quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij worden de eerste ministers die een rol spelen in een videoclip van 1 of andere rapper
Wat is daarmee?quote:
Liefdequote:
Hoiquote:
Ik drink een biertje nu. En jij?quote:
Ik heb ook bier!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik drink een biertje nu. En jij?
haha de restje uit alle flesjes in de krat bij elkaar gegooid?quote:
Nee, bier gekoopt bij de winkelquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha de restje uit alle flesjes in de krat bij elkaar gegooid?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, bier gekoopt bij de winkel
Appie brengt ook thuisquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]durf jij de deur uit?
![]()
NepFok!ker
Pas vanaf een enorm huge ass bedrag. Ik doe wel gewoon elke dag boodschapjes. Die 2 hele minuten op en neer is toch nog een soort van sportquote:
Paar kratjes bier brengt de prijs al omhoogquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pas vanaf een enorm huge ass bedrag. Ik doe wel gewoon elke dag boodschapjes. Die 2 hele minuten op en neer is toch nog een soort van sport
Gino Pietermaai.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij worden de eerste ministers die een rol spelen in een videoclip van 1 of andere rapper
Intense therapie!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]durf jij de deur uit?
![]()
NepFok!ker
ach, dat valt best mee. Ik doe nu gewoon even tijdelijk blikken kopen tot mn mams terug is. Dan kan ze daarna mee om Oettinger te halenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Paar kratjes bier brengt de prijs al omhoog
Pfoe. Zelfs dat kan ik niet aan. Ik vind mensen engquote:
Hahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, dat valt best mee. Ik doe nu gewoon even tijdelijk blikken kopen tot mn mams terug is. Dan kan ze daarna mee om Oettinger te halen![]()
[ afbeelding ]
Maar niks mis met een bitburgerquote:
Ik ken die bieren nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar niks mis met een bitburger
Ik ben niet zo van de gekke drankjes. Maagzuur enzulks..quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken die bieren niet
Vorige week wel een fles likeur gekocht, die smaakte erg lekker bij het proeven
Even gekeken, het is een El Dorado cream liqour
Is ook via skype!! Dat durf ik dan welquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pfoe. Zelfs dat kan ik niet aan. Ik vind mensen eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |