Ja, nou, niet, dus. Mijn vriend is het vlak voor sluitingstijd gaan halen. Hij kwam terug met een generiek potje met een etiket waarop de merknaam staat, maar de pillen die erin zitten zijn niet van mijn merk. En ze zeiden dat het dezelfde werkzame stof is. Dus waarom ze dan mijn merk op het etiket zetten?quote:
Zo, de hele week tot diep in de nacht en nu voor het weekend vroeg slapen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga slapen... Ik word oud.... Heb meer rust nodig
(hoe ouder je wordt hoe minder slaap je nodig hebt btw.. Maargoed)
Slaap zacht.
Oh, dan ben ik blijkbaar nog jongquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
(hoe ouder je wordt hoe minder slaap je nodig hebt btw.. Maargoed)
Ah, ik snap heel goed dat je dat niet leuk vindt, maar een generiek product zou toch in principe hetzelfde moeten zijn?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, nou, niet, dus. Mijn vriend is het vlak voor sluitingstijd gaan halen. Hij kwam terug met een generiek potje met een etiket waarop de merknaam staat, maar de pillen die erin zitten zijn niet van mijn merk. En ze zeiden dat het dezelfde werkzame stof is. Dus waarom ze dan mijn merk op het etiket zetten?
Maar ze mogen geen ander merk meegeven zonder overleg met de arts. En een ander merk betekent mogelijke schommelingen, dus extra bloedonderzoek is dan nodig. Daar zit ik niet op te wachten.
Dus maandag terug met een potje wasr niet opstaat wat erin zit en toch om mijn eigen merk vragen.
En als ik over zou moeten op een ander merk, dan graag wel in overleg met mij en mijn arts.
Volgens mij mag dat niet eens of wel?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, nou, niet, dus. Mijn vriend is het vlak voor sluitingstijd gaan halen. Hij kwam terug met een generiek potje met een etiket waarop de merknaam staat, maar de pillen die erin zitten zijn niet van mijn merk. En ze zeiden dat het dezelfde werkzame stof is. Dus waarom ze dan mijn merk op het etiket zetten?
Maar ze mogen geen ander merk meegeven zonder overleg met de arts. En een ander merk betekent mogelijke schommelingen, dus extra bloedonderzoek is dan nodig. Daar zit ik niet op te wachten.
Dus maandag terug met een potje wasr niet opstaat wat erin zit en toch om mijn eigen merk vragen.
En als ik over zou moeten op een ander merk, dan graag wel in overleg met mij en mijn arts.
In principe wel, ware het niet dat de fabrikant zelf verwijst naar een NHG richtlijn uit 2006 waarin staat dat wegens mogelijke verschillen in opname patiënten beter steeds hetzelfde merk gebruiken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, ik snap heel goed dat je dat niet leuk vindt, maar een generiek product zou toch in principe hetzelfde moeten zijn?
dus voordat je die pillen gaat slikken eerst langs je arts en als het echt niet anders kan danquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In principe wel, ware het niet dat de fabrikant zelf verwijst naar een NHG richtlijn uit 2006 waarin staat dat wegens mogelijke verschillen in opname patiënten beter steeds hetzelfde merk gebruiken.
Als het echt niet anders kan. Maar er zijn nog meer apotheken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dus voordat je die pillen gaat slikken eerst langs je arts en als het echt niet anders kan dan
dat extra bloedonderzoek maar laten doen?
Ja dat bedoelde ik, maar op een gegeven moment zijn die dingen toch op als er zoveelquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het echt niet anders kan. Maar er zijn nog meer apotheken.
Precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tja Lien ik weet het verder ook niet... Maandag eerst maar met je arts gaan praten, kijken
wat hij kan doen
Daar heb ik dus geen tijd voor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Alleen ik zou GAAN en niet bellen
Daar maak je toch tijd voor, gaat wel om je gezondheid !quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen tijd voor.
Ik heb nog pillen. Ik zit maandag nog niet zonder.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar maak je toch tijd voor, gaat wel om je gezondheid !
Wat is er nu belangrijker dan?
Dan ga je dinsdag ! Ik zou niet te lang wachtenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb nog pillen. Ik zit maandag nog niet zonder.
Ik ga naar de apotheek. Maar ik hoef niet op consult bij de huisarts. Als het moet, belt die terug, dus overleg kan ik sowieso hebben, mocht dat nodig blijken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan ga je dinsdag ! Ik zou niet te lang wachten
Oké, ben benieuwd, ik hoop dat alles goed komt !quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga naar de apotheek. Maar ik hoef niet op consult bij de huisarts. Als het moet, belt die terug, dus overleg kan ik sowieso hebben, mocht dat nodig blijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |