mijn wereldje is wel mooiquote:Op donderdag 6 september 2012 19:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Vroegâh, toen we nog 11 waren. Vroegâh, toen seks nog vies was en de wereld nog mooi.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat noem je hosselen?echt no shit dat je nog geen vriendin hebt
het was een grapje...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]jij bent zo het typische voorbeeld van waarom ik niet op jongens van mijn leeftijd val
dankquote:
Het is te laat, je bent al gefriendzoned.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
het was een grapje...
[ afbeelding ]
No wayquote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
haha snow ik sta ook echt op plaats 10 bij jou![]()
Wil je mij uit dat lijstje halen, ik wil niet met jou geassocieerd wordenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:11 schreef Snowbells het volgende:
Kijk mijn favo fokkers.lang moeten nadenken.
als jijquote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wil je mij uit dat lijstje halen, ik wil niet met jou geassocieerd worden
dat is veel lezen ik heb het maar weer snel weg gekliktquote:Op donderdag 6 september 2012 19:11 schreef Snowbells het volgende:
Kijk mijn favo fokkers.lang moeten nadenken.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wil je mij uit dat lijstje halen, ik wil niet met jou geassocieerd worden
hoe oud is DV eigenlijk?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is te laat, je bent al gefriendzoned.
Krul is 15 en geestelijk 30quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoe oud is DV eigenlijk?
en volgens mij is Krul ook ouder.
jongen moet gewoon ouder zijn dan zijn vriendin
Vraag het ze zelf zou ik zeggenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoe oud is DV eigenlijk?
en volgens mij is Krul ook ouder.
jongen moet gewoon ouder zijn dan zijn vriendin
Ik op de 6e plek bij der. En bij mij als eerstequote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
haha snow ik sta ook echt op plaats 10 bij jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |