abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116104942
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

vroeger deed ik het altijd met de douchestraal :P
Welke vrouw niet? Dat heb ik echt al zo vaak gehoord. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:57:13 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116105015
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Ze gebruikt wel snoezige woordjes zoals 'oh hemeltje' enzo, maar het is meer zo dat ik normaal NOOIT over SM heb nagedacht en zoals het in het boek wordt omschreven vind ik het zeker wel geil.
"de innerlijke godin raakte los" 20000x . Maar deel twee was ook nog wel oke. bij deel drie was ik het zat.

Snap wel dat als je het nooit leest dat het wat met je kan doen :)
pi_116105112
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:05 schreef Siriya1984 het volgende:

[..]

heey Parafish

Ik heb nu 3 jaar een relatie met een ontzettende lieve vriend, alleen hij is onwijs slecht in de sex. Hij geeft aan weinig zin in sex te hebben. Met een beetje geluk heb ik 1 x in de maand sex met hem. Tijdens de sex gaat het al heel ongemakkelijk, want hij heeft een behoorlijke buik waardoor hij er niet altijd goed in gaat en vaak eruit schiet, daarbij heeft hij een conditie van nul en een lenigheid van een bejaarde. Hij wil niet elke dag bijwijze van sex hebben, wamt dan wordt het een gewoonte/sleur. Hij wil dat de sex speciaal blijft, dat vindt ik geen verkeerde gedachten. Ik ben zelf 28 en hij is 27. Persoonlijk was ik er klaar mee met de pil slikken, dat heb ik ook gezegd tegen hem. Ik ga niet elke dag de pil slikken om vervolgens maar 1 x in de maand of soms 1 x in de 2 maanden sex te hebben. Ik heb een eerlijke openrelatie met hem en hij gaf aan dat ik moest doen waar ik mij goed bij voel. Dit gaf ik ook tegen hem aan. Die ene keer dat we dan sex heb is met condoom. Hij vindt dat wel erg vervelend. (ergens ook wel logisch) maar goed zelfs als we dan sex hebben dan komt hij heel gauw klaar en gaat hij snel met zijn vinger mijn clitje stimuleren, die hij niet altijd kan vinden en dan doe ik het zelf wel. Of voordat hij klaarkomt moet ik proberen een manier te vinden dat ik snel klaar kan komen en dat is gewoon mijzelf mastuberen.

Geloof me ik mastubeer mij wel meer als 10 x per dag en kijk regelmatig naar filmpjes waarin een vrouw heerlijk word gebeft!!!! (Nou merk ik wel dat ik steeds vaker zin begin te krijgen om vaker klaar te komen)

dus tja zo gek is dat niet in mijn geval en voor alle andere vrouwen die een relatie hebben. Is het belangrijk dat je open en eerlijk ben tegenover je partner!
Zoek een sexpartner voor erbij als je toch zo'n open en eerlijke relatie hebt.
Of maakt het uit en zoek een vent die wel kan presteren.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116105675
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"de innerlijke godin raakte los" 20000x . Maar deel twee was ook nog wel oke. bij deel drie was ik het zat.

Snap wel dat als je het nooit leest dat het wat met je kan doen :)
Ja dat is wel zo, ze herhaalt alles best vaak :D En idd, ik lees nooit zulke boeken. Ik heb zojuist deel 2 en deel 3 gekocht bij de boekhandel, ben benieuwd. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Nog steeds hier, gheheh.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:15:39 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116105694
Dat deed ik alleen vroeger als tiener. De douchekop in m'n vaders badkamer had nogal een leuke douchestraal :9
pi_116106014
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Dat deed ik alleen vroeger als tiener. De douchekop in m'n vaders badkamer had nogal een leuke douchestraal :9
Die heb ik nog steeds, dus dat is wel chill. Het is niet zo dat ik het doe bij elke douchebeurt tho. Moet er zin in hebben jwt.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:25:29 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116106058
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Die heb ik nog steeds, dus dat is wel chill. Het is niet zo dat ik het doe bij elke douchebeurt tho. Moet er zin in hebben jwt.
Ik zou het nu alleen al zonde van het water vinden :')
pi_116106820
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zolang heb ik niet nodig :s)
Gewoon normaal doen ja.
pi_116107338
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kraanwater kost geen flikker in Nederland. Dus gaan met die douchekoppen, dames! :7
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:01:39 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116107433
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef heiden6 het volgende:

Kraanwater kost geen flikker in Nederland. Dus gaan met die douchekoppen, dames! :7
Neh, toen leefde ik meer op fantasie, heb ik nu niet echt meer. Duurt te lang en heb andere mogelijkheden die goed genoeg werken :)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:35:50 #161
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_116111425
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Welke vrouw niet? Dat heb ik echt al zo vaak gehoord. :D
dat is echt zooo lekker. ik weet nog dat ik in een bubbelzat zat toen ik jong was en toen voelde ik voor het eerst echt zo die straal zo en ik dacht echt: whoooaah :@ :@
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:36:37 #162
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_116111471
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef Cue_ het volgende:
die van mij had ook nog ns 6 verschillende standen. heerlijk :9~
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:38:17 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116111553
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

die van mij had ook nog ns 6 verschillende standen. heerlijk :9~
aan 1 stand had ik voldoende ;)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:13:22 #164
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_116139361
quote:

[..]

Ik ook!! Hahaha
All she wants and needs is just a little taste..
pi_116139638
Niet teveel wegens gemakkelijk ontstekingen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_116142387
quote:

[..]

heey Parafish

Ik heb nu 3 jaar een relatie met een ontzettende lieve vriend, alleen hij is onwijs slecht in de sex. Hij geeft aan weinig zin in sex te hebben. Met een beetje geluk heb ik 1 x in de maand sex met hem. Tijdens de sex gaat het al heel ongemakkelijk, want hij heeft een behoorlijke buik waardoor hij er niet altijd goed in gaat en vaak eruit schiet, daarbij heeft hij een conditie van nul en een lenigheid van een bejaarde. Hij wil niet elke dag bijwijze van sex hebben, wamt dan wordt het een gewoonte/sleur. Hij wil dat de sex speciaal blijft, dat vindt ik geen verkeerde gedachten. Ik ben zelf 28 en hij is 27. Persoonlijk was ik er klaar mee met de pil slikken, dat heb ik ook gezegd tegen hem. Ik ga niet elke dag de pil slikken om vervolgens maar 1 x in de maand of soms 1 x in de 2 maanden sex te hebben. Ik heb een eerlijke openrelatie met hem en hij gaf aan dat ik moest doen waar ik mij goed bij voel. Dit gaf ik ook tegen hem aan. Die ene keer dat we dan sex heb is met condoom. Hij vindt dat wel erg vervelend. (ergens ook wel logisch) maar goed zelfs als we dan sex hebben dan komt hij heel gauw klaar en gaat hij snel met zijn vinger mijn clitje stimuleren, die hij niet altijd kan vinden en dan doe ik het zelf wel. Of voordat hij klaarkomt moet ik proberen een manier te vinden dat ik snel klaar kan komen en dat is gewoon mijzelf mastuberen.

Geloof me ik mastubeer mij wel meer als 10 x per dag en kijk regelmatig naar filmpjes waarin een vrouw heerlijk word gebeft!!!! (Nou merk ik wel dat ik steeds vaker zin begin te krijgen om vaker klaar te komen)

dus tja zo gek is dat niet in mijn geval en voor alle andere vrouwen die een relatie hebben. Is het belangrijk dat je open en eerlijk ben tegenover je partner!
10 keer per dag :{
Kijk, als man 1 keer per maand zin hebben in een beurt komt vrij ongezond over, maar je kan ook tever doorschieten de andere kant op...
Misschien heeft ie wel gewoon een schrale lul gekregen in de beginfase van de relatie en hoeft ie daarom niet meer zo nodig :')
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_116185248
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

dat is echt zooo lekker. ik weet nog dat ik in een bubbelzat zat toen ik jong was en toen voelde ik voor het eerst echt zo die straal zo en ik dacht echt: whoooaah :@ :@
Nou moe, nu worden wij vervangen door bubbelbaden > _ > what is next ? een afstandsbediening ? :p
pi_116185301
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Dat gevoel in een jacuzzi ja _O_
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_116226240
quote:

[..]

heey Parafish

Ik heb nu 3 jaar een relatie met een ontzettende lieve vriend, alleen hij is onwijs slecht in de sex. Hij geeft aan weinig zin in sex te hebben. Met een beetje geluk heb ik 1 x in de maand sex met hem. Tijdens de sex gaat het al heel ongemakkelijk, want hij heeft een behoorlijke buik waardoor hij er niet altijd goed in gaat en vaak eruit schiet, daarbij heeft hij een conditie van nul en een lenigheid van een bejaarde. Hij wil niet elke dag bijwijze van sex hebben, wamt dan wordt het een gewoonte/sleur. Hij wil dat de sex speciaal blijft, dat vindt ik geen verkeerde gedachten. Ik ben zelf 28 en hij is 27. Persoonlijk was ik er klaar mee met de pil slikken, dat heb ik ook gezegd tegen hem. Ik ga niet elke dag de pil slikken om vervolgens maar 1 x in de maand of soms 1 x in de 2 maanden sex te hebben. Ik heb een eerlijke openrelatie met hem en hij gaf aan dat ik moest doen waar ik mij goed bij voel. Dit gaf ik ook tegen hem aan. Die ene keer dat we dan sex heb is met condoom. Hij vindt dat wel erg vervelend. (ergens ook wel logisch) maar goed zelfs als we dan sex hebben dan komt hij heel gauw klaar en gaat hij snel met zijn vinger mijn clitje stimuleren, die hij niet altijd kan vinden en dan doe ik het zelf wel. Of voordat hij klaarkomt moet ik proberen een manier te vinden dat ik snel klaar kan komen en dat is gewoon mijzelf mastuberen
Je vriend is een dikke zakenman en jij bent een gouddelver, of wat? Mij niet gezien dit, ookal is ze nog zo ontzettend lief, ik zou geen vrouw willen waarmee seks dusdanig ^ meh is. :D Maar hey, whatever keeps you guys happy.
pi_116375379
2 keer per dag sochtends met de douchekop op mijn clit en voor het slapen gaan met mijn kussen. :)
Een mug kan wel vliegen maar een vlieg kan niet muggen.
pi_116375387
En na de ''daad'' slaap je gewoon lekker verder op je kussen?
Hoe doe je het uberhaupt met je kussen?
Rustig aan.
pi_116388159
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:31 schreef kingtoppie het volgende:
En na de ''daad'' slaap je gewoon lekker verder op je kussen?
Hoe doe je het uberhaupt met je kussen?
Ja gewoon slapen.
Door je clit tegen de punt van het kussen aan te vrijven!
Een mug kan wel vliegen maar een vlieg kan niet muggen.
pi_116412282
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:42 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Dat gevoel in een jacuzzi ja _O_
Herkenbaar ja! :9

Elke dag overigens hier.
All good things are wild and free.
pi_116412963
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:45 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Herkenbaar ja! :9

Elke dag overigens hier.
Ook nu met je vriend ja? Dan doe ik het veel minder.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_116413029
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:22 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Ook nu met je vriend ja? Dan doe ik het veel minder.
Ja maar dat komt omdat we ekaar nu alleen in het weekend zien. Heb die behoefte gewoon :') :9
All good things are wild and free.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')