quote:
Van onbekenden vertrouw ik gewoon nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
V&A komt heel soms iets voorbij
Ze vragen meestal wel tussen de 300 en de 600 euro.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Van onbekenden vertrouw ik gewoon niet
Je moet ook op hun feedback letten. Hebben ze veel goeie feedback gekregen (en 5 groene sterretjes), dan zit je over het algemeen gesproken wel goedquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Van onbekenden vertrouw ik gewoon niet
Ach ik wacht even af of ik idd contract krijg op mn werk of niet. Als ik die wel krijg dan haal ik asap een pcquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet ook op hun feedback letten. Hebben ze veel goeie feedback gekregen (en 5 groene sterretjes), dan zit je over het algemeen gesproken wel goed
En als je hulp nodig hebt, dan horen we 't wel!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik wacht even af of ik idd contract krijg op mn werk of niet. Als ik die wel krijg dan haal ik asap een pc
Er moeten nog wat lampen opgehangen wordenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als je hulp nodig hebt, dan horen we 't wel!
Wel zelf PC's kunnen bouwen, maar geen lamp in kunnen draaien. Ik ken 'tquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er moeten nog wat lampen opgehangen worden
Ja echt!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er moeten nog wat lampen opgehangen worden
Indraaien kan ik wel maar er hangt nog geen lamp aan het plafondquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel zelf PC's kunnen bouwen, maar geen lamp in kunnen draaien. Ik ken 't
Helaas heb ik zelf geen gereedschapquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!!!
De lampen heb ik alleen het gereedschap om ze op te hangen niet!!
Het is donker in huis
Maakt je PC geen licht?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!!!
De lampen heb ik alleen het gereedschap om ze op te hangen niet!!
Het is donker in huis
Ik heb dus alleen een laptop, van het werkquote:
Die hp's hebben zo een lampje boven het beeldschermquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen een laptop, van het werk
Die heb ik dus nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
Er zijn toch van die speciale "verhuisfittingen".
Draadjes er in duwen en je hebt iig licht.
Ik heb een antieke Dell!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die hp's hebben zo een lampje boven het beeldscherm
Toch geen E6400 hequote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een antieke Dell!!
Ik had vanochtend op het werk zelfs een blauw scherm!!
Ja, met een Dell weet je 't welquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een antieke Dell!!
Ik had vanochtend op het werk zelfs een blauw scherm!!
Uhuhquote:
Klinkt een beetje dubieusquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Leaving nutty rubbers all over the room!
De tekst van dat nummer is geweldig grappigquote:
Rare plek voor een man om heen te gaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neee! Ik was even naar de keuken
Was even wat drinken inschenken. Als een ekte manquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rare plek voor een man om heen te gaan
Ik wil een koelkast in mn slaapkamer!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was even wat drinken inschenken. Als een ekte man
De koelkast is mijn grootste vriend in huis!
De mijne maakt te veel herrie, dus die blijft lekker in de keukenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil een koelkast in mn slaapkamer!!
Bier binnen handbereik!
Houdt ie je bier koud?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De mijne maakt te veel herrie, dus die blijft lekker in de keuken
Goedkoop kuttding, zelfs de vriezer heeft nooit goed gewerkt
Dan is het goedquote:
hoiquote:Op zaterdag 8 september 2012 02:31 schreef Faxie het volgende:
Zo daar ben ik weerHeb ik wat gemist?
Ik ook niet. Care..quote:Op zaterdag 8 september 2012 03:02 schreef Faxie het volgende:
Hoi
Ik ga zo slapen hoor. Niet veel slaap gehad gisteren.
Een wat duurdere schoudertas kan erg veelzijdig zijn. Let gewoon goed op het materiaal, leer is bijv steviger, sterker en vormt meestal wat mooier, stof is daarentegen wat lichter.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:43 schreef Joysa het volgende:
Iemand een aanrader voor een fatsoenlijke laptop/schooltas in 1?
Ik twijfel nog heel erg of ik een rugzak wil of gewoon zo'n schoudertas.
hmm.. thanksquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een wat duurdere schoudertas kan erg veelzijdig zijn. Let gewoon goed op het materiaal, leer is bijv steviger, sterker en vormt meestal wat mooier, stof is daarentegen wat lichter.
Ik heb er eentje van Esprit, daar kan een laptop tot 17" in, maar dat deel kan ik er ook uit halen en dan kan ik ook bijv 2-3 dagen weg met alleen die tas mee te nemen. Terwijl die leeg niet verlopen oid uit ziet, dan vormt die mooi langs de zijkant van je lichaam.
Flink toeteren en dan kijken ze vaak alsof ze niet weten wat ze fout hebben gedaanquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, bijna een aanrijding. Een achterlijk wijf die meent de richtingaanwijzers niet nodig te hebben.
Ik zou een rugzak nemen. Een laptop langere tijd aan een schouder is killing.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:43 schreef Joysa het volgende:
Iemand een aanrader voor een fatsoenlijke laptop/schooltas in 1?
Ik twijfel nog heel erg of ik een rugzak wil of gewoon zo'n schoudertas.
Oh, die claxon ging wel jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Flink toeteren en dan kijken ze vaak alsof ze niet weten wat ze fout hebben gedaan
Boh gelukkig lette jij goed opquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die claxon ging wel ja. Was echt niet normaal, op een haar na op elkaar ook he, op de snelweg.
Nee, lief lette goed op, hij rijdtquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh gelukkig lette jij goed op![]()
Ik probeer dat soort gedrag altijd in te schatten en meestal heb ik nog gelijk ook
Aah, ik dacht dat jij reedquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, lief letter goed op, hij rijdt.
Beide tegelijk godverdomme, kuthoer! Haha.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah, ik dacht dat jij reed. Hoe reageerde jij daarop dan?
Hahaquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide tegelijk godverdomme, kuthoer! Haha.
Nee, ik schrok wel flink... Dat wijf nog slingeren ook, wilden wij naar rechts, ging zij naar rechts en voor links hetzelfde.
Als je je laptop vaak mee moet nemen, is het niet verstandig om een grote te nemen, maar moet je juist investeren in een kleintje.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou een rugzak nemen. Een laptop langere tijd aan een schouder is killing.
Er zijn nu ook asus pads te koop die je op een toetsenbordje kunt klikken, supergrappigquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je je laptop vaak mee moet nemen, is het niet verstandig om een grote te nemen, maar moet je juist investeren in een kleintje.
Mijn reislaptop weegt daarom maar 1,2kg
Dat klinkt ook wel fijn ja, dat zou mijn huidige issue met tablets wel oplossen, geen toetsenbord.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn nu ook asus pads te koop die je op een toetsenbordje kunt klikken, supergrappig. Liggen voor ongeveer 400 tot 500 euro in de winkel en daar kun je prima op werken. Zit android op.
Niet iedereen geeft geld voor twee laptops.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je je laptop vaak mee moet nemen, is het niet verstandig om een grote te nemen, maar moet je juist investeren in een kleintje.
Mijn reislaptop weegt daarom maar 1,2kg
Als je em diagonaal draagt is er voor je rug niet veel extra belasting.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen geeft geld voor twee laptops.
Ik heb een laptop, voor thuis en voor gebruik ergens anders. En ik wil nooit meer een schoudertas, daar kan je je schouders en rug grondig mee verneuken.
Ik heb altijd een schoudertas gehad en iedere avond had ik een zere rug of schouders.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je em diagonaal draagt is er voor je rug niet veel extra belasting.
Overigens heb ik nu ook maar 1 laptop, maar gebruik een dockingstation thuis. Waarbij ik moet zeggen dat mijn toetsenbord wel een volwaardig formaat heeft (kan net op 11").
Dat kan, zelf heb ik een erg zwakke rug, maar door op te letten hoe ik mijn tas draag, heb ik er eigenlijk nooit last van.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd een schoudertas gehad en iedere avond had ik een zere rug of schouders.
Jij draagt een schoudertas?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan, zelf heb ik een erg zwakke rug, maar door op te letten hoe ik mijn tas draag, heb ik er eigenlijk nooit last van.
Ik zou het zelf gewoon niet doen en ook niet aanraden. Teveel gewicht aan een kant.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan, zelf heb ik een erg zwakke rug, maar door op te letten hoe ik mijn tas draag, heb ik er eigenlijk nooit last van.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij draagt een schoudertas?
quote:
Hoi jijquote:
Heuj lekker dingquote:
Whud?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog al mn vingertjes en geheugenDus komt wel goed!
quote:
Maar goed dat je je vingertjes nog hebt jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog al mn vingertjes en geheugenDus komt wel goed!
Gewoon veel gedronken op een bruiloft van mensen die ik niet echt ken maar moest mee van een vriend, en daarna gemext op een afstudeerfeest en toen was ik weet niet hoe laat thuisquote:
Whut?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar goed dat je je vingertjes nog hebt ja
Klinkt heel volwassenquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewoon veel gedronken op een bruiloft van mensen die ik niet echt ken maar moest mee van een vriend, en daarna gemext op een afstudeerfeest en toen was ik weet niet hoe laat thuis
zo'n mooi inkoppertje en ik ga m niet eens makenquote:
Drommel had hem al gemaaktquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo'n mooi inkoppertje en ik ga m niet eens maken
dit doet best zeer
de mijne was 10 keer beter. maar ik doe het niet, want als ik dan Kip op ga zoeken ben ik mn leven niet meer zekerquote:
Hmm hmmquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de mijne was 10 keer beter. maar ik doe het niet, want als ik dan Kip op ga zoeken ben ik mn leven niet meer zeker
Maakt niet uit. Ik draai Trijntje nog wel gewoon een keer. Daarna heb ik vast alleen dat nummer nog in mn hoofd en mn kutopmerking niet meerquote:
Ja vastquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik draai Trijntje nog wel gewoon een keer. Daarna heb ik vast alleen dat nummer nog in mn hoofd en mn kutopmerking niet meer
kleine kans iddquote:
Ga squatten, kutgroninger.quote:
Ware liefde ditquote:
Jeweetsquote:
Hoi chickquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan je momenteel helaas niet verwennen dus zal je het zelf moeten doen
Hoop het .. dan kunnen we gezellig bellenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:40 schreef PeuRac het volgende:
Ben mn telefoon aan het flashen, om van die stomme sim-lock af te zijn welke er volgens mijn Ierse provider niet op kan/mag zitten
Nu hopen dat alles goed gaat...
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/180068
Godver wat mooi
Bellen kan je me altijd, maar op dit moment loop ik met twee telefoons rond, dat hoop ik terug te kunnen brengen naar 1quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoop het .. dan kunnen we gezellig bellen
[..]whahaha
Bellen met peuquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bellen kan je me altijd, maar op dit moment loop ik met twee telefoons rond, dat hoop ik terug te kunnen brengen naar 1
Bellen met Eviequote:
Ik vind Peter altijd vervelend betweterig, maar dit keer is die wel oke jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/171111
Petertje heeft een keer gelijk
Je UIquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:11 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik vind Peter altijd vervelend betweterig, maar dit keer is die wel oke ja
Sushiquote:
quote:
Sterf. Snel en pijnloos, want ik wil je geen pijn doen. Maar sterf.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Zijn er hier nog leuke meisjes die vijf rolleln sushi willen komen eten?
Wat liefquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sterf. Snel en pijnloos, want ik wil je geen pijn doen. Maar sterf.
Lief als altijd jijquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sterf. Snel en pijnloos, want ik wil je geen pijn doen. Maar sterf.
SUSHIquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Heb jij niet al een leuke meid?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Baas.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef twi het volgende:
De liefde gaat door de maag, zo blijkt maar weerquote:
Daar gaat bier ook heenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De liefde gaat door de maag, zo blijkt maar weer
Bij mij zeker ja!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De liefde gaat door de maag, zo blijkt maar weer
sushiquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
De vriend van een oud-lerares van Huppelzoon is op televisie![]()
Jarno Harms
Sterkste man van NLquote:
CHICKIEEEEEEEEEEEEEEquote:
Hoezo?quote:
Hihiquote:
Oh Anne maakt zulke heerlijke sushi.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Proost dan maarquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi
Zo feestje.... pfff ik kan eigenlijk geen drank meer zien. maar zodra er een biertje in mijn handen wordt gestopt, kan ik het niet weerstaan denk ik
Vind ik gewoon niet mooi en een beetje eng om te zienquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
Die gast was ook bij mn zoon zn groep 8 musical![]()
Lachen toch
Bierquote:
Bij mij ook. Daarom is mijn vriendin ook kok.quote:
Alcoholquote:
Ik stap nooit meer op een fiets na drank! Nooit meer!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan op de fiets, dus het komt goed
Anne? Welke Anne?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh Anne maakt zulke heerlijke sushi.
ja is ook niet zo slim, ben benieuwd hoeveel hekjes en bomen ik ga raken vannachtquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stap nooit meer op een fiets na drank! Nooit meer!
Die lesbo, die had laatst sushi voor me gemaakt.quote:
Ik hoop zo dat er nog een seizoen komt!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja is ook niet zo slim, ben benieuwd hoeveel hekjes en bomen ik ga raken vannacht![]()
Ow en Merlijnga morgen beginnen met seizoen 4! De laatste 2 afleveringen van seizoen 3 was wel tof, eindelijk..... kut Morgana!
Pics. Misschien wat voor Kaneelstokje?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Die lesbo, die had laatst sushi voor me gemaakt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Pics. Misschien wat voor Kaneelstokje?
ja dat is nog een beetje onzeker he? Ik las dat in oktober seizoen 5 begon, maar dat is opeens verdwenenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat er nog een seizoen komt!!
En je vakantiekilootjes dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het hier rustig trouwens
Ik ben er vandoorBier enzo.....
Ciao!
Die zijn er al bijna afquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel
Merlin (2008)airing Sep 29, 2012
Season 5, Episode 1
Welke zijn dat allemaal.. en is merlin leuk???quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar maar maar AL mn series beginnen deze maand weer![]()
Merlin is geweldigquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Welke zijn dat allemaal.. en is merlin leuk???
Een fantasyserie. Met draken en tovenarij en een zwaard en een koningquote:
Bones, NCIS, How I Met Your Mother, beginnen ook deze maand, begin komende maand.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Homeland 30-9
Merlin 29-9
Dexter 30-9
Walking dead 14-10 (ok ok dat is geen september)
En ik ben er vast wel een paar vergeten
ah, dan is het niks voor mij denk ikquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een fantasyserie. Met draken en tovenarij en een zwaard en een koning
Het vele herhalen van de Nederlandse zenders heeft er voor gezorgd dat ik die series gewoon niet meer volgquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bones, NCIS, How I Met Your Mother, beginnen ook deze maand, begin komende maand.
Jawel!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ah, dan is het niks voor mij denk ik
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!
Zitten ook lekkere wijven in hoor
Dat is de reden waarom ik Chuck heb uitgekeken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!
Kon jij daar doorheen komen joh?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik Chuck heb uitgekeken.
Nomnomnomquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:09 schreef xFriendx het volgende:
Vrijdag boxset van Underworld gekocht, mede door Beckinsale in haar strakke leren outfit, oh yeah.
Het was niet hoogstaand, maar ik vond het best vermakelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Kon jij daar doorheen komen joh?![]()
Vond het echt heel moeilijk..
Die is mooi idd!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:09 schreef xFriendx het volgende:
Vrijdag boxset van Underworld gekocht, mede door Beckinsale in haar strakke leren outfit, oh yeah.
De dame in kwestie!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De boxset of de dame in kwestie?
Over dames gesproken!quote:
Dat zijn me toch een stel kutfilms heuj, oioioiquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:09 schreef xFriendx het volgende:
Wel lastig, maar reeel lastigquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over dames gesproken!
Ik ga pot worden. Vrouwen zijn lang zo lastig niet als mannen!!
Vrouwen en reëel?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel lastig, maar reeel lastigEn zien er vaak veel beter uit
Ik vind ze wel vermakelijk. Zelfs Iron Man wist ik uit te zitten. Maar goed, die ging dan ook niet om diepgang maar gewoon makkelijke actie en leuke effects.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn me toch een stel kutfilms heuj, oioioi
Ik had het over mezelfquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen en reëel?Grapjas jij
_!
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel lastig, maar reeel lastigEn zien er vaak veel beter uit
Iron Man vond ik wel weer leuk. Maar dat is qua verhaal, ook al is het popcorn, beter uitgewerkt dan Underworld.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind ze wel vermakelijk. Zelfs Iron Man wist ik uit te zitten. Maar goed, die ging dan ook niet om diepgang maar gewoon makkelijke actie en leuke effects.
Ben ik ook gek/kinds/gestoord als ik zeg dat ik de Kuifje film ook gewoon tof vond?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iron Man vond ik wel weer leuk. Maar dat is qua verhaal, ook al is het popcorn, beter uitgewerkt dan Underworld.
Nee, dan heb je smaak. Die was namelijk zeer tofquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ben ik ook gek/kinds/gestoord als ik zeg dat ik de Kuifje film ook gewoon tof vond?
Nee die is leukquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ben ik ook gek/kinds/gestoord als ik zeg dat ik de Kuifje film ook gewoon tof vond?
Nee schat, sorry. Je bent vrouw. Tijdens de zwangerschap, op het moment dat het geslacht van het embryo bepaald is verdwijnt bij de vrouw al het reële besef. Net als logica, vermogen om auto te rijden en gewoon algeheel normaal doen.quote:
I know.. maar ik wil voorlopig niet zwanger wordenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat, sorry. Je bent vrouw. Tijdens de zwangerschap, op het moment dat het geslacht van het embryo bepaald is verdwijnt bij de vrouw al het reële besef. Net als logica, vermogen om auto te rijden en gewoon algeheel normaal doen.
Uhm.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
I know.. maar ik wil voorlopig niet zwanger wordenDus ik heb nog even
Ik heb geen tv, dat scheeltquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het vele herhalen van de Nederlandse zenders heeft er voor gezorgd dat ik die series gewoon niet meer volg
hmm, je brengt me aan het twijfelen...quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!
Ghehequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen tv, dat scheelt
[..]
hmm, je brengt me aan het twijfelen...
Haar gelijk aantonen in een irrelevante ontkenning. Chapeau!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
I know.. maar ik wil voorlopig niet zwanger wordenDus ik heb nog even
Goed van dr hequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haar gelijk aantonen in een irrelevante ontkenning. Chapeau!
Hahaha gelukkig maar.. de wereld is nog niet klaar voor sheldonquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm.
Ik had het niet over dat jij zwanger moest worden hoor doos
Haar vrouwelijkheid is in ieder geval bevestigdquote:
Hoeveel bier heb jij al op?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha gelukkig maar.. de wereld is nog niet klaar voor sheldon![]()
![]()
![]()
Dat dan weer wel jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haar vrouwelijkheid is in ieder geval bevestigd
Alle vrouwen worden leuker met veel bier op!quote:
Mannen ook hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alle vrouwen worden leuker met veel bier op!
Of bedoelde je dat niet?![]()
Lijken leuker bedoelde je? Tot je vrienden je de dag er op er even aan herinneren hoe en wat.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alle vrouwen worden leuker met veel bier op!
Of bedoelde je dat niet?![]()
Dat doet pijn hequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijken leuker bedoelde je? Tot je vrienden je de dag er op er even aan herinneren hoe en wat.
Hmz sjah een man kan er ook zelf achter komen zonder zijn vrienden denk ikquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijken leuker bedoelde je? Tot je vrienden je de dag er op er even aan herinneren hoe en wat.
omg dat ken ik nietquote:
Dat zou kunnen ja, maar dan is de kans zeer groot dat je er 's ochtend naast wakker bent geworden. The horror.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz sjah een man kan er ook zelf achter komen zonder zijn vrienden denk ik![]()
Dat zijn de dagen waarop je gehoopt had nòg meer te hebben gedronken, zodat je niks meer konquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar dan is de kans zeer groot dat je er 's ochtend naast wakker bent geworden. The horror.
Doet Patty nog wel mee dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is hele foute tv maar ik ga echt sterren springen kijken!
En hopen dat Patty weer op dr platte smoel valt![]()
samen 180 kilo?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:40 schreef Evie het volgende:
[..]
HahahahaIneens snap ik waarom ze zo geschrokken kijken smorgens,,..
Het ligt niet aan dat het bed aan mijn kant is doorgekrakt door de 180 kilo
Dag na het stappen op het vaste hangstekkie komen en dat iedereen dan zegt "jij hebt met [insert naam] gezoend!! Hij heeft je thuisgebracht!! Wat is er gebeurd?"quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz sjah een man kan er ook zelf achter komen zonder zijn vrienden denk ik![]()
[..]
omg dat ken ik niet
Ja die was door hequote:
OMGquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dag na het stappen op het vaste hangstekkie komen en dat iedereen dan zegt "jij hebt met [insert naam] gezoend!! Hij heeft je thuisgebracht!! Wat is er gebeurd?"
Dat niet geloven natuurlijk, want zo dronken was ik heus niet.
Toen kwam [insert naam] naar me toe, sloeg zn arm om me heen en zei "was gezellig he gisteravond?"
Mijn reactie vond hij niet zo leuk, mn vrienden wel: OH MIJN GOD, ECHT? IK WAS DUS WEL GOED DRONKEN!!! Oh uhm... sorry... ja... uhm was leuk gisteravond ja.
Ik heb die gozer daarna nooit meer gesproken
Nee.. tenzij ik van de seks zijn kilo's aan lichaamsgewicht ben verloren whahaquote:
Daar gaan wel wat uurtjes in zitten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee.. tenzij ik van de seks zijn kilo's aan lichaamsgewicht ben verloren whaha
Later bleek dus ook dat ik met mn dronken hoofd en die kerel nog bij de shoarma was geweest. Daar waren we mijn oom tegen gekomen. Die belde me ook de volgende dag op om me uit te lachenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Evie het volgende:
[..]
OMGwhahaha
[..]
Nee.. tenzij ik van de seks zijn kilo's aan lichaamsgewicht ben verloren whaha
aj dat is ergquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Later bleek dus ook dat ik met mn dronken hoofd en die kerel nog bij de shoarma was geweest. Daar waren we mijn oom tegen gekomen. Die belde me ook de volgende dag op om me uit te lachen
Sjah dronken mannen he?!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar gaan wel wat uurtjes in zitten.
Uren durende wilde ongeremde seksquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar gaan wel wat uurtjes in zitten.
Het was ook wel een dieptepuntquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:45 schreef Evie het volgende:
[..]
aj dat is erg
Weet het nog goed.. mn eerste zoentje op het ijsEn dan kom je thuis
Zit ie bij je broer in de klas en heeft hij je zien zoenen en uitlachen
(al sloeg dat nergens op.. was een superleuke lieve mooie kerel zucht)
[..]
Sjah dronken mannen he?!
Zonde inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die was door he![]()
Lang leve alle mensen die hebben gestemd![]()
Jammer dat Terror Jaap er uit ligt
Het is wel echt hele slechte televisie hoorquote:
En dat kon niet via de WA?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:51 schreef PeuRac het volgende:
Evie, je mag mn Ierse nummer verwijderen, voor WA/Viber gebruik ik nu gewoon mn NL nummer
kheb geen viber meerquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:51 schreef PeuRac het volgende:
Evie, je mag mn Ierse nummer verwijderen, voor WA/Viber gebruik ik nu gewoon mn NL nummer
Nee, want mn WA verstuurt om de een of andere reden nog geen berichten.quote:
Ik ben met stomheid geslagen door jullie genante verhalen...quote:
Sorry!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben met stomheid geslagen door jullie genante verhalen...
Ja ik heb dat soort dingen nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben met stomheid geslagen door jullie genante verhalen...
Dat was ook mijn enige wtf momentje hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik heb dat soort dingen nooit meegemaakt
Denk je dat Loef me haar niet al had laten zien nadat hij erachter was gekomen dat ze leuk (en lesbisch) was? Hij knalde het gelijk neer!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Pics. Misschien wat voor Kaneelstokje?
Ik wel, maar ik zet ze hier wijselijk niet neerquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik heb dat soort dingen nooit meegemaakt
Mijn PM staat open hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik zet ze hier wijselijk niet neer
Ja, daahaagquote:
Zo erg?quote:
Serieus, dat heb ik nog nooit meegemaakt! Bier gaat echt langer dan een jaar mee, geloof ik ook niet eigenlijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Van de week van iemand een paar flesjes bier gehad, diegene drinkt zelf niet dus het bier is over datum. Ik heb het gewoon nog niet uit mn koelkast gegooid.
Vraag aan mn zoon of hij biertje wil pakken voor mij. Een blikje want de flesjes zijn over datum.
Zijn reactie: Kan bier over datum gaan dan? Nee wacht, dafuq, bier? In jouw koelkast? Over datum? Impossibru!!
Nou ik opende 1 fles, nam een slok en had meteen zoiets van BAH.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus, dat heb ik nog nooit meegemaakt! Bier gaat echt langer dan een jaar mee, geloof ik ook niet eigenlijk
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik opende 1 fles, nam een slok en had meteen zoiets van BAH.
Flesjes zijn houdbaar tot afgelopen juni maar je proeft het echt! Was ik ook verbaasd over.
Ik heb er nog maar anderhalf! En dan moet ik slapen want morgen vroeg op voor Walibi.quote:
Anders, bitterder, geen idee maar ik had direct zoiets van hmm dit is niet goed.quote:
Ik heb ook niet het idee dat ik er ziek van ga worden ofzo hoor maar het smaakt gewoon nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zolang je bier gewoon koel houdt, kun je het jarenlang bewaren.
Iets met hoge pieken, diepe dalenquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets met hoge pieken, diepe dalen![]()
Heb wel eens bier van 5 jaar oud gedronken. Smaakte prima.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat ik er ziek van ga worden ofzo hoor maar het smaakt gewoon niet
Goed voor jouquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens bier van 5 jaar oud gedronken. Smaakte prima.
Ik normaliter ook niet maar dit had ik niet door tot ik de eerste slok had genomen. En je hoort altijd dat je bier gewoon kan drinken ook al is het over datum.quote:
En nu in het Nederlands?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies dat gaat gelden vanaf de geboortedatum van 1979![]()
whaha
Er staat zelfs een houdbaarheidsdatum op blikvoer. Dat spul blijft honderden jaren goed zelfs. Ik heb soms het idee dat die houdbaarheidsdata alleen maar enorme verspilling in de hand werken....quote:
Er is niks dat je tegenhoudt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:55 schreef webspider het volgende:
Zeg, mag je deze SC ook gebruiken om even teop je
, in plaats van er op de
?
Alleen als je ook pics post!quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:55 schreef webspider het volgende:
, in plaats van er op de
?
Jij hebt er zin in vandaag, nietwaar?quote:
Al een paar dagenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt er zin in vandaag, nietwaar?
Kom je wat te kort ofzoquote:
Arme jijquote:
Doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:55 schreef webspider het volgende:
, in plaats van er op de
?
weet ik.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er staat zelfs een houdbaarheidsdatum op blikvoer. Dat spul blijft honderden jaren goed zelfs. Ik heb soms het idee dat die houdbaarheidsdata alleen maar enorme verspilling in de hand werken....
Ja even wel!!quote:
Hier gaat iets misquote:
Nou, dan ga ik maar bier drinken in de marina. Vers bier, welteverstaan.quote:
lol, ben blij dat ik een vriendinnetje hebquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja even wel!!
Maar gelukkig heb ik tijdje terug in een dronken bui een bestelling gedaan
Hey!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat "wie trouwt mijn zoon" is ook wel extreem triest natuurlijk
Ik zou per direcht het contact met mn ouders verbreken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat "wie trouwt mijn zoon" is ook wel extreem triest natuurlijk
Doe je mee?quote:
SBS natuurlijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou per direcht het contact met mn ouders verbreken.
Op welke zender is het?
Morganaquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!
Zuipschuitjequote:
Hangt van de mogelijke vrouwelijke kandidaten af, maar van wat ik ooit heb gezien is dat ook niet allesquote:
Mijn zoon zou mij afmaken als ik hem voor zoiets zou opgeven!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hangt van de mogelijke vrouwelijke kandidaten af, maar van wat ik ooit heb gezien is dat ook niet alles
nu nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je mee?
[..]
SBS natuurlijk
Klopt, van de week een keerquote:
Neen. Ik hoop op minimaal een gescheurde wenkbrauw!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Patty gaat springen![]()
Is het gemeen als ik hoop op weer een doodsmak?
Zo fout ja die tattsquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Neen. Ik hoop op minimaal een gescheurde wenkbrauw!.
Edit: Of aflubberende nep-tattoos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |