quote:
Van onbekenden vertrouw ik gewoon nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
V&A komt heel soms iets voorbij
Ze vragen meestal wel tussen de 300 en de 600 euro.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Van onbekenden vertrouw ik gewoon niet
Je moet ook op hun feedback letten. Hebben ze veel goeie feedback gekregen (en 5 groene sterretjes), dan zit je over het algemeen gesproken wel goedquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Van onbekenden vertrouw ik gewoon niet
Ach ik wacht even af of ik idd contract krijg op mn werk of niet. Als ik die wel krijg dan haal ik asap een pcquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet ook op hun feedback letten. Hebben ze veel goeie feedback gekregen (en 5 groene sterretjes), dan zit je over het algemeen gesproken wel goed
En als je hulp nodig hebt, dan horen we 't wel!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik wacht even af of ik idd contract krijg op mn werk of niet. Als ik die wel krijg dan haal ik asap een pc
Er moeten nog wat lampen opgehangen wordenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als je hulp nodig hebt, dan horen we 't wel!
Wel zelf PC's kunnen bouwen, maar geen lamp in kunnen draaien. Ik ken 'tquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er moeten nog wat lampen opgehangen worden
Ja echt!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er moeten nog wat lampen opgehangen worden
Indraaien kan ik wel maar er hangt nog geen lamp aan het plafondquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel zelf PC's kunnen bouwen, maar geen lamp in kunnen draaien. Ik ken 't
Helaas heb ik zelf geen gereedschapquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!!!
De lampen heb ik alleen het gereedschap om ze op te hangen niet!!
Het is donker in huis
Maakt je PC geen licht?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!!!
De lampen heb ik alleen het gereedschap om ze op te hangen niet!!
Het is donker in huis
Ik heb dus alleen een laptop, van het werkquote:
Die hp's hebben zo een lampje boven het beeldschermquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen een laptop, van het werk
Die heb ik dus nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
Er zijn toch van die speciale "verhuisfittingen".
Draadjes er in duwen en je hebt iig licht.
Ik heb een antieke Dell!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die hp's hebben zo een lampje boven het beeldscherm
Toch geen E6400 hequote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een antieke Dell!!
Ik had vanochtend op het werk zelfs een blauw scherm!!
Ja, met een Dell weet je 't welquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een antieke Dell!!
Ik had vanochtend op het werk zelfs een blauw scherm!!
Uhuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |