abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116628567
Leuke stats. ^O^
pi_116628698
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:34 schreef ohokok het volgende:

[..]

ja complimet gozer, mart kan irritant zijn, ik weet het. ik bedoel dat mart de kunst heeft om je (mij) mee te slepen in iets wat je half boeit, (bepaalde sport). dat kan jij ook, jij maakt het interessant om het te blijven volgen, terwijl we al lang weten dat het een inside job was.

uiteindelijk is het allemaal afleiding, vinden de controlers wel leuk zo die afleiding om men bezig te houden..
kunnen zij weer verder kutten
Okay, thanks :) Leuk te horen dat iemand mijn posts nog steeds kan waarderen. Heb jou overigens niet eerder in dit topic gezien? Je leest alleen mee, neem ik aan?
pi_116628791
nee, ik wissel af en toe van naam
vind ik leuk
ik heb geen klonen
pi_116628835
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:38 schreef ohokok het volgende:
nee, ik wissel af en toe van naam
vind ik leuk
ik heb geen klonen
Welke nics heb jij gehad dan?
pi_116628850
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog meer over John Labriola:

[..]

http://letsrollforums.com(...)inside-t26714p4.html

Bovenstaand patroon zie je vaak. Als je gaat graven, kom je vreemde zaken tegen. Er zijn er echter maar weinig die de moeite nemen om hierin te duiken. Dat is jammer, want volgens mij is het gewoon goed aantoonbaar dat sommige mensen, zoals John Labriola, de enige die tijdens de evacuatie foto's van binnenin het WTC zou hebben genomen, niet bestaan. Gecreëerde spook identiteiten, vaak slordig gebackstopped.
pi_116628953
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Welke nics heb jij gehad dan?
ja daar heb ik geen zin in, zo moeilijk is het niet.
vraag maar aan terecht, hij is de uitzoeker
edit:stelt niks voor, ik post(te) weinig

[ Bericht 1% gewijzigd door ohokok op 10-09-2012 23:49:29 ]
pi_116629055
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja er zijn wel meer foto's van deze man, maar dat zegt eigenlijk nog niet zoveel. Lees je eerst maar eens in.

Hier nog eentje voor je:

pi_116629298
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja er zijn wel meer foto's van deze man, maar dat zegt eigenlijk nog niet zoveel. Lees je eerst maar eens in.

Hier nog eentje voor je:

[ afbeelding ]
ja, ik ben op pag 10, maar fake is hij dus niet, zoals eerst werd beweerd
pi_116629357
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, ik ben op pag 10, maar fake is hij dus niet, zoals eerst werd beweerd
Ze graven iig diep daar op Let's Roll.
  maandag 10 september 2012 @ 23:51:50 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116629469
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze graven iig diep daar op Let's Roll.
inderdaad ben er ff door heen gebladerd holy fuck..
ze houden niet op tot de laatste steen boven is :o
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 10 september 2012 @ 23:58:44 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_116629772
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:26 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

En hoeveel van de kapers kwamen uit Afghanistan?
American Airlines Flight 11
Hijackers: Mohamed Atta (Egyptian), Waleed al-Shehri (Saudi Arabian), Wail al-Shehri (Saudi Arabian), Abdulaziz al-Omari (Saudi Arabian), Satam al-Suqami (Saudi Arabian).

United Airlines Flight 175
Hijackers: Marwan al-Shehhi (United Arab Emirati), Fayez Banihammad (United Arab Emirati), Mohand al-Shehri (Saudi Arabian), Hamza al-Ghamdi (Saudi Arabian), Ahmed al-Ghamdi (Saudi Arabian).

American Airlines Flight 77
Hijackers: Hani Hanjour (Saudi Arabian), Khalid al-Mihdhar (Saudi Arabian), Majed Moqed (Saudi Arabian), Nawaf al-Hazmi (Saudi Arabian), Salem al-Hazmi (Saudi Arabian).

United Airlines Flight 93
Hijackers: Ziad Jarrah (Lebanese), Ahmed al-Haznawi (Saudi Arabian), Ahmed al-Nami (Saudi Arabian), Saeed al-Ghamdi (Saudi Arabian).

:o geen 1 :X
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 11 september 2012 @ 00:03:41 #162
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116629974
quote:
11s.gif Op maandag 10 september 2012 23:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

inderdaad ben er ff door heen gebladerd holy fuck..
ze houden niet op tot de laatste steen boven is :o
Dat zeggen moonhoaxers al 40 jaar, JFK-conspiracists al 50 jaar en holocaustontkenners al 60 jaar.
pi_116631687
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:03 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat zeggen moonhoaxers al 40 jaar, JFK-conspiracists al 50 jaar en holocaustontkenners al 60 jaar.
Objection!
pi_116632039
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 17:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Gebruik de officiele documentatie:

• Lees het NIST-rapport

• Lees het WTC7-rapport

• Pak de archieven erbij van de 5 grote mediazenders daar van de dagen 10 en 11 september en lees/scan de berichten op grootste, maar sterk onderbelichte nieuwsartikelen

• Lees de FBI-documentatie, met name over de witte bussen

Leg het vervolgens allemaal naast elkaar en ga vanuit daar een tijdelijke conclusie vormen. Ben benieuwd waar je op uitkomt.
Done that. Plus nog veel meer. Nog steeds geen reden om over te stappen naar het conspiracy kamp. En nu?
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_116632140
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 01:24 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Done that. Plus nog veel meer. Nog steeds geen reden om over te stappen naar het conspiracy kamp. En nu?
Moet je zelf weten in welk kamp je zit
pi_116632154
En nu ? Afvragen waarom je jezelf in de maling blijft nemen misschien. Welke emotionele barrieres er aanwezig zijn..
pi_116632227
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 01:34 schreef LelijKnap het volgende:
En nu ? Afvragen waarom je jezelf in de maling blijft nemen misschien. Welke emotionele barrieres er aanwezig zijn..
Dus omdat ik niet in een conspiracy geloof neem ik mezelf, volgens jouw denkwijze, in de maling. Plus heb ik opeens emotionele barrieres. Prachtige gedachtenkronkel. Zal em onthouden.

Edit: als ik nu opeens WEL in een conspiracy geloof, ben ik dan genezen van mijn emotionele barrieres omdat ik dan in die situatie mezelf niet meer in maling zou nemen?

[ Bericht 11% gewijzigd door David Letterman op 11-09-2012 01:49:04 (Edit...) ]
Pulp Fiction
pi_116632273
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 08:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

welke docus en welke foutjes...
Foutjes zoals de "nose-out", aanvliegroutes, achtergrond die vervaagt. Die komen gewoon voor in alle docu's die afgelopen weekend op NG te zien waren.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_116632359
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 01:34 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Moet je zelf weten in welk kamp je zit
Je bent een van de weinigen met zo'n nuchtere reactie. Dat is te prijzen.

Er wordt namelijk erg vaak op aangedrongen om alles eens goed door te lezen/bekijken, en zoveel bronnen mogelijk. En dan is de houding daarbij vaak dat je niet anders concluderen dat er sprake is van een enorm complot etc. Als je dat niet je conclusie is dan spoor je opeens niet meer. Verschillende meningen blijven blijkbaar moeilijk te accepteren.

Maar goed. Dit is niet waar het topic over gaat. Ik zal me wel weer beperken tot lurken.
Pulp Fiction
pi_116632437
http://www.reddit.com/r/t(...)_about_being_on_the/
Ben je op vakantie in Spanje,doe je net of je op de 78ste verdieping van WTC was tijdens 9/11 2001. :')
pi_116632542
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 01:24 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Heb je snel gedaan! :D

Wat is jouw mening over de situatie omtrent de witte bussen?
  dinsdag 11 september 2012 @ 08:03:53 #172
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116633397
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 02:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.reddit.com/r/t(...)_about_being_on_the/
Ben je op vakantie in Spanje,doe je net of je op de 78ste verdieping van WTC was tijdens 9/11 2001. :')
Tja. Zo heb je mensen die zich voordoen als oorlogsveteraan, als holocaustoverlevende, als de werkelijke schutter van JFK en zo heb je ook mensen die zich voordoen als 9/11-overlevende of mensen die zich voordoen als speurneuzen die het complot van 9/11 zogenaamd hebben doorzien. Gekke mensen heb je overal.
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2012 @ 08:32:39 #173
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_116633690

Wat je ook kiest om te geloven, wees ervan bewust dat het een eigen keuze is, geen van boven opgelegd. Je hebt dan de vrijheid om je keuze bewust te maken of te veranderen en er voor te staan. De moeilijkheid zit hem nooit in wat anderen denken maar in welke consequenties het heeft voor je eigen wereldbeeld. Die crisis is echter maar tijdelijk. Het interne conflict van opzettelijk iets geloven waarvan je diep van binnen heel goed weet dat het niet waar is, dat is permanent en heeft grote consequenties voor je verdere leven. Dat is uiteindelijk de test van 9/11 voor ieder van ons.

Het ga iedereen goed! :W
pi_116633877
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 02:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Heb je snel gedaan! :D

Wat is jouw mening over de situatie omtrent de witte bussen?
:D

De witte bussen, ff snel geformuleerd.
Het is wat mij betreft geen bewijs voor een stelling dat bijv buitenlandse veiligheidsdiensten (insert Israel) verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van de aanslagen, of hulp daaraan. Zie jij dan een heel groot complot daar ontstaan?

Aanvulling wat betreft mijn opmerkingen over dat complotters snel de insanity kaart spelen als je een andere mening hebt over de gebeurtenissen:
dat gebeurt andersom vaak ook. En dat is net zo treurig.
Dat wilde ik als laatste daarover nog gezegd hebben. Terug naar de inhoud.
Pulp Fiction
pi_116633974
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:32 schreef NorthernStar het volgende:

Wat je ook kiest om te geloven, wees ervan bewust dat het een eigen keuze is, geen van boven opgelegd. Je hebt dan de vrijheid om je keuze bewust te maken of te veranderen en er voor te staan. De moeilijkheid zit hem nooit in wat anderen denken maar in welke consequenties het heeft voor je eigen wereldbeeld. Die crisis is echter maar tijdelijk. Het interne conflict van opzettelijk iets geloven waarvan je diep van binnen heel goed weet dat het niet waar is, dat is permanent en heeft grote consequenties voor je verdere leven. Dat is uiteindelijk de test van 9/11 voor ieder van ons.

Het ga iedereen goed! :W
Hetzelfde terug.

Opmerking over je poging om er toch weer een rare draai aan te geven.
Ik leef prima met mijn mening over wat er is gebeurd. Er knaagt helemaal niks bij mij, ook niet diep van binnen. En mijn wereldbeeld is prima. Ik weet wat de internationale politiek en geheime diensten voor rotzooi uithalen. Ik bestudeer de wereldgeschiedenis uitvoerig. Dus hier geen consequenties wat betreft mijn verdere leven. Maar dank voor je bezorgdheid.
Pulp Fiction
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')