Matenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:51 schreef Typisch het volgende:
Dilemma
Oranje kijken met maten of met chick en haar vrienden. HELP ZAL IK ER EEN TOPIC OVER MAKEN?
FUCK A THROWBACK JERSEY, CAUSE WE ON TO THE NEXT ONEquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:51 schreef wietparkiet het volgende:
Hold up, freeze, hey
Somebody bring me back some money please, hey
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
FUCK A THROWBACK JERSEY, CAUSE WE ON TO THE NEXT ONE
R&P problemen dit. Maar als je dan toch gaat kijken, zou ik persoonlijk voor de vrienden kiezen. Daarna kan je altijd nog door naar je chick.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:51 schreef Typisch het volgende:
Dilemma
Oranje kijken met maten of met chick en haar vrienden. HELP ZAL IK ER EEN TOPIC OVER MAKEN?
Neukertje? Was het maar een neukertje. Alweer 3 maanden aan het afspreken en sinds vorige week 'officieel' relatie en shit. Shit got real.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:52 schreef wietparkiet het volgende:
Sowieso zijn je maten belangrijker dan een neukertje
Zie je een toekomst met haar?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neukertje? Was het maar een neukertje. Alweer 3 maanden aan het afspreken en sinds vorige week 'officieel' relatie en shit. Shit got real.
bros b4 hosquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:51 schreef Typisch het volgende:
Dilemma
Jawel. Maar dat was mijn dilemma niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zie je een toekomst met haar?
Kloptquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat was mijn dilemma niet.
ik deed al het werk ja, ben een gever, geen ontvangerquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
Heppie heeft vaak zijn maten laten zitten
Hoezo? Het is bij ons niet meer dan normaal om afentoe met je chick wat te gaan doen ipv heel het weekend met elkaar. Word verder ook niet moeilijk over gedaan maar het is gewoon irritant om te kiezen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bros b4 hos
Je bent een gigantische flikker als je je maten laat zitten
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:56 schreef Ro-ald het volgende:
Een vriendin hebben kost alleen maar tijd & geld.
Het was ook totaal niet de bedoeling, maar als het dan toch gebeurt is het wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:56 schreef Ro-ald het volgende:
Een vriendin hebben kost alleen maar geld.
Toffe achternaamquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu niets
Maar ik solliciteer naar banen voor dierverzorging.
Ja is goed ik voeg je meteen toe
Was het gewoon eten?quote:
Dat is waar, maar het heeft ook zo z'n voordelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:56 schreef Ro-ald het volgende:
Een vriendin hebben kost alleen maar geld.
Dat is wek zo inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het was ook totaal niet de bedoeling, maar als het dan toch gebeurt is het wel leuk hoor.En ik denk dat een avondje en nachtje met haar goedkoper is dan een avondje uitgaan.
zien jullie elkaar elk weekend dan? Dan boeit het denk minder maar als jullie elkaar maar eens in de zoveel tijd zienquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo? Het is bij ons niet meer dan normaal om afentoe met je chick wat te gaan doen ipv heel het weekend met elkaar. Word verder ook niet moeilijk over gedaan maar het is gewoon irritant om te kiezen.
Dank je ja inderdaadquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toffe achternaamEn we hebben gemeenschappelijke vrienden
Doordeweeks is er niet zoveel tijd voor, zij werkt, ik werk voor mezelf en studeren allebei. Maar afentoe filmpje oid kijken doordeweeks wel hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zien jullie elkaar elk weekend dan? Dan boeit het denk minder maar als jullie elkaar maar eens in de zoveel tijd zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |