quote:
Wat gekleurde wax gebruiken, grote kans dat je ze dan niet meer zietquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je ziet het wit, verder lijken ze niet diep.
Hehehehequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:13 schreef lipjes het volgende:
Ja ik was bezig, kijk ik op, oh ik had de lapo
1e gedachte: Godver
Wat ga je nu weer versmelten?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:40 schreef Dekatria het volgende:
Ik ga even de verfbrander tevoorschijn halen
Moet jij niet met Salatrel mee?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:40 schreef Dekatria het volgende:
Ik ga even de verfbrander tevoorschijn halen
Verf van het rek afhalen. En neequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Wat ga je nu weer versmelten?
Btw, drink jij koffie de 22ste?
Straks pasquote:
Je vergeet de verlengde achterbrugquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:46 schreef whY... het volgende:
Jeumog wat gaat dat rap hier hé. Dit is zkr een 1300 CC topic met open demper #sbs6 humor (ja ik weet)
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:57 schreef stinkie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erreden-op-A10.dhtml
En ik draaide de A9 op en daar stond ook al een meisje verloren in e berm naar haar niet werkende motor te kijken
Dat is kutquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:57 schreef stinkie het volgende:
En ik draaide de A9 op en daar stond ook al een meisje verloren in e berm naar haar niet werkende motor te kijken
WTFquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:04 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat is kut![]()
Wtf, die lezerspoll eronder?
Zeker wetenquote:
Haha ik zie het ook al echt voor me. Net nog twee handen aan het stuur kunnen houden en voor de rest los wapperend achter de motorquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:14 schreef Mickeys het volgende:
Tussen nu en een kwartier ga ik de op/afrit 6 en 7 aan de A6 weer onveilig maken met bochten oefenen. Je bent bij deze dus gewaarschuwd... blijf dan dus vooral uit de buurt van een kleine zwarte motor met oranje velg accent en een ukkie in een witte uitvoering er achteraan vliegend.
Ik zie het, wat triestquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:05 schreef WhiteJoker het volgende:
Nogal.... Maar dat staat dus bij elk bericht.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:14 schreef Mickeys het volgende:
Tussen nu en een kwartier ga ik de op/afrit 6 en 7 aan de A6 weer onveilig maken met bochten oefenen. Je bent bij deze dus gewaarschuwd... blijf dan dus vooral uit de buurt van een kleine zwarte motor met oranje velg accent en een ukkie in een witte uitvoering er achteraan vliegend.
Klaverbladracen is zo jammer hequote:Op vrijdag 7 september 2012 12:14 schreef Mickeys het volgende:
Volgens mij kun je beter gewoon een lekker stukje gaan rijden, i.p.v. nu dwangmatig iedere keer hetzelfde rondje/bochtje te doen. Zijn nog redelijk wijde bochten ook trouwens, je kan er pas een beetje schuin doorheen als je redelijk hard gaat. Met alle respect, maar ik vermoed dat jij er nog rechtop doorheen gaat..quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:14 schreef Mickeys het volgende:
Overlast voor wie?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Klaverbladracen is zo jammer he
Zorgt nog voor een hoop overlast ook.
In je leren pak?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:53 schreef Salatrel het volgende:
Zo. Over een uurtje zit deze bink op de motor op weg naar de nieuwe motor
Die neemt hij ook zelf meequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, Hans van Wijk heeft geen NS evacuatietrap xD.
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef lipjes het volgende:
ik heb vandaag eigenlijk weinig zin om nog te werken
Achterop zijn 'oude' brommer xDquote:
Eerst motor, dan hoor je er pas bijquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef stoeltafel het volgende:
Hoor erbij! Vanmorgen geslaagd. Nu wil ik volgende week een motor huren in Apeldoorn. Weet iemand een goed bedrijf?
Heb zin om te sleutelen.quote:
Wut, Apeldoorn?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef stoeltafel het volgende:
Hoor erbij! Vanmorgen geslaagd. Nu wil ik volgende week een motor huren in Apeldoorn. Weet iemand een goed bedrijf?
Ik ben druk, geen tijd om te sleutelen. Moet nog mijn olie vervangenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb zin om te sleutelen.
Zal van eht weekend ook eens een keer een foto'tje maken voor in de OP
De valkenier in barneveld heeft een gsxr600 en nog andere speeltjes op evt 25kw, als dat van toepassing isquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef stoeltafel het volgende:
Ja ik ga balhoofdlagers doen deze keerquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben druk, geen tijd om te sleutelen. Moet nog mijn olie vervangen
Moet ik ook nog even langs voor een oliefilter, maar geen tijdquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
De valkenier in barneveld heeft een gsxr600 en nog andere speeltjes op evt 25kw, als dat van toepassing is
Volgens mij is die al bijna helemaal uit elkaar geweest?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik ga balhoofdlagers doen deze keer
Valt wel mee, meerendeel van het onderhoud is gewoon preventief.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is die al bijna helemaal uit elkaar geweest?
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Valt wel mee, meerendeel van het onderhoud is gewoon preventief.
Weet niet wat de vorige eigenaar heeft gedaan, en dan ben ik het liever voor.
Niet rijden? Dan moet je met de motor naar je werk gaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef BlackLining het volgende:
Ik kan niet rijdenMijn motor staat 150 km verderop. Erg hatelijk met zulk weer.
Ik ben gisteren ontslagen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
[..]
Niet rijden? Dan moet je met de motor naar je werk gaanVan het weekend maar inhalen dan.
Helaas is de motorrijdster van de A10 overledenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:57 schreef stinkie het volgende:
Kon helaas eigenlijk ook niet anders, als er 1000kg+ overheen rijdquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Helaas is de motorrijdster van de A10 overleden
Doe je goedquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ontslagen.
Ben even bij mijn ouders, maar ik had hun auto in Leiden staan. Moesten ze terug hebben. Daarom heb ik gisteren 3,5 uur (!) gereden op een stuk wat ik op de brommer in nog geen 1,5 uur doe. Kut files
Ik ben vandaag pas begonnen met werken, na ruim een maand vakantiequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef lipjes het volgende:
ik heb vandaag eigenlijk weinig zin om nog te werken
ik zit nu in mijn 2e maandquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:11 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ben vandaag pas begonnen met werken, na ruim een maand vakantie
En ik verwacht vandaag minstens tot 6 uur hier te zitten.. Altijd vervelend, als je pas dingen kan doen als de rest weg is![]()
Maar daarna wel lekker op de motor naar huis!
Ik had kritiek op het beleid van het hoofdkantoor, und das wird nicht toleriert.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe je goedWaarom dat?
Files zijn kut ja
Wat is dat dan voor onlogische dag? Beginnen op vrijdag?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:11 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ben vandaag pas begonnen met werken, na ruim een maand vakantie
En ik verwacht vandaag minstens tot 6 uur hier te zitten.. Altijd vervelend, als je pas dingen kan doen als de rest weg is![]()
Maar daarna wel lekker op de motor naar huis!
3e hier officieel, maar ik loop er nu al een jaar.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik had kritiek op het beleid van het hoofdkantoor, und das wird nicht toleriert.
Verder in overleg met mijn baas, van onze vestiging, ontslag genomen. Was qua reizen toch niet handig met 100 km heen en terug. Daarnaast betaalde het erbarmelijk, dus dan maar niet.
Omdat vandaag (einde van de middag, als iedereen weg is) mijn project ingevoerd wordt in de organisatie. Maandag begint 'het nieuwe werken'quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor onlogische dag? Beginnen op vrijdag?Dat is wel balen ja
[..]
Delen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:19 schreef lipjes het volgende:
Whehe, komen hier op kantoor even 2 meidende afdeling oplopen.
Gratis red bull!
Hmm, ja zit wat in. Of nu langer doorwerken, of maandagmorgen eerder opquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:24 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Omdat vandaag (einde van de middag, als iedereen weg is) mijn project ingevoerd wordt in de organisatie. Maandag begint 'het nieuwe werken'
Handiger om dat gewoon met een nieuwe week te doen, dan halverwege een week. Tenminste, dat vinden ze hier. Mij zou het niet zoveel uitmaken..
Ja en niet alleen de Redbullquote:Delen?
Gets, dat zijn nare berichten zeg..quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Helaas is de motorrijdster van de A10 overleden
Dat heb ik vorige week gedaan. Nu ben ik al een week "werkloos" of nou ja we moeten nieuwe invulling aan mijn dienstverband geven, dat gaan we dinsdag doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:24 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Omdat vandaag (einde van de middag, als iedereen weg is) mijn project ingevoerd wordt in de organisatie. Maandag begint 'het nieuwe werken'
Handiger om dat gewoon met een nieuwe week te doen, dan halverwege een week. Tenminste, dat vinden ze hier. Mij zou het niet zoveel uitmaken..
[..]
Delen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet ook al, maandagmorgen eerder op.. Dan moet ik er zijn als de eerste medewerker aan het werk gaat, om eventuele problemen te verhelpen die wij gemist hebben en zij dan wel opmerkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ja zit wat in. Of nu langer doorwerken, of maandagmorgen eerder op.
De redbull mag je ook wel houden, daar heb ik nu ook geen zin inquote:[..]
Ja en niet alleen de Redbull
Vraag je dat serieus?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:40 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week gedaan. Nu ben ik al een week "werkloos" of nou ja we moeten nieuwe invulling aan mijn dienstverband geven, dat gaan we dinsdag doen.
Daarnaast druk op zoek naar een afstudeeropdracht. Belastingdienst belt volgende week terug, en twee andere organisaties ook.Ah okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben na volgende week ook weer 'werkloos' . Project is dan afgelopen![]()
Hehehehe, dat is wel kut jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:54 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat moet ook al, maandagmorgen eerder op.. Dan moet ik er zijn als de eerste medewerker aan het werk gaat, om eventuele problemen te verhelpen die wij gemist hebben en zij dan wel opmerken
Hoeft eigenlijk niet. Net sprite op en m'n dates gaan ook wel goed eigenlijkquote:De redbull mag je ook wel houden, daar heb ik nu ook geen zin in
Je hebt toch nog sollicitaties lopen?quote:Ik ben na volgende week ook weer 'werkloos' . Project is dan afgelopen
quote:MAG has just received the shocking news from Coordinamento Italiano Motociclisti (CIM) (MAG's Italian equivalent) that a toll of 10 Euro is to be levied on the Stelvio Pass in the Italian Alps. This will be the same for cars and bikes.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:06 schreef Salatrel het volgende:
en uiteraard heb ik vanmorgen de gopro aan laten staan waardoor die vanmiddag leeg was
Jip. Woon in de stad maar weet je nog een bedrijf?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut, Apeldoorn?
Nog een Apeldoorner?
Ja klopt, heb nog wel sollicitaties lopen. Maar dan ben ik nog wel werkloos..quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe, dat is wel kut ja
[..]
Hoeft eigenlijk niet. Net sprite op en m'n dates gaan ook wel goed eigenlijk
[..]
Je hebt toch nog sollicitaties lopen?Of is dat niks geworden?
Die gozer van Hans van Wijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:05 schreef Salatrel het volgende:
zo de tenere staat voor de deurik dacht onderweg even dat ze de knipperlichten voor niet goed hadden vastgezet maar daar zit met een soortvan rubberzooi vast waarschijnlijk zodat het buigt ipv breekt
En? is u dat ook?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die gozer van Hans van Wijkik zag 'm echt denken van "Oh jézus daar hebbie weer zo'n mongool met een camera'
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:05 schreef Salatrel het volgende:
zo de tenere staat voor de deurik dacht onderweg even dat ze de knipperlichten voor niet goed hadden vastgezet maar daar zit met een soortvan rubberzooi vast waarschijnlijk zodat het buigt ipv breekt
Letterlijk in de stad?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:14 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Jip. Woon in de stad maar weet je nog een bedrijf?
Ja daar heb je gelijk in. Hehe oke, succes alvastquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ja klopt, heb nog wel sollicitaties lopen. Maar dan ben ik nog wel werkloos..
Volgende week vrijdag 2e gesprek bij Ordina en vanmiddag gebeld door Capgemini of ik iets meer wil toelichten waarom ik graag bij hun aan het werk wil
Hahahahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die gozer van Hans van Wijkik zag 'm echt denken van "Oh jézus daar hebbie weer zo'n mongool met een camera'
CAP, die huren mij nu ook in. Soort van collega'squote:Op vrijdag 7 september 2012 15:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ja klopt, heb nog wel sollicitaties lopen. Maar dan ben ik nog wel werkloos..
Volgende week vrijdag 2e gesprek bij Ordina en vanmiddag gebeld door Capgemini of ik iets meer wil toelichten waarom ik graag bij hun aan het werk wil
Nicequote:Op vrijdag 7 september 2012 15:05 schreef Salatrel het volgende:
* Mickeys meldt zich ook eventjes dan!!!! Service, kwaliteit enz enzquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
CAP, die huren mij nu ook in. Soort van collega's
Wat voor iets zoek je? Kan ik eens kijken wat wij nog hebben openstaan
Richting IT Consultancy, en dan wel een traineeship/young professional trajectquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
CAP, die huren mij nu ook in. Soort van collega's
Wat voor iets zoek je? Kan ik eens kijken wat wij nog hebben openstaan
begrijp me niet verkeerd, maar het bericht met jouw avatar ervoorquote:
Ja zoiets was bij mij ook met die aanslag in belgie.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, maar het bericht met jouw avatar ervoor![]()
Herkenbaar. Kan bwt ook niets aan doen en dat snap ik wel, maar het ziet er niet zo ehm... lekker uitquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja zoiets was bij mij ook met die aanslag in belgie.
Ik bleef berichten posten die ik doorkreeg, echter was de smilie niet helemaal toegepast die ik er standaard bij post
Hij is thuis!quote:
ik was een uur geleden al thuis hoorquote:
en dan laat je ons maar wachten en wachten....tskquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik was een uur geleden al thuis hoormaar ben ff naar het ouderlijk huis geweest daar ik niet in het bezit was van de juiste maat imbussleutel
Ja, snap ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, maar het bericht met jouw avatar ervoor![]()
Heb 'm al wel eens gezien, maar weet niet of dat op MF was.quote:
Die foto, dat is jouw motor? of een soortgelijke gezien het "ingebrande" logo in de fotoquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:23 schreef Masque-Obscura het volgende:
Vrolijker nieuws:
Mijn motor is geloof ik helemaal af, op het moment!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |