Je loopt hard. Je traint voor een marathon zelfs.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Och vind mezelf ook meer een jogger dan hardloper. What's in a name. Loop meer voor de lol dan prestatie gericht. Snelheid is redelijk maar ook niet meer dan dat.
Slacker, ik heb geen zin om hier een "tit for tat" van te maken maar ik denk dat we elkaar hier ondertussen lang genoeg tegen komen dat je dondersgoed weet dat ik wel degelijk respect heb een ieder die hardloopt, zeker voor zoals hier eerder door mij al genoemd, "de volhouders"quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daarin spreek je jezelf tegen. Maar dat was een doelgroep waar ik het hoe dan ook niet over gehad heb. Ik had het over je eerdere uitspraken waarin je Joyce, Brittney en Kim bijhaalde, je praat over joggers en runners mbt DJ's aan de zijkant van de weg, waarin je 8km/h afkeurt, mensen die bij mooie weer rennen. Daar ging het m.i. over..
Ik zat gisteren te lunchen met een collega, die loopt voor zover ik begreep onregelmatig. Hij stopt som/s op weg naar huis bij het Amsterdamse bos om daar een half uurtje, drie kwartier te lopen. Wat ik van jou begrijp is dat een jogger. What gives?! Hij loopt, of ie dat nou 3x per week doet of een paar keer per maand of alleen bij mooi weer. Als hij daar z'n voldoening uithaalt wie zijn wij om dat beoordelen?
Ik heb dat nu ook! Grrquote:Op zaterdag 8 september 2012 07:52 schreef Guppyfriend het volgende:
De dag voor een loop heb ik altijd dat ik ineens van alles voel!
Zo van, als ik hier op m'n been duwt, doet het zeer... Als als ik zo loop, zeurt die pees een beetje... En volgens mij krijgt ik een blaar op m'n voet...
Pre-race issues
is dat inclusief ontbijt op bed wat manlief heeft gebracht?quote:
Haha, dan kan ik lang wachtenquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is dat inclusief ontbijt op bed wat manlief heeft gebracht?
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
regel 1 is: you do not talk about runclub
ik denk altijd "kom op,over vijf minuten ben je al weer een kilometer verder"quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:07 schreef junkiexp het volgende:
Waar denken jullie eigenlijk aan tijdens het lopen als jullie het ff zwaar hebben?
Ik had het gisteren zwaar, na mijn veel te lange hardlooppauze. Gewoon verstand op 0, kijken naar een punt in de verte, en de ene voet voor de andere blijven zettenquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:07 schreef junkiexp het volgende:
Waar denken jullie eigenlijk aan tijdens het lopen als jullie het ff zwaar hebben?
ziet er op het eerste gezicht goed uit maar zie in de comments echter niets over hoe bruikbaar de schema's zijn als trainingsmiddelquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:07 schreef streamnl het volgende:
Iemand dit al geprobeerd?
http://www.runnersworld.c(...)our-garmin/3301.html
Of kent iemand een andere goede site die ook zoiets hebben?
let op ademhalen, door de neus inademen. Of ik luister naar de voetstappen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:07 schreef junkiexp het volgende:
De halve marathon Eindhoven 2006.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:07 schreef junkiexp het volgende:
Ligt eraan, tijdens een training ga ik op mijn ademhaling/cadans letten en pas me daarop aan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:07 schreef junkiexp het volgende:
Dat miste ik ook, vandaar mijn vraag hierquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ziet er op het eerste gezicht goed uit maar zie in de comments echter niets over hoe bruikbaar de schema's zijn als trainingsmiddel
en niet te ver vooruit kijken, bij een LDL denk ik,als ik er even doorheen zit, niet van "nu moet ik nog 15km" maar " de volgende bocht is 500meter verder" , beetje bij beetje dus.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:16 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
let op ademhalen, door de neus inademen. Of ik luister naar de voetstappen.
Ik probeer ook op mijn ademhaling te letten maar ik heb er heel veel moeite mee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:16 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
let op ademhalen, door de neus inademen. Of ik luister naar de voetstappen.
minder lucht maar het lijkt of het is mijn verbeelding dat mijn hartslag zakt en het iets beter gaat.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik probeer ook op mijn ademhaling te letten maar ik heb er heel veel moeite mee.
Als ik door mijn neus inadem krijg ik op de een of andere manier niet genoeg lucht binnen en word ik juist kortademig, is dat een kwestie van trainen?
Één woord: tempobehoud. En dat herhaal je dan twintigduizend keer.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:07 schreef junkiexp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |