SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef marcie216 het volgende:
Kamikazie, welke straat woonde jij in Eindhoven?
Allemaal de rijke bitch uithangen maar je woont gewoon in Gestel oost of niet?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk ook niet. Negeer hem voortaan wel.
En hoe denk je dat ik dat moet aanpakken dan, bankier T.Horb?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je toch niets nuttigs te doen hebt, waar ik wel vanuit ga gezien je hier zit, kan je net zo goed even de webapp aanzetten en 50k verdienen in een avondje.
Aangezien je waarschijnlijk niet capabel genoeg bent om te handelen is de optie die voor jou geschikt is gewoon domweg 400 coins pakjes kopen en dan met cheatengine alles verkopenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En hoe denk je dat ik dat moet aanpakken dan, bankier T.Horb?
Brons pekkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En hoe denk je dat ik dat moet aanpakken dan, bankier T.Horb?
Wist ik nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:38 schreef Gtaboy107 het volgende: [..] Zo noemen ze Chivas USA, blijf het een zaadploeg vinden hoor.
Sounders spelen altijd wel leuk.
Bij elke goal zo'n kut boom omkappen. STOER HOORquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wist ik nietDat Chivas pauper is wist ik dan weer wel. Net als de Timbers
Speelde met Jong Oranje mee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom is Jerson Cabral niet opgeroepen?
Omdat Overtoom wel voor Kameroen speelt en Douglas niet voor Hölländ.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Overtoom is Kameroener volgend jaar. Maar Douglas is geen Nederlander
RAMBAM 010 IN DE FUCKING HOUSE MAN JE WEET ZELF. WIJ ZIJN FEYENOORD JA JA NIET DE BESTE IN DE COMPETITIE MAAR JE WEET ZELLUF WE ZIJN DE ''KAMPIOENEN'' IN DE RAPSCENE.quote:
Overtoom heeft nog geen interland gespeeld volgens mij..net als Douglas.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat Overtoom wel voor Kameroen speelt en Douglas niet voor Hölländ.
Gini, met een zachte G.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wel leuk om te zien hoe er twee al weg zijn.
Heeft wel al gespeeld, weet alleen niet of dat oefen was of een 'echte' interland.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Overtoom heeft nog geen interland gespeeld volgens mij..net als Douglas.
[ afbeelding ]
Chadli bij middenvelders, dus zal wel CAM zijn. Leuke stats
had Robben eerder moeten gevenquote:
Hij ging volgens mij gewoon voor eigen succes maar de keeper tikte hem aan waardoor de bal in de bakkes van RvP kwamquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
had Robben eerder moeten geven
Komt er net in. Toevallig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Even tussendoor hè. Ik vind Burak echt de lelijkste naam die ik ooit gehoord heb.
Ik heb net een docu over de PVV gezien op nederland 1. Interessant wat ze hebben gedaan met de stemmen die ze gekregen hebben voor het Europees Parlement. Het wordt vooral opgezopen, en ze presteren helemaal niks in Europa. Die docu haalt het laatste beetje wil hopelijk weg bij mensen om op de PVV te stemmen. Wat een zieke organisatie. Zeker een kijktip voor uitzending gemist! (en interessanter dan het Nederlands elftal..)quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
kut turke alemaal trug naar marroko STEM PVV STEM PVV
Wat hebben ze er dan mee gedaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb net een docu over de PVV gezien op nederland 1. Interessant wat ze hebben gedaan met de stemmen die ze gekregen hebben voor het Europees Parlement. Het wordt vooral opgezopen, en ze presteren helemaal niks in Europa. Die docu haalt het laatste beetje wil hopelijk weg bij mensen om op de PVV te stemmen. Wat een zieke organisatie. Zeker een kijktip voor uitzending gemist! (en interessanter dan het Nederlands elftal..)
Was dat KRO reporter? Zag al wat artikeltjes voorbij komen dat die pvv'er die iemand onder invloed van alcohol had aangereden een ontwenningskuur had gedeclareerd van 25.000 euroquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb net een docu over de PVV gezien op nederland 1. Interessant wat ze hebben gedaan met de stemmen die ze gekregen hebben voor het Europees Parlement. Het wordt vooral opgezopen, en ze presteren helemaal niks in Europa. Die docu haalt het laatste beetje wil hopelijk weg bij mensen om op de PVV te stemmen. Wat een zieke organisatie. Zeker een kijktip voor uitzending gemist! (en interessanter dan het Nederlands elftal..)
Het gaat ook nergens over. Echt nergens. Ze hebben geluk met Wilders als kopstuk, maar man, man wat een partij. Het is dat Wilders gevat en 'grappig' overkomt en een dosis lef heeft, anders was het niets.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
een tegendoelpunt krijgen van Liechtensteinquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
Bosnie heeft trouwens met 8-1 gewonnen van Liechtenstein
Was toch niet toevallig bij de KRO of VARA hè?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:02 schreef Enchanter het volgende:
De Saudische league
Ben benieuwd als je daar met manager mode niet goed presteert of je dan gestenigd wordt
Toen Mathijsen MOTM was tegen Luxemburg. 1-0.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een tegendoelpunt krijgen van Liechtensteinbijna net zo erg als een tegendoelpunt krijgen van Luxemburg
Juist, tenenkrommend. Ook heeft Wilders binnen zijn fractie toegegeven dat de terugkeer van de gulden Nederland vooral geld gaat kosten. Maar dat mocht niet naar buiten komenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was dat KRO reporter? Zag al wat artikeltjes voorbij komen dat die pvv'er die iemand onder invloed van alcohol had aangereden een ontwenningskuur had gedeclareerd van 25.000 euro
Hmmm dat zijn er meerdere. Wellicht bedoel je de brievenbus pisser Lucassen :pquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Juist, tenenkrommend. Ook heeft Wilders binnen zijn fractie toegegeven dat de terugkeer van de gulden Nederland vooral geld gaat kosten. Maar dat mocht niet naar buiten komenEn 1 of andere bulldozer in de fractie (zijn naam vergeten) die dwarsliggers gewoon op de bek wilt slaan
Staat al in dit topic volgens mij. Misschien zelfs in de fipo.quote:
Weet ik maar ik had geen zin om te kwooten xDquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staat al in dit topic volgens mij. Misschien zelfs in de fipo.
Sowieso mensen die in de politiek zitten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
Moet je nagaan, de ironie. Zit je dus in de politiek en weet je geen betere oplossing om een geschil op te lossen dan je plasbuis in iemands brievenbus te legen. Wat een held.
Jezus, zo hypocriet is GJE niet eens.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die in de politiek zitten.Om nog maar niet te beginnen over Roemer, die 8 jaar over de HAVO deed, maar wel voor de langstudeerboete is.
Pechtold 11 jaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jezus, zo hypocriet is GJE niet eens.
je hebt ook boeven nodig om boeven te vangenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pechtold 11 jaar
Dan weet je tenminste wel waarom er iets moet veranderen.
Natrappen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hou op man, hij is de enige met Van Persie die dit team nog overeind houdt.
Altijd als ze achterstaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat verrassend de Turk gaat vechten.
Ik weet nog tegen Uruguay, toen stonden ze klaar om te vechten, wij de finales in en ja hoor FITTIEEquote:
wanneer ga je nou naar Letlandquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:21 schreef Toefjes het volgende:
Nou, ik heb het na een kwartier al wel weer gezien. Brazilië zal een interessant land blijven voor een neukvakantie in Fortaleza. Maar absoluut niet niet interessant voor het WK 2014.
Laat me lachen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe noem je een Turk met een Wibra-tas?
Zakenman. Harhar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe noem je een Turk met een Wibra-tas?
Ik weet niet in wat voor buurt jij woont, maar in Rotterdam was het gewoon een volksfeestquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik weet nog tegen Uruguay, toen stonden ze klaar om te vechten, wij de finales in en ja hoor FITTIEE
Over 10 uurquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wanneer ga je nou naar Letland
Zo maakte ik hem gister ook bijna tegen jou, maar dan met betere combinatie over de lucht etc.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:24 schreef n0ir het volgende:
90e minuut goaltje als ze full attacking spelen, classic fifa
Zie je, is gewoon heel realistisch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:24 schreef n0ir het volgende:
90e minuut goaltje als ze full attacking spelen, classic fifa
Nou, misschien dat er wel een Svetlana voor mij weggelegd is voor een weekend. Ik ga denk ik zeggen dat ik chirurg benquote:
Bijna is niet helemaal!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zo maakte ik hem gister ook bijna tegen jou, maar dan met betere combinatie over de lucht etc.
Ik wil morgen wel, ga ik met Palathanatikos oid, zieke squadquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij met je kut VP naar je eigen kut club zeg ik !!!111
Die kwam na een sprint van anderhalve kilometer in de armen van van Gaal springen, die dat natuurlijk nooit hield. Een gorilla van 900kg.quote:
Met Owusu-Abeyie en die RM met 88 pace zeker? En nog een aantal spelers waar ik de namen niet van weet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel, ga ik met Palathanatikos oid, zieke squad
Owusu ja, die is ziek goedquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met Owusu-Abeyie en die RM met 88 pace zeker? En nog een aantal spelers waar ik de namen niet van weet.
Wat een held WAS dat, jammer dat 't zo'n raar ventje is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met Owusu-Abeyie en die RM met 88 pace zeker? En nog een aantal spelers waar ik de namen niet van weet.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, misschien dat er wel een Svetlana voor mij weggelegd is voor een weekend. Ik ga denk ik zeggen dat ik chirurg ben
Panathinaikosquote:
XDquote:
Hij is wel een chille gozer in het echtquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die kwam na een sprint van anderhalve kilometer in de armen van van Gaal springen, die dat natuurlijk nooit hield. Een gorilla van 900kg.
Gescoord voor de Belgenquote:
Hij heeft 94 pace dus dan maakt het niet uit hoe hij in het echt isquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een held WAS dat, jammer dat 't zo'n raar ventje is.
Ik hoop dat het uitgaansleven inderdaad zo leuk isquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:29 schreef n0ir het volgende:
[..]have fun
Ik wil kijken of ik dit najaar een keer een lang weekend Riga kan doen met vrienden.
Mag je dan mee in het bagageruim ofzo?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat het uitgaansleven inderdaad zo leuk isKan je wel uitgebreid verslag brengen. 55 euro heen en weer vliegen, daar hoef je het niet voor te laten
Goedkoper dan een retourtje Leeuwarden met de NS
Ik hoop het niet , dat zou karig zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mag je dan mee in het bagageruim ofzo?
Dat is de schuld van Heit en zijn geile pielemuisquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
De teamfoto van vanavond verklaart al een beetje waarom Clasie als een blind paard speelde.
Notbad.jpgquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop het niet , dat zou karig zijnHotel ook 45 euro p.p. dus voor 100 euri een leuk weekendje. Levensonderhoud is daar ook niet duur, dus kan nog eventueel op herhaling dit jaar.
Sneijder heeft geluk dat 'ie zo klein is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
De teamfoto van vanavond verklaart al een beetje waarom Clasie als een blind paard speelde.
Alsof de snikkel van BMI niet tot daar kan komenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sneijder heeft geluk dat 'ie zo klein is.
Weetje goed hequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof de snikkel van BMI niet tot daar kan komen
Kloptquote:
Nee, EA wilde dat Chelsea ging winnen, dan hadden ze wel 1 uitgebrachtquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Falcao heeft hem er binnen 2 minuten alweer inliggen tegen Uruguay. Hoe goed kan iemand in vorm zijn
Trouwens, er is geen MOTM geweest voor de Supercup of wel?
Bizar zeg..zelfs de NL supercup had er geen en dan deze niet, terwijl er ook nog eens een meeeeeega duidelijke MOTM wasquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, EA wilde dat Chelsea ging winnen, dan hadden ze wel 1 uitgebracht
in welk team? Silver of gold? Vind dit altijd van die brakke algemene vragenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie weet nog een leuke CAM of CDM voor in een 4231?
silver of gold maakt niet uit. Komt in een team met Ibra, maar ik wil gewoon een goede weten dan kan ik de rechterkant van het team afmakenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
in welk team? Silver of gold? Vind dit altijd van die brakke algemene vragen
Menez, Lucasquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
silver of gold maakt niet uit. Komt in een team met Ibra, maar ik wil gewoon een goede weten dan kan ik de rechterkant van het team afmaken
no any ;p vanaf fifa 13 gaat die vriend van me ook weer mee doen, kan gelukkig ook op any als het goed isquote:
Miccoli/Di Natale..zou het anders ook niet echt weten. Of je moet dus richting silvers gaan. Vicente Sanchez ofzoquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Menez staat aan de andere kant en Lucas is niet origineel genoeg![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
no any ;p vanaf fifa 13 gaat die vriend van me ook weer mee doen, kan gelukkig ook op any als het goed is
Have fun opaquote:
ps3 halen en ons joinen, hoef je niet meer te knokkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:56 schreef n0ir het volgende:
op de xbox is het knokken wie de any mag zijn
Is die pascalvanmaren die pascal die hier zit?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
TU Eindhoven heeft nu serieus van die Franse hurktoiletten omdat veel buitenlanders anders niet zouden weten hoe ze moeten poepen..kom op zeg
[ afbeelding ]
Er zijn vast niet meer mensen met die naam neequote:Op vrijdag 7 september 2012 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is die pascalvanmaren die pascal die hier zit?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
TU Eindhoven heeft nu serieus van die Franse hurktoiletten omdat veel buitenlanders anders niet zouden weten hoe ze moeten poepen..kom op zeg
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij mij op de uni hebben ze een bordje op de deur hoe je het toilet moet gebruiken. Ik dacht eerst dat het voor de grap was.
Deze:
[ afbeelding ]
Vooral die laatste is geniaal.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kotsen is ook verboden bij jullie, of gaat dat alleen over het uit je mond poepen?
[ afbeelding ]
Heb je wel een controller gekozen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:38 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen?
Ik heb nu fifa 12 en zie bij de carreer mode , 3 soorten modes.
Ik wil gewoon de oude normale mode, waarin je dus een team kiest, de transfers doet en vervolgens speelt met dat team, en dan spelen met alle 11 spelers hoe je ook tegen elkaar speelt. En dus niet simulatie!
Ieder keer als ik de manager mode doe , als ik bij advance doe bij het menu (in de zin van de speelronde spelen) , doet hij de wedstrijd alleen in een simulatie (a la football manager) en dat wil ik niet, ik wil gewoon met mijn bij elkaar gekochte team spelen.
Zou iemand aub willen zeggen wat ik fout doe, want de andere 2 modes zijn het zoiezo niet omdat je daarin met één speler de hele tijd speelt..
Manager/speler kiezenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:38 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen?
Ik heb nu fifa 12 en zie bij de carreer mode , 3 soorten modes.
Ik wil gewoon de oude normale mode, waarin je dus een team kiest, de transfers doet en vervolgens speelt met dat team, en dan spelen met alle 11 spelers hoe je ook tegen elkaar speelt. En dus niet simulatie!
Ieder keer als ik de manager mode doe , als ik bij advance doe bij het menu (in de zin van de speelronde spelen) , doet hij de wedstrijd alleen in een simulatie (a la football manager) en dat wil ik niet, ik wil gewoon met mijn bij elkaar gekochte team spelen.
Zou iemand aub willen zeggen wat ik fout doe, want de andere 2 modes zijn het zoiezo niet omdat je daarin met één speler de hele tijd speelt..
Nice!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Manager/speler kiezen
En dan wedstrijd spelen ipv simuleren
Mooi teampje kef, jammer dat je over een maand weer opnieuw begintquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Dit begint ergens op te lijken.
Doet kef ook wel is bef bef?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:52 schreef Fifut het volgende:
[..]
Mooi teampje kef, jammer dat je over een maand weer opnieuw begint
Wat houd dat in youtube partner?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Kom er net achter dat ik YouTube partner ben dankzij mijn Fifa glitch filmpje. Gelijk maar even m'n reportage openbaar gemaakt. Dit was degene die dus 2 weken geleden op RTV-NH werd uitgezonden. Alleen dan met de originele voice-over.
Vrees niet om op de reclame te drukken of om hem een thumbs up te geven
hout*quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat houd dat in youtube partner?
Als je een aantal views hebt gehaald, volgens mij is dat niet zo heel veel, kan je betaald krijgen voor je filmpjes. Je verdient er geen fuck aan hoor, 1 dollar voor 1000 views ofzo. Meer als mensen op reclames klikken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat houd dat in youtube partner?
Best een leuke reportage, heb 'm helemaal gezien. Goed gefilmd ook, zeer professioneel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Kom er net achter dat ik YouTube partner ben dankzij mijn Fifa glitch filmpje. Gelijk maar even m'n reportage openbaar gemaakt. Dit was degene die dus 2 weken geleden op RTV-NH werd uitgezonden. Alleen dan met de originele voice-over.
Bedankt! Erg leuk om te doen maar wel echt hard werk. Was altijd van plan om iets met tv te doen totdat ik met dit project klaar was. TV wereldje is ook niet echt relaxed om in te werken. Misschien ooit maar eens onafhankelijk ergens aankloten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Best een leuke reportage, heb 'm helemaal gezien. Goed gefilmd ook, zeer professioneel.
Vooral het monteren is veel werk zeker?quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bedankt! Erg leuk om te doen maar wel echt hard werk. Was altijd van plan om iets met tv te doen totdat ik met dit project klaar was. TV wereldje is ook niet echt relaxed om in te werken. Misschien ooit maar eens onafhankelijk ergens aankloten.
Ja, het filmen is op zich ook wel even werk, zijn we denk 8/12 uur mee bezig geweest maar dat is vooral omdat we daar weinig ervaring mee hebben. Met monteren ben ik denk ik wel 60-80 uur mee bezig geweest. Kan natuurlijk veel sneller maar daar mis ik ervaring voor. Daarnaast ben ik ook een miereneuker en kan ik zo uren bezig zijn met een klein dingetje.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vooral het monteren is veel werk zeker?
Erg tof, geen moment de behoefte gehad om weg te klikken. Heb je een thumbs up, favorite en advertentieklik gegeven.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Thanks! Leuk om te horen. Beschik zelf helaas niet over de apparatuur om hier meer mee te doen. Mijn laptop had al die HD rommel niet aan. Heb wel een spiegelreflex camera waarmee je dit soort dingen prachtig in beeld kan brengen. Misschien toch maar een keer wat geld in een nieuwe computer steken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Erg tof, geen moment de behoefte gehad om weg te klikken. Heb je een thumbs up, favorite en advertentieklik gegeven.Keep it up!
Is goed, die kan ze wel gebruiken voor z'n TOTY Persie.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:37 schreef Kamikazie het volgende:
Kamikazie - n0ir 1-0
voor de derde plek, en daarmee krijg ik dus 10k
Geef die overigens maar aan thorb.
Preciesquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is goed, die kan ze wel gebruiken voor z'n TOTY Persie.
Werk je vaak met Apple's voor dit voor projecten? Gebruik je gewoon software als Sony Vegas of zeg ik dan iets geks.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Thanks! Leuk om te horen. Beschik zelf helaas niet over de apparatuur om hier meer mee te doen. Mijn laptop had al die HD rommel niet aan. Heb wel een spiegelreflex camera waarmee je dit soort dingen prachtig in beeld kan brengen. Misschien toch maar een keer wat geld in een nieuwe computer steken.
Jup. Gefelicteerd nog met je bronzen medaille. Als je 'm uitprint, kan je 'm uitknippen en boven je bed hangen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Precies
En hij betaalde mijn inleg dus vandaar.
Of ik trek me er even op af en hang hem dan achterstevoren boven mijn bed.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jup. Gefelicteerd nog met je bronzen medaille. Als je 'm uitprint, kan je 'm uitknippen en boven je bed hangen.
[ afbeelding ]
Je mag ermee doen wat jij wilt, het is jouw medaille.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of ik trek me er even op af en hang hem dan achterstevoren boven mijn bed.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:59 schreef Kamikazie het volgende:
Na de 3de plek cr00kk nog een keertje batta gegeven, 3-1 afgedroogd
Ronaldinho![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
haha volg jij die releases ofzo?quote:Op zaterdag 8 september 2012 02:03 schreef n0ir het volgende:
[..]![]()
![]()
Een nieuwe daredorm en een nieuwe college rules is uit, latersss
Van een paar van die series controleer ik af en toe of er een nieuwe isquote:
Dit project heb ik helemaal op Final Cut Pro (apple) gedaan. Maar dat was allemaal op school. Dat is het enige waar Inholland goed in is, faciliteiten als camera's en monteer hokken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Werk je vaak met Apple's voor dit voor projecten? Gebruik je gewoon software als Sony Vegas of zeg ik dan iets geks.
Dit meen je niet?quote:Op zaterdag 8 september 2012 02:07 schreef n0ir het volgende:
[..]
Van een paar van die series controleer ik af en toe of er een nieuwe is, na een tijdje kwam ik er achter dat deze elke twee weken op vrijdag komen.
En dan zeg je ook nog dat je niet goed bent, die van mij is 3.34 afgerond.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Mijn Win/Lose ratio om het maar zo te zeggen op FUT is 5.51.
Hihihiquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dan zeg je ook nog dat je niet goed bent, die van mij is 3.34 afgerond.
Die van mij ook. Tik 'm aan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dan zeg je ook nog dat je niet goed bent, die van mij is 3.34 afgerond.
Tof filmpje idd!quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Best een leuke reportage, heb 'm helemaal gezien. Goed gefilmd ook, zeer professioneel.
5.775quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat is je record?quote:
7.12quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ach, ik speel liever Fifa dan CoD of Battlefield.quote:
Netjesquote:
quote:
m'n winratio met cod is ook 5+, terwijl ik toch vaak alleen speelquote:
Ja GJE ookquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Ik won toen nog van jou.
Hoe heet dat dikke mannetje met die hoge stem ook alweer waar hij van verloorquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja GJE ookdus dat zegt niet zoveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe heet dat dikke mannetje met die hoge stem ook alweer waar hij van verloorRp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe! Volgens mij heb ik toen wel 10-15x alleen voor de keeper gestaanquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Ik won toen nog van jou.
Oh, dat zou ik nice vinden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:54 schreef Thorb het volgende:
Een interland IF Diaby zou wel leuk zijn trouwens, de missing link in mijn Arsenal team
Alleen mijn jammer dat er geen IF Sagna is. Middenveld zou ik ook IF kunnen maken met Arteta, Cazorla en Rosicky maar dat is iets te aanvallendquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik nice vinden.Verdiend hij in combinatie met afgelopen zondag ook wel!
quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe heet dat dikke mannetje met die hoge stem ook alweer waar hij van verloorJulianSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij CF, TOTY Gomis STquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:03 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Even een team met deze baas verzinnen
Kan wel in 433 maar niet in 4321 omdat Doedel niet bij Anzhi zit.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:05 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil een origineel team met Hulk op RW 4-3-2-1.
Budget voor de rest = +/- 110k.
Iemand die me kan helpen?Ik zat te kijken naar Eto'o en dan IF dzudszak op LW, maar ik weet niet hoe ik het precies moet combineren.
Het was maar een idee. Die hulk die ik heb is in 4-3-2-1 en wilde die wel gebruiken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan wel in 433 maar niet in 4321 omdat Doedel niet bij Anzhi zit.
Je kan het wel met Eto'o en de NIF Doedel doen als je dat ook goed vindtquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het was maar een idee. Die hulk die ik heb is in 4-3-2-1 en wilde die wel gebruiken.
Too slowquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan het wel met Eto'o en de NIF Doedel doen als je dat ook goed vindt
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:03 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Even een team met deze baas verzinnen
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:10 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Gerald heeft een nieuwe baan
Gebeurt in mijn dorp.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Zal straks wel iets in het nieuws staan over dat feest en de politie
Ik zou de LB prioriteit geven.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een paar IF's en TOTY's regelen
Wel tegen Liechtensteinquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:19 schreef DutchSL het volgende:
IF Dzeko ? Gisteren hattrick.
Een van de weinige spitsen van het type groot en sterk die ik heb gehad en fijn vond spelen.
Wow best chille statsquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En IF Adriano Correia halen ja
Als er een IF Diaby komt maak in dit team.quote:
Mensen hier vonden de TOTY erg goed volgens mijquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:32 schreef BDIL het volgende:
Is die iMOTM Mario Gomez 100k waard ? Wil wel zon type spits proberen als ze stats ook waar maken
TOTY is te duurquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen hier vonden de TOTY erg goed volgens mij
Bedoelde ook meer van de TOTY vonden ze goed, dan zal de iMotM ook wel goed zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
TOTY is te duurIk heb hoogstens 250k aan het team te besteden
Ik moet dan wel beide teams verkopen
Mouwen zien er ook fokkop uitquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:58 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld, maar mn biceps zijn te groot voor de mouwen. #guidoproblems
quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:14 schreef Thorb het volgende:
Ik wil Premier League voetbal zien, kut interlands
Ik heb alleen ervaring met Blazcykowski en die vond ik erg fijn (wel 3-5-2).quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:56 schreef BDIL het volgende:
Wie RM in 41212 formatie ? TIF Muller , TOTY Farfan of iMOTM Blazcykowski
wat de neukquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:15 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Gingen vannacht ineens allemaal voor die prijs
Ik zit daarom te twijfelen, Farfan heeft betere stats qua voorzetten etc maar minder pacequote:Op zaterdag 8 september 2012 13:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met Blazcykowski en die vond ik erg fijn (wel 3-5-2).
Ik kon ze vannacht binnen 5 minuten voor 200 verkopen, en silver en gold fitnesses nog snellerquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:15 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Gingen vannacht ineens allemaal voor die prijs
Dik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |