Hehe, dit wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het ergste is dat haar vriend haar de tijd en ruimte gaf zodat ze kon leren voor haar eindexamen vwo (die zij dus faalde).
Wat doet zij, vreemdgaan met mensen van het internet en psychotisch zijn. Ik kijk wel uit.
Vond het fucked up voor haar ex als je via een onbekend persoon er achter moet komen dat zij helemaal loco is.
Ook gewoon half FOK! op whatsapp.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het ergste is dat haar vriend haar de tijd en ruimte gaf zodat ze kon leren voor haar eindexamen vwo (die zij dus faalde).
Wat doet zij, vreemdgaan met mensen van het internet en psychotisch zijn. Ik kijk wel uit.
Vond het fucked up voor haar ex als je via een onbekend persoon er achter moet komen dat zij helemaal loco is.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het leven is als een bakje bloed- en vleesworst.
[ afbeelding ]
quote:
Solide voedingsschema.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik eet momenteel een roti doks.
blokken van 2 uur. Nigger is dik.quote:
HAHA, goedequote:
Dat was de bedoeling, had geen tijd meer. Maar jij weetquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gilet
Nigger, vertel met dat je een tiematchend pochet had, dan ben ik eeuwig de jouwe.
Prima partytrickquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, had geen tijd meer. Maar jij weet![]()
I'll just leave this one here:
[ afbeelding ]
Ik had laatst ook een bruiloft en had vlak voor die bruiloft mijn introweek, ook dus geen tijd gehad voor het halen van een matchend pochet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben ook nep eigenlijk.quote:Op zondag 9 september 2012 11:44 schreef Panzermaus het volgende:
Is Phantomesse ook al nep? Overdenk dat eens.
Sauwiesau niet. Tinychat ditdat zuszoquote:Op zondag 9 september 2012 11:44 schreef Panzermaus het volgende:
Even deze diary een beetje doorgelezen, zie ik ergens bovenaan meteen deze postquote:Op zondag 9 september 2012 12:47 schreef Panzermaus het volgende:
Diary of a troll: http://fok.nl/gm/spytool.php?van=juminelle
In het topic Hoe vaak masturbeer jij? (vrouw)quote:Op woensdag 5 september 2012 09:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Herkenbaar ja!
Elke dag overigens hier.
Jupquote:Op zondag 9 september 2012 11:44 schreef Panzermaus het volgende:
Hihiquote:
Alsof dat iets is om me voor te schamen.quote:Op zondag 9 september 2012 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even deze diary een beetje doorgelezen, zie ik ergens bovenaan meteen deze post.
[..]
In het topic Hoe vaak masturbeer jij? (vrouw)
Jij lijkt me iemand die fapt op interracial pr0nquote:Op zondag 9 september 2012 13:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alsof dat iets is om me voor te schamen.
Loesoe gaan op die Mandingo scènesquote:Op zondag 9 september 2012 13:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij lijkt me iemand die fapt op interracial pr0n.
Ook, maar gangbang meer. Whehe.quote:Op zondag 9 september 2012 13:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij lijkt me iemand die fapt op interracial pr0n.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |