Ik moet al lachen als ik Ome Geert zijn stem hoor.quote:
Nee mam neequote:Op donderdag 6 september 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vakantie mensen, Dan mag het.
Begin je 's morgens al met sherry?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vakantie mensen, Dan mag het.
Het grappig is dat hij boos wordt en 1 seconde later zie je hem weer lachen of heel rustig zitten.quote:
Gatverdammequote:
half.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk en luister je überhaupt?
Te kleine tieten?quote:
Ziet er meer uit als Paars +quote:
Als een of andere onbekende Turk het doet heb je je broek uit.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:52 schreef alors het volgende:
Jaaa dat valt mij ook altijd op, viessssssssssssss
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een frustratie bij Sap. Zielig zeg.
meer danquote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef FredVleespet het volgende:
Geertje krijgt wel meer stemmen als Sap
Idd, daarom koos ze dit fragment.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef luxerobots het volgende:
Sap heeft zelf geen standpunten, haar enige passie is Wilders eruit krijgen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wilders moet echt een keer komen naar dwdd
Dat is wel vaker een linkse kwaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef luxerobots het volgende:
Sap heeft zelf geen standpunten,...
Hij komt niet bij de VARAquote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wilders moet echt een keer komen naar dwdd
Wilders heeft teveel standpunten.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is wel vaker een linkse kwaal.
Weet ik, maar tochquote:
linkse hobbykulprogrammasquote:
IK OOK!!!quote:
en dan Prem en Jan er ook bij.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Hoeveel honger heeft Sap in haar jeugd gehad? En zat ze bij Geert in de klas die haar daarmee pestte?
Hier ben je rijk, met al je vrienden.quote:
v. Rossum mag niet ontbreken.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en dan Prem en Jan er ook bij.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hier ben je rijk, met al je vrienden.
Ik heb de idee dat je vaak fokt tijdens werktijd. Zo krijg je geen bonus.quote:
Dan maar geen bonus, hard werken word je moe van.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik heb de idee dat je vaak fokt tijdens werktijd. Zo krijg je geen bonus.
De idee.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik heb de idee dat je vaak fokt tijdens werktijd. Zo krijg je geen bonus.
Mensen die in slaap zijn gevallen wakker maken omdat de filmpjes komen.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:58 schreef FredVleespet het volgende:
Waarom slaat Mathijs altijd op tafel
quote:
Hij kon alleen niet zo goed zien dat het een lekker ding wasquote:
quote:
ochja tuurlijk helemaal vergetenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ja vanavond expeditie robinson
Is het wat? Ik heb nog niet gekeken vanwege die faalhaas Dennisquote:Op donderdag 6 september 2012 20:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ja vanavond expeditie robinson
Dat!quote:
Vorige week zijn alleen nog de kandidaten voorgesteld, vanavond begint het 'echt'.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:02 schreef Baszh het volgende:
[..]
Is het wat? Ik heb nog niet gekeken vanwege die faalhaas Dennis
Niks mis mee. Hazes begon op zijn zevende met roken en drinken.quote:
Vorige week was de introductie.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:02 schreef Baszh het volgende:
[..]
Is het wat? Ik heb nog niet gekeken vanwege die faalhaas Dennis
Moet voor verzekering.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:03 schreef Doublepain het volgende:
In Rusland heeft iedereen een dashboardcam![]()
En Kneteman werd maar een paar dagen ouder dan hij.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niks mis mee. Hazes begon op zijn zevende met roken en drinken.
Matthijs heeft een bril maar niet op met show want ijdelquote:
Heeft ie altijd al.quote:
quote:
Schijnt een UWV projectje te zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:06 schreef Ties02 het volgende:
Zien er ook uit als een stel zwervers of krakers
quote:
Jolinkquote:
Hij zei Joling. Althans, dat leek.quote:
Die had iemand doodgereden toch??quote:
De herinnering blijft, aan die clown met die lach.quote:
Vond ie zelf terecht.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die had iemand doodgereden toch??
I CANT LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVVVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Marco?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Toch fijn dat ouderen da wel eens zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:10 schreef Baszh het volgende:
50plus moet je echt dement zijn om op te stemmen
ohjahquote:
Het was minder erg inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:11 schreef k_man het volgende:
OK, Dolf voor het eerst wel enigszins grappig. Enigszins.
Meen je datquote:Op donderdag 6 september 2012 20:11 schreef k_man het volgende:
OK, Dolf voor het eerst wel enigszins grappig. Enigszins.
Nee dat was Kluivert.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dát was nou weer Ben. Toch?quote:
Gelukkig kun je daar niet zwanger van worden.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, die heeft aan een massaverkrachting mee gedaan.
Ja, toen je kinderen nog lelijk mocht vinden. Of dom.quote:
Klopt. Is Matthijs.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:14 schreef Baszh het volgende:
Matthijs denkt dat hij onbewust niet wordt beïnvloed
Mensen die de echte graaiers durven te trotserenquote:
Zijn genoeg vieze vadsige domme kinderen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, toen je kinderen nog lelijk mocht vinden. Of dom.
Schilderen.quote:
Volgens mij was de eigenlijke boodschap ook meer dat de VVD kinders last zouden krijgen van die domme kinderen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, toen je kinderen nog lelijk mocht vinden. Of dom.
Nee wel goed initiatief hoor maar dat filmpje bij Pownews gisterquote:Op donderdag 6 september 2012 20:15 schreef Baszh het volgende:
[..]
Mensen die de echte graaiers durven te trotseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |