Welke vrouw niet? Dat heb ik echt al zo vaak gehoord.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
vroeger deed ik het altijd met de douchestraal
"de innerlijke godin raakte los" 20000x . Maar deel twee was ook nog wel oke. bij deel drie was ik het zat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ze gebruikt wel snoezige woordjes zoals 'oh hemeltje' enzo, maar het is meer zo dat ik normaal NOOIT over SM heb nagedacht en zoals het in het boek wordt omschreven vind ik het zeker wel geil.
Zoek een sexpartner voor erbij als je toch zo'n open en eerlijke relatie hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:05 schreef Siriya1984 het volgende:
[..]
heey Parafish
Ik heb nu 3 jaar een relatie met een ontzettende lieve vriend, alleen hij is onwijs slecht in de sex. Hij geeft aan weinig zin in sex te hebben. Met een beetje geluk heb ik 1 x in de maand sex met hem. Tijdens de sex gaat het al heel ongemakkelijk, want hij heeft een behoorlijke buik waardoor hij er niet altijd goed in gaat en vaak eruit schiet, daarbij heeft hij een conditie van nul en een lenigheid van een bejaarde. Hij wil niet elke dag bijwijze van sex hebben, wamt dan wordt het een gewoonte/sleur. Hij wil dat de sex speciaal blijft, dat vindt ik geen verkeerde gedachten. Ik ben zelf 28 en hij is 27. Persoonlijk was ik er klaar mee met de pil slikken, dat heb ik ook gezegd tegen hem. Ik ga niet elke dag de pil slikken om vervolgens maar 1 x in de maand of soms 1 x in de 2 maanden sex te hebben. Ik heb een eerlijke openrelatie met hem en hij gaf aan dat ik moest doen waar ik mij goed bij voel. Dit gaf ik ook tegen hem aan. Die ene keer dat we dan sex heb is met condoom. Hij vindt dat wel erg vervelend. (ergens ook wel logisch) maar goed zelfs als we dan sex hebben dan komt hij heel gauw klaar en gaat hij snel met zijn vinger mijn clitje stimuleren, die hij niet altijd kan vinden en dan doe ik het zelf wel. Of voordat hij klaarkomt moet ik proberen een manier te vinden dat ik snel klaar kan komen en dat is gewoon mijzelf mastuberen.
Geloof me ik mastubeer mij wel meer als 10 x per dag en kijk regelmatig naar filmpjes waarin een vrouw heerlijk word gebeft!!!! (Nou merk ik wel dat ik steeds vaker zin begin te krijgen om vaker klaar te komen)
dus tja zo gek is dat niet in mijn geval en voor alle andere vrouwen die een relatie hebben. Is het belangrijk dat je open en eerlijk ben tegenover je partner!
Ja dat is wel zo, ze herhaalt alles best vaakquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"de innerlijke godin raakte los" 20000x . Maar deel twee was ook nog wel oke. bij deel drie was ik het zat.
Snap wel dat als je het nooit leest dat het wat met je kan doen
Nog steeds hier, gheheh.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds, dus dat is wel chill. Het is niet zo dat ik het doe bij elke douchebeurt tho. Moet er zin in hebben jwt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Dat deed ik alleen vroeger als tiener. De douchekop in m'n vaders badkamer had nogal een leuke douchestraal
Ik zou het nu alleen al zonde van het water vindenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Die heb ik nog steeds, dus dat is wel chill. Het is niet zo dat ik het doe bij elke douchebeurt tho. Moet er zin in hebben jwt.
Zolang heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou het nu alleen al zonde van het water vinden
Kraanwater kost geen flikker in Nederland. Dus gaan met die douchekoppen, dames!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou het nu alleen al zonde van het water vinden
Neh, toen leefde ik meer op fantasie, heb ik nu niet echt meer. Duurt te lang en heb andere mogelijkheden die goed genoeg werkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef heiden6 het volgende:
Kraanwater kost geen flikker in Nederland. Dus gaan met die douchekoppen, dames!![]()
dat is echt zooo lekker. ik weet nog dat ik in een bubbelzat zat toen ik jong was en toen voelde ik voor het eerst echt zo die straal zo en ik dacht echt: whoooaahquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Welke vrouw niet? Dat heb ik echt al zo vaak gehoord.
die van mij had ook nog ns 6 verschillende standen. heerlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Dat deed ik alleen vroeger als tiener. De douchekop in m'n vaders badkamer had nogal een leuke douchestraal
aan 1 stand had ik voldoendequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
die van mij had ook nog ns 6 verschillende standen. heerlijk
Ik ook!! Hahahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
10 keer per dagquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:05 schreef Siriya1984 het volgende:
[..]
heey Parafish
Ik heb nu 3 jaar een relatie met een ontzettende lieve vriend, alleen hij is onwijs slecht in de sex. Hij geeft aan weinig zin in sex te hebben. Met een beetje geluk heb ik 1 x in de maand sex met hem. Tijdens de sex gaat het al heel ongemakkelijk, want hij heeft een behoorlijke buik waardoor hij er niet altijd goed in gaat en vaak eruit schiet, daarbij heeft hij een conditie van nul en een lenigheid van een bejaarde. Hij wil niet elke dag bijwijze van sex hebben, wamt dan wordt het een gewoonte/sleur. Hij wil dat de sex speciaal blijft, dat vindt ik geen verkeerde gedachten. Ik ben zelf 28 en hij is 27. Persoonlijk was ik er klaar mee met de pil slikken, dat heb ik ook gezegd tegen hem. Ik ga niet elke dag de pil slikken om vervolgens maar 1 x in de maand of soms 1 x in de 2 maanden sex te hebben. Ik heb een eerlijke openrelatie met hem en hij gaf aan dat ik moest doen waar ik mij goed bij voel. Dit gaf ik ook tegen hem aan. Die ene keer dat we dan sex heb is met condoom. Hij vindt dat wel erg vervelend. (ergens ook wel logisch) maar goed zelfs als we dan sex hebben dan komt hij heel gauw klaar en gaat hij snel met zijn vinger mijn clitje stimuleren, die hij niet altijd kan vinden en dan doe ik het zelf wel. Of voordat hij klaarkomt moet ik proberen een manier te vinden dat ik snel klaar kan komen en dat is gewoon mijzelf mastuberen.
Geloof me ik mastubeer mij wel meer als 10 x per dag en kijk regelmatig naar filmpjes waarin een vrouw heerlijk word gebeft!!!! (Nou merk ik wel dat ik steeds vaker zin begin te krijgen om vaker klaar te komen)
dus tja zo gek is dat niet in mijn geval en voor alle andere vrouwen die een relatie hebben. Is het belangrijk dat je open en eerlijk ben tegenover je partner!
Nou moe, nu worden wij vervangen door bubbelbaden > _ > what is next ? een afstandsbediening ? :pquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dat is echt zooo lekker. ik weet nog dat ik in een bubbelzat zat toen ik jong was en toen voelde ik voor het eerst echt zo die straal zo en ik dacht echt: whoooaah![]()
Dat gevoel in een jacuzzi jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dat is echt zooo lekker. ik weet nog dat ik in een bubbelzat zat toen ik jong was en toen voelde ik voor het eerst echt zo die straal zo en ik dacht echt: whoooaah![]()
Je vriend is een dikke zakenman en jij bent een gouddelver, of wat? Mij niet gezien dit, ookal is ze nog zo ontzettend lief, ik zou geen vrouw willen waarmee seks dusdanig ^ meh is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:05 schreef Siriya1984 het volgende:
[..]
heey Parafish
Ik heb nu 3 jaar een relatie met een ontzettende lieve vriend, alleen hij is onwijs slecht in de sex. Hij geeft aan weinig zin in sex te hebben. Met een beetje geluk heb ik 1 x in de maand sex met hem. Tijdens de sex gaat het al heel ongemakkelijk, want hij heeft een behoorlijke buik waardoor hij er niet altijd goed in gaat en vaak eruit schiet, daarbij heeft hij een conditie van nul en een lenigheid van een bejaarde. Hij wil niet elke dag bijwijze van sex hebben, wamt dan wordt het een gewoonte/sleur. Hij wil dat de sex speciaal blijft, dat vindt ik geen verkeerde gedachten. Ik ben zelf 28 en hij is 27. Persoonlijk was ik er klaar mee met de pil slikken, dat heb ik ook gezegd tegen hem. Ik ga niet elke dag de pil slikken om vervolgens maar 1 x in de maand of soms 1 x in de 2 maanden sex te hebben. Ik heb een eerlijke openrelatie met hem en hij gaf aan dat ik moest doen waar ik mij goed bij voel. Dit gaf ik ook tegen hem aan. Die ene keer dat we dan sex heb is met condoom. Hij vindt dat wel erg vervelend. (ergens ook wel logisch) maar goed zelfs als we dan sex hebben dan komt hij heel gauw klaar en gaat hij snel met zijn vinger mijn clitje stimuleren, die hij niet altijd kan vinden en dan doe ik het zelf wel. Of voordat hij klaarkomt moet ik proberen een manier te vinden dat ik snel klaar kan komen en dat is gewoon mijzelf mastuberen
Ja gewoon slapen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:31 schreef kingtoppie het volgende:
En na de ''daad'' slaap je gewoon lekker verder op je kussen?
Hoe doe je het uberhaupt met je kussen?
Ook nu met je vriend ja? Dan doe ik het veel minder.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Herkenbaar ja!
Elke dag overigens hier.
Ja maar dat komt omdat we ekaar nu alleen in het weekend zien. Heb die behoefte gewoonquote:Op woensdag 5 september 2012 10:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ook nu met je vriend ja? Dan doe ik het veel minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |