Werk eens aan jezelf plus je gedrag. Misschien, heel misschien dat iemand je aardig gaat vinden zodat je bij iemand erin komt te staan.quote:
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb FL als 13e dat is nog erger
mwah geen zinquote:Op donderdag 6 september 2012 19:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Werk eens aan jezelf plus je gedrag. Misschien, heel misschien dat iemand je aardig gaat vinden zodat je bij iemand erin komt te staan.
Ik heb mijn pijlen ergens anders op gericht. Ga.aguyim bezit het lijstje waar ik in wil staan.quote:
maak zequote:Op donderdag 6 september 2012 19:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De grappen die hier gemaakt kunnen worden.
Ik sta erinquote:Op donderdag 6 september 2012 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
leeell, arachide., Snuf., Monopoly, Typisch, Patje1987, Oceanview, Beach, heloef, Snowbells, aight1, Dimens, FL_Freak, Flippiee, Unfckingtitled, Plastic_zak, Trollscience, 2Happy4u, Dientje12, Spaghettivreter, Geo4kant, krullenbolletje
bazenlijst
Hipster spotted!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik ga niet bezwijken aan de Groepsdruk en een lijstje maken
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik ga niet bezwijken aan de Groepsdruk en een lijstje maken
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:26 schreef Typisch het volgende:
DV haar tactieken die ze nu dmt, ik moet er van huilen en lachen tegelijk.![]()
Nieuwsgierig maken je doet het mij (ons?)quote:Op donderdag 6 september 2012 19:26 schreef Typisch het volgende:
DV haar tactieken die ze nu dmt, ik moet er van huilen en lachen tegelijk.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nieuwsgierig maken je doet het mij (ons?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |