quote:
Wat gekleurde wax gebruiken, grote kans dat je ze dan niet meer zietquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je ziet het wit, verder lijken ze niet diep.
Hehehehequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:13 schreef lipjes het volgende:
Ja ik was bezig, kijk ik op, oh ik had de lapo
1e gedachte: Godver
Wat ga je nu weer versmelten?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:40 schreef Dekatria het volgende:
Ik ga even de verfbrander tevoorschijn halen
Moet jij niet met Salatrel mee?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:40 schreef Dekatria het volgende:
Ik ga even de verfbrander tevoorschijn halen
Verf van het rek afhalen. En neequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Wat ga je nu weer versmelten?
Btw, drink jij koffie de 22ste?
Straks pasquote:
Je vergeet de verlengde achterbrugquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:46 schreef whY... het volgende:
Jeumog wat gaat dat rap hier hé. Dit is zkr een 1300 CC topic met open demper #sbs6 humor (ja ik weet)
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:57 schreef stinkie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erreden-op-A10.dhtml
En ik draaide de A9 op en daar stond ook al een meisje verloren in e berm naar haar niet werkende motor te kijken
Dat is kutquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:57 schreef stinkie het volgende:
En ik draaide de A9 op en daar stond ook al een meisje verloren in e berm naar haar niet werkende motor te kijken
WTFquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:04 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat is kut![]()
Wtf, die lezerspoll eronder?
Zeker wetenquote:
Haha ik zie het ook al echt voor me. Net nog twee handen aan het stuur kunnen houden en voor de rest los wapperend achter de motorquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:14 schreef Mickeys het volgende:
Tussen nu en een kwartier ga ik de op/afrit 6 en 7 aan de A6 weer onveilig maken met bochten oefenen. Je bent bij deze dus gewaarschuwd... blijf dan dus vooral uit de buurt van een kleine zwarte motor met oranje velg accent en een ukkie in een witte uitvoering er achteraan vliegend.
Ik zie het, wat triestquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:05 schreef WhiteJoker het volgende:
Nogal.... Maar dat staat dus bij elk bericht.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:14 schreef Mickeys het volgende:
Tussen nu en een kwartier ga ik de op/afrit 6 en 7 aan de A6 weer onveilig maken met bochten oefenen. Je bent bij deze dus gewaarschuwd... blijf dan dus vooral uit de buurt van een kleine zwarte motor met oranje velg accent en een ukkie in een witte uitvoering er achteraan vliegend.
Klaverbladracen is zo jammer hequote:Op vrijdag 7 september 2012 12:14 schreef Mickeys het volgende:
Volgens mij kun je beter gewoon een lekker stukje gaan rijden, i.p.v. nu dwangmatig iedere keer hetzelfde rondje/bochtje te doen. Zijn nog redelijk wijde bochten ook trouwens, je kan er pas een beetje schuin doorheen als je redelijk hard gaat. Met alle respect, maar ik vermoed dat jij er nog rechtop doorheen gaat..quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:14 schreef Mickeys het volgende:
Overlast voor wie?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Klaverbladracen is zo jammer he
Zorgt nog voor een hoop overlast ook.
In je leren pak?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:53 schreef Salatrel het volgende:
Zo. Over een uurtje zit deze bink op de motor op weg naar de nieuwe motor
Die neemt hij ook zelf meequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, Hans van Wijk heeft geen NS evacuatietrap xD.
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef lipjes het volgende:
ik heb vandaag eigenlijk weinig zin om nog te werken
Achterop zijn 'oude' brommer xDquote:
Eerst motor, dan hoor je er pas bijquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef stoeltafel het volgende:
Hoor erbij! Vanmorgen geslaagd. Nu wil ik volgende week een motor huren in Apeldoorn. Weet iemand een goed bedrijf?
Heb zin om te sleutelen.quote:
Wut, Apeldoorn?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef stoeltafel het volgende:
Hoor erbij! Vanmorgen geslaagd. Nu wil ik volgende week een motor huren in Apeldoorn. Weet iemand een goed bedrijf?
Ik ben druk, geen tijd om te sleutelen. Moet nog mijn olie vervangenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb zin om te sleutelen.
Zal van eht weekend ook eens een keer een foto'tje maken voor in de OP
De valkenier in barneveld heeft een gsxr600 en nog andere speeltjes op evt 25kw, als dat van toepassing isquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef stoeltafel het volgende:
Ja ik ga balhoofdlagers doen deze keerquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben druk, geen tijd om te sleutelen. Moet nog mijn olie vervangen
Moet ik ook nog even langs voor een oliefilter, maar geen tijdquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
De valkenier in barneveld heeft een gsxr600 en nog andere speeltjes op evt 25kw, als dat van toepassing is
Volgens mij is die al bijna helemaal uit elkaar geweest?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik ga balhoofdlagers doen deze keer
Valt wel mee, meerendeel van het onderhoud is gewoon preventief.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is die al bijna helemaal uit elkaar geweest?
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Valt wel mee, meerendeel van het onderhoud is gewoon preventief.
Weet niet wat de vorige eigenaar heeft gedaan, en dan ben ik het liever voor.
Niet rijden? Dan moet je met de motor naar je werk gaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef BlackLining het volgende:
Ik kan niet rijdenMijn motor staat 150 km verderop. Erg hatelijk met zulk weer.
Ik ben gisteren ontslagen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
[..]
Niet rijden? Dan moet je met de motor naar je werk gaanVan het weekend maar inhalen dan.
Helaas is de motorrijdster van de A10 overledenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:57 schreef stinkie het volgende:
Kon helaas eigenlijk ook niet anders, als er 1000kg+ overheen rijdquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Helaas is de motorrijdster van de A10 overleden
Doe je goedquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ontslagen.
Ben even bij mijn ouders, maar ik had hun auto in Leiden staan. Moesten ze terug hebben. Daarom heb ik gisteren 3,5 uur (!) gereden op een stuk wat ik op de brommer in nog geen 1,5 uur doe. Kut files
Ik ben vandaag pas begonnen met werken, na ruim een maand vakantiequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef lipjes het volgende:
ik heb vandaag eigenlijk weinig zin om nog te werken
ik zit nu in mijn 2e maandquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:11 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ben vandaag pas begonnen met werken, na ruim een maand vakantie
En ik verwacht vandaag minstens tot 6 uur hier te zitten.. Altijd vervelend, als je pas dingen kan doen als de rest weg is![]()
Maar daarna wel lekker op de motor naar huis!
Ik had kritiek op het beleid van het hoofdkantoor, und das wird nicht toleriert.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe je goedWaarom dat?
Files zijn kut ja
Wat is dat dan voor onlogische dag? Beginnen op vrijdag?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:11 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ben vandaag pas begonnen met werken, na ruim een maand vakantie
En ik verwacht vandaag minstens tot 6 uur hier te zitten.. Altijd vervelend, als je pas dingen kan doen als de rest weg is![]()
Maar daarna wel lekker op de motor naar huis!
3e hier officieel, maar ik loop er nu al een jaar.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik had kritiek op het beleid van het hoofdkantoor, und das wird nicht toleriert.
Verder in overleg met mijn baas, van onze vestiging, ontslag genomen. Was qua reizen toch niet handig met 100 km heen en terug. Daarnaast betaalde het erbarmelijk, dus dan maar niet.
Omdat vandaag (einde van de middag, als iedereen weg is) mijn project ingevoerd wordt in de organisatie. Maandag begint 'het nieuwe werken'quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor onlogische dag? Beginnen op vrijdag?Dat is wel balen ja
[..]
Delen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:19 schreef lipjes het volgende:
Whehe, komen hier op kantoor even 2 meidende afdeling oplopen.
Gratis red bull!
Hmm, ja zit wat in. Of nu langer doorwerken, of maandagmorgen eerder opquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:24 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Omdat vandaag (einde van de middag, als iedereen weg is) mijn project ingevoerd wordt in de organisatie. Maandag begint 'het nieuwe werken'
Handiger om dat gewoon met een nieuwe week te doen, dan halverwege een week. Tenminste, dat vinden ze hier. Mij zou het niet zoveel uitmaken..
Ja en niet alleen de Redbullquote:Delen?
Gets, dat zijn nare berichten zeg..quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Helaas is de motorrijdster van de A10 overleden
Dat heb ik vorige week gedaan. Nu ben ik al een week "werkloos" of nou ja we moeten nieuwe invulling aan mijn dienstverband geven, dat gaan we dinsdag doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:24 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Omdat vandaag (einde van de middag, als iedereen weg is) mijn project ingevoerd wordt in de organisatie. Maandag begint 'het nieuwe werken'
Handiger om dat gewoon met een nieuwe week te doen, dan halverwege een week. Tenminste, dat vinden ze hier. Mij zou het niet zoveel uitmaken..
[..]
Delen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet ook al, maandagmorgen eerder op.. Dan moet ik er zijn als de eerste medewerker aan het werk gaat, om eventuele problemen te verhelpen die wij gemist hebben en zij dan wel opmerkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ja zit wat in. Of nu langer doorwerken, of maandagmorgen eerder op.
De redbull mag je ook wel houden, daar heb ik nu ook geen zin inquote:[..]
Ja en niet alleen de Redbull
Vraag je dat serieus?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:40 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week gedaan. Nu ben ik al een week "werkloos" of nou ja we moeten nieuwe invulling aan mijn dienstverband geven, dat gaan we dinsdag doen.
Daarnaast druk op zoek naar een afstudeeropdracht. Belastingdienst belt volgende week terug, en twee andere organisaties ook.Ah okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben na volgende week ook weer 'werkloos' . Project is dan afgelopen![]()
Hehehehe, dat is wel kut jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:54 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat moet ook al, maandagmorgen eerder op.. Dan moet ik er zijn als de eerste medewerker aan het werk gaat, om eventuele problemen te verhelpen die wij gemist hebben en zij dan wel opmerken
Hoeft eigenlijk niet. Net sprite op en m'n dates gaan ook wel goed eigenlijkquote:De redbull mag je ook wel houden, daar heb ik nu ook geen zin in
Je hebt toch nog sollicitaties lopen?quote:Ik ben na volgende week ook weer 'werkloos' . Project is dan afgelopen
quote:MAG has just received the shocking news from Coordinamento Italiano Motociclisti (CIM) (MAG's Italian equivalent) that a toll of 10 Euro is to be levied on the Stelvio Pass in the Italian Alps. This will be the same for cars and bikes.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:06 schreef Salatrel het volgende:
en uiteraard heb ik vanmorgen de gopro aan laten staan waardoor die vanmiddag leeg was
Jip. Woon in de stad maar weet je nog een bedrijf?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut, Apeldoorn?
Nog een Apeldoorner?
Ja klopt, heb nog wel sollicitaties lopen. Maar dan ben ik nog wel werkloos..quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe, dat is wel kut ja
[..]
Hoeft eigenlijk niet. Net sprite op en m'n dates gaan ook wel goed eigenlijk
[..]
Je hebt toch nog sollicitaties lopen?Of is dat niks geworden?
Die gozer van Hans van Wijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:05 schreef Salatrel het volgende:
zo de tenere staat voor de deurik dacht onderweg even dat ze de knipperlichten voor niet goed hadden vastgezet maar daar zit met een soortvan rubberzooi vast waarschijnlijk zodat het buigt ipv breekt
En? is u dat ook?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die gozer van Hans van Wijkik zag 'm echt denken van "Oh jézus daar hebbie weer zo'n mongool met een camera'
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:05 schreef Salatrel het volgende:
zo de tenere staat voor de deurik dacht onderweg even dat ze de knipperlichten voor niet goed hadden vastgezet maar daar zit met een soortvan rubberzooi vast waarschijnlijk zodat het buigt ipv breekt
Letterlijk in de stad?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:14 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Jip. Woon in de stad maar weet je nog een bedrijf?
Ja daar heb je gelijk in. Hehe oke, succes alvastquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ja klopt, heb nog wel sollicitaties lopen. Maar dan ben ik nog wel werkloos..
Volgende week vrijdag 2e gesprek bij Ordina en vanmiddag gebeld door Capgemini of ik iets meer wil toelichten waarom ik graag bij hun aan het werk wil
Hahahahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die gozer van Hans van Wijkik zag 'm echt denken van "Oh jézus daar hebbie weer zo'n mongool met een camera'
CAP, die huren mij nu ook in. Soort van collega'squote:Op vrijdag 7 september 2012 15:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ja klopt, heb nog wel sollicitaties lopen. Maar dan ben ik nog wel werkloos..
Volgende week vrijdag 2e gesprek bij Ordina en vanmiddag gebeld door Capgemini of ik iets meer wil toelichten waarom ik graag bij hun aan het werk wil
Nicequote:Op vrijdag 7 september 2012 15:05 schreef Salatrel het volgende:
* Mickeys meldt zich ook eventjes dan!!!! Service, kwaliteit enz enzquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
CAP, die huren mij nu ook in. Soort van collega's
Wat voor iets zoek je? Kan ik eens kijken wat wij nog hebben openstaan
Richting IT Consultancy, en dan wel een traineeship/young professional trajectquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
CAP, die huren mij nu ook in. Soort van collega's
Wat voor iets zoek je? Kan ik eens kijken wat wij nog hebben openstaan
begrijp me niet verkeerd, maar het bericht met jouw avatar ervoorquote:
Ja zoiets was bij mij ook met die aanslag in belgie.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, maar het bericht met jouw avatar ervoor![]()
Herkenbaar. Kan bwt ook niets aan doen en dat snap ik wel, maar het ziet er niet zo ehm... lekker uitquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja zoiets was bij mij ook met die aanslag in belgie.
Ik bleef berichten posten die ik doorkreeg, echter was de smilie niet helemaal toegepast die ik er standaard bij post
Hij is thuis!quote:
ik was een uur geleden al thuis hoorquote:
en dan laat je ons maar wachten en wachten....tskquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik was een uur geleden al thuis hoormaar ben ff naar het ouderlijk huis geweest daar ik niet in het bezit was van de juiste maat imbussleutel
Ja, snap ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, maar het bericht met jouw avatar ervoor![]()
Heb 'm al wel eens gezien, maar weet niet of dat op MF was.quote:
Die foto, dat is jouw motor? of een soortgelijke gezien het "ingebrande" logo in de fotoquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:23 schreef Masque-Obscura het volgende:
Vrolijker nieuws:
Mijn motor is geloof ik helemaal af, op het moment!
[ afbeelding ]
quote:
de handkappen zaten er voor die foto al op en ik heb net de navi houder erop geknutseld. heeft alleen nog geen voeding van dat kabeltje was gesmolten op de GSR... blijkbaar liep die via een ongunstige weg naar de accu... verklaard wel waarom die tijdens de afgelopen newbierit leeg wasquote:
goed dat je er bent.. kun je de OP nog aanpassen of moet ik op Anne wachtenquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:46 schreef lipjes het volgende:
Hmmm...
Had zojuist ineens een vrije slag tussen de 5 en de 6. S hiet die daar ineens in zijn toeren
Motorclub topic #1022: Nazomerchecks, krasjes en een.... Lapo?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:50 schreef lipjes het volgende:
Zit mobiel, dus mag anne doen.
Wat mag er bij dan?
Moet je je webcam uitzetten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:49 schreef Salatrel het volgende:
ik voel me wel een beetje bespied nu
Oh, ziet er al nice uit!quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de handkappen zaten er voor die foto al op en ik heb net de navi houder erop geknutseld. heeft alleen nog geen voeding van dat kabeltje was gesmolten op de GSR... blijkbaar liep die via een ongunstige weg naar de accu... verklaard wel waarom die tijdens de afgelopen newbierit leeg was
die middenbok pleur ik er wel onder als ik dat threadlocker spul heb
Ik geef woensdag weer training data integratie voor young proffesionalsquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:56 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Richting IT Consultancy, en dan wel een traineeship/young professional traject
Bedankt alvast!
tis nog even aankijken.. als ik achteroverleun heb ik geen last maar als ik recht zit heb ik wel wat last van de wind tegen de helm. kijk het morgen wel ff aan want dan ga ik een stukkie toerenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe is het met de wind eigk, onderweg... is dat ruitje afdoende?
Proefrijden is grattisjh heahquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:04 schreef Salatrel het volgende:
nieuw en nee want 1200 vond ik sowieso te duur
lulquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:21 schreef Dekatria het volgende:
Anders schroef'ie er zo een spoilertje op, dat helpt al vaak een heel end.
quote:
Met koffers wel denk ik; ik weet niet hoe het met Sala's fysiek gesteld is, maar ik durf dat wel aanquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die 1200 is allemaal wel leuk en gaaf en geil enzo, maar duur als de neten en als het kreng op reis omver lazert weet ik niet oftie in je uppie ook overend te krijgen is...
Voor zoveel geld koop ik liever een tweedehands uit de 90s, verspijker ik het ding en ga ik nog op reis ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met koffers wel denk ik; ik weet niet hoe het met Sala's fysiek gesteld is, maar ik durf dat wel aan![]()
Maar die prijs man![]()
voor dat geld lukt dat met een nieuwe 660 ook wel hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor zoveel geld koop ik liever een tweedehands uit de 90s, verspijker ik het ding en ga ik nog op reis ook
Hehe, true.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor dat geld lukt dat met een nieuwe 660 ook wel hoor
True thatquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor zoveel geld koop ik liever een tweedehands uit de 90s, verspijker ik het ding en ga ik nog op reis ook
Jamaar, jamaar.. geen injectie blijft toch wel lekker hoor; kun je nog eens fiksen als je shit hebt onderwegquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor dat geld lukt dat met een nieuwe 660 ook wel hoor
Welkom terug.... dus ook jij loopt te "klooien" met bochten? Ik moet is beter oplettenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:07 schreef WhiteJoker het volgende:
Ben weer terug van het motorrijden. Bochten gaan nu een stuk vloeiender. Durf wat meer, en bij enkele rotondes had ik zelf het gevoel dat als ik m'n hand uit stak ik het asfalt kon raken.
Voor het eerst ook met bagagerol gereden. Was even prutsen om hem vast te zetten.
Nopequote:
Nope it's mequote:
Haha ja, komt doordat ik op een dijk m'n achterwiel voelde slippen. En sindsdien gaan bochten minder natuurlijk...quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Welkom terug.... dus ook jij loopt te "klooien" met bochten? Ik moet is beter opletten
Ik lig echt in een deukquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:09 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nope it's me
[..]
Haha ja, komt doordat ik op een dijk m'n achterwiel voelde slippen. En sindsdien gaan bochten minder natuurlijk...
XT1200Z Super Ténéré ABS ¤ 15.999,00quote:
Naja om het erger te maken, ik was met een groepje op weg naar m'n 1e MFMMquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik lig echt in een deukIk aldoor maar denken dat ik de enige was die het rot vond gaan. En ja, dat slippende achterwiel, die herken ik. Net als het bibberen van de motor... Moed zakt je dan in je motorlaarzen en zo.
![]()
Het is niet leuk inderdaadquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:14 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Naja om het erger te maken, ik was met een groepje op weg naar m'n 1e MFMMOftewel, m'n ego kreeg ook een klap...
Die Explorer is al helemaal naaiend... 4500 euro extra voor dingetjes die je beter zelf extra kunt bestellen en erop kunt zettenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
XT1200Z Super Ténéré ABS ¤ 15.999,00
XT1200Z Super Ténéré Worldcrosser ¤ 17.499,00
XT1200Z Super Ténéré Explorer ABS ¤ 19.499,00
Dusss...
Yup, ik ga ook mee...quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is niet leuk inderdaadmaar ehm, sorry, ik ben zo waanzinnig blij voor mezelf dat ik eindelijk een medestander heb...
Jij gaat de 16e toch ook mee?
Uh, ik begrijp helemaal niks van deze post. Je wilt meer vermogen, maar je linkt naar Google Maps?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:19 schreef Paxlie het volgende:
Woensdag nieuwe kettingset op mijn GSX750F(insert echte naam).
Alleen stiekem wil ik iets met meer vermogen
Zeg maar zoiets:
Googlemaps link
Mijn oude motor(Letterlijk, deze ging total-loss op een fietster, haar schuld)
Als je op die link klikt zie je mijn oude motor staan, voor hij total-loss gingquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:23 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Uh, ik begrijp helemaal niks van deze post. Je wilt meer vermogen, maar je linkt naar Google Maps?
90 pk met 66nm koppel vs 120pk en 110nmquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:29 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha beterDus je had die, nu heb je een GSX750F en je wilt een andere met meer vermogen zoals de eerste?
Met die Sprint rij je hem toch ook niet los?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
90 pk met 66nm koppel vs 120pk en 110nm
Ik kom vermogen te kort als ik echt ECHT hard ga rijden met een vriend van me op een K1200R
Bochten doe ik beter, maar hij haalt bij op het rechte eind. Ooit zal ik hem losrijden
Als het met een GSX750F al bijna lukt, dan lukt het met een Sprint RS zekerquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Met die Sprint rij je hem toch ook niet los?
Neem een Busa..
Haha tofquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik geef woensdag weer training data integratie voor young proffesionals
Pm anders wat je specifiek zoekt. Kan ik kijken naar wie je cv moet
Kan die gast niet rijden dan ofzo, zo'n K1200R heeft toch iets van 160+ pk ofzo?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als het met een GSX750F al bijna lukt, dan lukt het met een Sprint RS zeker
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kan die gast niet rijden dan ofzo, zo'n K1200R heeft toch iets van 160+ pk ofzo?
Morgen toerrit van Motoport Wormerveer met bbqquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:20 schreef Anne het volgende:
Ach, het wordt hier morgen ook 27-28 graden hoor. Arme wij.
Ow lekker hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Morgen toerrit van Motoport Wormerveer met bbq
Waarom nou meteen weer "quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als je echt bochtig rijdt maakt het niet zo heel veel meer uit hoeveel vermogen je meer hebt, dan gaat het puur om hoe hard je een bocht uit komt. Als wij het op ons heupen krijgen zijn er maar weinig mensen die ons bijhouden, die snelheid zit wel goed dus. Het verschil tussen 170 en 90pk is gewoon te groot, zeker met het koppel wat hij heeft. Als ik 1x misschakel de berg op dan is hij er zo langs op koppel met twee versnellingen te hoog. Hij doet het niet omdat hij niet graag voorop rijdt (en ik meestal de GPS heb omdat ik het wel graag doe).
Ik hoef niet sneller te zijn. Ik heb net dat beetje koppel en vermogen nodig zodat hij niet bij kan halen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waarom nou meteen weer
Jij zei net: "Bochten doe ik beter, maar hij haalt bij op het rechte eind. Ooit zal ik hem losrijden.." waaruit ik dus concludeer dat jij sneller dan hem moet zijn op het rechte stuk..
Maargoed, ik geloof je...
Kan wel, maar is nu niet direct bij mij in de buurt eigenlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Kort ritje, maar volgens mij wordt het wel gezellig. Ook leuk om andere motorrijders te spreken.
Misschien kunnen er wel wat lid worden van de MTCW
Inschrijving sloot ook afgelopen zaterdagquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kan wel, maar is nu niet direct bij mij in de buurt eigenlijk
Lol, ook toen was het niet bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Inschrijving sloot ook afgelopen zaterdag
hehehe... hoeveel pogingen ga je doen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:45 schreef Dekatria het volgende:
Nou, filmpke van vanmiddag is klaarzo eens uploaden.
Hopelijk maar 1quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehe... hoeveel pogingen ga je doen?
quote:
Dat is het hier 's nachtsquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:20 schreef Anne het volgende:
Ach, het wordt hier morgen ook 27-28 graden hoor. Arme wij.
Naakt slapen onder een lakentje voor de winst.quote:
Airco jonguuuuuhhhquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Naakt slapen onder een lakentje voor de winst.
naakt slapen is sowieso beste ooitquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Airco jonguuuuuhhh
En naakt slapen doe ik sowieso altijd
Wat hield je tegen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zag hier gisteren tijdens een wandeling afbeulsessie de vulkaan op ergens een allroadje in de tuin staan, en ik was bijna de tuin in gelopen om te vragen of ik een rondje mocht![]()
Ah... leuk... doe ze daar de groetjes.. Gedraagt Ivo zich een beetje?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Mirgeam het volgende:
500 kilometer gereden vandaag, heel wat mooie uitzichten genegeerd
Inderdaad een stuk leuker rijden hier in .de, morgen 350 km bochten
Waar zit je?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Mirgeam het volgende:
500 kilometer gereden vandaag, heel wat mooie uitzichten genegeerd
Inderdaad een stuk leuker rijden hier in .de, morgen 350 km bochten
Kweenie, zou jij hem uitlenen aan een wildvreemde die effe je tuin in kwam lopen? Ikke nietquote:
Ik ga volgende week zondag als alles meezit, schijnt heel kewl te zijn hierquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef stinkie het volgende:
Morgen duiken. Weer eens fotograferen
Op zo'n eiland gaat het meestal makkelijkerquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kweenie, zou jij hem uitlenen aan een wildvreemde die effe je tuin in kwam lopen? Ikke niet![]()
En dan nog; ik zou peulen schijten zonder pak en helm op die maanlandschappen van wegen hier, die bezaaid liggen met stenen variërend van formaatje steen tot formaatje softbal, en dan heb ik het nog niet over de veestapel van het eiland die gewoon los rondloopt hier, en da's inclusief koeien, stieren, varkens, schapen, geiten en alles wat kleiner is en rent en fladdert.
En tóch zou ik best wel een rondje willen doen![]()
Gladder? hihi, rightquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Op zo'n eiland gaat het meestal makkelijker
Het asfalt zal ook wel een stuk gladder zijn dan wat je gewend bent, als er al asfalt ligt
alsin minder grip en dergelijkequote:
Vroegah, toen kuiluh nog echte kuiluh warenquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
alsin minder grip en dergelijkeVerder zal het wel vol gaten zitten
Whehe, kom hier maar eens rijden met je brommert, dan piep je nooooooit meer over een mooie strakke asfaltbocht in nlquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vroegah, toen kuiluh nog echte kuiluh waren
Laat ik nu maar eerst die mooie strakke asfaltbochten in Nederland goed nemen, dan kan ik altijd komen kijken of ik ze daar neemquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, kom hier maar eens rijden met je brommert, dan piep je nooooooit meer over een mooie strakke asfaltbocht in nl
Wel een klein kratje danquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:45 schreef Dekatria het volgende:
Kratje bier in de topkoffer, geen probleem hier heur
lekker hoor ... geniet er nog maar even van!quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:23 schreef Mirgeam het volgende:
De 350 km niet gehaald vandaag, 250 was zat
Nu bbq, vanavond vuurwerk (moezel wijnfeesten)
Nee hoor. Kratje Hertog-Jan, topkoffer dichtsnoeren, en hoppaquote:
Het ziet eruit als heel erg veel rechtdoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:53 schreef Mickeys het volgende:
Leuke oefenroute gereden met iemand van MF... ongeveer zoals via de link:
http://goo.gl/maps/fW7tx
Heb ik ook een keer gehad ja, paar weken terug. Eerst denken van 'Godv....nee toch he?' en dan je killswitch zienquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:54 schreef JK het volgende:
Af en toe om de zoveel jaar heb ik wat met die killswitch.. ook al eens met een XT350 waarvan de switch op miraculeuze wijze was omgegooid (zal ook wel onder het rijden zijn gebeurd) dat ik me serieus het apelazerus heb zitten kickstarten tot ik echt een ijzersmaak in m'n mond kreeg... en toen zag ik die killswitch. Dan kan je je zelf ook wel voor je kop slaan. Vandaar dat ik 'm nu wel binnen 10 seconden door had, bij die XT heb ik een 5 minuten staan trappen, meen ik.
![]()
![]()
660?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:02 schreef Salatrel het volgende:
zo terug van een dagje weggeweestwie raad op hoeveel de km stand van de tenere staat?
Ik zei ook, zo ongeveer, maar best wel bochtwerk er in hoor...quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het ziet eruit als heel erg veel rechtdoor
Tussen de oren gevecht en de angst om te vallen. Maar het gaat steeds beter.quote:Op zondag 9 september 2012 08:29 schreef Salatrel het volgende:
vanwaar die moeite met bochten eigenlijk?
dat was het gisteren ook jaquote:Op zondag 9 september 2012 09:38 schreef weerstandje het volgende:
Zal wel een zwaai parade worden maar dat maakt mij niet uit
quote:Op zondag 9 september 2012 10:49 schreef Dekatria het volgende:
Zo, nog even dan staat dat filmpke online na 4 eerdere pogingen![]()
Ik vroeg het nog hoeveel pogingen je zou gaan ondernemenquote:Op zondag 9 september 2012 10:49 schreef Dekatria het volgende:
Zo, nog even dan staat dat filmpke online na 4 eerdere pogingen![]()
Geweldig..... Zouden ze bij TellSell niet iets hebben voor die ongestelde sleutel?quote:
Nummer 7 deze week dacht ik zo uit mijn hoofdquote:Op zondag 9 september 2012 11:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Motorrijder kritiek na zwaar ongeluk
Hoeveelste is dit inmiddels al?
Link doet het niet?quote:Op zondag 9 september 2012 12:01 schreef weerstandje het volgende:
En weer terug, heerlijk weertje
Wat een kut streek trouwens hier:
https://maps.google.nl/ma(...)F-8&hl=nl&authuser=0
Lol.... was daar gisteren in de buurt, maar dat soort sluizen kende ik nog nietquote:Op zondag 9 september 2012 12:01 schreef weerstandje het volgende:
En weer terug, heerlijk weertje
Wat een kut streek trouwens hier:
https://maps.google.nl/ma(...)cbp=13,75.88,,0,-2.9
Durfde er niet tussendoor omdat er camera's hangen![]()
Dan maar lekker 2 minuten van het zonnetje genieten
Hebbie 'm er ook al opgekregenquote:Op zondag 9 september 2012 12:12 schreef Salatrel het volgende:
zit me nou een beetje in de maling te nemen terwijl ik druk aan het sleutelen ben om die middenbok erop te knallen![]()
maar hij zit hoor...
Je hebt immers valbeugels en valbeugels - de één beschermd beter dan de anderquote:
Hoeveel CC?quote:Op zondag 9 september 2012 13:26 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe ktm adventure. Wat een lelijk hok imo![]()
weer zon fabrikant die voet aan de grond wil krijgen in de adventure markt door BMW te kopiërenquote:
"Maar de mijne is wel een eckte offroader, omdat het een KTM is. Die hebben de Dakar gewonnen, wist je dat?quote:Op zondag 9 september 2012 13:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weer zon fabrikant die voet aan de grond wil krijgen in de adventure markt door BMW te kopiëren
janken inderdaad. Yamaha snapt het dan nog redelijk, maar met zo'n xt660z kan je volgens mij ook niet echt kilometervreten op de snelwegenquote:Op zondag 9 september 2012 13:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Maar de mijne is wel een eckte offroader, omdat het een KTM is. Die hebben de Dakar gewonnen, wist je dat?"
is meer een smt nuquote:Op zondag 9 september 2012 14:11 schreef Dekatria het volgende:
Nog wat pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zeker, maar de ouwe was toch wel veel mooierquote:Op zondag 9 september 2012 14:15 schreef Dekatria het volgende:
Opvallend overigens dat dat ding kettingaandrijving heeft. Alle anderen in 't segment hebben shaft-drive.
Maarja, het is dan ook een eckte offroader
snel een oude kopen danquote:Op zondag 9 september 2012 14:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat zeker, maar de ouwe was toch wel veel mooier
ik zou hem echt een keer willen rijden op de snelweg. Lijkt mij een hele gave motor, maar over snelwegen twijfel ik nog.quote:Op zondag 9 september 2012 14:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Verbazingwekkend licht is dat ding
Vraag Sala het hemd van het lijf zou ik zo zeggenquote:Op zondag 9 september 2012 14:39 schreef Yreal het volgende:
ik zou hem echt een keer willen rijden op de snelweg. Lijkt mij een hele gave motor, maar over snelwegen twijfel ik nog.
gisteren van zwolle naar ridderkerk over de snelweg zonder problemen. Bij 130 zit ie op 5000 tpm ofzo. En kaal... tja daar is mijninziens de prijs ook naar ik zie het als een mogelijkheid om zelf te beslissen wat je erop schroeftquote:Op zondag 9 september 2012 14:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zou hem echt een keer willen rijden op de snelweg. Lijkt mij een hele gave motor, maar over snelwegen twijfel ik nog.
Vind hem daarnaast ook een beetje kaal...
oh dat valt wel mee. Mijne doet rondom de 7k rpm op die snelheidquote:Op zondag 9 september 2012 15:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gisteren van zwolle naar ridderkerk over de snelweg zonder problemen. Bij 130 zit ie op 5000 tpm ofzo. En kaal... tja daar is mijninziens de prijs ook naar ik zie het als een mogelijkheid om zelf te beslissen wat je erop schroeft
Ik hoor een economyrun aankomenquote:Op zondag 9 september 2012 15:51 schreef Salatrel het volgende:
gisteren trouwens tussen zwolle en amersfoort begin de benzinemeter te knipperen wat aangeeft dat ie op de reserve zit... langs de snelweg was de benzine uiteraard 1,889. uiteindelijk helemaal doorgereden naar mijn vaste onbemande pomp bij Hendrik-Ido-Ambacht.. volgens mij uiteindelijk zon 100km op de reserve gereden (dit is ongeveer de helft van het rijbereik wat ik op de GSR deed) en nadat ik hem afgetankt had bleek er nog zon 1,9L in te zitten
de GSR zat met hoofdzakelijk 120 a 130 op de snelweg op 1:15 met een tank van 16l... dan sta je dus elke week bij de pomp....quote:Op zondag 9 september 2012 16:00 schreef JK het volgende:
Nouja, met die huidige brandstofprijzen had ik verwacht dat mensen wat rustiger zouden rijden, maar ze blijven knallen.Ook de mensen zonder tankpas.
Maargoed, hoe zuinig wil je rijden? Ik zit met m'n 500cc gemiddeld op 1:22 ofzo. Als ik veel 150-160 ga rijden, zoals de afgelopen week, dan zit ik op 1:20,7 ofzo. Ik heb niets te klagen voorlopig.![]()
Overigens ga ik wel een Honda PCX150 rijden zodra we de 5 euro de liter aantikken. Maar dat duurt nog wel even gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |