Hij ligt thuis op me te wachten!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Lijkt mij ook ja.. ¤20 PSN ging ook gewoon door de bus. Die zaten in een extra kartonnetje, ook van bol.com. Maar heb geen haast
Grrrquote:Op donderdag 20 september 2012 17:14 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hij ligt thuis op me te wachten!
Doe ik! Thanksquote:Op donderdag 20 september 2012 20:29 schreef JK het volgende:
[..]
En uitgegeven aan DoofenSchmirz. Laat nog even weten of de code werkt aub
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:29 schreef JK het volgende:
[..]
En uitgegeven aan DoofenSchmirz. Laat nog even weten of de code werkt aub
Zal je toevoegen.quote:
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nogmaals bedankt dude! Sackboy is blij met zn jasje.
Check eens een paar posts omhoog.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:06 schreef JK het volgende:
Ik meende op Tweakers te lezen dat als je LBP had gedownload de eerste avond, dat deze corrupt was en niet goed te downloaden was daarna. Die mensen krijgen dus een refund. Baal je ook, betaal je al veel omdat je 'm digitaal koopt, kan je 'm niet spelen ook en moet je 'm uiteindelijk als nog in de winkel kopen.
Die van mij zat in zo'n grote Wehkamp zak waar een 3-delig pak in past. Daarin een kartonnetje en daarin de game. Leek wel een fucking Matryoshka pop.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Jow!
Hij is binnen trouwens. Mag best in een kleinere verpakking hoor bol...
[ afbeelding ]
Gezien, mijn reactie ook gezien voor mijn post over Tweakers?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:12 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Check eens een paar posts omhoog.Beta jacket in action!
Ik heb een fysiek exemplaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:45 schreef JK het volgende:
[..]
Gezien, mijn reactie ook gezien voor mijn post over Tweakers?
Of wil je zeggen dat jij 'm wel de eerste avond hebt gedownload en kon spelen?
Nope.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:50 schreef igottagun het volgende:
Als ik hem nu koop heb k nergens last van toch?
Je PSN klopt niet? Kan je niet toevoegen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan je trouwens meteen levels van anderen spelen of moet je eerst ergens in het spel komen om het te unlocken?
Project-X volgen kost ook tijd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:07 schreef igottagun het volgende:
Zie weinig mensen over LBP posten, niet jullie game?
Ik heb jou al wel een verzoek gestuurd, misschien kan je daarm niet toevoegen? Evil_ nog iets ben jij toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:41 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Je PSN klopt niet? Kan je niet toevoegen.
Klopt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik heb jou al wel een verzoek gestuurd, misschien kan je daarm niet toevoegen? Evil_ nog iets ben jij toch?
Dat vind ik dan weer 10x niks.quote:Op maandag 24 september 2012 11:16 schreef KingLysandus het volgende:
LBP. Saai...![]()
Deze week New Little King's Story als het goed is.
nice thinkingquote:Op maandag 24 september 2012 13:53 schreef Kn0x het volgende:
Ik kan het me ook wel voorstellen met spellen als FIFA of F1.
Games waarbij je lekker in de bus je competitie kan voortzetten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Zeg, je mag pas weer posten als je een Vita hebt.quote:Op maandag 24 september 2012 13:53 schreef Kn0x het volgende:
Ik kan het me ook wel voorstellen met spellen als FIFA of F1.
Games waarbij je lekker in de bus je competitie kan voortzetten...
quote:Op maandag 24 september 2012 14:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Zeg, je mag pas weer posten als je een Vita hebt.
Nog steeds aan het zoeken!?quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef KingLysandus het volgende:
Wordt morgen misschien flink zoeken naar NLK's Story. Op de meeste winkelsites staat hij niet eens. En op de sites die hem wel hebben staan verschillende releasedata.
Vind het wel kwalijk dat de Intertoys en Bart Smit niet eens Vitaproducten in hun speelgoedboek hebben staan.
http://www.foregames.nl/game.php?id=9290quote:Op woensdag 26 september 2012 12:25 schreef Cid het volgende:
[..]![]()
Sowieso zijn de shops karig met Vita gerelateerd spul. Ik zoek ook NLK's Story, maar ook Ragnarok Odyssey voor de EU (nergens te bekennen, importeren kan wel maar lastig met DLC) en over Persona kan ik ook weinig vinden voor de EU.
Nee ik ook niet, maar voor Ragnarok Odyssey zou ik het niet uit willen sluiten...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:36 schreef KingLysandus het volgende:
Ik verwacht geen DLC voor Pserona hoor.
Nee ik ook niet maar voor online games zijn ze vaak niet heel erg optioneel helaas. Misschien koop ik de Hong Kong versie wel van Ragnarok Odyssey, die is ook in het engels meen ik.quote:
Waarom is dat kwalijk? Waarschijnlijk verwachten ze er niet veel geld aan te verdienen, wat ik me met de teleurstellende verkopen maar al te goed kan voorstellen. Dan zou ik er ook niet teveel aandacht aanbesteden, zonde van de ruimte waar je spullen neer kan zetten wat WEL verkoopt.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef KingLysandus het volgende:
Wordt morgen misschien flink zoeken naar NLK's Story. Op de meeste winkelsites staat hij niet eens. En op de sites die hem wel hebben staan verschillende releasedata.
Vind het wel kwalijk dat de Intertoys en Bart Smit niet eens Vitaproducten in hun speelgoedboek hebben staan.
Als ze er geen aandacht aan besteden zal het nooit verkopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Waarom is dat kwalijk? Waarschijnlijk verwachten ze er niet veel geld aan te verdienen, wat ik me met de teleurstellende verkopen maar al te goed kan voorstellen. Dan zou ik er ook niet teveel aandacht aanbesteden, zonde van de ruimte waar je spullen neer kan zetten wat WEL verkoopt.
Ik zie hem nu wel in het BS blaadje.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:17 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Als ze er geen aandacht aan besteden zal het nooit verkopen.
Man wat had Duke Nukem Forever dan goed moeten wezen zeg...quote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef JK het volgende:
Inderdaad, hoe langer ze er over doen, hoe beter het spel zal worden (tenminste, dat mag je hopen).
Mwah, Daikatana, DNF, Fable, allen lang uitgesteld, allen dikke tegenvallers.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:05 schreef igottagun het volgende:
Beter uitstel dan een vroege kut release zoals Resistance.
Al een hardcopy kunnen vinden ergens?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:32 schreef KingLysandus het volgende:
De weinige NLKS reviews die ik kan vinden geven allemaal een 8.En kwam net 1 negen tegen.
Heb nog maar één online gameshop gevonden die hem op voorraad heeft. De rest heeft allemaal een november release staan.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:03 schreef Cid het volgende:
[..]
Al een hardcopy kunnen vinden ergens?
Van het spel, niet een review...
Ik zal eens zoeken wie het hier uitgeeft. Kan me herinneren dat ik wel een reviewexemplaar had aangevraagd, maar ja, als ze die niet hebben houdt het vrij snel opquote:Op woensdag 26 september 2012 23:32 schreef KingLysandus het volgende:
De weinige NLKS reviews die ik kan vinden geven allemaal een 8.En kwam net 1 negen tegen.
Niet ergens in een vergeten hoekje liggen?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken wie het hier uitgeeft. Kan me herinneren dat ik wel een reviewexemplaar had aangevraagd, maar ja, als ze die niet hebben houdt het vrij snel op
ja, toch wel aangevraagd. Nou ja, dan is ie nog niet uit of ze willen er geen aandacht aan spenderen. Their loss.
nee, dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 27 september 2012 10:59 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Niet ergens in een vergeten hoekje liggen?
De uitgever wel, krijg net een code in de mailquote:Op donderdag 27 september 2012 12:30 schreef DoofenSchmirz het volgende:
NLKS is vandaag pas uitgekomen, dat weten jullie?
Depends. Hebben? Ja. Kopen? Wat moet het schuiven?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Niemand die Gravity Rush wil hebben?
Kopen inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2012 13:38 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Depends. Hebben? Ja. Kopen? Wat moet het schuiven?
Ik heb al eens getwijfeld om de game te halen, ik ga me effe inlezen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Kopen inderdaadWeet niet wat je ervoor over hebt? Is nieuw ¤38... Mijne net zo goed.
Prima! Hij staat in mijn verkooptopic voor ¤25 inclusief.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik heb al eens getwijfeld om de game te halen, ik ga me effe inlezen.
Ze hebben hem nergens. Meeste verkopers keken me raar aan. Saturnverkoper probeerde me nog de nieuwe Fifa ofzo aan te smeren.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:03 schreef Cid het volgende:
[..]
Al een hardcopy kunnen vinden ergens?
Van het spel, niet een review...
Dat komt omdat downloaden handiger is voor zo'n titel. Zij weten ook wel dat dat ding hier qua verkopen niet veel gaat doen. Ze hebben liever dertig keer FIFA 13 voor Vita in de schappen liggenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:53 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ze hebben hem nergens. Meeste verkopers keken me raar aan.
Hij stond vannacht wel netjes in de store ja. Verleiding is wel groot.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat downloaden handiger is voor zo'n titel. Zij weten ook wel dat dat ding hier qua verkopen niet veel gaat doen. Ze hebben liever dertig keer FIFA 13 voor Vita in de schappen liggen
Dat had ik ook in gedachte mits ik zou beslissen hem over te nemen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Prima! Hij staat in mijn verkooptopic voor ¤25 inclusief.
En hoe is hij? Las net dat de lokalisatie verschrikkelijk is en de font heel klein.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
De uitgever wel, krijg net een code in de mail
Gevalletje speaking of the devil
Prima! Spel ziet er erg mooi uit en speelt heerlijk. Is alleen niet mijn type game helaas. ¤25 mag je hem hebben, stuur ik hem nog voor op ook.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat had ik ook in gedachte mits ik zou beslissen hem over te nemen.U hoort van me.
Geen idee, ik zit op mijn werk en ga het zelf niet reviewenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:13 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
En hoe is hij? Las net dat de lokalisatie verschrikkelijk is en de font heel klein.
Wie dan? Wanneer?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit op mijn werk en ga het zelf niet reviewen
Dat is de uitzondering op de regel. Maar dat is gewoon zeggen dat iets komt, en dan komt het jaren niet.. dan ben je al te laat. Als je dan met zo'n lelijk spel op de proppen komt, had je beter dat geld ergens anders in kunnen steken. En dan bedoel ik niet in den aarsch, maar in een ander project.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Man wat had Duke Nukem Forever dan goed moeten wezen zeg...
*KUCH*quote:Op donderdag 27 september 2012 17:38 schreef Pheno het volgende:
Iemand van de gamescrew, meestal binnen tien dagen (ongeveer)
Kopen in de winkel.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef KingLysandus het volgende:
10 dagen? Wil het graag voor zaterdag weten. Dan ga ik weer winkelen.
Gaat niet gebeuren. Een dagje (dus een paar uur, de meesten werken gewoon naast deze hobby) een game spelen is totaal niet representatief om een cijfer te geven. Maar je kunt toch gewoon ruilen als het je niet bevalt? Geen idee of het ergens fysiek te kopen is. Dat is inderdaad het nadeel van digitaal aankopen: je zit er meteen aan vast.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef KingLysandus het volgende:
10 dagen? Wil het graag voor zaterdag weten. Dan ga ik weer winkelen.
Van degene die hem doet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:34 schreef Pheno het volgende:
Die heb ik zelf nietJa, een mooie code, prachtig random etc etc
Ik zal het hem vragen, maar geen ide eof ie vandaag tijd heeft. Want diegene krijgt het ook vandaag en ik ken zijn agenda nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:37 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Van degene die hem doet.Of is dat nog niet bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |