Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:
Bendoequote:
Voor wat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:41 schreef msacras het volgende:
Zijn er bij andere mensen hiero eigenlijk ook scholierenverkiezingen bezig op school?
Hetzelfde als de landelijke verkiezingen 12 september, maar dan voor scholieren. Gewoon om te peilen welke partij nou populair is onder scholieren.quote:
Nee en eigenlijk ook geen zin in.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Hetzelfde als de landelijke verkiezingen 12 september, maar dan voor scholieren. Gewoon om te peilen welke partij nou populair is onder scholieren.
Niet gedaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Hetzelfde als de landelijke verkiezingen 12 september, maar dan voor scholieren. Gewoon om te peilen welke partij nou populair is onder scholieren.
Kom in Zoetje schuilen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:10 schreef Oceanview het volgende:
Shit Ro-ald komt hierheen snel vluchten.
Ik schuil wel op het werk, volgende week schuil ik in Zoetje.quote:
Kom je dan bij mij spelen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik schuil wel op het werk, volgende week schuil ik in Zoetje.
Ik kom hier voor OV.quote:
Je weet toch niet welk deel van Amsterdam.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:10 schreef Oceanview het volgende:
Shit Ro-ald komt hierheen snel vluchten.
Mag ik meespelen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga al bij iemand anders spelen.
Ik gok centrum maar zeg eens waar ga je heen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je weet toch niet welk deel van Amsterdam.
Check mijn relatie status in FoBoquote:
Mijn relatie status is toffer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Check mijn relatie status in FoBo
Nee dit is een besloten spel volgende keer mag je mee spelen.quote:
Player jij welquote:
Ik ben zo meteen heel vlakbij de Bijlmer Bajes.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik gok centrum maar zeg eens waar ga je heen?
Bijlmer de plaats waar ik dus nooit kom.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben zo meteen heel vlakbij de Bijlmer Bajes.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee dit is een besloten spel volgende keer mag je mee spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |