Nee ik ook niet, maar voor Ragnarok Odyssey zou ik het niet uit willen sluiten...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:36 schreef KingLysandus het volgende:
Ik verwacht geen DLC voor Pserona hoor.
Nee ik ook niet maar voor online games zijn ze vaak niet heel erg optioneel helaas. Misschien koop ik de Hong Kong versie wel van Ragnarok Odyssey, die is ook in het engels meen ik.quote:
Waarom is dat kwalijk? Waarschijnlijk verwachten ze er niet veel geld aan te verdienen, wat ik me met de teleurstellende verkopen maar al te goed kan voorstellen. Dan zou ik er ook niet teveel aandacht aanbesteden, zonde van de ruimte waar je spullen neer kan zetten wat WEL verkoopt.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef KingLysandus het volgende:
Wordt morgen misschien flink zoeken naar NLK's Story. Op de meeste winkelsites staat hij niet eens. En op de sites die hem wel hebben staan verschillende releasedata.
Vind het wel kwalijk dat de Intertoys en Bart Smit niet eens Vitaproducten in hun speelgoedboek hebben staan.
Als ze er geen aandacht aan besteden zal het nooit verkopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Waarom is dat kwalijk? Waarschijnlijk verwachten ze er niet veel geld aan te verdienen, wat ik me met de teleurstellende verkopen maar al te goed kan voorstellen. Dan zou ik er ook niet teveel aandacht aanbesteden, zonde van de ruimte waar je spullen neer kan zetten wat WEL verkoopt.
Ik zie hem nu wel in het BS blaadje.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:17 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Als ze er geen aandacht aan besteden zal het nooit verkopen.
Man wat had Duke Nukem Forever dan goed moeten wezen zeg...quote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef JK het volgende:
Inderdaad, hoe langer ze er over doen, hoe beter het spel zal worden (tenminste, dat mag je hopen).
Mwah, Daikatana, DNF, Fable, allen lang uitgesteld, allen dikke tegenvallers.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:05 schreef igottagun het volgende:
Beter uitstel dan een vroege kut release zoals Resistance.
Al een hardcopy kunnen vinden ergens?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:32 schreef KingLysandus het volgende:
De weinige NLKS reviews die ik kan vinden geven allemaal een 8.En kwam net 1 negen tegen.
Heb nog maar één online gameshop gevonden die hem op voorraad heeft. De rest heeft allemaal een november release staan.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:03 schreef Cid het volgende:
[..]
Al een hardcopy kunnen vinden ergens?
Van het spel, niet een review...
Ik zal eens zoeken wie het hier uitgeeft. Kan me herinneren dat ik wel een reviewexemplaar had aangevraagd, maar ja, als ze die niet hebben houdt het vrij snel opquote:Op woensdag 26 september 2012 23:32 schreef KingLysandus het volgende:
De weinige NLKS reviews die ik kan vinden geven allemaal een 8.En kwam net 1 negen tegen.
Niet ergens in een vergeten hoekje liggen?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken wie het hier uitgeeft. Kan me herinneren dat ik wel een reviewexemplaar had aangevraagd, maar ja, als ze die niet hebben houdt het vrij snel op
ja, toch wel aangevraagd. Nou ja, dan is ie nog niet uit of ze willen er geen aandacht aan spenderen. Their loss.
nee, dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 27 september 2012 10:59 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Niet ergens in een vergeten hoekje liggen?
De uitgever wel, krijg net een code in de mailquote:Op donderdag 27 september 2012 12:30 schreef DoofenSchmirz het volgende:
NLKS is vandaag pas uitgekomen, dat weten jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |