandra het volgende:
Kortom, zo'n beeld in je groentetuin laat je wel actief bezig zijn.
Weet zeker dat er regelmatig stiekum een tomaat richting gat vloog.
Dat blijft trekken hé net zoals de ballentent op de kermis.
Kind, dat doe ik al jaren en je hoort de meest stompzinnige dingen. Nog steeds, in deze tijd!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffff ik ben alweer 2 dagen in discussie over circusdieren.
Nu heb ik er wel weer genoeg van, sommige mensen hebben een bord voor hun kop
waar je toch niet doorheen komt.![]()
Ik ga effe nog een bak koffie zetten.
Ja, iemand beweerde zelfs dat circusdieren net zo genieten van het applaus als de trainersquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kind, dat doe ik al jaren en je hoort de meest stompzinnige dingen. Nog steeds, in deze tijd!
Terwijl ik al in de jaren 80 mensen vertelde hoe het er vaak aan toe gaat met die dieren.![]()
Nee hoor een dier doet alles voor je als ie het maar naar zijn zin heeft. Ze vinden het LEUK om te doen...
Nope en ik wil er ook niet aan wennenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:36 schreef Bluezz het volgende:
Het doet me pijn als ik die dieren zie. Nog steeds. Het went nooit
Over alle (wilde- vooral) circusdieren in ELK circus wat mij betreft.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef chufi het volgende:
Over welke circusdieren gaat het? Zag hier een reportage over tijgers ergens in ZO Azie volgen mij...
Elk circus mishandelt hun dieren....quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Over alle (wilde- vooral) circusdieren in ELK circus wat mij betreft.
nee hoor, helemaal niet, zou veel erger kunnen met mijn wereldvreemde ideeënquote:
wat is dat voor gadget?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hé mn automatische naambliepert ging af!
wrom nou niet ?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:29 schreef sacha het volgende:
[..]
nee hoor, helemaal niet, zou veel erger kunnen met mijn wereldvreemde ideeën![]()
maar ik ga het niet stemmen, daarom deze ---->
Wat ga je stemmen ?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:31 schreef Leandra het volgende:
Wij gaan straks eens een mooi Drents stembureau uitkiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |