Ik bedoel niets negatiefs ermee, hoor! SC weet dat en ik gok dat Borisz dat ook wel in kan schattenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
Misschien toffer om niet achter iemands rug om over iemand te kletsen? Ondanks dat dit terug te lezen is.
En anders moeten ze maar niks posten.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoel niets negatiefs ermee, hoor! SC weet dat en ik gok dat Borisz dat ook wel in kan schatten
Oef, sterktequote:Op donderdag 6 september 2012 23:31 schreef Pino112 het volgende:
Genoten.
Nu slapen, moet om 8.30 al beginnen.
een zielig meisje dat t net uit had met dr vriendjequote:
Ah zoquote:Op donderdag 6 september 2012 23:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
een zielig meisje dat t net uit had met dr vriendje
Niet echt, een of andere band heeft schijnbaar een optredentje gehouden. Koltplee ofzoietsquote:
Ruzies, vechtpartijen, hysterisch jankende vrouwen, het was aardig doorsnee deze avondquote:
ja, zoiets dacht ik al te lezen. nuja, dat hoefde ik niet te horen, dus ik heb er niets aan gemistquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet echt, een of andere band heeft schijnbaar een optredentje gehouden. Koltplee ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |