En ik maar denken dat het na junamii niet erger konquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
"Juminelle"en haar vriendinnen op fok!
check dWc's post
Ik zie jou echt voor me als date bij zo'n bruiloft, die dan tijdens een mooi moment even de scheidingsstatistieken influistert in de oor van z'n date, zodat ze geen valse hoop krijgtquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Ik heb het beste met je voor, hoowr.
Pindasoep geproestquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik zie jou echt voor me als date bij zo'n bruiloft, die dan tijdens een mooi moment even de scheidingsstatistieken influistert in de oor van z'n date, zodat ze geen valse hoop krijgt
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik zie jou echt voor me als date bij zo'n bruiloft, die dan tijdens een mooi moment even de scheidingsstatistieken influistert in de oor van z'n date, zodat ze geen valse hoop krijgt
lolwat, dus iedereen was al op de hoogte van haar leugens?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het na junamii niet erger kon
Ey wat haat je op mn FoBo. Ben gewoon een mooie jongen....quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lolwat, dus iedereen was al op de hoogte van haar leugens?
Niet echt, heb het discreet gehouden omdat ik er persoonlijk ook last van had gehad (haar toenmalige vriend die mij opeens opbelde en wat er achter aan ging) en het gevoel dat niemand mij zou geloven als ik al haar onwaarheden op tafel zou zetten op FOK!.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oke damnquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet echt, heb het discreet gehouden omdat ik er persoonlijk ook last van had gehad (haar toenmalige vriend die mij opeens opbelde en wat er achter aan ging) en het gevoel dat niemand mij zou geloven als ik al haar onwaarheden op tafel zou zetten op FOK!.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ey wat haat je op mn FoBo. Ben gewoon een mooie jongen....
FB van een close friend van me.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Waar vind je zo'n foto überhaupt?
Het ergste is dat haar vriend haar de tijd en ruimte gaf zodat ze kon leren voor haar eindexamen vwo (die zij dus faalde).quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oke damndat van die vriend is wel echt fucked up.
[..]Waar vind je zo'n foto überhaupt?
Ja.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:57 schreef jna het volgende:
Waren die foto's van junamii trouwens wel echt?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het ergste is dat haar vriend haar de tijd en ruimte gaf zodat ze kon leren voor haar eindexamen vwo (die zij dus faalde).
Wat doet zij, vreemdgaan met mensen van het internet en psychotisch zijn. Ik kijk wel uit.
Vond het fucked up voor haar ex als je via een onbekend persoon er achter moet komen dat zij helemaal loco is.
Misschien nog wel triest0rquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nigger het is een kloon. hoofdletter I enzulks.
Wat is je summonername.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hehehe
Trouwens, heb wel een kiekje gekregen van een vriendin van de trouwerij. Mijn nichtje bleef mij constant claimen van 2 tot 5 uur. na 5 uur kon ik eindelijk zelf ouwehoeren als een klein kind
[ afbeelding ]
Jammer dat mijn shoes niet te zien zijn
Kek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
<---quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hehehe
Trouwens, heb wel een kiekje gekregen van een vriendin van de trouwerij. Mijn nichtje bleef mij constant claimen van 2 tot 5 uur. na 5 uur kon ik eindelijk zelf ouwehoeren als een klein kind
[ afbeelding ]
Jammer dat mijn shoes niet te zien zijn
GiletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nigger, vertel met dat je een tiematchend pochet had, dan ben ik eeuwig de jouwe.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |