Foto's nog meer foto's!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze lopen hier in het gebouw rond, geen idee hoe lang nog
Vond het wel een speciale film. Ik en een vriend dachten dat Breivik die misschien ook wel had gezien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En Sint, die is zo slecht dat het bijna grappig is
Kan toch niet jonge!!quote:
Kan niet <-- negatief! Alles kan als je maar wilt!quote:
Ja klopt, heel jaloersquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan niet <-- negatief! Alles kan als je maar wilt!
Je bent gewoon jaloers
Je wilt me, geef toe!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja klopt, heel jaloers_!
Nog 50 minuten
Als ik toegeef hou jij je dan stil?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik toegeef hou jij je dan stil?
Ja! And loving it!!quote:
Ja, en laat ik jou schreeuwen van genot!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik toegeef hou jij je dan stil?
Bring it on!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja, en laat ik jou schreeuwen van genot!
En date dingens dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bring it on!!
Ik ga nu de file opzoeken
Daar zouden we iets aan moeten doen.quote:
Een politieke partij oprichten en het opnemen in ons partijprogramma?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar zouden we iets aan moeten doen.
Nee joh, er zijn al genoeg partijen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een politieke partij oprichten en het opnemen in ons partijprogramma?
Maar wij kunnen toch veel beter regeren dan al die anderequote:Op vrijdag 7 september 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, er zijn al genoeg partijen.
Een kies lijst met twintig partijen, die onnodige versplintering.
Dat wel maar ik ga niet regeren, straks eindig ik alleen als Mark.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wij kunnen toch veel beter regeren dan al die andere
Welnee, wij zijn toch niet zo saai als hij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel maar ik ga niet regeren, straks eindig ik alleen als Mark.
Dus je bent homo?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel maar ik ga niet regeren, straks eindig ik alleen als Mark.
Nieuw wetsvoorstelquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, wij zijn toch niet zo saai als hij.
Wij gaan op kosten van de burger feesten
Mark is geen homo joh, die is gewoon niet zo handig met vrouwen.quote:
Wij worden de eerste ministers die een rol spelen in een videoclip van 1 of andere rapperquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nieuw wetsvoorstel
Jonge vrouwen die welwillend zijn om bepaalde seksuele handelingen te verrichten met de leden van PvdF! krijgen allerhande kortingen op levensmiddelen, cosmetica, alcoholhoudende dranken en rookwaren.
En met geld, beloftes, etcquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Mark is geen homo joh, die is gewoon niet zo handig met vrouwen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij worden de eerste ministers die een rol spelen in een videoclip van 1 of andere rapper
Wat is daarmee?quote:
Liefdequote:
Hoiquote:
Ik drink een biertje nu. En jij?quote:
Ik heb ook bier!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik drink een biertje nu. En jij?
haha de restje uit alle flesjes in de krat bij elkaar gegooid?quote:
Nee, bier gekoopt bij de winkelquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha de restje uit alle flesjes in de krat bij elkaar gegooid?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, bier gekoopt bij de winkel
Appie brengt ook thuisquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]durf jij de deur uit?
![]()
NepFok!ker
Pas vanaf een enorm huge ass bedrag. Ik doe wel gewoon elke dag boodschapjes. Die 2 hele minuten op en neer is toch nog een soort van sportquote:
Paar kratjes bier brengt de prijs al omhoogquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pas vanaf een enorm huge ass bedrag. Ik doe wel gewoon elke dag boodschapjes. Die 2 hele minuten op en neer is toch nog een soort van sport
Gino Pietermaai.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij worden de eerste ministers die een rol spelen in een videoclip van 1 of andere rapper
Intense therapie!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]durf jij de deur uit?
![]()
NepFok!ker
ach, dat valt best mee. Ik doe nu gewoon even tijdelijk blikken kopen tot mn mams terug is. Dan kan ze daarna mee om Oettinger te halenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Paar kratjes bier brengt de prijs al omhoog
Pfoe. Zelfs dat kan ik niet aan. Ik vind mensen engquote:
Hahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, dat valt best mee. Ik doe nu gewoon even tijdelijk blikken kopen tot mn mams terug is. Dan kan ze daarna mee om Oettinger te halen![]()
[ afbeelding ]
Maar niks mis met een bitburgerquote:
Ik ken die bieren nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar niks mis met een bitburger
Ik ben niet zo van de gekke drankjes. Maagzuur enzulks..quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken die bieren niet
Vorige week wel een fles likeur gekocht, die smaakte erg lekker bij het proeven
Even gekeken, het is een El Dorado cream liqour
Is ook via skype!! Dat durf ik dan welquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pfoe. Zelfs dat kan ik niet aan. Ik vind mensen eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |