Gelukkig wel, dan kan ik weer een beetje bijkomen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nog 2 dagen, dan mogen we weer naar kantoor![]()
En heel sneaky doen? Kopen, eenmalig dragen en kaartjes verbergen, om daarna weer terug te brengen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hier in Zm iig nietvanmiddag als m'n bezoek weg is maar even in Dh of leidschendam kijken.
(V&D had wel een hele mooie van Jane Norman mja 100+ zit even niet in mijn budget)
ik ga straks een jurk brengen, ik had nog wat in de kast hangen dat ik nauwelijks draag (geen gelegenheden voor).quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:06 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En heel sneaky doen? Kopen, eenmalig dragen en kaartjes verbergen, om daarna weer terug te brengen?
Wel smerige streek, maar goed
Ik las al dat het opgelost wordt. Mja, moet wel passen en leuk staan natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ga straks een jurk brengen, ik had nog wat in de kast hangen dat ik nauwelijks draag (geen gelegenheden voor).
Mode is voor mij wat ik wil betalen en of het me staat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik las al dat het opgelost wordt. Mja, moet wel passen en leuk staan natuurlijk.
Overigens vind ik mode per defenitie al k.u.t. Een paar lui die bepalen wat voor kleding 'leuk' en 'in' is
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:25 schreef Papabear het volgende:
Note to self: NIET met de trein naar huis!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:25 schreef Papabear het volgende:
Die staat alleen ingesteld op werkdagen. In de weekenden is 'ie dus altijd stilquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:27 schreef Rucky het volgende:
[..]En de wekker voor morgen uitzetten is ook een goeie.
ik weet hoe je telefoon werktquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die staat alleen ingesteld op werkdagen. In de weekenden is 'ie dus altijd stil
Je kan hem ook nog wakker bellen.quote:
Note to PB: heerlijk weer, terrasje pakken na het werk, biertje erbij en veilig met de trein naar huisquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:25 schreef Papabear het volgende:
Ik wou dat ik de hele dag had vrijgenomen ipv alleen de ochtend. Dan zat ik nu op een terras in Scheveningen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Note to PB: heerlijk weer, terrasje pakken na het werk, biertje erbij en veilig met de trein naar huis
Dat klinkt ook heel aantrekkelijk, maar ik wil graag m'n auto thuis hebben tijdens het weekendquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Note to PB: heerlijk weer, terrasje pakken na het werk, biertje erbij en veilig met de trein naar huis
je auto is belangrijker dan ik?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat klinkt ook heel aantrekkelijk, maar ik wil graag m'n auto thuis hebben tijdens het weekend
Wie ben jij nou weer?quote:
je ergste nachtmerriequote:
Erger, van nachtmerries heb ik alleen 's nachts last van. Van jou heb ik de hele dag last.quote:
lul .quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Erger, van nachtmerries heb ik alleen 's nachts last van. Van jou heb ik de hele dag last.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |