quote:
Van onbekenden vertrouw ik gewoon nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
V&A komt heel soms iets voorbij
Ze vragen meestal wel tussen de 300 en de 600 euro.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Van onbekenden vertrouw ik gewoon niet
Je moet ook op hun feedback letten. Hebben ze veel goeie feedback gekregen (en 5 groene sterretjes), dan zit je over het algemeen gesproken wel goedquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Van onbekenden vertrouw ik gewoon niet
Ach ik wacht even af of ik idd contract krijg op mn werk of niet. Als ik die wel krijg dan haal ik asap een pcquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet ook op hun feedback letten. Hebben ze veel goeie feedback gekregen (en 5 groene sterretjes), dan zit je over het algemeen gesproken wel goed
En als je hulp nodig hebt, dan horen we 't wel!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik wacht even af of ik idd contract krijg op mn werk of niet. Als ik die wel krijg dan haal ik asap een pc
Er moeten nog wat lampen opgehangen wordenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als je hulp nodig hebt, dan horen we 't wel!
Wel zelf PC's kunnen bouwen, maar geen lamp in kunnen draaien. Ik ken 'tquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er moeten nog wat lampen opgehangen worden
Ja echt!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er moeten nog wat lampen opgehangen worden
Indraaien kan ik wel maar er hangt nog geen lamp aan het plafondquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel zelf PC's kunnen bouwen, maar geen lamp in kunnen draaien. Ik ken 't
Helaas heb ik zelf geen gereedschapquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!!!
De lampen heb ik alleen het gereedschap om ze op te hangen niet!!
Het is donker in huis
Maakt je PC geen licht?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!!!
De lampen heb ik alleen het gereedschap om ze op te hangen niet!!
Het is donker in huis
Ik heb dus alleen een laptop, van het werkquote:
Die hp's hebben zo een lampje boven het beeldschermquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen een laptop, van het werk
Die heb ik dus nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
Er zijn toch van die speciale "verhuisfittingen".
Draadjes er in duwen en je hebt iig licht.
Ik heb een antieke Dell!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die hp's hebben zo een lampje boven het beeldscherm
Toch geen E6400 hequote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een antieke Dell!!
Ik had vanochtend op het werk zelfs een blauw scherm!!
Ja, met een Dell weet je 't welquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een antieke Dell!!
Ik had vanochtend op het werk zelfs een blauw scherm!!
Uhuhquote:
Klinkt een beetje dubieusquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Leaving nutty rubbers all over the room!
De tekst van dat nummer is geweldig grappigquote:
Rare plek voor een man om heen te gaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neee! Ik was even naar de keuken
Was even wat drinken inschenken. Als een ekte manquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rare plek voor een man om heen te gaan
Ik wil een koelkast in mn slaapkamer!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was even wat drinken inschenken. Als een ekte man
De koelkast is mijn grootste vriend in huis!
De mijne maakt te veel herrie, dus die blijft lekker in de keukenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil een koelkast in mn slaapkamer!!
Bier binnen handbereik!
Houdt ie je bier koud?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De mijne maakt te veel herrie, dus die blijft lekker in de keuken
Goedkoop kuttding, zelfs de vriezer heeft nooit goed gewerkt
Dan is het goedquote:
hoiquote:Op zaterdag 8 september 2012 02:31 schreef Faxie het volgende:
Zo daar ben ik weerHeb ik wat gemist?
Ik ook niet. Care..quote:Op zaterdag 8 september 2012 03:02 schreef Faxie het volgende:
Hoi
Ik ga zo slapen hoor. Niet veel slaap gehad gisteren.
Een wat duurdere schoudertas kan erg veelzijdig zijn. Let gewoon goed op het materiaal, leer is bijv steviger, sterker en vormt meestal wat mooier, stof is daarentegen wat lichter.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:43 schreef Joysa het volgende:
Iemand een aanrader voor een fatsoenlijke laptop/schooltas in 1?
Ik twijfel nog heel erg of ik een rugzak wil of gewoon zo'n schoudertas.
hmm.. thanksquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een wat duurdere schoudertas kan erg veelzijdig zijn. Let gewoon goed op het materiaal, leer is bijv steviger, sterker en vormt meestal wat mooier, stof is daarentegen wat lichter.
Ik heb er eentje van Esprit, daar kan een laptop tot 17" in, maar dat deel kan ik er ook uit halen en dan kan ik ook bijv 2-3 dagen weg met alleen die tas mee te nemen. Terwijl die leeg niet verlopen oid uit ziet, dan vormt die mooi langs de zijkant van je lichaam.
Flink toeteren en dan kijken ze vaak alsof ze niet weten wat ze fout hebben gedaanquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, bijna een aanrijding. Een achterlijk wijf die meent de richtingaanwijzers niet nodig te hebben.
Ik zou een rugzak nemen. Een laptop langere tijd aan een schouder is killing.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:43 schreef Joysa het volgende:
Iemand een aanrader voor een fatsoenlijke laptop/schooltas in 1?
Ik twijfel nog heel erg of ik een rugzak wil of gewoon zo'n schoudertas.
Oh, die claxon ging wel jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Flink toeteren en dan kijken ze vaak alsof ze niet weten wat ze fout hebben gedaan
Boh gelukkig lette jij goed opquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die claxon ging wel ja. Was echt niet normaal, op een haar na op elkaar ook he, op de snelweg.
Nee, lief lette goed op, hij rijdtquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh gelukkig lette jij goed op![]()
Ik probeer dat soort gedrag altijd in te schatten en meestal heb ik nog gelijk ook
Aah, ik dacht dat jij reedquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, lief letter goed op, hij rijdt.
Beide tegelijk godverdomme, kuthoer! Haha.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah, ik dacht dat jij reed. Hoe reageerde jij daarop dan?
Hahaquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide tegelijk godverdomme, kuthoer! Haha.
Nee, ik schrok wel flink... Dat wijf nog slingeren ook, wilden wij naar rechts, ging zij naar rechts en voor links hetzelfde.
Als je je laptop vaak mee moet nemen, is het niet verstandig om een grote te nemen, maar moet je juist investeren in een kleintje.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou een rugzak nemen. Een laptop langere tijd aan een schouder is killing.
Er zijn nu ook asus pads te koop die je op een toetsenbordje kunt klikken, supergrappigquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je je laptop vaak mee moet nemen, is het niet verstandig om een grote te nemen, maar moet je juist investeren in een kleintje.
Mijn reislaptop weegt daarom maar 1,2kg
Dat klinkt ook wel fijn ja, dat zou mijn huidige issue met tablets wel oplossen, geen toetsenbord.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn nu ook asus pads te koop die je op een toetsenbordje kunt klikken, supergrappig. Liggen voor ongeveer 400 tot 500 euro in de winkel en daar kun je prima op werken. Zit android op.
Niet iedereen geeft geld voor twee laptops.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je je laptop vaak mee moet nemen, is het niet verstandig om een grote te nemen, maar moet je juist investeren in een kleintje.
Mijn reislaptop weegt daarom maar 1,2kg
Als je em diagonaal draagt is er voor je rug niet veel extra belasting.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen geeft geld voor twee laptops.
Ik heb een laptop, voor thuis en voor gebruik ergens anders. En ik wil nooit meer een schoudertas, daar kan je je schouders en rug grondig mee verneuken.
Ik heb altijd een schoudertas gehad en iedere avond had ik een zere rug of schouders.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je em diagonaal draagt is er voor je rug niet veel extra belasting.
Overigens heb ik nu ook maar 1 laptop, maar gebruik een dockingstation thuis. Waarbij ik moet zeggen dat mijn toetsenbord wel een volwaardig formaat heeft (kan net op 11").
Dat kan, zelf heb ik een erg zwakke rug, maar door op te letten hoe ik mijn tas draag, heb ik er eigenlijk nooit last van.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd een schoudertas gehad en iedere avond had ik een zere rug of schouders.
Jij draagt een schoudertas?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan, zelf heb ik een erg zwakke rug, maar door op te letten hoe ik mijn tas draag, heb ik er eigenlijk nooit last van.
Ik zou het zelf gewoon niet doen en ook niet aanraden. Teveel gewicht aan een kant.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan, zelf heb ik een erg zwakke rug, maar door op te letten hoe ik mijn tas draag, heb ik er eigenlijk nooit last van.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij draagt een schoudertas?
quote:
Hoi jijquote:
Heuj lekker dingquote:
Whud?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog al mn vingertjes en geheugenDus komt wel goed!
quote:
Maar goed dat je je vingertjes nog hebt jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog al mn vingertjes en geheugenDus komt wel goed!
Gewoon veel gedronken op een bruiloft van mensen die ik niet echt ken maar moest mee van een vriend, en daarna gemext op een afstudeerfeest en toen was ik weet niet hoe laat thuisquote:
Whut?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar goed dat je je vingertjes nog hebt ja
Klinkt heel volwassenquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewoon veel gedronken op een bruiloft van mensen die ik niet echt ken maar moest mee van een vriend, en daarna gemext op een afstudeerfeest en toen was ik weet niet hoe laat thuis
zo'n mooi inkoppertje en ik ga m niet eens makenquote:
Drommel had hem al gemaaktquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo'n mooi inkoppertje en ik ga m niet eens maken
dit doet best zeer
de mijne was 10 keer beter. maar ik doe het niet, want als ik dan Kip op ga zoeken ben ik mn leven niet meer zekerquote:
Hmm hmmquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de mijne was 10 keer beter. maar ik doe het niet, want als ik dan Kip op ga zoeken ben ik mn leven niet meer zeker
Maakt niet uit. Ik draai Trijntje nog wel gewoon een keer. Daarna heb ik vast alleen dat nummer nog in mn hoofd en mn kutopmerking niet meerquote:
Ja vastquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik draai Trijntje nog wel gewoon een keer. Daarna heb ik vast alleen dat nummer nog in mn hoofd en mn kutopmerking niet meer
kleine kans iddquote:
Ga squatten, kutgroninger.quote:
Ware liefde ditquote:
Jeweetsquote:
Hoi chickquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan je momenteel helaas niet verwennen dus zal je het zelf moeten doen
Hoop het .. dan kunnen we gezellig bellenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:40 schreef PeuRac het volgende:
Ben mn telefoon aan het flashen, om van die stomme sim-lock af te zijn welke er volgens mijn Ierse provider niet op kan/mag zitten
Nu hopen dat alles goed gaat...
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/180068
Godver wat mooi
Bellen kan je me altijd, maar op dit moment loop ik met twee telefoons rond, dat hoop ik terug te kunnen brengen naar 1quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoop het .. dan kunnen we gezellig bellen
[..]whahaha
Bellen met peuquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bellen kan je me altijd, maar op dit moment loop ik met twee telefoons rond, dat hoop ik terug te kunnen brengen naar 1
Bellen met Eviequote:
Ik vind Peter altijd vervelend betweterig, maar dit keer is die wel oke jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/171111
Petertje heeft een keer gelijk
Je UIquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:11 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik vind Peter altijd vervelend betweterig, maar dit keer is die wel oke ja
Sushiquote:
quote:
Sterf. Snel en pijnloos, want ik wil je geen pijn doen. Maar sterf.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Zijn er hier nog leuke meisjes die vijf rolleln sushi willen komen eten?
Wat liefquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sterf. Snel en pijnloos, want ik wil je geen pijn doen. Maar sterf.
Lief als altijd jijquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sterf. Snel en pijnloos, want ik wil je geen pijn doen. Maar sterf.
SUSHIquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Heb jij niet al een leuke meid?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Baas.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef twi het volgende:
De liefde gaat door de maag, zo blijkt maar weerquote:
Daar gaat bier ook heenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De liefde gaat door de maag, zo blijkt maar weer
Bij mij zeker ja!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De liefde gaat door de maag, zo blijkt maar weer
sushiquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
De vriend van een oud-lerares van Huppelzoon is op televisie![]()
Jarno Harms
Sterkste man van NLquote:
CHICKIEEEEEEEEEEEEEEquote:
Hoezo?quote:
Hihiquote:
Oh Anne maakt zulke heerlijke sushi.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Proost dan maarquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi
Zo feestje.... pfff ik kan eigenlijk geen drank meer zien. maar zodra er een biertje in mijn handen wordt gestopt, kan ik het niet weerstaan denk ik
Vind ik gewoon niet mooi en een beetje eng om te zienquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
Die gast was ook bij mn zoon zn groep 8 musical![]()
Lachen toch
Bierquote:
Bij mij ook. Daarom is mijn vriendin ook kok.quote:
Alcoholquote:
Ik stap nooit meer op een fiets na drank! Nooit meer!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan op de fiets, dus het komt goed
Anne? Welke Anne?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh Anne maakt zulke heerlijke sushi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |