abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 september 2012 @ 13:39:58 #101
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116599527
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:26 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik heb nog niet een vrouw meegemaakt die me inhaalt over de dubbel doorgetrokken strepen... Die halen me meestal pas in als ik Ten Boer uit ga (en dus weer aan het accelereren ben naar 87...)

[..]

Ach, is zuinig :P (en anders hebben ze hun ontbijt nog niet op als ze op het werk komen :D)

En soms snap ik ze gewoon niet...

Neem die BMW die mij vanmorgen inhaalde over die doorgetrokken en sergeant strepen heen. Die zat al een tijdje achter mij. Eerst tegen mijn (missende) trekhaak aan, en later zo'n stuk verder naar achteren dat er een busje met aanhanger makkelijk de weg op kwam. En twee minuten later moest hij mij inhalen... Heeft tot aan Groningen voor me gezeten, zat voor me op de ring en ging daar (natuurlijk op de linkerbaan) steeds langzamer rijden. Ik zat achter hem op de linkerbaan (kon niet naar rechts want er zat een auto naast mij). Uiteindelijk is de auto naast mij (dus op de rechterbaan) op het gas gegaan en heeft die BMW rechts in gehaald (zodat ik ook naar rechts kon, en ik was die BMW al een heel stuk voorbij toen ik eraf moest...)

Nou, leg mij maar eens uit waarom hij mij toen moest inhalen waar het niet mocht...
Hij wilde je versieren en meesleuren de bosjes in.
pi_116599641
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:26 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik heb nog niet een vrouw meegemaakt die me inhaalt over de dubbel doorgetrokken strepen... Die halen me meestal pas in als ik Ten Boer uit ga (en dus weer aan het accelereren ben naar 87...)

[..]

Ach, is zuinig :P (en anders hebben ze hun ontbijt nog niet op als ze op het werk komen :D)

En soms snap ik ze gewoon niet...

Neem die BMW die mij vanmorgen inhaalde over die doorgetrokken en sergeant strepen heen. Die zat al een tijdje achter mij. Eerst tegen mijn (missende) trekhaak aan, en later zo'n stuk verder naar achteren dat er een busje met aanhanger makkelijk de weg op kwam. En twee minuten later moest hij mij inhalen... Heeft tot aan Groningen voor me gezeten, zat voor me op de ring en ging daar (natuurlijk op de linkerbaan) steeds langzamer rijden. Ik zat achter hem op de linkerbaan (kon niet naar rechts want er zat een auto naast mij). Uiteindelijk is de auto naast mij (dus op de rechterbaan) op het gas gegaan en heeft die BMW rechts in gehaald (zodat ik ook naar rechts kon, en ik was die BMW al een heel stuk voorbij toen ik eraf moest...)

Nou, leg mij maar eens uit waarom hij mij toen moest inhalen waar het niet mocht...
Bedoelde ook niet specifiek dat maar meer dat vrouwen ook vaak zat opgefokt en/of asociaal rijgedrag vertonen.
pi_116599800
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:26 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik heb nog niet een vrouw meegemaakt die me inhaalt over de dubbel doorgetrokken strepen... Die halen me meestal pas in als ik Ten Boer uit ga (en dus weer aan het accelereren ben naar 87...)

[..]

Ach, is zuinig :P (en anders hebben ze hun ontbijt nog niet op als ze op het werk komen :D)

En soms snap ik ze gewoon niet...

Neem die BMW die mij vanmorgen inhaalde over die doorgetrokken en sergeant strepen heen. Die zat al een tijdje achter mij. Eerst tegen mijn (missende) trekhaak aan, en later zo'n stuk verder naar achteren dat er een busje met aanhanger makkelijk de weg op kwam. En twee minuten later moest hij mij inhalen... Heeft tot aan Groningen voor me gezeten, zat voor me op de ring en ging daar (natuurlijk op de linkerbaan) steeds langzamer rijden. Ik zat achter hem op de linkerbaan (kon niet naar rechts want er zat een auto naast mij). Uiteindelijk is de auto naast mij (dus op de rechterbaan) op het gas gegaan en heeft die BMW rechts in gehaald (zodat ik ook naar rechts kon, en ik was die BMW al een heel stuk voorbij toen ik eraf moest...)

Nou, leg mij maar eens uit waarom hij mij toen moest inhalen waar het niet mocht...
Daar heb ik ook helemaal niks over gezegd! Want jij rijd niet TE langzaam. Dat van die BMW rijder is ook nutteloos uiteindelijk, maar op dat moment had hij wellicht wel het idee dat hij dan sneller zou zijn.

Maar vanochtend was er dus 1 zo'n sufkut in dr franse hok wat 75 rijd en dan zitten er nog 2 achter (Aygo en C2) die het niet interesseert of niet durven in te halen. En dan heb ik enigszins haast en dan kan ik me daar heel erg aan irriteren. Het is dat je daar mag inhalen en goed zicht hebt dus heb ik ze ingehaald, anders is het me niet waard.

En ja, het zijn altijd van die Franse of Aziatische koekblikken met bejaarden of suffe figuren erin.
Heerlijk even generaliseren, maar het is bijna altijd het geval!
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_116599820
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:49 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Daar heb ik ook helemaal niks over gezegd! Want jij rijd niet TE langzaam. Dat van die BMW rijder is ook nutteloos uiteindelijk, maar op dat moment had hij wellicht wel het idee dat hij dan sneller zou zijn.

Maar vanochtend was er dus 1 zo'n sufkut in dr franse hok wat 75 rijd en dan zitten er nog 2 achter (Aygo en C2) die het niet interesseert of niet durven in te halen. En dan heb ik enigszins haast en dan kan ik me daar heel erg aan irriteren. Het is dat je daar mag inhalen en goed zicht hebt dus heb ik ze ingehaald, anders is het me niet waard.

En ja, het zijn altijd van die Franse of Aziatische koekblikken met bejaarden of suffe figuren erin.
Heerlijk even generaliseren, maar het is bijna altijd het geval!
Dat soort mensen zijn zeeeer irritant idd. Vooral als je ook nog haast hebt :P
Vooral als het op invoegstroken van de snelweg ( met lange doorgetrokken streep) is. Dan ga ik er wel gewoon voorbij eigenlijk. Anders blijf je eeuwen achter zo'n traag hok :{
  maandag 10 september 2012 @ 13:54:28 #105
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116599937
Als je haast hebt, had je maar eerder weg moeten gaan. :+
  maandag 10 september 2012 @ 13:57:40 #106
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116600022
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:51 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een verschil met zoals ik hier rij/woon, waar je om de 50 meter een verkeerslicht hebt of een zijstraat waar iemand uitkomt. :P
Zo herkenbaar. Da's echt killing. Toen ik nog midden in de stad woonde was m'n theoretisch bereik altijd al met 50 à 100km gedaald voor ik drie minuten onderweg was. Trekt later wel wat bij, maar niet helemaal.
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:33 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Of medelijden hebben.

"Ach jochie, was die 87km/u te langzaam op deze provinciale (i.e. 80km) weg? Ja, dan mag jij wel even over die doorgetrokken en sergeant strepen heen hoor! Slechte nacht gehad zeker?"
Als je gewoon 85@80 rijdt, is er niets aan de hand. Kan iemand wel meer haast hebben, maar soit.
Maar die mensen die 70@80 rijden, die gewoon alle tijd van de wereld hebben, die mogen er ook wel eens bij stilstaan dat dat voor anderen niet altijd geldt. :|W
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116600034
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:54 schreef Goddelijker het volgende:
Als je haast hebt, had je maar eerder weg moeten gaan. :+
Komt er meestal niet van/of geen zin in :+ en soms kan het ook gewoon niet. Dan moet ik eerst nog andere dingen doen oid en dan later ergens zijn.
pi_116600054
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:57 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zo herkenbaar. Da's echt killing. Toen ik nog midden in de stad woonde was m'n theoretisch bereik altijd al met 50 à 100km gedaald voor ik drie minuten onderweg was. Trekt later wel wat bij, maar niet helemaal.

[..]

Als je gewoon 85@80 rijdt, is er niets aan de hand. Kan iemand wel meer haast hebben, maar soit.
Maar die mensen die 70@80 rijden, die gewoon alle tijd van de wereld hebben, die mogen er ook wel eens bij stilstaan dat dat voor anderen niet altijd geldt. :|W
Nijmegen is sowieso erg vervelend om te doorkruisen met de auto vind ik. Duurt echt eeuwen voor je de stad uit bent vaak :{
pi_116600075
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 13:58 schreef H-D het volgende:

[..]

Nijmegen is sowieso erg vervelend om te doorkruisen met de auto vind ik. Duurt echt eeuwen voor je de stad uit bent vaak :{
Ik ben blij dat ik niet in de stad woon... En als ik naar de stad ga, blijft m'n auto wel achter!
  maandag 10 september 2012 @ 14:01:33 #110
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116600102
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 13:58 schreef H-D het volgende:

[..]

Nijmegen is sowieso erg vervelend om te doorkruisen met de auto vind ik. Duurt echt eeuwen voor je de stad uit bent vaak :{
Jep. Dat principe van de groene golf is hier verboden geloof ik. Je red dat alleen als je overal 70-80 rijdt. Als het rustig is doe ik dat dus ook :D :').

Was laatst ideaal, was ergens in Brabant, reed ik een stuk provinciaal en daar stond precies aangegeven bij welke snelheid je een groene golf had. Daar reed ik dus 70 op de CC en kon ik overal perfect doorheen rollen 8-).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 10 september 2012 @ 14:02:25 #111
248821 Rauw.
op je bord.
pi_116600114
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 12:55 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Elke keer weer als ik zo'n opgefokte automobilist zie... Vraag me vaak wel af hoe erg hij thuis onder de plak zit :P
Niet, ik heb geen vrouw/vriendin.

Maar toch ben ik bij vlagen ongelovelijk opgefokt om de domheid van mijn medemens.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 10 september 2012 @ 14:03:45 #112
248821 Rauw.
op je bord.
pi_116600146
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:54 schreef Goddelijker het volgende:
Als je haast hebt, had je maar eerder weg moeten gaan. :+
Oke opa.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_116600240
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:59 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik niet in de stad woon... En als ik naar de stad ga, blijft m'n auto wel achter!
Ik ga nooit met het OV eigenlijk. Pak altijd de auto. Misschien alleen het laatste stukje dmv een transferium ofzo.
pi_116600266
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:01 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Jep. Dat principe van de groene golf is hier verboden geloof ik. Je red dat alleen als je overal 70-80 rijdt. Als het rustig is doe ik dat dus ook :D :').

Was laatst ideaal, was ergens in Brabant, reed ik een stuk provinciaal en daar stond precies aangegeven bij welke snelheid je een groene golf had. Daar reed ik dus 70 op de CC en kon ik overal perfect doorheen rollen 8-).
Nijmegen is ook zo verschrikkelijk links en anti auto eigenlijk :r

Dat is handig! Moeten ze hier ook doen. Doen ze toch niet want bovenstaande maar goed.

En er staan ook heel veel flitspalen eigenlijk in Nijmegen. En altijd op van die genaaide kl*te plekken.
  maandag 10 september 2012 @ 14:08:53 #115
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116600297
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2012 14:03 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Oke opa.
:')
pi_116600309
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 14:07 schreef H-D het volgende:

[..]

Ik ga nooit met het OV eigenlijk. Pak altijd de auto. Misschien alleen het laatste stukje dmv een transferium ofzo.
OV is bij mij niet echt een optie, maar de auto blijft altijd achter op een P&R. Is in Groningen gelukkig goed geregeld! (Alleen in Delfzijl en Appingedam parkeren we in de stad, maar dat telt niet :P)
pi_116600327
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:09 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

OV is bij mij niet echt een optie, maar de auto blijft altijd achter op een P&R. Is in Groningen gelukkig goed geregeld! (Alleen in Delfzijl en Appingedam parkeren we in de stad, maar dat telt niet :P)
Ja transferia zijn wel handig. Dan laatste stukje met de bus ofzo. Scheelt vaak ook superveel parkeergeld.
pi_116600349
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 14:08 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

:')
Ga jij wel altijd eerder weg dan? :P
  maandag 10 september 2012 @ 14:12:06 #119
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116600391
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 14:10 schreef H-D het volgende:

[..]

Ga jij wel altijd eerder weg dan? :P
Nee, maar zat gewoon te plagen. :s)
pi_116600624
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 14:12 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Nee, maar zat gewoon te plagen. :s)
Dacht ik al :P
  maandag 10 september 2012 @ 14:22:24 #121
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116600730
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:19 schreef H-D het volgende:

[..]

Dacht ik al :P
Ik kan me ook irriteren als mensen weer eens vreselijk lang links blijven rijden.
Ik rij altijd wel door, maar wel zo dat ik weer netjes naar rechts ga. :)
pi_116600809
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:22 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik kan me ook irriteren als mensen weer eens vreselijk lang links blijven rijden.
Ik rij altijd wel door, maar wel zo dat ik weer netjes naar rechts ga. :)
Tja als het druk is en er duidelijk mensen harder gaan dan altijd wel. Maar soms als het rustiger is en ik duidelijk harder rij dan alles in de buurt ga ik ook niet altijd terug naar rechts.
  maandag 10 september 2012 @ 14:25:58 #123
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116600849
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:24 schreef H-D het volgende:

[..]

Tja als het druk is en er duidelijk mensen harder gaan dan altijd wel. Maar soms als het rustiger is en ik duidelijk harder rij dan alles in de buurt ga ik ook niet altijd terug naar rechts.
Als het kan ga ik altijd naar rechts.
pi_116600910
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2012 14:25 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Als het kan ga ik altijd naar rechts.
Hmmja ik niet altijd dus :P soms zie ik het nut er niet zo van in, in bepaalde situaties.
  maandag 10 september 2012 @ 14:28:40 #125
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116600922
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:28 schreef H-D het volgende:

[..]

Hmmja ik niet altijd dus :P soms zie ik het nut er niet zo van in, in bepaalde situaties.
Maar een bekeuring voor onnodig links rijden zit ik ook niet op te wachten. :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')