same here my friendquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ziet iemand Berdych deze partij winnen? Ik niet in elk geval.
Dit.quote:
Dat.quote:
quote:
mij had je niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Dat.
Ben net terug van een 'feest'. Iemand had me vanmiddag uitgenodigd voor een feest voor Haagse vrijwilligers en ik doe vrijwilligerswerk. Dus ik denk misschien kan ik een leuk moppie hosselen. Kom ik daar aan, is het een soort bejaardenbingo. Iedereen keer zo:en ik keek zoals ik altijd kijk, namelijk zo:
Hoe kansloos.
Ik heb het vier minuten volgehouen. Nu ben ik weer thuis. Maar ik geloof dat ik dat feest nog boeiender vond dan deze partij.
Heb je nog zin? Het duurt tot 23.00 uur. Misschien kunnen we er samen dan nog wat van maken.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je nog zin? Het duurt tot 23.00 uur. Misschien kunnen we er samen dan nog wat van maken.
Iets met ouder worden, hormonen en geen eisen meer hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wil je dan gehosseld worden door FF?
Ja, was tof om te zien.quote:
hopelijk is de volgende 1/2 finale leukerquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:29 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is toch niet meer om aan te zien.
Lijkt me sterk, zelfde weersomstandigheden hè.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hopelijk is de volgende 1/2 finale leuker
En straks misschien ook nog regen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, zelfde weersomstandigheden hè.
Ja, het is alleen de vraag hoeveel Berdych voorstelt in een finale tegen Djokovic. Murray geef ik daar wel enige kans maar Berdych niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:49 schreef Rosario het volgende:
Als Murray met z'n racket dreigt te slaan, gaat het de goede kant op.
Mee eens, maar toch.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is alleen de vraag hoeveel Berdych voorstelt in een finale tegen Djokovic. Murray geef ik daar wel enige kans maar Berdych niet.
zul je zien dat ferrer in de finale komtquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is alleen de vraag hoeveel Berdych voorstelt in een finale tegen Djokovic. Murray geef ik daar wel enige kans maar Berdych niet.
Berdych-Ferrer met veel wind. Dan ga ik denk ik mijn eerste GS-herenfinale missen na er vierennegentig op rij te hebben gezien.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zul je zien dat ferrer in de finale komt
Die 94 serieus?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Berdych-Ferrer met veel wind. Dan ga ik denk ik mijn eerste GS-herenfinale missen na er vierennegentig op rij te hebben gezien.
Correctie mp'squote:Op zaterdag 8 september 2012 22:00 schreef Marcoss het volgende:
Service-volley bij 15-30 en mogelijk 2 BP's tegen
Ja.quote:
Sick! 23,5 jaar geleden keel jij dus je eerste GSfinale.quote:
Eerste was de AO-finale van 1989.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sick! 23,5 jaar geleden keel jij dus je eerste GSfinale.Toen was ik -5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |