Jammer dat dat geen zoden aan de dijk zet wat betreft de crisis. Of ze moet fotoshoots gaan doen om de schatkist te spekken?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:40 schreef remlof het volgende:
In ieder geval de knapste politica die we dit jaar hebben
Iets met SHEquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jammer dat dat geen zoden aan de dijk zet wat betreft de crisis. Of ze moet fotoshoots gaan doen om de schatkist te spekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie vraag! Ben het ook met je eensquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik deponeer hier mijn vraag alvast, zodat ik die maandag kan kopiėren (of als anderen deze vraag interessant vinden, kunnen zij die kopiėren als ik het vergeet):
De Partij voor de Dieren was een paar dagen terug samen met GroenLinks in debat met de Staatkundig Gereformeerde Partij. Nu ben ik absoluut geen sympathisant van de partij die als vrouwonvriendelijk bestempeld wordt, maar wat me wel stoort is een zekere dubbelzinnigheid in het debat met deze partij. Op het punt van de weigerambtenaar vindt de PvdD dat dat niet meer moet kunnen, dat een ambtenaar niet meer mag weigeren om homofiele stellen te trouwen.
Stel dat dit wordt ingevoerd, dan krijg je het probleem dat een homofoob met tegenzin een homostel staat te trouwen: ambtenaar niet blij, maar het stel is ook niet blij, want dat de ambtenaar niet blij is, laat hij natuurlijk duidelijk merken en het gaat toch om een belangrijk moment in iemands leven.
Waarschijnlijker is het in deze situatie dat de homofoob helemaal geen trouwambtenaar meer gaat worden, omdat hij anders wellicht een homostel moet gaan trouwen en hier komen we op het punt dat ik belangrijk vind, want hier wordt een tegenstelling gevormd ten opzichte van een ander standpunt: dat over bijvoorbeeld abortus of euthanasie. Uw partij is ervoor (net als ik overigens) dat mensen zelf mogen beslissen of ze een einde aan hun leven willen maken, daarbij voert u als argument dat de persoonlijke keuzevrijheid voorop staat.
Nu, ik kan me vergissen, maar persoonlijke keuzevrijheid betekent ook dat je vrij bent in het weigeren van het trouwen van een homostel, natuurlijk bestaat de vrijheid er om geen trouwambtenaar te worden als je homofoob bent, maar dit is een schijnvrijheid, want deze homofoob is een voortreffelijk trouwambtenaar en legt in dit werk zijn passie en zijn leven, maar nu moet hij stoppen omdat hij niet meer mag weigeren...
Nogmaals, ik ben geen sympathisant van de SGP, maar ik ben wel een voorstander van persoonlijke keuzevrijheid, daarom is mijn vraag aan u: hoe kunt u het standpunt omtrent de trouwambtenaar en het abortusstandpunt met elkaar verenigen met het oog op die persoonlijke vrijheid?
Stomme vraag!quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goeie vraag! Ben het ook met je eens
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:22 schreef Doodloper het volgende:
Beste Marianne,
Ik heb 3 kippen maar 1 ervan wil geen eieren leggen.
Pleit u voor een Europees verbod op kippen die geen eieren leggen?
Groetjes,
Doodloper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |