Ah, de encore komt dus nog op NED3?quote:Op maandag 10 september 2012 00:03 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Us Against the World
Yellow
Up in Flames
Paradise
42
God Put a Smile Upon Your Face
Clocks
Charlie Brown
Princess of China
(with Rihanna)
Strawberry Swing
(with The British Paraorchestra)
Viva La Vida
Encore:
Run This Town/Paradise
(with Jay-Z) (Medley of the two songs. "Run This Town" by Jay-Z (Rihanna onstage during Run This Town)
The Scientist
Every Teardrop Is A Waterfall
14 dus...
Yeah rightquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:54 schreef RvS-Coldplay het volgende:
En toen was het alweer een week geledenGelukkig hebben we de opname nog...
Gister ging rond 19.00 uur zomaar mijn bandje aan trouwens, heel gek. rond 11 uur waren de batterijen leeg en was hij uit. Precies een week later
Nee echt ff serieus. Gister heeft hij de hele avond aan gestaan. Niet knipperend, gewoon aan. (En niet zelf gedaan dan, echt spontaan)quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Yeah right![]()
Ik kan hem wel zelf aanzetten
Blijkt niet raar:quote:
Heb de opname van het concert nu wel 10x opnieuw opnieuw gehoord en elke keer bij the scientist weer kippenvel. Dat einde waar wij allemaal keihard zingen en Chris dan zegt: "We have the best fans, everyone knows it!" Kippenvel. En GPASUYF, hoogtepunt van de avond, wat een heerlijke versiequote:Op vrijdag 14 september 2012 19:01 schreef DjinN het volgende:
Wat zou ik graag weer terug willen naar die bewuste avond zeg....
quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:59 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Blijkt niet raar:
http://www.telegraph.co.u(...)-days-after-gig.html
[..]
Heb de opname van het concert nu wel 10x opnieuw opnieuw gehoord en elke keer bij the scientist weer kippenvel. Dat einde waar wij allemaal keihard zingen en Chris dan zegt: "We have the best fans, everyone knows it!" Kippenvel. En GPASUYF, hoogtepunt van de avond, wat een heerlijke versie"Let my band play a concert in front of 70000 beautiful dutch "
![]()
Chris martin, wat een held
![]()
Waar is de tijdmachine
blijkt een van chris zijn all time favorites te zijn!quote:
quote:By popular demand, here's the full tracklisting for our upcoming Coldplay Live 2012 concert film / live album. PH
(Pre-order Live 2012 from Amazon now at http://smarturl.it/coldplaylive2012)
Inderdaad, die eerste twee EP's, Parachutes en het B-kantje For You waren zo verschrikkelijk mooi.quote:Op woensdag 26 september 2012 02:21 schreef thettes het volgende:
Slechts één keer Parachutes, drie keer A Rush of Blood to the Head. Nee deze gaat aan mij voorbij dan. Juist net die twee albums die Coldplay zo'n berg krediet opleveren dat ik ze nog steeds met een schuin oog volg, ondanks wat ze tegenwoordig maken.
Dan koop je toch live 2003?quote:Op woensdag 26 september 2012 02:21 schreef thettes het volgende:
Slechts één keer Parachutes, drie keer A Rush of Blood to the Head. Nee deze gaat aan mij voorbij dan. Juist net die twee albums die Coldplay zo'n berg krediet opleveren dat ik ze nog steeds met een schuin oog volg, ondanks wat ze tegenwoordig maken.
Ik vind het er prima uitzienquote:
He die heb ik natuurlijk allang!quote:
Zijn die andere podia niet gewoon de dingen die ze in die periode naast de tour zelf gedaan hebben (zoals een Glastonbury)?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:48 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik vind het er prima uitzienLeuk om te zien dat podia niet overal hetzelfde waren.
Ik vind het wel prima eigenlijk. U2 heeft er een handje van om iedere concertreeks voor de helft te spelen wat ze altijd spelen. Ik heb Live 2003 ook en met Live 2012 heb ik een mooie "aanvulling", in plaats van iets wat ik al had in een net wat andere versie.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:19 schreef thettes het volgende:
He die heb ik natuurlijk allang!Maar ik heb ze ook nog twee keer gezien net voor mylo xyloto en ook toen was het gewoon nog een erg leuk concert. Ook qua verhoudingen nieuw en oud.
Maarja ik stop met zeuren daar heeft niemand iets aan..
Wow!quote:
Ja dat wil ik ook wel graag weten eigenlijk!quote:Op woensdag 26 september 2012 01:33 schreef Operc het volgende:
Ik heb even gemist waar ze deze opnames gemaakt hebben. Is het een vol concert van een locatie, of kiezen ze per nummer de beste van de tour zeg maar?
DVD zal toch wel uitgebreider zijn neem ik aan?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:37 schreef CoExist het volgende:
Tof dat er een live registratie uitkomt. Vind het alleen een matige tracklist.
Adele is dan ook dodelijk vermoeiendquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:54 schreef DS4 het volgende:
De film werd geregisseerd door Paul Dugdale, die eerder verantwoordelijk was voor Adele's Live at the Royal Albert Hall
Dat voorspelt weinig goeds... Mijn god, wat is dat een slecht geregisseerde concertregistratie.
Ook jammer dat ze meerdere concerten samen hebben gevoegd. Daardoor zul je er niet snel in raken. Niet dat dat voor de hand ligt met deze regisseur, althans, niet als die dezelfde onrustige manier van knippen gaat hanteren. Dodelijk vermoeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |