Ook dit is niet juist. Dit zou namelijk inhouden dat de hypotheekverstrekker bij een koophuis het risico heeft van de waardedaling, of waardestijging tot het moment dat er volledig is afgelost. Iets wat met de huidige huizenmarkt velen een goed plan zouden vinden denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat is alleen je eigendom wanneer het hypotheekvrij op jouw naam staat. beyond that is het eigendom van de hypotheekverstrekker danwel verhuurder.
Ik kan nog wel aan een paar jutezakken komen, als die beter zijn dan de restquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:06 schreef maffemuts het volgende:
Aan de SC-dames, Is het jullie ook opgevallen dat er in de huidige 'mode' nog minder pasvorm zit dan in een jutezak?
hmm, als je eerder was geweest had je bij de wehkamp/bonprix enzo kunnen kijkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:06 schreef maffemuts het volgende:
Oh en dat was natuurlijk sarcastisch bedoeld he voor er straks een regen aan kritiek neerdwarreld ;-)
*Maffe PB een dubbele espresso geeft.
Aan de SC-dames, Is het jullie ook opgevallen dat er in de huidige 'mode' nog minder pasvorm zit dan in een jutezak? Moet voor morgen een jurk hebben (trouwerij van een vriendin) maar echt taille of enige vorm is ver te zoeken, ten zij je ¤100+ wilt uitgeven...
Hier in Zm iig nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hmm, als je eerder was geweest had je bij de wehkamp/bonprix enzo kunnen kijken
miss etam, c&a, h&m niets leuks?
Ik heb ook een bruiloft morgen
En als ik het had geweten.. *kast vol heeft met jurkjes*quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hier in Zm iig nietvanmiddag als m'n bezoek weg is maar even in Dh of leidschendam kijken.
(V&D had wel een hele mooie van Jane Norman mja 100+ zit even niet in mijn budget)
Die heb ik zelf ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:12 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik kan nog wel aan een paar jutezakken komen, als die beter zijn dan de rest
als je een jurkje rond half zeven op cs weet te krijgen (rotterdam) kan ik het wel op zm krijgen bij mm voor morgen.. dan reis ik gewoon over zoetermeer met de trein)quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
En als ik het had geweten.. *kast vol heeft met jurkjes*
Heeft v&d niet toevallig uitverkoop bij jane norman gedeelte?
Deze niet iig, zag wel dat ze in de webshop uitverkoop hebben, mja A niet deze en B gaat het niet op tijd zijn...quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
En als ik het had geweten.. *kast vol heeft met jurkjes*
Heeft v&d niet toevallig uitverkoop bij jane norman gedeelte?
Ben niet thuis, ben al bij Merlijn (en jurkjes hangen allemaal thuis)quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je een jurkje rond half zeven op cs weet te krijgen (rotterdam) kan ik het wel op zm krijgen bij mm voor morgen.. dan reis ik gewoon over zoetermeer met de trein)
Dat wordt passen passen passenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:24 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Deze niet iig, zag wel dat ze in de webshop uitverkoop hebben, mja A niet deze en B gaat het niet op tijd zijn...
Mja t komt wel goed, heb gewoon een lastig zandloperfiguur waarbij recht toe rechtan niet goed valt.
kom eens op MSN ...quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:24 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Deze niet iig, zag wel dat ze in de webshop uitverkoop hebben, mja A niet deze en B gaat het niet op tijd zijn...
Mja t komt wel goed, heb gewoon een lastig zandloperfiguur waarbij recht toe rechtan niet goed valt.
N ritje langs Belle zou t probleem ook niet zijn voor mij ;-) maar denk dat Belle vanaaf lekker naarquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je een jurkje rond half zeven op cs weet te krijgen (rotterdam) kan ik het wel op zm krijgen bij mm voor morgen.. dan reis ik gewoon over zoetermeer met de trein)
Ik ben al bijquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:26 schreef maffemuts het volgende:
[..]
N ritje langs Belle zou t probleem ook niet zijn voor mij ;-) maar denk dat Belle vanaaf lekker naargaat ;-)
Geeft ook niet hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik ben al bijen ga pas vlak voor de bruiloft richting Leiden
hahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Geeft ook niet hoorzat mobiel, dus zag je "uitleg" iets later hihi.
En laat ik nou naar de zuid hollandse eilanden mogen morgen voor de trouwerij
Dat dus... nu tijd voor de boodschappen *sugt* zou het ooit ophouden ?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:41 schreef DJMO het volgende:
jurkenprobleem van Maffemuts is opgelost iig
Je hebt nog geen zelfbestellende koelkast die door appie wordt aangevuld?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat dus... nu tijd voor de boodschappen *sugt* zou het ooit ophouden ?
Dat dat nog kan in 2012.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je hebt nog geen zelfbestellende koelkast die door appie wordt aangevuld?
Pauper![]()
alsof jij die wel hebtquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je hebt nog geen zelfbestellende koelkast die door appie wordt aangevuld?
Pauper![]()
maar wel mijn pauperquote:
Gelukkig wel, dan kan ik weer een beetje bijkomen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nog 2 dagen, dan mogen we weer naar kantoor![]()
En heel sneaky doen? Kopen, eenmalig dragen en kaartjes verbergen, om daarna weer terug te brengen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hier in Zm iig nietvanmiddag als m'n bezoek weg is maar even in Dh of leidschendam kijken.
(V&D had wel een hele mooie van Jane Norman mja 100+ zit even niet in mijn budget)
ik ga straks een jurk brengen, ik had nog wat in de kast hangen dat ik nauwelijks draag (geen gelegenheden voor).quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:06 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En heel sneaky doen? Kopen, eenmalig dragen en kaartjes verbergen, om daarna weer terug te brengen?
Wel smerige streek, maar goed
Ik las al dat het opgelost wordt. Mja, moet wel passen en leuk staan natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ga straks een jurk brengen, ik had nog wat in de kast hangen dat ik nauwelijks draag (geen gelegenheden voor).
Mode is voor mij wat ik wil betalen en of het me staat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik las al dat het opgelost wordt. Mja, moet wel passen en leuk staan natuurlijk.
Overigens vind ik mode per defenitie al k.u.t. Een paar lui die bepalen wat voor kleding 'leuk' en 'in' is
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:25 schreef Papabear het volgende:
Note to self: NIET met de trein naar huis!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:25 schreef Papabear het volgende:
Die staat alleen ingesteld op werkdagen. In de weekenden is 'ie dus altijd stilquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:27 schreef Rucky het volgende:
[..]En de wekker voor morgen uitzetten is ook een goeie.
ik weet hoe je telefoon werktquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die staat alleen ingesteld op werkdagen. In de weekenden is 'ie dus altijd stil
Je kan hem ook nog wakker bellen.quote:
Note to PB: heerlijk weer, terrasje pakken na het werk, biertje erbij en veilig met de trein naar huisquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:25 schreef Papabear het volgende:
Ik wou dat ik de hele dag had vrijgenomen ipv alleen de ochtend. Dan zat ik nu op een terras in Scheveningen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Note to PB: heerlijk weer, terrasje pakken na het werk, biertje erbij en veilig met de trein naar huis
Dat klinkt ook heel aantrekkelijk, maar ik wil graag m'n auto thuis hebben tijdens het weekendquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Note to PB: heerlijk weer, terrasje pakken na het werk, biertje erbij en veilig met de trein naar huis
je auto is belangrijker dan ik?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat klinkt ook heel aantrekkelijk, maar ik wil graag m'n auto thuis hebben tijdens het weekend
Wie ben jij nou weer?quote:
je ergste nachtmerriequote:
Erger, van nachtmerries heb ik alleen 's nachts last van. Van jou heb ik de hele dag last.quote:
lul .quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Erger, van nachtmerries heb ik alleen 's nachts last van. Van jou heb ik de hele dag last.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |