Net zoals er (jaren terug) nooit iemand Seks voor de Buch had gezienquote:Op donderdag 6 september 2012 23:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Hebben ze ook en dan morgen beweren geen minuut geluisterd te hebben.
Ze reageren pas na het concert omdat ze net pas in de auto vanuit Den Haag terug naar huis rijden.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had die reacties wel verwacht, al vind ik het wel opvallend dat ze het pas na het concert posten. Zouden ze gewoon stiekem geluisterd hebben?
Ik bedoel niets negatiefs ermee, hoor! SC weet dat en ik gok dat Borisz dat ook wel in kan schattenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
Misschien toffer om niet achter iemands rug om over iemand te kletsen? Ondanks dat dit terug te lezen is.
En anders moeten ze maar niks posten.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoel niets negatiefs ermee, hoor! SC weet dat en ik gok dat Borisz dat ook wel in kan schatten
Oef, sterktequote:Op donderdag 6 september 2012 23:31 schreef Pino112 het volgende:
Genoten.
Nu slapen, moet om 8.30 al beginnen.
een zielig meisje dat t net uit had met dr vriendjequote:
Ah zoquote:Op donderdag 6 september 2012 23:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
een zielig meisje dat t net uit had met dr vriendje
Niet echt, een of andere band heeft schijnbaar een optredentje gehouden. Koltplee ofzoietsquote:
Ruzies, vechtpartijen, hysterisch jankende vrouwen, het was aardig doorsnee deze avondquote:
ja, zoiets dacht ik al te lezen. nuja, dat hoefde ik niet te horen, dus ik heb er niets aan gemistquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet echt, een of andere band heeft schijnbaar een optredentje gehouden. Koltplee ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |