Ik ben een vrouw: gevoelskwestiequote:Op vrijdag 7 september 2012 14:56 schreef ook_gek het volgende:
Noem eens wat selectie plus en min punten?
Ben bang van wel, maar ik mis volgend mij de helft?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit geen serieuze vraag is
Gewoon een gemiddelde fokhosselaar. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit geen serieuze vraag is
Ik vind zijn gladde teksten nogal raarquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben bang van wel, maar ik mis volgend mij de helft?
Dat het gemiddelde nogal laag ligt, blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon een gemiddelde fokhosselaar. Wat is je punt?
Je zou inderdaad maar gewoon humor hebben en op een normale manier met mensen omgaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind zijn gladde teksten nogal raarHosselen via internet: you're doing it wrong!
Ik voelde wel wat warms in mijn kruis, maar het bleek dat ik mijn plas had laten lopen van het lachen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
seksuele spanning is eng he, niet verwacht zeker...
Is het Geester?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat het gemiddelde nogal laag ligt, blijkbaar.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik voelde wel wat warms in mijn kruis, maar het bleek dat ik mijn plas had laten lopen van het lachen.
Ik heb ook het gevoel dat mystikvm mijn reacties (ik zeg maar geen humor want misschien is het niet altijd lollig) iets te serieus neemt..quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je zou inderdaad maar gewoon humor hebben en op een normale manier met mensen omgaan
ADHD-alert!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat mag, je hebt mij nog nooit mee gemaakt
Vraag maar aan huppel!
En zit je in, ik haat alle mannen periode?
Ik mag toch hopen dat je dat geen grappige opmerking vondquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je zou inderdaad maar gewoon humor hebben en op een normale manier met mensen omgaan
Ik neem ze voor wat ze zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat mystikvm mijn reacties (ik zeg maar geen humor want misschien is het niet altijd lollig) iets te serieus neemt..
Je bent gewoon doorzichtigquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat mystikvm mijn reacties (ik zeg maar geen humor want misschien is het niet altijd lollig) iets te serieus neemt..
Ik eng?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je dat geen grappige opmerking vond
Maar ik vind jou sowieso al een beetje eng, dat weet je
[..]
Ik neem ze voor wat ze zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik eng?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net een jaar relatie erop zitten, zit niet direct te wachten op een nieuwe vriendin, denk ook nog niet op die manier, nog iets te vers uit. Beetje lol maken moet kunnen tochquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nog steeds blij dat ik alleen op kantoor zit hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Wat is er mis gegaan in een uur tijd?
Ah hoelang kan je nog chillen hier op fok dan nu?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben nog steeds blij dat ik alleen op kantoor zit hoor![]()
Nu hoef ik niet te doen alsof ik het heel druk heb
Tot 5 uur!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ah hoelang kan je nog chillen hier op fok dan nu?
Je hebt wel overmatige interesse in mij zegquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bobjen, ga je nog hosselen vanavond?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja meisje wil ik foto van! Heb nog wat van je te goed! Tot op whatsapp!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze hebben een blik ROC stagiairs losgelaten in het pand.
Allemaal jonge jongens in pak en jonge meiden in mantelpakje
He kut ik ben echt te doorzichtig hequote:Op vrijdag 7 september 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]man je gaat op je bek met je hossel pogingen en dan is het opeens niet serieus
Van mij tegoed? Ik ben niet naar tenerife geweest hoor!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja meisje wil ik foto van! Heb nog wat van je te goed! Tot op whatsapp!
Niet af doen met een geintjequote:Op vrijdag 7 september 2012 15:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
He kut ik ben echt te doorzichtig he![]()
Iets met bier en je nieuwe huis!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mij tegoed? Ik ben niet naar tenerife geweest hoor!!
Als dat een hosselpoging was ben ik sinterklaasquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]man je gaat op je bek met je hossel pogingen en dan is het opeens niet serieus
En schijten beren in het bos.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat een hosselpoging was ben ik sinterklaas
Oh datquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iets met bier en je nieuwe huis!
En ik heb inderdaad ook nog bikini foto's tegoed van een bepaald persoon die net terug is van vakantie
Maar dat doen zequote:Op vrijdag 7 september 2012 15:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En schijten beren in het bos.
Je valt door de mand. Simpelweg omdat we hier veel ervaring met jouw soort mensen hebben.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Lol nou ook niet echt iets om serieus op te reageren toch lijkt me
trolololoquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je valt door de mand. Simpelweg omdat we hier veel ervaring met jouw soort mensen hebben.
Ik wil wel jouw zwarte piet zijn, hossel-pietjequote:Op vrijdag 7 september 2012 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik dat mijn hele leven niet heb geweten. Verdomme.
Gaan we dan samen mensen neerschieten vanaf pakjesboot 13?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik wil wel jouw zwarte piet zijn, hossel-pietje
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat![]()
Oe ik heb een nieuwe bikini
Ja en als voorbereiding die film 'rampage' zienquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaan we dan samen mensen neerschieten vanaf pakjesboot 13?
En Sint, die is zo slecht dat het bijna grappig isquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja en als voorbereiding die film 'rampage' zien
Ze lopen hier in het gebouw rond, geen idee hoe lang nogquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]ze zijn echt leuk
Die blonde! Ik doe haar wel
Foto's nog meer foto's!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze lopen hier in het gebouw rond, geen idee hoe lang nog
Vond het wel een speciale film. Ik en een vriend dachten dat Breivik die misschien ook wel had gezien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En Sint, die is zo slecht dat het bijna grappig is
Kan toch niet jonge!!quote:
Kan niet <-- negatief! Alles kan als je maar wilt!quote:
Ja klopt, heel jaloersquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan niet <-- negatief! Alles kan als je maar wilt!
Je bent gewoon jaloers
Je wilt me, geef toe!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja klopt, heel jaloers_!
Nog 50 minuten
Als ik toegeef hou jij je dan stil?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik toegeef hou jij je dan stil?
Ja! And loving it!!quote:
Ja, en laat ik jou schreeuwen van genot!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik toegeef hou jij je dan stil?
Bring it on!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja, en laat ik jou schreeuwen van genot!
En date dingens dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bring it on!!
Ik ga nu de file opzoeken
Daar zouden we iets aan moeten doen.quote:
Een politieke partij oprichten en het opnemen in ons partijprogramma?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar zouden we iets aan moeten doen.
Nee joh, er zijn al genoeg partijen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een politieke partij oprichten en het opnemen in ons partijprogramma?
Maar wij kunnen toch veel beter regeren dan al die anderequote:Op vrijdag 7 september 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, er zijn al genoeg partijen.
Een kies lijst met twintig partijen, die onnodige versplintering.
Dat wel maar ik ga niet regeren, straks eindig ik alleen als Mark.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wij kunnen toch veel beter regeren dan al die andere
Welnee, wij zijn toch niet zo saai als hij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel maar ik ga niet regeren, straks eindig ik alleen als Mark.
Dus je bent homo?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel maar ik ga niet regeren, straks eindig ik alleen als Mark.
Nieuw wetsvoorstelquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, wij zijn toch niet zo saai als hij.
Wij gaan op kosten van de burger feesten
Mark is geen homo joh, die is gewoon niet zo handig met vrouwen.quote:
Wij worden de eerste ministers die een rol spelen in een videoclip van 1 of andere rapperquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nieuw wetsvoorstel
Jonge vrouwen die welwillend zijn om bepaalde seksuele handelingen te verrichten met de leden van PvdF! krijgen allerhande kortingen op levensmiddelen, cosmetica, alcoholhoudende dranken en rookwaren.
En met geld, beloftes, etcquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Mark is geen homo joh, die is gewoon niet zo handig met vrouwen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij worden de eerste ministers die een rol spelen in een videoclip van 1 of andere rapper
Wat is daarmee?quote:
Liefdequote:
Hoiquote:
Ik drink een biertje nu. En jij?quote:
Ik heb ook bier!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik drink een biertje nu. En jij?
haha de restje uit alle flesjes in de krat bij elkaar gegooid?quote:
Nee, bier gekoopt bij de winkelquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha de restje uit alle flesjes in de krat bij elkaar gegooid?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, bier gekoopt bij de winkel
Appie brengt ook thuisquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]durf jij de deur uit?
![]()
NepFok!ker
Pas vanaf een enorm huge ass bedrag. Ik doe wel gewoon elke dag boodschapjes. Die 2 hele minuten op en neer is toch nog een soort van sportquote:
Paar kratjes bier brengt de prijs al omhoogquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pas vanaf een enorm huge ass bedrag. Ik doe wel gewoon elke dag boodschapjes. Die 2 hele minuten op en neer is toch nog een soort van sport
Gino Pietermaai.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij worden de eerste ministers die een rol spelen in een videoclip van 1 of andere rapper
Intense therapie!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]durf jij de deur uit?
![]()
NepFok!ker
ach, dat valt best mee. Ik doe nu gewoon even tijdelijk blikken kopen tot mn mams terug is. Dan kan ze daarna mee om Oettinger te halenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Paar kratjes bier brengt de prijs al omhoog
Pfoe. Zelfs dat kan ik niet aan. Ik vind mensen engquote:
Hahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, dat valt best mee. Ik doe nu gewoon even tijdelijk blikken kopen tot mn mams terug is. Dan kan ze daarna mee om Oettinger te halen![]()
[ afbeelding ]
Maar niks mis met een bitburgerquote:
Ik ken die bieren nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar niks mis met een bitburger
Ik ben niet zo van de gekke drankjes. Maagzuur enzulks..quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken die bieren niet
Vorige week wel een fles likeur gekocht, die smaakte erg lekker bij het proeven
Even gekeken, het is een El Dorado cream liqour
Is ook via skype!! Dat durf ik dan welquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pfoe. Zelfs dat kan ik niet aan. Ik vind mensen eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |