Op je stats in de sportschool ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:01 schreef wietparkiet het volgende:
Typisch je bent gewoon jaloers op mijn statts
quote:
Eerst beschrijf je het als kut en vervolgens eenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef Typisch het volgende:
Over kut gesproken. Chick doet niet moeilijk en komt gewoon Oranje kijken met mijn maten ipv met die van haar.
Nee man dan gaat ie naast zijn schoenen lopen, dat kunnen mensen buiten de randstad niet handlen.quote:
randstad is welquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man dan gaat ie naast zijn schoenen lopen, dat kunnen mensen buiten de randstad niet handlen.
Ha! ben je daar toch mooi in je arie gelogeerdquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef TBakkert het volgende:
shit.. ik bedenk me net dat ik vanavond moet trainen...
en ik die dacht aan weekend
Ik werd wakker en dacht ook hey ik moet vandaag trainen.. maar ik wist niet welke dag het wasquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef TBakkert het volgende:
shit.. ik bedenk me net dat ik vanavond moet trainen...
en ik die dacht aan weekend
Zoals Brabant.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bepaalde gebieden buiten de randstad is ook wel
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ha! ben je daar toch mooi in je arie gelogeerd
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man dan gaat ie naast zijn schoenen lopen, dat kunnen mensen buiten de randstad niet handlen.
En wat als ik daar niet van houd?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van.. je boos maken en dan kei harde make-up-sex
dan bindt ie je vast en doet het tochquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat als ik daar niet van houd?
Ik beantwoord hem nog wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]Deze dame, ik mag haar wel.
Hoe is het in de liefde Flip, nog wat gescoord tijdens je verre reizen?
Edit: ja ey gaat ze weg wats deze
Dan lieg je.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat als ik daar niet van houd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
Ik moest snel wat verzinnen voordat typisch weer het nieuwe topic zou jatten
Slecht geslapen.. maar verder goed. Blij met mijn nieuwe meubeltjesquote:
Ja zeker wel vanavond al naar Amsterdamquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Slecht geslapen.. maar verder goed. Blij met mijn nieuwe meubeltjesnu nog een TV.
Met jou? Zin in morgen?
Wat ga je daar doen dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja zeker wel vanavond al naar Amsterdam
Ik slaap dan bij mijn broer. En morgen om 14:00 vanaf Amstel station vertrekt de bus naar Q-base in Duitsland inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen dan?Weet niet waar je woont maar het feest is in Duitsland zei je..
Ah okequote:Op vrijdag 7 september 2012 14:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik slaap dan bij mijn broer. En morgen om 14:00 vanaf Amstel station vertrekt de bus naar Q-base in Duitsland inderdaad.
Nee gewoon chillen en ik denk rond een uur of 01:00 slapen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah oke
Toch niet stappen he? Ik snap dat niet van die mensen die de avond/nacht voor een groot feest gaan stappen..
MAKE IT STOPPPPPPPPPP..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |