pics om te beoordelenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn moeder tegen mijn vader: je bent echt niet helemaal lekker hè
te laatquote:Op donderdag 6 september 2012 18:53 schreef Snowbells het volgende:
Zet even mijn copyright in de OP bietsj
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie trouwens nu dat ik in je favo fokkers sta. Ik voel mij wel nu een beetje vereerd ja.
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort ook eens een lobi lijstje maken, ben jij een van de eerste die erin komt
huh ben jij nieuwquote:Op donderdag 6 september 2012 18:55 schreef selmaatje1 het volgende:
En alweer niet de 1ste die reageert:(
jankenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:55 schreef selmaatje1 het volgende:
En alweer niet de 1ste die reageert:(
wait wut?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
EXIT EXIT EXIT
abort mission
dan maar geen inhoudsloze lapo makenquote:
waar sta ik inquote:
Retorische vragen...quote:Op donderdag 6 september 2012 18:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
ben ik een favo fokker van iemand?
neequote:Op donderdag 6 september 2012 18:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
ben ik een favo fokker van iemand?
en wat is dit?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
fav fokkers lijstje in fobo
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
EXIT EXIT EXIT
abort mission
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zag je als hossel prooi maar je bent 15 dus nvm
Ik ken je nog niet lang genoeg, littlebrownie en krul staan er ook nog niet inquote:Op donderdag 6 september 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
Geen favo Fok!ker van DV![]()
Het was dus geen sarcasme.
huilie huilie in XL Alkmaar wat!?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
Ik sta niet bij DV's Favo FOK!ers
boohoo
Komt door al die vijver grapjes.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
boohoo
ja met je lieg en vijver opmerkingenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
boohoo
Ik ga even in een hoekje huilenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet lang genoeg, littlebrownie en krul staan er ook nog niet in
Dan zou ik er ook niet meer in horenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En over dat je niet mag liegen tegen je vader
Fare enuf.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet lang genoeg, littlebrownie en krul staan er ook nog niet in
Niet in je fobo.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb bietsj krul en FL er in staan
je hebt een ronde kamer, dus goed zoekenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ga even in een hoekje huilen
Ja wanneer chickies hosselen in alkmaarquote:Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
huilie huilie in XL Alkmaar wat!?
Leuk!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoi Waarom, hoe gaat het met jou? Ik ben Daarom.
ik woon niet in Alkmaar?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja wanneer chickies hosselen in alkmaar
Kun je in fobo doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef Snowbells het volgende:
Waar zie je hoe je iemands favo fokker bent.
Je bent voor AZ dus je zult er wel niet heel ver vandaan wonenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik woon niet in Alkmaar?
wel mooie stad though
de lijst staat niet op lobi volgorde hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben nummer 10 bij DVlaat ik ook maar eens zo'n lijstje maken.
dat klopt dan weer wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je bent voor AZ dus je zult er wel niet heel ver vandaan wonen
Kijk mijn lijst eens.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben nummer 10 bij DVlaat ik ook maar eens zo'n lijstje maken.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Selmaatje doet me denken aan het Selderij
Selma, die ene van Simpsons hihaho IKSDEE!! LOL!!1!!!11!!!quote:
Watquote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je hebt een ronde kamer, dus goed zoeken
Nee, en jij?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
Selmaatje meid, nog UI's gejat?
moet ik hem nu echt uitleggen?quote:
Hoor ik er inmiddels weer bij?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet mijn lijstje nog eens updaten
ja want ze heeft geen ronde kamer dus de grap is ten eerste al misluktquote:Op donderdag 6 september 2012 19:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
moet ik hem nu echt uitleggen?
Ja want ik sta er niet inquote:Op donderdag 6 september 2012 19:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet mijn lijstje nog eens updaten
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Selma, die ene van Simpsons hihaho IKSDEE!! LOL!!1!!!11!!!
Kost 1 min van je tijd.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
Ik doe niet aan dat soort lijstjes![]()
Geen tijd voor
Ja ik heb geen ronde kamerquote:Op donderdag 6 september 2012 19:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
moet ik hem nu echt uitleggen?
maar.. maar...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja want ze heeft geen ronde kamer dus de grap is ten eerste al mislukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Altijd weer die zeepjes... ik weet nog van vroegâh toen we nog allemaal op hyves zetten dat je elkaar kon 'tikken' en er was ook een tik ".... laat een zeepje vallen voor..." en niemand wist wat het betekende maar toch gebruikte iedereen die.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]mij deed het denken aan cel maatje iets met de zeep laten vallen
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar.. maar...dat noem je hosselen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt no shit dat je nog geen vriendin hebt
Maar dat doe je sowieso niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die minuut kan ik ook besteden aan fappen
Je was me voor, gmtaquote:Op donderdag 6 september 2012 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja want ze heeft geen ronde kamer dus de grap is ten eerste al mislukt
maar als je er wel een zou hebben, zou je goed moeten zoekenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik heb geen ronde kamer
Lijstjes zijn zo 2008quote:Op donderdag 6 september 2012 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
Ik doe niet aan dat soort lijstjes![]()
Geen tijd voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Altijd weer die zeepjes... ik weet nog van vroegâh toen we nog allemaal op hyves zetten dat je elkaar kon 'tikken' en er was ook een tik ".... laat een zeepje vallen voor..." en niemand wist wat het betekende maar toch gebruikte iedereen die.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar.. maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij bent zo het typische voorbeeld van waarom ik niet op jongens van mijn leeftijd val
ik moet zo hard lachenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]jij bent zo het typische voorbeeld van waarom ik niet op jongens van mijn leeftijd val
O nee, ik ben gewoon nederlands.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ownee ik dacht selma klink zo turks ik dacht je bent misschien turks
Meet.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
FL wanneer weer keertje hangen?
Vroegâh, toen we nog 11 waren. Vroegâh, toen seks nog vies was en de wereld nog mooi.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]dan ben je toch voor eeuwig gedoemd, en hyves, en een zeepje laten vallen voor iemand
ow kom je naar die meet?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:09 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
O nee, ik ben gewoon nederlands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Tbakkert zeg jij ook altijd dat mensen die het koud hebben in een hoekje moeten gaan zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt............
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
mijn wereldje is wel mooiquote:Op donderdag 6 september 2012 19:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Vroegâh, toen we nog 11 waren. Vroegâh, toen seks nog vies was en de wereld nog mooi.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat noem je hosselen?echt no shit dat je nog geen vriendin hebt
het was een grapje...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]jij bent zo het typische voorbeeld van waarom ik niet op jongens van mijn leeftijd val
dankquote:
Het is te laat, je bent al gefriendzoned.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
het was een grapje...
[ afbeelding ]
No wayquote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
haha snow ik sta ook echt op plaats 10 bij jou![]()
Wil je mij uit dat lijstje halen, ik wil niet met jou geassocieerd wordenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:11 schreef Snowbells het volgende:
Kijk mijn favo fokkers.lang moeten nadenken.
als jijquote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wil je mij uit dat lijstje halen, ik wil niet met jou geassocieerd worden
dat is veel lezen ik heb het maar weer snel weg gekliktquote:Op donderdag 6 september 2012 19:11 schreef Snowbells het volgende:
Kijk mijn favo fokkers.lang moeten nadenken.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wil je mij uit dat lijstje halen, ik wil niet met jou geassocieerd worden
hoe oud is DV eigenlijk?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is te laat, je bent al gefriendzoned.
Krul is 15 en geestelijk 30quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoe oud is DV eigenlijk?
en volgens mij is Krul ook ouder.
jongen moet gewoon ouder zijn dan zijn vriendin
Vraag het ze zelf zou ik zeggenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoe oud is DV eigenlijk?
en volgens mij is Krul ook ouder.
jongen moet gewoon ouder zijn dan zijn vriendin
Ik op de 6e plek bij der. En bij mij als eerstequote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
haha snow ik sta ook echt op plaats 10 bij jou![]()
dat kan dus nietquote:Op donderdag 6 september 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Krul is 15 en geestelijk 30
Bij DV is het omgekeerd
dat durf ik nietquote:Op donderdag 6 september 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vraag het ze zelf zou ik zeggen
NIET!!!quote:Op donderdag 6 september 2012 18:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Eentje met een pittig kort kapsel
ditquote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zoek jij in je Fok! vriendjes?
1. ......
2. ......
3. ......
Geo begint
1. Humor
2. Inhoud/mogelijkheid tot discussies
3. Zelfde interesses als ik
Jaquote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zie ik daar nou Jason Statham?!
[No Matches Found, Were Sorry]quote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
1. ......
2. ......
3. ......
Geo begint
1. Humor
Dat is echt gemeen van jou:(quote:
Ja?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[No Matches Found, Were Sorry]
Zo ben ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:17 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Dat is echt gemeen van jou:(
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik op de 6e plek bij der. En bij mij als eerste
Dus nu niet meer?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[No Matches Found, Were Sorry]
te oudquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:17 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Dat is echt gemeen van jou:(
quote:Je bent nu ingelogd als HappyBob.
Je kunt op diverse manieren uitloggen. Kies een methode en druk op de knop om uit te loggen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
1. ......
2. ......
3. ......
Geo begint
1. Humor
1. trolling
2. zionisme
quote:Je bent nu ingelogd als forumdealer.
Je kunt op diverse manieren uitloggen. Kies een methode en druk op de knop om uit te loggen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
DUDEOudere vrouwen zijn juist leuker.
Dat zegt ie alleen omdat ik 'm al aan de kant had geschoven zodra ik erachter kwam dat hij 15 wasquote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren zeggen ze wel eens.
Nope.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hey die komt uit mijn fobo
hahaha zag je 'm nu welquote:Op donderdag 6 september 2012 19:19 schreef Typisch het volgende:
En sabine wtf dat filmpje van je dat je op feestboek stuurde vannacht.Zo klinkt het best wel fout.
meisjes zitten eerder in de puberteit dan jongens, een meisje van 17 en een jongen van 15 is dus bij voorbaat vaak kansloosquote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
DUDEOudere vrouwen zijn juist leuker.
Dan heeft hij vast nog niet in je fobo gekeken dan krabbelt hij wel terugquote:Op donderdag 6 september 2012 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt ie alleen omdat ik 'm al aan de kant had geschoven zodra ik erachter kwam dat hij 15 was
Ja. Jij hebt echt niks te doen he soms.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha zag je 'm nu wel![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee dat heb ik toch maar anders opgelost.
doen ze allemaalquote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heeft hij vast nog niet in je fobo gekeken dan krabbelt hij wel terug
ik zag ineens dat je video's en foto's kon sturenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja. Jij hebt echt niks te doen he soms.
Mijn ghb aanbod geldt nog steeds.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee dat heb ik toch maar anders opgelost.
wat doe je tbakkert ik heb liever een meisje van 18 dan eentje van 15quote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
meisjes zitten eerder in de puberteit dan jongens, een meisje van 17 en een jongen van 15 is dus bij voorbaat vaak kansloos
Mijn eerste eckte eckte was 18 terwijl ik 16 was, gewoon lief en schattig zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
meisjes zitten eerder in de puberteit dan jongens, een meisje van 17 en een jongen van 15 is dus bij voorbaat vaak kansloos
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijne komt ook van tumblr Duh
DV je staat nu bij mij als eerste.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
leeell, arachide., Snuf., Monopoly, Typisch, Patje1987, Oceanview, Beach, heloef, Snowbells, aight1, Dimens, FL_Freak, Flippiee, Unfckingtitled, Plastic_zak, Trollscience, 2Happy4u, Dientje12, Spaghettivreter, Geo4kant, krullenbolletje
bazenlijst
Not impressed.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
leeell, arachide., Snuf., Monopoly, Typisch, Patje1987, Oceanview, Beach, heloef, Snowbells, aight1, Dimens, FL_Freak, Flippiee, Unfckingtitled, Plastic_zak, Trollscience, 2Happy4u, Dientje12, Spaghettivreter, Geo4kant, krullenbolletje
bazenlijst
Ik zie een kleine verandering.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
bazenlijst
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar jongens met meisjes die 2 of meer jaar jonger zijn
waarom snow niet meer?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
DV je staat nu bij mij als eerste.
Ik sta achteraanquote:Op donderdag 6 september 2012 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
bazenlijst
zou me geen zak uitmaken eigenlijk...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dus je zou geen meisje van 18 of 19 willen?
quote:
Krul is een glas half leeg type?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
MAAAR je staat er wel in
Werk eens aan jezelf plus je gedrag. Misschien, heel misschien dat iemand je aardig gaat vinden zodat je bij iemand erin komt te staan.quote:
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb FL als 13e dat is nog erger
mwah geen zinquote:Op donderdag 6 september 2012 19:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Werk eens aan jezelf plus je gedrag. Misschien, heel misschien dat iemand je aardig gaat vinden zodat je bij iemand erin komt te staan.
Ik heb mijn pijlen ergens anders op gericht. Ga.aguyim bezit het lijstje waar ik in wil staan.quote:
maak zequote:Op donderdag 6 september 2012 19:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De grappen die hier gemaakt kunnen worden.
Ik sta erinquote:Op donderdag 6 september 2012 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
bazenlijst
Hipster spotted!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik ga niet bezwijken aan de Groepsdruk en een lijstje maken
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik ga niet bezwijken aan de Groepsdruk en een lijstje maken
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:26 schreef Typisch het volgende:
DV haar tactieken die ze nu dmt, ik moet er van huilen en lachen tegelijk.![]()
Nieuwsgierig maken je doet het mij (ons?)quote:Op donderdag 6 september 2012 19:26 schreef Typisch het volgende:
DV haar tactieken die ze nu dmt, ik moet er van huilen en lachen tegelijk.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nieuwsgierig maken je doet het mij (ons?)
Dat hebben zoveel al dus je bent mainstream.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:28 schreef Trollscience het volgende:
Ik draag een gekke bril !!! ik ben zo hipster jongens !!!
geen school hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef Snowbells het volgende:
Morgen met de auto naar school jaaaa.
dat vind ik altijd zo triestquote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef Snowbells het volgende:
Morgen met de auto naar school jaaaa.
Ja. Want ik heb geen zin in fietsen.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo triest
heb je een goeie reden?
Retarded en doordacht tegelijk, het kan blijkbaar. En dan heb ik het niet over jou he.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nieuwsgierig maken je doet het mij (ons?)
Reden geaccepteerd.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja. Want ik heb geen zin in fietsen.
Bij mij ging dat doordacht stuk mis, misschien kan DV het mij ooit lerenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Retarded en doordacht tegelijk, het kan blijkbaar.
luierik!!!!!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja. Want ik heb geen zin in fietsen.
Ik ging wel eens mijn ouders bellen en zeggen dat ik een lekke band had als ik geen zin had om naar huis te fietsen..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:30 schreef Snowbells het volgende:
In de auto zitten en al die kindjes zien fietsen
wie is cosmo????quote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef Beach het volgende:
Favo fokkers:
P_z
JanP
KB
2Happy4U
Cosmo
GogoSweden
Uft
Snowie
Krul
Appelmeisje
WP
Fl Friek
Dientje
Ragboer
SV
Mono
Patjen
DV
OV
Bobje
Flips
Droomert
Coban
Diemens
HS
zo kut voor je als je er niet bijstaat
Is ook nergens voor nodig toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:31 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik ben te moe om op te staan
nummer 4quote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef Beach het volgende:
Favo fokkers:
P_z
JanP
KB
2Happy4U
Cosmo
GogoSweden
Uft
Snowie
Krul
Appelmeisje
WP
Fl Friek
Dientje
Ragboer
SV
Mono
Patjen
DV
OV
Bobje
Flips
Droomert
Coban
Diemens
HS
Acceptabele plek.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef Beach het volgende:
Favo fokkers:
P_z
JanP
KB
2Happy4U
Cosmo
GogoSweden
Uft
Snowie
Krul
Appelmeisje
WP
Fl Friek
Dientje
Ragboer
SV
Mono
Patjen
DV
OV
Bobje
Flips
Droomert
Coban
Diemens
HS
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef Beach het volgende:
Favo fokkers:
P_z
JanP
KB
2Happy4U
Cosmo
GogoSweden
Uft
Snowie
Krul
Appelmeisje
WP
Fl Friek
Dientje
Ragboer
SV
Mono
Patjen
DV
OV
Bobje
Flips
Droomert
Coban
Diemens
HS
wtfquote:Op donderdag 6 september 2012 19:33 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
http://oi50.tinypic.com/2ivz4mt.jpg
Ik sta er niet bij wat nuquote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef Beach het volgende:
Favo fokkers:
P_z
JanP
KB
2Happy4U
Cosmo
GogoSweden
Uft
Snowie
Krul
Appelmeisje
WP
Fl Friek
Dientje
Ragboer
SV
Mono
Patjen
DV
OV
Bobje
Flips
Droomert
Coban
Diemens
HS
'Dimens'quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef Beach het volgende:
Favo fokkers:
P_z
JanP
KB
2Happy4U
Cosmo
GogoSweden
Uft
Snowie
Krul
Appelmeisje
WP
Fl Friek
Dientje
Ragboer
SV
Mono
Patjen
DV
OV
Bobje
Flips
Droomert
Coban
Diemens
HS
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Happy
PtR
[namen van al mijn andere kloons]
Ik heb wel zo'n brilquote:Op donderdag 6 september 2012 19:33 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
http://oi50.tinypic.com/2ivz4mt.jpg
Ik schrok even, een maatje van me heeft ook altijd ptR als nicknamequote:Op donderdag 6 september 2012 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Happy
PtR
[namen van al mijn andere kloons]
bazen introquote:Zelf ben ik veel te vinden in PUB, ONZ en B&H, zoek en gij zult vinden.
Mijn forum vriendjes:
leeell, arachide., Snuf., Monopoly, Typisch, Oceanview, Patje1987, Beach, heloef, Snowbells, aight1, Dimens, FL_Freak, OmdatAppel, Flippiee, Unfckingtitled, Plastic_zak, Trollscience, 2Happy4u, Rezania, pimmetje2010, Dientje12, Spaghettivreter, Spouwerranger, Geo4kant, krullenbolletje, Roburtt, Crack_, napoleonfour
Geen tranen als je hier niet tussen staat, je behoort simpelweg niet in de elite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |