abonnement Unibet Coolblue
pi_116492236
Valt wel mee toch? Lancer Evo komt tot 400 pk, C30 polestar heeft er 405
**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
pi_116492248
De nieuwste generatie Evo dan
**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
pi_116492299
Blijft vooral zonde dat die C30 was ontwikkeld voor de WTCC en STCC. Maar uiteindelijk trokken ze de stekker uit het programma. Was te duur, en de goedkope oplossing was een S60 Silhouette racer te bouwen met Nissan techniek, zodat ze die in een concurrent van de STCC kwijt konden
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_116492425
Ja, maar ik vind de Lancer en Impreza gewoon niet zo mooi. Iets te veel tupperware. Het zijn wel brute bakken, maar de kans dat ik zelf ooit zoiets zou kopen is bijna nul. Dan kies ik liever een andere powersedan (hoeft niet eens een topmodel te zijn).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:12:30 #55
248821 Rauw.
op je bord.
pi_116492490
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:03 schreef tubacloud het volgende:
Valt wel mee toch? Lancer Evo komt tot 400 pk, C30 polestar heeft er 405
Getuned bedoel je?
Standaard bromt een Evo rond de 300pk en een Polestar rond de 230 toch?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:14:49 #56
248821 Rauw.
op je bord.
pi_116492560
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:10 schreef Mikkie het volgende:
Ja, maar ik vind de Lancer en Impreza gewoon niet zo mooi. Iets te veel tupperware. Het zijn wel brute bakken, maar de kans dat ik zelf ooit zoiets zou kopen is bijna nul. Dan kies ik liever een andere powersedan (hoeft niet eens een topmodel te zijn).
Ikzelf zou toch voor de Lancer gaan, al moet ik zeggen dat ik de Polestar wel wat vind hebben.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_116492630
Een standaard c30 komt met wat chiptuning al op de 200 pk ;).

quote:
In 2010, Polestar released a one off concept prototype of a high performance Volvo C30. Though externally derived from the STCC car, the concept gets a heavily tuned version of the 2.5-litre Volvo T5 engine, which is claimed to be rated at 405hp and 510 Nm.
**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
pi_116492729
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:10 schreef Mikkie het volgende:
Ja, maar ik vind de Lancer en Impreza gewoon niet zo mooi. Iets te veel tupperware. Het zijn wel brute bakken, maar de kans dat ik zelf ooit zoiets zou kopen is bijna nul. Dan kies ik liever een andere powersedan (hoeft niet eens een topmodel te zijn).
Eens. Ik vind ze ook niet mooi. Maar ik vind de C30 ook heel lelijk eigenlijk. Hij klopt gewoon niet echt vind ik.
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:20:24 #59
248821 Rauw.
op je bord.
pi_116492744
Ah sorry, ik meende dat het over de uitgebrachte versie ging ipv de concept.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_116492755
Sterker nog, er zijn C30's met turbocharged T5 motor in productie die van zichzelf al 227 pk produceren!
**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
pi_116492765
Ja dat dus :P
**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
pi_116492799
Sowieso wel jammer dat Volvo straks alleen nog maar 4cillinders wil maken...geen mooie T5 en T6 meer :'(
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:22:30 #63
248821 Rauw.
op je bord.
pi_116492823
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:20 schreef tubacloud het volgende:
Sterker nog, er zijn C30's met turbocharged T5 motor in productie die van zichzelf al 227 pk produceren!
Die bedoelde ik dus ook, die komen standaard niet in de buurt van bijv een Evo hoor.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_116492834
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:20 schreef H-D het volgende:

[..]

Eens. Ik vind ze ook niet mooi. Maar ik vind de C30 ook heel lelijk eigenlijk. Hij klopt gewoon niet echt vind ik.
Wat mij betreft had de achterkant anders gekund, maar de voorkant van volvo's vind ik wel het mooist als je ze gaat vergelijken met BMW, Audi en andere merken in dat segment.
**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:23:06 #65
248821 Rauw.
op je bord.
pi_116492849
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:21 schreef H-D het volgende:
Sowieso wel jammer dat Volvo straks alleen nog maar 4cillinders wil maken...geen mooie T5 en T6 meer :'(
Emissie eisen etc...
Het is vast niet dat ze niet willen...
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_116492936
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:21 schreef H-D het volgende:
Sowieso wel jammer dat Volvo straks alleen nog maar 4cillinders wil maken...geen mooie T5 en T6 meer :'(
Ik dacht dat Volvo de motoren tegenwoordig niet meer een naam gaf aan de hand van het aantal cilinders maar aan de hand van het aantal pk's? En dat T6 nog maar in de kinderschoenen staat, maar dat ze daar mee verder willen ontwikkelen?
Of ben ik verkeerd ingelicht? :)
**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
pi_116493102
Jaguar wil trouwens ook terug naar 4-cilinder motoren, wat eeuwig zonde is voor zo'n merk. Denk dat ze daar erg slecht aan doen.
**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
pi_116493187
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:25 schreef tubacloud het volgende:

[..]

Ik dacht dat Volvo de motoren tegenwoordig niet meer een naam gaf aan de hand van het aantal cilinders maar aan de hand van het aantal pk's? En dat T6 nog maar in de kinderschoenen staat, maar dat ze daar mee verder willen ontwikkelen?
Of ben ik verkeerd ingelicht? :)
Nee je bent goed ingelicht. Dat is idd zoals het nu is. Maar vroeger was de T6 een prachtige geblazen 6cillinder ( is ie nog steeds ) maar dat gaat dus allemaal weg :'( Bij de T5 zie je dat nu al op sommige modellen dat het eigenlijk gewoon een 4 cillinder is en geen 5.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:31 schreef tubacloud het volgende:
Jaguar wil trouwens ook terug naar 4-cilinder motoren, wat eeuwig zonde is voor zo'n merk. Denk dat ze daar erg slecht aan doen.
Dat vind ik ook eeuwig zonde. Maar voor een markt als NL is dat een goede zet waar de meeste kopers allemaal gedownsizde kleine motoren willen met een turbo. Maar ze komen dan ook wel met een nieuwe geblazen V6 ( wel goede zet) en ze blijven wel die prachtige 5.0 V8 in atmosferische en geblazen vorm leveren. Die blijft heeeeel belangrijk in markten als China en de VS waar praktisch elke verkochte Jaguar een V8 is. So I was told.
pi_116494077
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:22 schreef tubacloud het volgende:

[..]

Wat mij betreft had de achterkant anders gekund, maar de voorkant van volvo's vind ik wel het mooist als je ze gaat vergelijken met BMW, Audi en andere merken in dat segment.
Toen ik dat las was mijn reactie ongeveer net zoals dat ding van je UI.
Nee, die nieuwe voorkanten van Volvo zijn echt heel lelijk!
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_116494320
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:34 schreef H-D het volgende:

[..]

Nee je bent goed ingelicht. Dat is idd zoals het nu is. Maar vroeger was de T6 een prachtige geblazen 6cillinder ( is ie nog steeds ) maar dat gaat dus allemaal weg :'( Bij de T5 zie je dat nu al op sommige modellen dat het eigenlijk gewoon een 4 cillinder is en geen 5.

[..]

Dat vind ik ook eeuwig zonde. Maar voor een markt als NL is dat een goede zet waar de meeste kopers allemaal gedownsizde kleine motoren willen met een turbo. Maar ze komen dan ook wel met een nieuwe geblazen V6 ( wel goede zet) en ze blijven wel die prachtige 5.0 V8 in atmosferische en geblazen vorm leveren. Die blijft heeeeel belangrijk in markten als China en de VS waar praktisch elke verkochte Jaguar een V8 is. So I was told.
Die 5 cilinder motoren van volvo zijn ook leuke beestjes. Als ik het geluid van die 5 cilinder diesel van de Volvo die mijn vader had vergelijk met de 4 cilinder Audi motor nu, zou ik elke keer weer voor de Volvo gaan. Die heerlijke lage brom. Denk meteen weer terug aan die wagen :P

Ook zo'n herkenbaar geluid. Als ik de post moet bestellen kom ik nogal vaak langs volvo's en dat geluid herken je echt uit duizenden.

Denk trouwens ook wel dat 4 cilinder motoren lagere kosten met zich meebrengt, maar dat zullen ze wel weer op gaan lossen door allerlei dure snufjes in te gaan bouwen waardoor de prijs hetzelfde blijft. Wat mij betreft houden ze 5/6 cilinders of meer, anders wordt autorijden alleen iets praktisch in plaats van een genot.
**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
pi_116494392
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:12 schreef tubacloud het volgende:

[..]

Die 5 cilinder motoren van volvo zijn ook leuke beestjes. Als ik het geluid van die 5 cilinder diesel van de Volvo die mijn vader had vergelijk met de 4 cilinder Audi motor nu, zou ik elke keer weer voor de Volvo gaan. Die heerlijke lage brom. Denk meteen weer terug aan die wagen :P

Ook zo'n herkenbaar geluid. Als ik de post moet bestellen kom ik nogal vaak langs volvo's en dat geluid herken je echt uit duizenden.

Denk trouwens ook wel dat 4 cilinder motoren lagere kosten met zich meebrengt, maar dat zullen ze wel weer op gaan lossen door allerlei dure snufjes in te gaan bouwen waardoor de prijs hetzelfde blijft. Wat mij betreft houden ze 5/6 cilinders of meer, anders wordt autorijden alleen iets praktisch in plaats van een genot.
Herkenbaar geluid idd.

En helemaal eens met je laatste stuk :P zo'n merk als Jaguar moet gewoon 6,8 en 12 cillinders in hun auto's lepelen. Zoals vroeger. En Ford moet geen 3 cillinders in een grote middenklasser douwen.
  Moderator vrijdag 7 september 2012 @ 17:33:55 #72
18653 crew  D.
pi_116505546
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:39 schreef H-D het volgende:

[..]

Jaa nja ongeveer weet ik het wel...maar ga niet precies kijken/uitrekenen.
Als je het dan toch gaat uitrekenen, kun je het net zo goed precies doen :P
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:23:13 #73
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_116509023
spritmonitor vergeet ik altijd, en na een paar maand alles invoeren is zoveel werk :P
pi_116524223
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:33 schreef D. het volgende:

[..]

Als je het dan toch gaat uitrekenen, kun je het net zo goed precies doen :P
Ik reken het sowieso niet uit, anders had je wel gelijk idd :P
  Moderator vrijdag 7 september 2012 @ 23:59:58 #75
18653 crew  D.
pi_116524281
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:58 schreef H-D het volgende:

[..]

Ik reken het sowieso niet uit, anders had je wel gelijk idd :P
Niet dat ik mijn rijgedrag er ooit op zal aanpassen, maar gewoon uit cijfermatige nieuwsgierigheid heb ik het toch uitgerekend :P
pi_116524369
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:59 schreef D. het volgende:

[..]

Niet dat ik mijn rijgedrag er ooit op zal aanpassen, maar gewoon uit cijfermatige nieuwsgierigheid heb ik het toch uitgerekend :P
Ja nja ik zie dan alleen dat het heel duur is dus ik doe het niet :P
  Moderator zaterdag 8 september 2012 @ 00:05:15 #77
18653 crew  D.
pi_116524493
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:02 schreef H-D het volgende:

[..]

Ja nja ik zie dan alleen dat het heel duur is dus ik doe het niet :P
Ach, duur is relatief, ik ben gewoon cijfermatig geïntresseerd :P
pi_116587307
Dinsdag lekker 300 kilometer rijden naar de bruinkoolmijnen in Duitsland om verder te gaan aan mijn documentaire. Net zo veel zin in de rit als in het daar terugkomen na een paar maanden ^O^
**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
pi_116587353
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:05 schreef D. het volgende:

[..]

Ach, duur is relatief, ik ben gewoon cijfermatig geïntresseerd :P
Klopt :P en als je dat hebt is het ook gewoon leuk :P
pi_116587369
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:26 schreef tubacloud het volgende:
Dinsdag lekker 300 kilometer rijden naar de bruinkoolmijnen in Duitsland om verder te gaan aan mijn documentaire. Net zo veel zin in de rit als in het daar terugkomen na een paar maanden ^O^
Dat is mooi! Ben eens in zo'n mijn geweest. Was vet.
pi_116591567
Ford Mustang 3.7l v6 cabrio 2012 over 2500km 7.6l/100km.

Downsizing :') :r
pi_116591967
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:59 schreef D. het volgende:

[..]

Niet dat ik mijn rijgedrag er ooit op zal aanpassen, maar gewoon uit cijfermatige nieuwsgierigheid heb ik het toch uitgerekend :P
Dat wel, ja :D. Leuk om na een vlotte rit te concluderen dat 't qua verbruik allemaal goed mee viel, maar als dat niet zo is, trap ik de volgende keer het gas nog net zo ver in :')
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116592127
Argh, mensen die niet kunnen rijden :r
Echt weer zo'n ideale maandag ochtend humeur verpester :'(

Mensen die niet besluitvaardig zijn, mensen die 75 rijden waar je 80 mag, mensen die andere voorrang verlenen terwijl ze zelf voorrang hebben en de andere partij die dan zoiets heeft van huh wtf, maar jij hebt voorrang. Resultaat, iedereen staat stil |:(
Vrachtwagens die voorrang nemen waardoor jij een heel klote stuk achter zo'n groot sloom kut ding zit.
Maar goed, ben weer op mn werk beland :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  maandag 10 september 2012 @ 08:29:20 #84
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116592204
Zo min mogelijk druk om maken, je schiet er toch niks mee op.
Ik werd net ook bijna platgereden door een vrouw die duidelijk ( haaientanden en bord) geen voorrang had.
pi_116592353
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 08:29 schreef Goddelijker het volgende:
Zo min mogelijk druk om maken, je schiet er toch niks mee op.
Ik werd net ook bijna platgereden door een vrouw die duidelijk ( haaientanden en bord) geen voorrang had.
Ja, klopt! Maar het moest er even uit :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_116593313
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:59 schreef D. het volgende:

[..]

Niet dat ik mijn rijgedrag er ooit op zal aanpassen, maar gewoon uit cijfermatige nieuwsgierigheid heb ik het toch uitgerekend :P
Ik vind het vooral interessant om te weten hoe vakanties erin hakken...

De Auris hebben we in Februari gekocht. Hij heeft een half jaar praktisch stil gestaan en de eerste 4 jaar van z'n leven vooral korte stukjes gereden (anders kan er nooit 32K op de teller staan na 4 jaar!)

Onze trip naar Spanje was duur... Daar varieerden we tussen de 12.7km/l en de 11.23km/l. Met name snelweg en dan ook nog hoogte verschillen.

We hebben het gemiddelde alweer naar beneden. Het zuinigst tot nu toe is 16.08km/l. Het gemiddelde na 29 vul-beurten is 14.46km/l. Maar we hebben er nog geen jaar in gereden, dus de volledige winter moet er nog overheen (winterbanden en koud weer zullen hun invloed hebben...)

Gegevens volgens het RDW:

Brandstofverbruik
- stad 9.00 l/100km
- buitenweg 5.90 l/100km
- gecombineerd 7.10 l/100km

Wij zitten nu op 6.4 l/100km. Is niet slecht, zou ik zeggen!
  maandag 10 september 2012 @ 09:43:53 #87
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116593349
Het opgegeven brandstofverbruik wordt (praktisch) nooit gehaald, omdat deze vaak onder ideale omstandigheden zijn gemeten.

www.woerden.tv/tv/Headlin(...)verkeersongeval.html

Hier reed ik langs toen het net gebeurd was, ben nog even gestopt om te kijken of ik kon helpen.
pi_116593390
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:43 schreef Goddelijker het volgende:
Het opgegeven brandstofverbruik wordt (praktisch) nooit gehaald, omdat deze vaak onder ideale omstandigheden zijn gemeten.

www.woerden.tv/tv/Headlin(...)verkeersongeval.html

Hier reed ik langs toen het net gebeurd was, ben nog even gestopt om te kijken of ik kon helpen.
En toch zitten wij onder de opgegeven gemiddelden... Wij rijden gecombineerd. (hoewel je wel stad door dorp met vervangen :P)
  maandag 10 september 2012 @ 09:51:15 #89
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116593504
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:45 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

En toch zitten wij onder de opgegeven gemiddelden... Wij rijden gecombineerd. (hoewel je wel stad door dorp met vervangen :P)
Dat is natuurlijk een verschil met zoals ik hier rij/woon, waar je om de 50 meter een verkeerslicht hebt of een zijstraat waar iemand uitkomt. :P
pi_116594658
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 08:29 schreef Goddelijker het volgende:
Zo min mogelijk druk om maken, je schiet er toch niks mee op.
Ik werd net ook bijna platgereden door een vrouw die duidelijk ( haaientanden en bord) geen voorrang had.
Maar soms moet je je gewoon even ergeren aan sommige mensen :P
  maandag 10 september 2012 @ 11:19:24 #91
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116595609
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:44 schreef H-D het volgende:

[..]

Maar soms moet je je gewoon even ergeren aan sommige mensen :P
Dat sowieso. _O-
pi_116595990
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:44 schreef H-D het volgende:

[..]

Maar soms moet je je gewoon even ergeren aan sommige mensen :P
Of medelijden hebben.

"Ach jochie, was die 87km/u te langzaam op deze provinciale (i.e. 80km) weg? Ja, dan mag jij wel even over die doorgetrokken en sergeant strepen heen hoor! Slechte nacht gehad zeker?"
  maandag 10 september 2012 @ 11:35:11 #93
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116596041
Zo denk ik nou nooit.
pi_116597657
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:33 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Of medelijden hebben.

"Ach jochie, was die 87km/u te langzaam op deze provinciale (i.e. 80km) weg? Ja, dan mag jij wel even over die doorgetrokken en sergeant strepen heen hoor! Slechte nacht gehad zeker?"
Oh dat denk ik echt nooit. :P dat soort dingen.
pi_116598370
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 12:30 schreef H-D het volgende:

[..]

Oh dat denk ik echt nooit. :P dat soort dingen.
Elke keer weer als ik zo'n opgefokte automobilist zie... Vraag me vaak wel af hoe erg hij thuis onder de plak zit :P
pi_116598425
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 12:55 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Elke keer weer als ik zo'n opgefokte automobilist zie... Vraag me vaak wel af hoe erg hij thuis onder de plak zit :P
Oh ik echt nooooit. Moeten zij weten dat ze zo willen doen. Besides ik heb ook weleens haast dus ik kan me wel inleven :P

Het is ook weleens een vrouw trouwens :+
pi_116598741
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:33 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Of medelijden hebben.

"Ach jochie, was die 87km/u te langzaam op deze provinciale (i.e. 80km) weg? Ja, dan mag jij wel even over die doorgetrokken en sergeant strepen heen hoor! Slechte nacht gehad zeker?"
Dat is heel wat anders, als mensen gewoon de voorgeschreven snelheid rijden op de betreffende weg heb ga ik daar niet om zeuren.
Maar 75 rijden op een 80 weg is gewoon asociaal.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  maandag 10 september 2012 @ 13:26:19 #98
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116599137
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 12:55 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Elke keer weer als ik zo'n opgefokte automobilist zie... Vraag me vaak wel af hoe erg hij thuis onder de plak zit :P
Zit daar een verband tussen dan?
pi_116599138
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 12:57 schreef H-D het volgende:

[..]

Oh ik echt nooooit. Moeten zij weten dat ze zo willen doen. Besides ik heb ook weleens haast dus ik kan me wel inleven :P

Het is ook weleens een vrouw trouwens :+
Ik heb nog niet een vrouw meegemaakt die me inhaalt over de dubbel doorgetrokken strepen... Die halen me meestal pas in als ik Ten Boer uit ga (en dus weer aan het accelereren ben naar 87...)

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:11 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Dat is heel wat anders, als mensen gewoon de voorgeschreven snelheid rijden op de betreffende weg heb ga ik daar niet om zeuren.
Maar 75 rijden op een 80 weg is gewoon asociaal.
Ach, is zuinig :P (en anders hebben ze hun ontbijt nog niet op als ze op het werk komen :D)

En soms snap ik ze gewoon niet...

Neem die BMW die mij vanmorgen inhaalde over die doorgetrokken en sergeant strepen heen. Die zat al een tijdje achter mij. Eerst tegen mijn (missende) trekhaak aan, en later zo'n stuk verder naar achteren dat er een busje met aanhanger makkelijk de weg op kwam. En twee minuten later moest hij mij inhalen... Heeft tot aan Groningen voor me gezeten, zat voor me op de ring en ging daar (natuurlijk op de linkerbaan) steeds langzamer rijden. Ik zat achter hem op de linkerbaan (kon niet naar rechts want er zat een auto naast mij). Uiteindelijk is de auto naast mij (dus op de rechterbaan) op het gas gegaan en heeft die BMW rechts in gehaald (zodat ik ook naar rechts kon, en ik was die BMW al een heel stuk voorbij toen ik eraf moest...)

Nou, leg mij maar eens uit waarom hij mij toen moest inhalen waar het niet mocht...
pi_116599185
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 13:26 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Zit daar een verband tussen dan?
Dat vraag ik me wel altijd af ja :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')