Op je stats in de sportschool ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:01 schreef wietparkiet het volgende:
Typisch je bent gewoon jaloers op mijn statts
quote:
Eerst beschrijf je het als kut en vervolgens eenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef Typisch het volgende:
Over kut gesproken. Chick doet niet moeilijk en komt gewoon Oranje kijken met mijn maten ipv met die van haar.
Nee man dan gaat ie naast zijn schoenen lopen, dat kunnen mensen buiten de randstad niet handlen.quote:
randstad is welquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man dan gaat ie naast zijn schoenen lopen, dat kunnen mensen buiten de randstad niet handlen.
Ha! ben je daar toch mooi in je arie gelogeerdquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef TBakkert het volgende:
shit.. ik bedenk me net dat ik vanavond moet trainen...
en ik die dacht aan weekend
Ik werd wakker en dacht ook hey ik moet vandaag trainen.. maar ik wist niet welke dag het wasquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef TBakkert het volgende:
shit.. ik bedenk me net dat ik vanavond moet trainen...
en ik die dacht aan weekend
Zoals Brabant.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bepaalde gebieden buiten de randstad is ook wel
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ha! ben je daar toch mooi in je arie gelogeerd
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man dan gaat ie naast zijn schoenen lopen, dat kunnen mensen buiten de randstad niet handlen.
En wat als ik daar niet van houd?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van.. je boos maken en dan kei harde make-up-sex
dan bindt ie je vast en doet het tochquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat als ik daar niet van houd?
Ik beantwoord hem nog wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]Deze dame, ik mag haar wel.
Hoe is het in de liefde Flip, nog wat gescoord tijdens je verre reizen?
Edit: ja ey gaat ze weg wats deze
Dan lieg je.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat als ik daar niet van houd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
Ik moest snel wat verzinnen voordat typisch weer het nieuwe topic zou jatten
Slecht geslapen.. maar verder goed. Blij met mijn nieuwe meubeltjesquote:
Ja zeker wel vanavond al naar Amsterdamquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Slecht geslapen.. maar verder goed. Blij met mijn nieuwe meubeltjesnu nog een TV.
Met jou? Zin in morgen?
Wat ga je daar doen dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja zeker wel vanavond al naar Amsterdam
Ik slaap dan bij mijn broer. En morgen om 14:00 vanaf Amstel station vertrekt de bus naar Q-base in Duitsland inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen dan?Weet niet waar je woont maar het feest is in Duitsland zei je..
Ah okequote:Op vrijdag 7 september 2012 14:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik slaap dan bij mijn broer. En morgen om 14:00 vanaf Amstel station vertrekt de bus naar Q-base in Duitsland inderdaad.
Nee gewoon chillen en ik denk rond een uur of 01:00 slapen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah oke
Toch niet stappen he? Ik snap dat niet van die mensen die de avond/nacht voor een groot feest gaan stappen..
MAKE IT STOPPPPPPPPPP..quote:
Ik vind het kut.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo?
Vind het enigszins goed
Ja.. ja.. leuk gemaakt voor de top40 ofso. Geen fan van Jay-Z dat wist je al, vind het weinig toevoegen want de losse nummers zijn veel beter.quote:
Lukt nietquote:
Vanavond wel wat biertjes,maar niet te veel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Roald met een streepje, baas. Ga je nog bier klappen dit weekend?
Geo4kant... Wat moet dit voorstellen? Ohja! Iemand die mij niet kentquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Plopkweker.. wat moet dat voorstellen? Een kwak-aanmaker? Zaad-afschieter?
Dat is een tering slechte nickname gebaseerd op een schrale fusie van een Geodriehoek en een vierkantquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:52 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Geo4kant... Wat moet dit voorstellen? Ohja! Iemand die mij niet kent
No shit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is een tering slechte nickname gebaseerd op een schrale fusie van een Geodriehoek en een vierkant
Ik ben een eerlijke jongen, ik zou niet tegen je liegen.. dat zou onze mogelijke vriendschap al direct in gevaar brengen.quote:
True, true...quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben een eerlijke jongen, ik zou niet tegen je liegen.. dat zou onze mogelijke vriendschap al direct in gevaar brengen.
Baasquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
Nu zit ik weer in een hardcore sfeertje dankzij jou Ro-ald
Daar dacht ik laatst ook aan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand moet die viool versie van RFAD remixen voor een hardcore nummer![]()
Neequote:Op vrijdag 7 september 2012 12:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was het gewoon eten?Ik zit de hele week al met deze brandende vraag.
[..]
Dat is waar, maar het heeft ook zo z'n voordelen(
Ro-aldquote:
quote:
Shalalala shalala in the morningquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wooohoo we're going to ibiza tididititi
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:
Bendoequote:
Voor wat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:41 schreef msacras het volgende:
Zijn er bij andere mensen hiero eigenlijk ook scholierenverkiezingen bezig op school?
Hetzelfde als de landelijke verkiezingen 12 september, maar dan voor scholieren. Gewoon om te peilen welke partij nou populair is onder scholieren.quote:
Nee en eigenlijk ook geen zin in.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Hetzelfde als de landelijke verkiezingen 12 september, maar dan voor scholieren. Gewoon om te peilen welke partij nou populair is onder scholieren.
Niet gedaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Hetzelfde als de landelijke verkiezingen 12 september, maar dan voor scholieren. Gewoon om te peilen welke partij nou populair is onder scholieren.
Kom in Zoetje schuilen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:10 schreef Oceanview het volgende:
Shit Ro-ald komt hierheen snel vluchten.
Ik schuil wel op het werk, volgende week schuil ik in Zoetje.quote:
Kom je dan bij mij spelen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik schuil wel op het werk, volgende week schuil ik in Zoetje.
Ik kom hier voor OV.quote:
Je weet toch niet welk deel van Amsterdam.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:10 schreef Oceanview het volgende:
Shit Ro-ald komt hierheen snel vluchten.
Mag ik meespelen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga al bij iemand anders spelen.
Ik gok centrum maar zeg eens waar ga je heen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je weet toch niet welk deel van Amsterdam.
Check mijn relatie status in FoBoquote:
Mijn relatie status is toffer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Check mijn relatie status in FoBo
Nee dit is een besloten spel volgende keer mag je mee spelen.quote:
Player jij welquote:
Ik ben zo meteen heel vlakbij de Bijlmer Bajes.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik gok centrum maar zeg eens waar ga je heen?
Bijlmer de plaats waar ik dus nooit kom.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben zo meteen heel vlakbij de Bijlmer Bajes.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee dit is een besloten spel volgende keer mag je mee spelen.
Haten op onze manliefdequote:
Ik heb het al tegen je mama gezegd ze gaat je opsluiten hahaha.quote:
Wanneer gaan wij samen Dimens opzoeken?quote:
Mijn broer woont bij het metrostation Spaklerweg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bijlmer de plaats waar ik dus nooit kom.
Vorige keer toen ik zei 'IKquote:
Ik heb daar elke donderdag lesquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben zo meteen heel vlakbij de Bijlmer Bajes.
Die naam klinkt bekend maar kan het even niet plaatsen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn broer woont bij het metrostation Spaklerweg.
Weetniet mag Dimens is wel high class die kun je niet zomaar ontmoeten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen Dimens opzoeken?
Jamaar Dimensquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik zei 'IK' werd je boos en nu ineens niet, teleurstellend.
Dan weet ik waar jij elke donderdag les krijgtquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb daar elke donderdag les![]()
VLAKBIJ de Bijlmer bajes dus he
2 seconde dacht ik "wat?!" en toen las ik de tweede zin.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb daar elke donderdag les![]()
VLAKBIJ de Bijlmer bajes dus he
Hij komt al hier met het auto kleed spelen dus komt wel goedquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weetniet mag Dimens is wel high class die kun je niet zomaar ontmoeten.
Vlakbij Amstelquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die naam klinkt bekend maar kan het even niet plaatsen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan weet ik waar jij elke donderdag les krijgt
Gelukkig maar ook.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jamaar Dimens
Ik word nooit boos op jou, was maar een grappie
tell me moar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij komt al hier met het auto kleed spelen dus komt wel goed
Ohja!quote:
Auto kledenquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij komt al hier met het auto kleed spelen dus komt wel goed
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
2 seconde dacht ik "wat?!" en toen las ik de tweede zin.
Ik kwam er een keer omdat ik een bril moest ophalen in de specsavers ik loop eruit zie een heel gevecht met knuppels en al en toen kwam er een oud omaatje met paraplu er tussenin slaand en al.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kwam er een keer omdat ik een bril moest ophalen in de specsavers ik loop eruit zie een heel gevecht met knuppels en al en toen kwam er een oud omaatje met paraplu er tussenin slaand en al._o-
WATquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kwam er een keer omdat ik een bril moest ophalen in de specsavers ik loop eruit zie een heel gevecht met knuppels en al en toen kwam er een oud omaatje met paraplu er tussenin slaand en al._o-
Ik heb zelf nog nooit problemen gehad daar. Alleen schreeuwende mensen die naar een gevangenen staan te schreeuwen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kom er ook nooit gelukkig, alleen de ene keer dat ik er kom meteen gebeurt dat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]ik kom er gelukkig nooit
Echt met een surinaams accent "Afblijvuhh" een glimlach kon ik niet onderdrukken.quote:
Godsammequote:Op vrijdag 7 september 2012 17:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kom er ook nooit gelukkig, alleen de ene keer dat ik er kom meteen gebeurt dat.
[..]
Echt met een surinaams accent "Afblijvuhh" een glimlach kon ik niet onderdrukken.
hoelang is dat reizen voor je naar Intronic?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Eindelijk bijna in Tilburg.
Sjees.
Oké.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik
Klaar nu, cirkel is compleet
WK-Kwalificatie.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat ze maar ff winnen, anders allemaal toeterende turken
Net allemaal Turken in outfits en een allejezusgrote vlag op Utrecht CSquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Is goed ik heb nog wat naaktfotos van pz
Hahahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Net allemaal Turken in outfits en een allejezusgrote vlag op Utrecht CS
Ja er zal vast wel weer vuurwerk op het veld gegooid worden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, die turken kunnen soms echt gek zijn.
Mensen die dat luisterenquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
Mensen die geen dubcore luisteren
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:31 schreef FL_Freak het volgende:
als je de letter omdraait kun je 'lurk' maken.
TERING, WAT EEN HERRIEquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
0/10 zou nooit meer aanklikken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
Deze is leukerquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachten. Of anders een captian obvious.
Nee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
Moet je daar nou?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:38 schreef Ro-ald het volgende:
Eten en dan naar Amsterdam.
Tot vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
Daar is de jood.Daar is de zoetsappige jongeman die geniet van de mooie dingen die het leven heeft te biedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
Daar is de jood.whySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
valt wel mee...quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
geweldige dag ik heb al mijn huiswerk af
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach. Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach. Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag.
dit.quote:
'kick' hahah, want voetbalschoenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Normaal vind ik gewoon zwart+wit of andersom het mooiste, maar deze zijn ook kick zeg.
Je had me door.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
'kick' hahah, want voetbalschoen
tevens dank.
quote:
Vrouwen en laptops.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:17 schreef Snowbells het volgende:
Tip: laat nooit drinken over je toetsenbord vallen.
ik heb een keer iets met whiskey erin over mijn toetsenbord laten vallen, komt de volgende ochtend mijn vader de kamer in, zegt ie: hé *haalt zijn neus op* mm?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:17 schreef Snowbells het volgende:
Jij mag nog helemaal niet drinken jongeman.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb een keer iets met whiskey erin over mijn toetsenbord laten vallen, komt de volgende ochtend mijn vader de kamer in, zegt ie: hé *haalt zijn neus op* mm?
Ik heb het weleens gehad met een los toetsenbord, maar dat is lang niet zo erg als bij een laptop inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:17 schreef Snowbells het volgende:
jij volgens mij ook nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij mag nog helemaal niet drinken jongeman.
Ik ook, alleen mijn sjaal bleef hakenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben gewoon heel erg zuinig op mijn laptop. Die krengen zijn al duur zat.
had je ook coke op je toetsenbord liggen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb een keer iets met whiskey erin over mijn toetsenbord laten vallen, komt de volgende ochtend mijn vader de kamer in, zegt ie: hé *haalt zijn neus op* mm?
zeggen dat ik geen baas benquote:
kilo'squote:Op vrijdag 7 september 2012 18:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
had je ook coke op je toetsenbord liggen?
denken dat JIJ baas bentquote:
Waarom draag jij met dit jaar een sjaal?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ook, alleen mijn sjaal bleef haken
ik vond het nog best lekker, daarbij wist ik van niks, ik pleurde gewoon maar wat bij elkaarquote:
Ja het is wel te drinken maar ik vind het zonde van de whisky.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik vond het nog best lekker, daarbij wist ik van niks, ik pleurde gewoon maar wat bij elkaar
Gewoon zo'n colquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom draag jij met dit jaar een sjaal?
ik heb nu ook last van mijn keel. Iknowthatfeelbro.jpgquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon zo'n colik had keelpijn
gewoon halve liters goedkoop bierquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:28 schreef wietparkiet het volgende:
Gwn glenfiddich toch of highland park
ik weet wat helptquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon zo'n colik had keelpijn
Klagen dat je moet wachten terwijl je op word gehaaldquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:34 schreef Typisch het volgende:
Ik zit te wachten tot ik word opgehaald, wat is dat toch altijd een dodelijk iets.
tevens ditquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben gewoon heel erg zuinig op mijn laptop. Die krengen zijn al duur zat.
Ja ik eet bij haar dus moet ik ook wachten met eten. Kut leven alles.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klagen dat je moet wachten terwijl je op word gehaald
first world problems enz
Slaan en zeggen dat ze dubbel zo hard moet werken in de keuken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ik eet bij haar dus moet ik ook wachten met eten. Kut leven alles.
wel uitkijken dat er geen scudraketten in je falafel komenquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef Beach het volgende:
[..]
wel uitkijken dat er geen scudraketten in je falafel komen
Ik sla geen vrouwen en we koken samen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Slaan en zeggen dat ze dubbel zo hard moet werken in de keuken.
Hahgaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen en we koken samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |