quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kwam er een keer omdat ik een bril moest ophalen in de specsavers ik loop eruit zie een heel gevecht met knuppels en al en toen kwam er een oud omaatje met paraplu er tussenin slaand en al._o-
WATquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kwam er een keer omdat ik een bril moest ophalen in de specsavers ik loop eruit zie een heel gevecht met knuppels en al en toen kwam er een oud omaatje met paraplu er tussenin slaand en al._o-
Ik heb zelf nog nooit problemen gehad daar. Alleen schreeuwende mensen die naar een gevangenen staan te schreeuwen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kom er ook nooit gelukkig, alleen de ene keer dat ik er kom meteen gebeurt dat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]ik kom er gelukkig nooit
Echt met een surinaams accent "Afblijvuhh" een glimlach kon ik niet onderdrukken.quote:
Godsammequote:Op vrijdag 7 september 2012 17:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kom er ook nooit gelukkig, alleen de ene keer dat ik er kom meteen gebeurt dat.
[..]
Echt met een surinaams accent "Afblijvuhh" een glimlach kon ik niet onderdrukken.
hoelang is dat reizen voor je naar Intronic?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Eindelijk bijna in Tilburg.
Sjees.
Oké.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik
Klaar nu, cirkel is compleet
WK-Kwalificatie.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat ze maar ff winnen, anders allemaal toeterende turken
Net allemaal Turken in outfits en een allejezusgrote vlag op Utrecht CSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |