SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Die oppervlakkigheid heb je altijd. Ben je mooi klaar mee als je niet fotogeniek bent. Ik heb ook heel bewust oude foto's in mijn profielen staan. Toen was ik nog jong en knap en strakOfzoiets..
![]()
![]()
En dan in het echt flink tegenvallen. Nee dank je.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Die oppervlakkigheid heb je altijd. Ben je mooi klaar mee als je niet fotogeniek bent. Ik heb ook heel bewust oude foto's in mijn profielen staan. Toen was ik nog jong en knap en strakOfzoiets..
Zou zelf niet de meest lelijke foto's erop zetten, wel iets dat aantrekt. Maar toch wel iets dat realistisch is. Ben niet zo naief dat als hij mijn innerlijk eenmaal heeft leren kennen dat ie het uiterlijk maar voor lief neemtHet is toch een combi wat moet bevallen.
![]()
Hahaha, bij mij is het exact het omgekeerde. Ik word juist knapper naarmate de tijd verstrekt.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Nou heb ik wel weer de ervaring dat ik over het algemeen een leuke uitstraling heb, heb althans niet gehoord dat ik tegenviel.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan in het echt flink tegenvallen. Nee dank je.
Zou zelf niet de meest lelijke foto's erop zetten, wel iets dat aantrekt. Maar toch wel iets dat realistisch is. Ben niet zo naief dat als hij mijn innerlijk eenmaal heeft leren kennen dat ie het uiterlijk maar voor lief neemtHet is toch een combi wat moet bevallen.
![]()
Nouja over het algemeen vertelt men dat dan ook niet (als het tegenvalt).quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou heb ik wel weer de ervaring dat ik over het algemeen een leuke uitstraling heb, heb althans niet gehoord dat ik tegenviel.![]()
![]()
Toch werkte het voor mij ook niet, ik heb er over de jaren heen verschillende geprobeerd. Ik denk dat je er toch een beetje de kop voor moet hebben, in eerste instantie is en blijft het een vleeskeuring. Op zich goed dat er sites zijn die het anders aanpakken, alleen zijn er dan toch ook nog een hoop die op het eerste gezicht, als het dan zover is, alsnog afhaken.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nouja, als je hier leest
Datingsite-ervaringen #237: Waar de mental sanity er van af spat!
zitten er nog best wel veel succesverhalen tussen
En de scheve man/vrouw verhoudingen, de torenhoge verwachtingen, ellenlange eisenlijstjes en de geldklopperij natuurlijk
Edit: overigens vind ik mezelf helemaal zo verkeerd niet, ik ben alleen totaal niet fotogeniek en sta er dus eigenlijk altijd een beetje kansloos op
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.![]()
Nee maar als het tegenvalt zet je niet door, dat bedoel ik meer..quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja over het algemeen vertelt men dat dan ook niet (als het tegenvalt).![]()
Maar in haar geval valt het echt niet tegenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja over het algemeen vertelt men dat dan ook niet (als het tegenvalt).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Voor mij werkt het ook niet hoor. Snap wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Toch werkte het voor mij ook niet, ik heb er over de jaren heen verschillende geprobeerd. Ik denk dat je er toch een beetje de kop voor moet hebben, in eerste instantie is en blijft het een vleeskeuring. Op zich goed dat er sites zijn die het anders aanpakken, alleen zijn er dan toch ook nog een hoop die op het eerste gezicht, als het dan zover is, alsnog afhaken.
En de scheve man/vrouw verhoudingen, de torenhoge verwachtingen, ellenlange eisenlijstjes en de geldklopperij natuurlijk![]()
![]()
Het valt wel mee vind ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Edit: overigens vind ik mezelf helemaal zo verkeerd niet, ik ben alleen totaal niet fotogeniek en sta er dus eigenlijk altijd een beetje kansloos op"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
quote:
Ik vind Bart echt knap
Maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dat gaandeweg pas zag zoals ik het nu zie, in het begin vond ik hem een tikkeltje doorsnee*duikt weg*
![]()
Sommige mensen worden nu eenmaal niet direct woest aantrekkelijk gevonden, gewoon omdat ze het niet zijn. Ik maak ook wel eens mee dat ik iemand een beetje leuk moet beginnen te vinden, omdat ik eerst denk 'nou ja, volgens mij wel OK', maar dan loop ik er niet heel erg warm voor.
Het kan zijn dat dat pas later komt.
Andersom komt ook wel voor, maar toch minder. Ben net iets te nuchter om voortdurend hals-over-kop verliefd te raken, denk ik.![]()
Dat herken ik wel, ik vind mezelf niet echt lelijk ofzo, maar sta wel altijd stom op foto'squote:Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toch werkte het voor mij ook niet, ik heb er over de jaren heen verschillende geprobeerd. Ik denk dat je er toch een beetje de kop voor moet hebben, in eerste instantie is en blijft het een vleeskeuring. Op zich goed dat er sites zijn die het anders aanpakken, alleen zijn er dan toch ook nog een hoop die op het eerste gezicht, als het dan zover is, alsnog afhaken.
En de scheve man/vrouw verhoudingen, de torenhoge verwachtingen, ellenlange eisenlijstjes en de geldklopperij natuurlijk
Edit: overigens vind ik mezelf helemaal zo verkeerd niet, ik ben alleen totaal niet fotogeniek en sta er dus eigenlijk altijd een beetje kansloos op![]()
Niet iedereen kan fotomodel zijn, de rest is doorsnee of lelijk. Fotomodel valt af, dan is doorsnee de betere van de overgebleven optiesquote:Op donderdag 6 september 2012 14:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind Bart echt knap
Maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dat gaandeweg pas zag zoals ik het nu zie, in het begin vond ik hem een tikkeltje doorsnee*duikt weg*
Het probleem is alleen dat er weinig mensen zijn die die tijd geven om iemand leuk te vindenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
Sommige mensen worden nu eenmaal niet direct woest aantrekkelijk gevonden, gewoon omdat ze het niet zijn. Ik maak ook wel eens mee dat ik iemand een beetje leuk moet beginnen te vinden, omdat ik eerst denk 'nou ja, volgens mij wel OK', maar dan loop ik er niet heel erg warm voor.
Andersom komt ook wel voor, maar toch minder. Ben net iets te nuchter om voortdurend hals-over-kop verliefd te raken, denk ik.![]()
Mannen kunnen zo veel mooier worden als ik ze beter leer kennenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
![]()
![]()
Ik ook hoor, over het algemeen. Gun mensen soms wel een paar dates, maar ben er meestal wel redelijk snel uit of iemand relatiemateriaal is. Noem het kortzichtig, maar ik ben gewoon niet iemand die na jaren hechte vriendschap ineens met iemand de koffer in duikt en er een relatie mee begint. Ik heb het graag snel duidelijk hoe de verhoudingen zijn, wat mij betreft.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat er weinig mensen zijn die die tijd geven om iemand leuk te vinden![]()
Een paar dates vind ik nog veelquote:Op donderdag 6 september 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook hoor, over het algemeen. Gun mensen soms wel een paar dates, maar ben er meestal wel redelijk snel uit of iemand relatiemateriaal is. Noem het kortzichtig, maar ik ben gewoon niet iemand die na jaren hechte vriendschap ineens met iemand de koffer in duikt en er een relatie mee begint. Ik heb het graag snel duidelijk hoe de verhoudingen zijn, wat mij betreft.
En kun je meestal een hoop van aflezen. Maar wat dacht je van mensen die tijdens een date naar het toilet gaan en dan spontaan een telefoontje krijgen? Schijnt echt te gebeuren![]()
Glas is altijd halfvol hequote:Op donderdag 6 september 2012 14:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet iedereen kan fotomodel zijn, de rest is doorsnee of lelijk. Fotomodel valt af, dan is doorsnee de betere van de overgebleven opties
Dat sowieso. Maar een instant klik is wel erg uniek, even los van het uiterlijk. Die ben ik niet vaak tegengekomen![]()
![]()
Oh, dat niet, ik ben netjes opgevoed. Maar meestal weet ik het na 5 minuten wel. Soms niet, dan heb ik langer nodig. Maar ik weet wel snel of iemand mij het hoofd op hol brengt of dat ik het gewoon een ontzettend prettig persoon vind.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een paar dates vind ik nog veel
En kun je meestal een hoop van aflezen. Maar wat dacht je van mensen die tijdens een date naar het toilet gaan en dan spontaan een telefoontje krijgen? Schijnt echt te gebeuren![]()
Is ontzettend prettig soms voldoende? Of wil je echt in het begin al vuur en vonken en alles hebben?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, dat niet, ik ben netjes opgevoed. Maar meestal weet ik het na 5 minuten wel. Soms niet, dan heb ik langer nodig. Maar ik weet wel snel of iemand mij het hoofd op hol brengt of dat ik het gewoon een ontzettend prettig persoon vind.
Is trouwens een algemene vraag, ben wel benieuwd waar iedereen op zoek naar is![]()
Ja, dat wil ik wel in het begin. Als ik bij afwezigheid van iemand niet voortdurend aan haar denk en wel zonder haar kan, dan valt ze in de categorie ontzettend prettig persoon. Die kan ik aantrekkelijk vinden, gezellig, intelligent, leuk om dingen mee te doen, maar ergens ontbreekt er dan iets. Of bij haar, of bij mij op dat moment.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is ontzettend prettig soms voldoende? Of wil je echt in het begin al vuur en vonken en alles hebben?
Ik heb het tegenovergestelde ook meegemaakt, en ik weet dat dat voor mij de basis voor een relatie is.![]()
Ik vind een vrouw aantrekkelijk als ik een glimlach op m'n mond krijg. Dat is vaak een combo van gedrag en uiterlijk.
En je zelf zijn is heel belangrijk. En zeker schijt hebben wat iemand er van vind. Of het nou debiek, gay of gek overkomt. Het maakt niks uit. Jij bent op dat moment je zelf!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik heb dat veel minder meegemaakt dan zou moetenwat dat betreft heb ik de laatste jaren van mijn tienerjaren verknoeid al heb ik veel van die relatie geleerd (allereerst wanneer er een punt achter te zetten in het vervolg en niet 5 jaar te blijven hangen
Ik heb toen ik Detroit leerde kennen, een of 2 dates gehad en ging na afloop naar zijn huis om te vertellen over die dates. Pas toen Detroit zelf ging daten viel het kwartje dat ik hem wel erg leuk vond
En nu is het ook wel vrij duidelijkIk kan daar echt voor vallenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:25 schreef ook_gek het volgende:
En je zelf zijn is heel belangrijk. En zeker schijt hebben wat iemand er van vind. Of het nou debiek, gay of gek overkomt. Het maakt niks uit. Jij bent op dat moment je zelf!En dat is uiteindelijk ook de bedoeling, iemand die valt voor wie je bent, sowieso lijkt het me anders veel vermoeiender, continu een masker omhoog houden in zijn/haar bijzijn. Nee dan maar wat langer single en kunnen zijn wie je bent ongeacht wat. Ik merk zelf ook dat ik vrij eerlijk ben over mijzelf, kaarten op tafel, take it or leave it.
![]()
Kan ook tegen je werken, soms kan ne beter iets niet zeggen. Hebben vele mensen namelijk voor oordelen over.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dat moet ik ten eerste nog leren (mijn sterke punt en mijn zwakke punt tegelijkertijd) maar los van dat denk ik, boeien, dan maar niet. Sowieso als ik ergens een grafhekel aan heb is het vooroordelen dus zulke mensen hoef ik sowieso nietquote:Op donderdag 6 september 2012 14:30 schreef ook_gek het volgende:
Kan ook tegen je werken, soms kan ne beter iets niet zeggen. Hebben vele mensen namelijk voor oordelen over.![]()
![]()
Ik ook niet, het merendeel zal het kunnen scheiden.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap FOK!kers die het verschil tussen FB en FOK! niet snappen nooit helemaal.
Maar ik zie sommige ook meteen op FOK! roepen "HELOEF HEEFT EEN VRIENDIN"
Maar die trap ik er tegen die tijd wel van af. Geen zin in dat gedoe.Een taart met een spelfout ook nog.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de "Concratulations on the sex" taart zelf maar opgegeten toen je terugkwam uit Hongarije.
Voor mij is het misschien wel een optie, FOK!hosselen. Aangezien ik in het dagelijks leven al 2 jaar geen single vrouw meer ben tegengekomen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Volgens mij waren je verwachtingen en eisen te hoog. Klopt dat?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind Bart echt knap
Ik heb zelf het probleem dat ik emotioneel gezien vlakker ben dan vroeger. Ik raak van veel dingen niet meer onder de indruk, zoals special effects in films enzo. Ik denk niet dat ik nog in staat ben om verliefd te worden. Misschien ook wel hoor, ik heb geen flauw idee eigenlijk![]()
Ik zou al een relatie willen met een vrouw waar ik me gewoon lekker prettig bij voel en mezelf kan zijn. Je weet wel, dat je dan thuiskomt en haar een lekkere knuffel geeft. Dat vind ik dus prettig. Misschien is het ook wel mijn idee van liefde."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik heb het meer over de omgeving. En mensen vinden het heel moeilijk om door een voor oordeel te prikken.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat moet ik ten eerste nog leren (mijn sterke punt en mijn zwakke punt tegelijkertijd) maar los van dat denk ik, boeien, dan maar niet. Sowieso als ik ergens een grafhekel aan heb is het vooroordelen dus zulke mensen hoef ik sowieso niet
Klein voorbeeld.
Als man je nagels gaat vijlen om ze mooi rond te krijgen. Dat is niet mannelijk en gay en je bent een mietje en de vraag "val jij wel op vrouwen" komt al snel.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Zeg dan dat vrouwen vieze nagels een afknapper vinden.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de omgeving. En mensen vinden het heel moeilijk om door een voor oordeel te prikken.
Klein voorbeeld.
Als man je nagels gaat vijlen om ze mooi rond te krijgen. Dat is niet mannelijk en gay en je bent een mietje en de vraag "val jij wel op vrouwen" komt al snel.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Volgens mij waren je verwachtingen en eisen te hoog. Klopt dat?
Ik heb zelf het probleem dat ik emotioneel gezien vlakker ben dan vroeger. Ik raak van veel dingen niet meer onder de indruk, zoals special effects in films enzo. Ik denk niet dat ik nog in staat ben om verliefd te worden. Misschien ook wel hoor, ik heb geen flauw idee eigenlijk![]()
Ik zou al een relatie willen met een vrouw waar ik me gewoon lekker prettig bij voel en mezelf kan zijn. Je weet wel, dat je dan thuiskomt en haar een lekkere knuffel geeft. Dat vind ik dus prettig. Misschien is het ook wel mijn idee van liefde.Heb hem sowieso nooit zo bekeken, zeker in het begin niet, ik was bezet. Klikte direct heel erg goed, veel gemeen, veel lol samen, maar puur als vrienden. Althans.. Verwarring was er wel altijd al omdat je gewoon echt heel veel raakvlakken hebt en dat toch ook wel fijn voelt. Heb hier toen eerlijk over gesproken met beiden en toen was het ook wel even goed zo. Maar ja, dan ben je vrijgezel en slaat de twijfel toch weer toe.
Ik vind de intimiteit en genegenheid heel belangrijk, maar ik ben dan ook gerust een ouderwets type die als ze eerder thuis is de boel aan kant maakt, lekker kookt en haar man in de watten legtSavonds lekker knus op de bank
Maar verder vind ik dat maatje ook belangrijk, die interesse toont en waar je dingen mee onderneemt. Of lekker uit eten gaan. En verder een gedeelde toekomstvisie.. Een man zonder kinderwens zou ik niet meer aan beginnen![]()
Ja dat begrijp ik wel maar dat is per persoon verschillend. Ik denk dat ik op mijn werk zulk raar volk tegen kom, dat ik nergens meer snel van op kijk en niet meer direct mijn mening vormquote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de omgeving. En mensen vinden het heel moeilijk om door een voor oordeel te prikken.
Klein voorbeeld.
Als man je nagels gaat vijlen om ze mooi rond te krijgen. Dat is niet mannelijk en gay en je bent een mietje en de vraag "val jij wel op vrouwen" komt al snel.Of een hekel hebben aan scherpe randjesquote:Op donderdag 6 september 2012 14:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zeg dan dat vrouwen vieze nagels een afknapper vinden.![]()
![]()
Van die kartels die zo langs de huid schrapen.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Of een hekel hebben aan scherpe randjes
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Mannen die niet de scherpe randen van hun nagels af vijlenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klein voorbeeld.
Als man je nagels gaat vijlen om ze mooi rond te krijgen. Dat is niet mannelijk en gay en je bent een mietje en de vraag "val jij wel op vrouwen" komt al snel.![]()
Ik heb dat echt nog nooit gedaan, volgens mij heb ik zelfs geen vijl.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mannen die niet de scherpe randen van hun nagels af vijlen![]()
C'est la vie
In due time you will learn my friend, you will learnquote:Op donderdag 6 september 2012 15:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nog nooit gedaan, volgens mij heb ik zelfs geen vijl.
Ik las iets interessant over het verband van masturberen, als je niet masturbeert schijn je vanzelf een soort van prestatiedrang te krijgen waardoor je wat meer geneigd bent om ook achter de vrouwen aan te gaan.
Wie oh wie gaat dit uittesten?C'est la vie
jij?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:25 schreef heloef het volgende:
Ik las iets interessant over het verband van masturberen, als je niet masturbeert schijn je vanzelf een soort van prestatiedrang te krijgen waardoor je wat meer geneigd bent om ook achter de vrouwen aan te gaan.
Wie oh wie gaat dit uittesten?![]()
Nog even hierover.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Is ontzettend prettig soms voldoende? Of wil je echt in het begin al vuur en vonken en alles hebben?
Is trouwens een algemene vraag, ben wel benieuwd waar iedereen op zoek naar is
Ik heb zelden dat er gelijk de vonken vanaf springen, ben erg nuchter en verliefd worden vanaf dag 1 dat lukt mij (tot nu toe) nog niet.
Het gaat mij erom dat er wel meer is dan enkel gezelligheid. De lichamelijke aantrekkingskracht moet er zijn, spanning, aangename stiltes en gewoon lol.
En dat zou dan uit kunnen groeien naar meer. Heeft waarschijnlijk zijn tijd nodig bij mij, geen idee. Zelden iemand tegengekomen waarbij ik dat zou kunnen gebeuren.![]()
Ik had deze vraag verwacht, maar ik heb geen zin om achter de vrouwen achter te gaan. Ik ben toch meer van de makkelijk weg.quote:C'est la vie
Geloof me als je op je gemak je nagels aan het knippen en veilen bent wil je niet weten wat voor opmerkingen je krijgt. Niet dat het mij boeid. Ik kan er alleen om lachen. En als ze vervelend worden zeg ik altijd, vrouwen vinden het niet leuk als ze haaltjes van je nagels in hun kut voelen. Niet dat jij dat weet want verder dan een hand op een vrouw haar rug kom je niet, laat staan in de buurt van haar muts
Ach het maakt allemaal niet uitnwat je doet, als je het maar doet omdat je het zelf wilt. En wat een ander er van vind? Dat boeit echt totaal niet!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ook als je niet zelf wil hosselen moet je wel een ander de kans geven om jou te hosselen. Als in: je moet nog altijd van je luie aars afquote:Op donderdag 6 september 2012 15:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had deze vraag verwacht, maar ik heb geen zin om achter de vrouwen achter te gaan. Ik ben toch meer van de makkelijk weg.
Ik ben wel benieuwd naar de reacties op het moment dat je je nagels aan het veilen bent. Welke biedingen krijg je binnen?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:36 schreef ook_gek het volgende:
Geloof me als je op je gemak je nagels aan het knippen en veilen bent wil je niet weten wat voor opmerkingen je krijgt. Niet dat het mij boeid. Ik kan er alleen om lachen. En als ze vervelend worden zeg ik altijd, vrouwen vinden het niet leuk als ze haaltjes van je nagels in hun kut voelen. Niet dat jij dat weet want verder dan een hand op een vrouw haar rug kom je niet, laat staan in de buurt van haar muts
Ach het maakt allemaal niet uitnwat je doet, als je het maar doet omdat je het zelf wilt. En wat een ander er van vind? Dat boeit echt totaal niet!![]()
![]()
Dat hoeft ook niet meer echt van mij, leuk als het gebeurt maar in een kroeg/discotheek zie ik mezelf niet zo snel gehosseld worden.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook als je niet zelf wil hosselen moet je wel een ander de kans geven om jou te hosselen. Als in: je moet nog altijd van je luie aars af
En ik vind het prima zo, ik heb mijn opleiding, ik heb mijn werk en ik heb mijn sociale leven.
En vooral dat tweede is nu echt het belangrijkste voor mij.C'est la vie
Ik was ook met een fokster aan het lullen, weet zo ff niet meer wie...quote:Op donderdag 6 september 2012 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik geef haar zelf een 7 hoogstens...
krijg ik als antwoord op me foto:
"sorry maar ik ben een oppervlakkige bitch:("
Einde gesprek.....YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Echt ik houd van dat soort vrouwen, liever dan "Je bent mijn type niet" of "je bent heel leuk, maar niet op die manier"quote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik was ook met een fokster aan het lullen, weet zo ff niet meer wie...
Einde gesprek.....
Gewoon "ik vind je niet aantrekkelijk daag"C'est la vie
wel zo eerlijkquote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik was ook met een fokster aan het lullen, weet zo ff niet meer wie...
Einde gesprek.....![]()
![]()
Eens....quote:Op donderdag 6 september 2012 15:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt ik houd van dat soort vrouwen, liever dan "Je bent mijn type niet" of "je bent heel leuk, maar niet op die manier"
Gewoon "ik vind je niet aantrekkelijk daag"
maar ik pik dat alleen van een vrouw die minstens net zo knap als ik is
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
stuur mij ook eens een foto?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Eens....
maar ik pik dat alleen van een vrouw die minstens net zo knap als ik is![]()
Op sloterdijk staat trouwens een gozer sochtends de krant uit te delen, in mijn hoofd zie jij er zo uit over een paar jaar, kom je er wel eens sochtends? Moet altijd aan jou denken hahaquote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet meer echt van mij, leuk als het gebeurt maar in een kroeg/discotheek zie ik mezelf niet zo snel gehosseld worden.
En ik vind het prima zo, ik heb mijn opleiding, ik heb mijn werk en ik heb mijn sociale leven.
En vooral dat tweede is nu echt het belangrijkste voor mij.![]()
Ik denk dan "zo geefbaar was je ook weer niet, tschuss"quote:Op donderdag 6 september 2012 15:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Eens....
maar ik pik dat alleen van een vrouw die minstens net zo knap als ik is
Ik kan daar niet zo lang in blijven hangen, behalve als ik verliefd ben. Dan breekt de hel los.C'est la vie
Ik kom daar al twee jaar lang elke ochtend.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Op sloterdijk staat trouwens een gozer sochtends de krant uit te delen, in mijn hoofd zie jij er zo uit over een paar jaar, kom je er wel eens sochtends? Moet altijd aan jou denken hahaC'est la vie
En maar vooral niet verliefd worden he, zelfbescherming. Vind je instelling overigens wel goedquote:Op donderdag 6 september 2012 15:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dan "zo geefbaar was je ook weer niet, tschuss"
Ik kan daar niet zo lang in blijven hangen, behalve als ik verliefd ben. Dan breekt de hel los.lekker genieten van je leven
![]()
![]()
Weet je wie ik bedoel? Ben je nooit tegen gekomenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom daar al twee jaar lang elke ochtend.Denk ik.. Ik loop altijd met mijn verstand op 0 sochtends vroeg.
![]()
Ik denk dat ik hem vanochtend gezien, hij staat toch onder die trap naar de bussen?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Weet je wie ik bedoel? Ben je nooit tegen gekomenDenk ik.. Ik loop altijd met mijn verstand op 0 sochtends vroeg.
C'est la vie
Meestal bovenaan, onderaan staat zon chagrijnige ghaneesquote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem vanochtend gezien, hij staat toch onder die trap naar de bussen?![]()
![]()
Aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik het jammer. Het is niet alleen uiterlijk dat telt, we kunnen het immers niet allemaal met een fotomodel doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt ik houd van dat soort vrouwen, liever dan "Je bent mijn type niet" of "je bent heel leuk, maar niet op die manier"
Gewoon "ik vind je niet aantrekkelijk daag"[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Oh dan heb ik die chagrijnige Ghanees gezien.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Meestal bovenaan, onderaan staat zon chagrijnige ghanees
C'est la vie
ja maar schat vrouwen die dat willen zijn te oppervlakkig om verder te kijken en dat moet jij niet willenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik het jammer. Het is niet alleen uiterlijk dat telt, we kunnen het immers niet allemaal met een fotomodel doen.![]()
Juist... al moet ik zeggen dat ik eerst ook puur alleen uiterlijk gefixeerd was.... nu niet meer gelukkig. Hoort bij het ouder worden denk ik... je bereikt zelf meer, dus wil het liefst ook iemand die ook zo ver is.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik het jammer. Het is niet alleen uiterlijk dat telt, we kunnen het immers niet allemaal met een fotomodel doen.
Naast uiterlijke kenmerken, vind ik ook uitstraling belangrijk.... in mijn optiek 2 totaal verschillende dingen
YouTube
Bestaan er dan vrouwen die niet oppervlakkig zijn?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja maar schat vrouwen die dat willen zijn te oppervlakkig om verder te kijken en dat moet jij niet willen![]()
![]()
Eens, ik heb nu ook meer de instelling van, een vrouw moet mij niet willen maar ik moet de vrouw willen.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja maar schat vrouwen die dat willen zijn te oppervlakkig om verder te kijken en dat moet jij niet willenYouTube
Ik walg van oppervlakkige vrouwen, wees maar niet bangquote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja maar schat vrouwen die dat willen zijn te oppervlakkig om verder te kijken en dat moet jij niet willen
Maar dan ben jij dus weer oppervlakkig.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Eens, ik heb nu ook meer de instelling van, een vrouw moet mij niet willen maar ik moet de vrouw willen.C'est la vie
Je geeft haar anders maar wat GHB? sleurt haar mee de grot in aan ijzeren haken?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Eens, ik heb nu ook meer de instelling van, een vrouw moet mij niet willen maar ik moet de vrouw willen.
Nee zonder geintjes. Je bedoelt dat je jouw gevoel niet gaat laten afhangen of zij jou wil? Neem ik aan tenminste. Dat is een goede instelling.
Natuurlijk moet je elkaar beiden willen![]()
![]()
Ik beschouw mijzelf wel als niet oppervlakkigquote:Op donderdag 6 september 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bestaan er dan vrouwen die niet oppervlakkig zijn?
Al zal iemand ook gerust in eerste instantie niet mijn type zijn qua uiterlijk. Ik laat me er niet direct door wegjagen (al is er een héééle zeldzame uitzondering waarbij ik spontaan kurkdroog word.. Dan houdt het ook bij mij wel op)
Maar een beperking of een sociale handicap vind ik niet iets om iemand direct de deur te wijzen bijvoorbeeld![]()
Ik ben een ingewikkeld persoon, ik ben volgens mij niet al te oppervlakkig. Maar heb niet echt zin om achter vrouwen aan te gaan. Maar toen het op een presenteerblaadje kwam vond ik het niet interessant.
Ik snap mezelf soms niet.
C'est la vie
Je bent jong, je komt er nog wel achterquote:Op donderdag 6 september 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
Ik ben een ingewikkeld persoon, ik ben volgens mij niet al te oppervlakkig. Maar heb niet echt zin om achter vrouwen aan te gaan. Maar toen het op een presenteerblaadje kwam vond ik het niet interessant.
Ik snap mezelf soms niet.![]()
![]()
Je bent gewoon luiquote:Op donderdag 6 september 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
Ik snap mezelf soms niet.![]()
Misschien ben je te kieskeurig?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
Ik snap mezelf soms niet.
Of je hebt tot nu toe nog niet veel mazzel gehad![]()
![]()
Nee, dat vind ik ook niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik beschouw mijzelf wel als niet oppervlakkig
Al zal iemand ook gerust in eerste instantie niet mijn type zijn qua uiterlijk. Ik laat me er niet direct door wegjagen (al is er een héééle zeldzame uitzondering waarbij ik spontaan kurkdroog word.. Dan houdt het ook bij mij wel op)
Maar een beperking of een sociale handicap vind ik niet iets om iemand direct de deur te wijzen bijvoorbeeld![]()
Of hij heeft gewoon nog niet iemand gevonden waarvoor hij even wat moeite wil doen. Gewoon niet interessant genoeg tot nu toe![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bestaan er dan vrouwen die niet oppervlakkig zijn?ja dusquote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik walg van oppervlakkige vrouwen, wees maar niet bang![]()
![]()
Nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook niks heb met oppervlakkige vrouwen.quote:
Alleen jammer dat het er op lijkt dat de meeste mensen nogal oppervlakkig zijn of zo?![]()
Denk ik ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je bent jong, je komt er nog wel achterIk beaam dit.quote:Ben ik kieskeurig... weet ik niet. Het is heel simpel ik vind ze leuk of niet. Doe je niks aan, ik ga geen eisenlijstje af of ze er aan voldoet. Het is gewoon een pure gevoelskwestie.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien ben je te kieskeurig?
Of je hebt tot nu toe nog niet veel mazzel gehadEr was er eentje, maar dat pakte ik niet helemaal lekker aan en dat pakte ook niet lekker uit.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
Of hij heeft gewoon nog niet iemand gevonden waarvoor hij even wat moeite wil doen. Gewoon niet interessant genoeg tot nu toeC'est la vie
Eens.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
Ben ik kieskeurig... weet ik niet. Het is heel simpel ik vind ze leuk of niet. Doe je niks aan, ik ga geen eisenlijstje af of ze er aan voldoet. Het is gewoon een pure gevoelskwestie.
Sommige mensen hebben zo'n 'klik' met vele mensen anderen niet. En is nog niet eens echte kieskeurigheid ofzo. Tenminste zo zou ik het bij mezelf niet noemen.![]()
Misschien ben ik ook wel lui?quote:
Op mijn leeftijd zien de meeste vrouwen er niet meer zo lekker uit trouwens. Ik vind ze gewoon oninteressant en daar ga ik niet automatisch achteraan zitten. Maar als ik merk dat zo'n qua uiterlijk oninteressante vrouw wel interesse in me heeft, dan ga ik daar wel serieus op in (al is het maar voor enkele secondes)
![]()
Ligt vooral aan de ervaringen. Ik heb een klasgenootje gehad die echt bloedmooi was. Ze was een mix tussen indonesisch, braziliaans en nederlands. Maar niemand was goed genoeg voor haar want ze moest er wel mee over straat en ze moest er nat van worden én complimenten krijgen van haar omgeving.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook niks heb met oppervlakkige vrouwen.
Alleen jammer dat het er op lijkt dat de meeste mensen nogal oppervlakkig zijn of zo?
Overigens is het nu echt zo'n plastic stel
Ik heb juist van jongs af aan de ervaring dat sommige mensen een hele dikke muur, inclusief gracht, gewapend beton en prikkeldraad om zich heen hebben, maar als je daar eenmaal doorheen bentStuk mooier dan wanneer je je door een dikke laag plamuur heen worsteld.
Ooohw! Enige nadeel is dat zo'n dikke muur, beton en prikkeldraad zich soms uiten in oppervlakkigheid en desinteresse..
En als mensen zich wat vaker stoten wordt de oppervlakkigheid vanzelf minder![]()
Ik ben heel praktisch ingesteld en lui dus wat je dan krijgt is eeuwige redenatie. Maar dan moet ik met haar praten kost weer moeite, en straks zegt ze nee dan heb ik weer tijd verspild. Met meestal de conclusie: ik sta wel goed hier met mijn vriendenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel lui?
Op mijn leeftijd zien de meeste vrouwen er niet meer zo lekker uit trouwens. Ik vind ze gewoon oninteressant en daar ga ik niet automatisch achteraan zitten. Maar als ik merk dat zo'n qua uiterlijk oninteressante vrouw wel interesse in me heeft, dan ga ik daar wel serieus op in (al is het maar voor enkele secondes)
C'est la vie
Tsja. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vroeger ook wat kieskeuriger was, al was het maar omdat ik niet door had dat een meid mij leuk vond. Tegenwoordig probeer ik dit soort signalen meer op te pikken maar ik heb wel al gemerkt dat ik zelf gewoon niet zo snel achter een vrouw aan zal gaan.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de ervaringen. Ik heb een klasgenootje gehad die echt bloedmooi was. Ze was een mix tussen indonesisch, braziliaans en nederlands. Maar niemand was goed genoeg voor haar want ze moest er wel mee over straat en ze moest er nat van worden én complimenten krijgen van haar omgeving.
Overigens is het nu echt zo'n plastic stel
Ik heb juist van jongs af aan de ervaring dat sommige mensen een hele dikke muur, inclusief gracht, gewapend beton en prikkeldraad om zich heen hebben, maar als je daar eenmaal doorheen bentStuk mooier dan wanneer je je door een dikke laag plamuur heen worsteld.
En als mensen zich wat vaker stoten wordt de oppervlakkigheid vanzelf minder![]()
Als ik iemand leuk vind, probeer ik wel met haar te praten maar veel verder dan een "hoi!" kom ik nietquote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heel praktisch ingesteld en lui dus wat je dan krijgt is eeuwige redenatie. Maar dan moet ik met haar praten kost weer moeite, en straks zegt ze nee dan heb ik weer tijd verspild. Met meestal de conclusie: ik sta wel goed hier met mijn vrienden
Maar misschien vind ik wel dat een vrouw ook wel een beetje moeite mag doen. Ik houd niet zo van vrouwen (of überhaubt mensen) die niets uit zichzelf willen ondernemen of zo?![]()
Ik vind het niet erg om wat meer openingen in een gesprek te geven maar praktisch het hele gesprek gaande houden is wel vermoeiend hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind, probeer ik wel met haar te praten maar veel verder dan een "hoi!" kom ik niet
Maar misschien vind ik wel dat een vrouw ook wel een beetje moeite mag doen. Ik houd niet zo van vrouwen (of überhaubt mensen) die niets uit zichzelf willen ondernemen of zo?![]()
![]()
Heb je dan niet wat zelfhaat juist? Als je zelf niet veel praat maar wel mensen niet mag die niet veel pratenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind, probeer ik wel met haar te praten maar veel verder dan een "hoi!" kom ik niet
Maar misschien vind ik wel dat een vrouw ook wel een beetje moeite mag doen. Ik houd niet zo van vrouwen (of überhaubt mensen) die niets uit zichzelf willen ondernemen of zo?je nicknaam met ondertitel is trouwens vreselijk, sorry
we dan![]()
Nouja het is een samenspel toch? Van beide kanten dient geinvesteerd te worden. En de ene keer komt de opening van de vrouw, de andere keer van de man. Net hoe de situatie is..quote:Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar misschien vind ik wel dat een vrouw ook wel een beetje moeite mag doen. Ik houd niet zo van vrouwen (of überhaubt mensen) die niets uit zichzelf willen ondernemen of zo?
En tja, meer dan een hoi mag er wel uitkomen, anders ben je gelijk niet echt interessant voor een vrouw. Als een man op mij afstapt, hoi zegt en het daarbij laat.. kan ie het wel bekijken![]()
![]()
Een gesprek gaande houden vind ik niet zo'n puntquote:Op donderdag 6 september 2012 16:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om wat meer openingen in een gesprek te geven maar praktisch het hele gesprek gaande houden is wel vermoeiend hoor
Zeker als (en daar gaan we weer!) de ander niet zo oppervlakkig is.![]()
Maar misschien ben je dan gewoon te oppervlakkig voor mijquote:Op donderdag 6 september 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja het is een samenspel toch? Van beide kanten dient geinvesteerd te worden. En de ene keer komt de opening van de vrouw, de andere keer van de man. Net hoe de situatie is..
En tja, meer dan een hoi mag er wel uitkomen, anders ben je gelijk niet echt interessant voor een vrouw. Als een man op mij afstapt, hoi zegt en het daarbij laat.. kan ie het wel bekijken
Of te lui. Of gewoon niet geinteresseerd en mensen die mij niet interessant vinden, ga ik sowieso niet zo snel moeite in steken.![]()
Maar hoe kunnen ze jou interessant vinden als je enkel hoi zegt?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar misschien ben je dan gewoon te oppervlakkig voor mij
Of te lui. Of gewoon niet geinteresseerd en mensen die mij niet interessant vinden, ga ik sowieso niet zo snel moeite in steken.
Dan zou dat op uiterlijk moeten zijn, maar dat is weer oppervlakkig![]()
![]()
Zelfhaat?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Heb je dan niet wat zelfhaat juist? Als je zelf niet veel praat maar wel mensen niet mag die niet veel pratenje nicknaam met ondertitel is trouwens vreselijk, sorry
Misschien was ik niet duidelijk. Ik praat graag met mensen, maar over het algemeen alleen maar met mensen die ik de moeite waard vind (en daar vallen alle oppervlakkige mensen automatisch al buiten).
En ik heb tenminste een ondertitel![]()
![]()
Ik besefte dat ik heel slecht ben met het houden van contact. De enige mensen waardoor ik een beetje uit mijn isolement kom. Houden vooral contact met mij dan andersom.C'est la vie
owja die ken ik wel. Al verschilt dat heel erg per persoon. Bij de ene houd ik juist het contact in stand en bij de ander die ander weer. Net hoe het de relatie is.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:24 schreef heloef het volgende:
Ik besefte dat ik heel slecht ben met het houden van contact. De enige mensen waardoor ik een beetje uit mijn isolement kom. Houden vooral contact met mij dan andersom.![]()
![]()
Hoe kan ik hun interessant vinden als ze niks terug zeggen? Als ik merk dat ze zelf niet in mij geinteresseerd zijn, haak ik al snel af heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen ze jou interessant vinden als je enkel hoi zegt?
Dan zou dat op uiterlijk moeten zijn, maar dat is weer oppervlakkig![]()
Maar eigenlijk zeg ik tegen iedereen wel hoi (tenzij die persoon me niet boeit dus).![]()
Ja ik blijf mysterieus zodat alle meisjes hier zitten van 'whoaaaaahhhh wie is datttt???quote:Op donderdag 6 september 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelfhaat?
Misschien was ik niet duidelijk. Ik praat graag met mensen, maar over het algemeen alleen maar met mensen die ik de moeite waard vind (en daar vallen alle oppervlakkige mensen automatisch al buiten).
En ik heb tenminste een ondertitel' En dan ik zo: 'hiergaanwedan'
en dan
we dan![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:24 schreef heloef het volgende:
Ik besefte dat ik heel slecht ben met het houden van contact. De enige mensen waardoor ik een beetje uit mijn isolement kom. Houden vooral contact met mij dan andersom.Zelf heb ik gemerkt dat het het beste is als de initiatie van contact ongeveer 50/50 verdeeld is.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
owja die ken ik wel. Al verschilt dat heel erg per persoon. Bij de ene houd ik juist het contact in stand en bij de ander die ander weer. Net hoe het de relatie is.
Cue, hoe oud ben je eigenlijk? (van heloef weet ik het al).![]()
Dus het komt erop neer dat jij nooit op iemand af zal stappenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoe kan ik hun interessant vinden als ze niks terug zeggen? Als ik merk dat ze zelf niet in mij geinteresseerd zijn, haak ik al snel af heb ik gemerkt.
Maar eigenlijk zeg ik tegen iedereen wel hoi (tenzij die persoon me niet boeit dus).
En dat ze dus op jou af moeten stappen.. maar dat kan ook niet, want op dat moment vinden ze jou (waarschijnlijk) alleen nog maar interessant ahv je uiterlijk/uitstraling, aangezien er nog geen gesprek is geweest![]()
Dat heb ik ook wel. Nou plan ik in ieder geval elke maand een etentje voor mijn vrienden en probeer ik doorgaans nog een maal wat af te spreken. Ik had serieus niet door hoe tof een van mijn vriendinnen is gewordenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:24 schreef heloef het volgende:
Ik besefte dat ik heel slecht ben met het houden van contact. De enige mensen waardoor ik een beetje uit mijn isolement kom. Houden vooral contact met mij dan andersom.Want ik heb er drie die ik echt al ken vanaf mijn 10e en 13e. En het mooie is.. Die hoef ik ook niet dagelijks te spreken, na maanden radiostilte is het net zo gezellig als in het begin
Maar zonder die vaste prik gaat er zo ook weken overheen voor ik contact heb hoor..![]()
Och van sommige personen weet ik gewoon dat als ik het contact niet af en toe aanwakker het enorm zal verwateren. Terwijl ik weet dat we dat beiden niet willen. Dus vind ik het niet erg om daar soms wat aandacht aan te schenkenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zelf heb ik gemerkt dat het het beste is als de initiatie van contact ongeveer 50/50 verdeeld is.
Cue, hoe oud ben je eigenlijk? (van heloef weet ik het al).
Ik ben 26.![]()
Mysterieus...tsja, dat was ik vroeger wel, maar het leverde me niet veel op. Naja, het leverde wel wat interesse op van de andere kant, maar dat had ik in die tijd gewoon niet door.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik blijf mysterieus zodat alle meisjes hier zitten van 'whoaaaaahhhh wie is datttt???' En dan ik zo: 'hiergaanwedan'
en dan
![]()
Ik vind je nu al leukquote:Op donderdag 6 september 2012 16:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik blijf mysterieus zodat alle meisjes hier zitten van 'whoaaaaahhhh wie is datttt???' En dan ik zo: 'hiergaanwedan'
en dan
![]()
![]()
Vertelquote:Zit er schot in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke ja nou ja ik was eigenlijk gewoon lui dat ik nog niks heb gedaan met mijn profiel. Maar mysterieus is niet zo goed denk ik eigenlijk. Belangrijker dat je gewoon wat praat enzo dan dat een meid zich afvraagt hoe je nou bentquote:Op donderdag 6 september 2012 16:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mysterieus...tsja, dat was ik vroeger wel, maar het leverde me niet veel op. Naja, het leverde wel wat interesse op van de andere kant, maar dat had ik in die tijd gewoon niet door.we dan![]()
Op iemand afstappen...hmm. Als ik tegen iemand "hoi" zeg, is de openingszet al gedaan en ben ik al op iemand afgestapt. De ander kan in principe op 3 manieren reageren. Door niks te zeggen (dan is 't wat mij betreft wel voorbij), door hoi terug te zeggen of door een gesprek te beginnen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus het komt erop neer dat jij nooit op iemand af zal stappen
En dat ze dus op jou af moeten stappen.. maar dat kan ook niet, want op dat moment vinden ze jou (waarschijnlijk) alleen nog maar interessant ahv je uiterlijk/uitstraling, aangezien er nog geen gesprek is geweest
En sowieso, als je iets tegen een ander zegt, dan heb je de aandacht al.![]()
Die humor van jou mag ik wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Oke ik neem het terug, mijn mysterieusheid werkt dus welC'est la vie
Okquote:Op donderdag 6 september 2012 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op iemand afstappen...hmm. Als ik tegen iemand "hoi" zeg, is de openingszet al gedaan en ben ik al op iemand afgestapt. De ander kan in principe op 3 manieren reageren. Door niks te zeggen (dan is 't wat mij betreft wel voorbij), door hoi terug te zeggen of door een gesprek te beginnen.
En sowieso, als je iets tegen een ander zegt, dan heb je de aandacht al.
Nouja het ging mij vooral een beetje dat je jezelf soort van tegensprak, of nouja tegensprak, het allemaal zo zei dat er op geen enkele manier echt contact zou kunnen komen. Maar ik snap je denk ik wel![]()
![]()
Ligt het aan mij of vind ik 'hoi' altijd zo afstandelijk klinken? Een kennis van me doet dat ook altijd en ik zei eergister tegen hem dat hij es 'hey' moet proberen. Ik zal wel achterlijk zijn maar de 'hoi' kwam me de oren uit bij hemquote:Op donderdag 6 september 2012 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op iemand afstappen...hmm. Als ik tegen iemand "hoi" zeg, is de openingszet al gedaan en ben ik al op iemand afgestapt. De ander kan in principe op 3 manieren reageren. Door niks te zeggen (dan is 't wat mij betreft wel voorbij), door hoi terug te zeggen of door een gesprek te beginnen.
En sowieso, als je iets tegen een ander zegt, dan heb je de aandacht al.
we dan![]()
Als iemand enkel hoi zegt zeg ik ook niet meer dan hoi terug hoor. Hoe woest aantrekkelijk diegene er ook uit zietquote:Op donderdag 6 september 2012 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En sowieso, als je iets tegen een ander zegt, dan heb je de aandacht al.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Werkt zelfs voor het andere geslachtBen sprakeloosquote:![]()
we dan![]()
Wat vinden mensen dan zo moeilijk aan een gesprekje voeren? Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ja, klopt. En dat mysterieuze was ook nooit echt een bewuste keus van mij. Ik was gewoonweg te autistisch om door te hebben dat er iemand interesse in me hadquote:Op donderdag 6 september 2012 16:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja nou ja ik was eigenlijk gewoon lui dat ik nog niks heb gedaan met mijn profiel. Maar mysterieus is niet zo goed denk ik eigenlijk. Belangrijker dat je gewoon wat praat enzo dan dat een meid zich afvraagt hoe je nou bent
En praten is niet echt een issue voor mij, zolang de ander maar een interessante persoonlijkheid heeft (oftewel, niet de diepgang van een regenplas heeft)
![]()
Ach ik leg het hem wel even uit hoor, geen probleem trust mequote:Op donderdag 6 september 2012 16:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar meer zeg ik niet, anders krijg ik ruzie thuis![]()
we dan![]()
Niks. Maar aan de andere kant zit je hier met mensen die sowieso schuchter zijn en al helemaal of misschien zelfs juist als je iemand tegenover je hebt waar je gevoelens voor hebtquote:Op donderdag 6 september 2012 16:34 schreef ook_gek het volgende:
Wat vinden mensen dan zo moeilijk aan een gesprekje voeren? Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen.![]()
Hoho ik apprecieer enkel zijn humoristische stijl van posten hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Werkt zelfs voor het andere geslachtC'est la vie
Nja, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet de makkelijkste ben hoor, wat contacten leggen betreftquote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ok
Nouja het ging mij vooral een beetje dat je jezelf soort van tegensprak, of nouja tegensprak, het allemaal zo zei dat er op geen enkele manier echt contact zou kunnen komen. Maar ik snap je denk ik wel
Ik heb er ook een beetje mazzel bij nodig. Over het algemeen gesproken vinden mensen mij wel snel aardig. Mijn exen vielen deels op mij juist door mijn goedaardige karakter![]()
Ik ook maar toch is ie sprakeloosquote:Op donderdag 6 september 2012 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho ik apprecieer enkel zijn humoristische stijl van posten hoor.![]()
![]()
Is een goed teken voor jou danquote:Op donderdag 6 september 2012 16:34 schreef ook_gek het volgende:
Wat vinden mensen dan zo moeilijk aan een gesprekje voeren? Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen.Ik wist vroeger ook minder goed wat ik tegen een meid moest zeggen. Zoiets hangt wat samen met onzekerheid en gewoon nog niet geoefend hebben, gegroeit zijn daarin e.d. Net zoals dat sommige mensen geen moeite met presenteren hebben en anderen weer wel.
we dan![]()
Hier hetzelfde maar of je dat als man zijnde moet willen?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nja, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet de makkelijkste ben hoor, wat contacten leggen betreft
Ik heb er ook een beetje mazzel bij nodig. Over het algemeen gesproken vinden mensen mij wel snel aardig. Mijn exen vielen deels op mij juist door mijn goedaardige karakter![]()
![]()
Maar dan heb je wel de aandacht gehad, een openingszet is dan al gedaan.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als iemand enkel hoi zegt zeg ik ook niet meer dan hoi terug hoor. Hoe woest aantrekkelijk diegene er ook uit ziet
Sowieso vind ik versieren erg lijken op hoe je contacten legt met mensen waarmee je verder geen intieme relatie zou willen opbouwen.![]()
Hoi, hey, ik gebruik het allemaal een beetje door elkaar. Ik ben natuurlijk niet zo stug als ik letterlijk aan het typen ben hequote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of vind ik 'hoi' altijd zo afstandelijk klinken? Een kennis van me doet dat ook altijd en ik zei eergister tegen hem dat hij es 'hey' moet proberen. Ik zal wel achterlijk zijn maar de 'hoi' kwam me de oren uit bij hem![]()
![]()
Nou dat zeg ik, ik ben heel open, vrij gevat en scherp, en gewoon gezellig, doorgaans (denk ik) en dat wordt al snel als flirten opgevat terwijl dat niet zo bedoeld is.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel de aandacht gehad, een openingszet is dan al gedaan.
Sowieso vind ik versieren erg lijken op hoe je contacten legt met mensen waarmee je verder geen intieme relatie zou willen opbouwen.
Overigens ben ik daar nog een beetje borderline in, langzaam maar zeker komt de oude ik weer tevoorschijn![]()
![]()
Ja dat denk ik ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel de aandacht gehad, een openingszet is dan al gedaan.
Sowieso vind ik versieren erg lijken op hoe je contacten legt met mensen waarmee je verder geen intieme relatie zou willen opbouwen.we dan![]()
Als een ander niks onderneemt (geen energie/moeite steekt in een gesprek), dan ga ik dus echt niet proberen een gesprek op gang te houden hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 16:34 schreef ook_gek het volgende:
Wat vinden mensen dan zo moeilijk aan een gesprekje voeren? Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen.![]()
Das de reden dat ik totaal niks heb met vrouwen die "hard to get" spelen, dan ben ik binnen enkele secondes al afgehaakt![]()
Door elkaar heen is geen probleem. Hij typt en zegt het gewoon altijd bij het begin van een gesprek. Dan begint dat irritant te worden voor mijquote:Op donderdag 6 september 2012 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi, hey, ik gebruik het allemaal een beetje door elkaar. Ik ben natuurlijk niet zo stug als ik letterlijk aan het typen ben he
we dan![]()
Wat is er mis mee met een vrouw die jouw karakter wel kan waarderen?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde maar of je dat als man zijnde moet willen?![]()
![]()
Eeuwig de lieve goeie jongen zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is er mis mee met een vrouw die jouw karakter wel kan waarderen?![]()
Tsja, ik moet ook eerlijk bekennen dat ik ook moeite heb om dit te onderscheidenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik, ik ben heel open, vrij gevat en scherp, en gewoon gezellig, doorgaans (denk ik) en dat wordt al snel als flirten opgevat terwijl dat niet zo bedoeld is.
Overigens ben ik daar nog een beetje borderline in, langzaam maar zeker komt de oude ik weer tevoorschijn![]()
![]()
Dat zit gewoon in mijn karakter. Ik lees hier af en toe nog een beetje mee en het meeste kwam ik tegen dat je gewoon jezelf moet zijn. Nou ben ik mezelf, is het ook niet goed!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Eeuwig de lieve goeie jongen zijn![]()
![]()
Maar dat het jou irriteert, ligt toch gewoon aan jou?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Door elkaar heen is geen probleem. Hij typt en zegt het gewoon altijd bij het begin van een gesprek. Dan begint dat irritant te worden voor mij![]()
![]()
Moet je beter leren flirtenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:45 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij ben ik minder flirterig bezig als ik iemand leuk vind.. dan durf ik minder![]()
![]()
Ik vind het geweldigquote:Op donderdag 6 september 2012 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zit gewoon in mijn karakter. Ik lees hier af en toe nog een beetje mee en het meeste kwam ik tegen dat je gewoon jezelf moet zijn. Nou ben ik mezelf, is het ook niet goed!Mijn ervaring is dat mannen het minder vinden. Ik mag Bart bij hoge uitzondering lief noemen
Daarom draai ik het gesprek altijd zo dat ik direct zeg dat ik bezet ben. En wanneer dat niet duidelijk is.. Ik ben geen losse flirt. Als ik eenmaal iemand leuk vind ga ik daar ook voor, dus dan is er geen ruimte voor illusies.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, ik moet ook eerlijk bekennen dat ik ook moeite heb om dit te onderscheiden![]()
Maar ze kunnen hier ook prima een gesprek voeren en gaande houden.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niks. Maar aan de andere kant zit je hier met mensen die sowieso schuchter zijn en al helemaal of misschien zelfs juist als je iemand tegenover je hebt waar je gevoelens voor hebtnee dat doe ik ook niet. Ik maak dan gewoon de opmerking dat zij ook wel wat kan zeggen omdat een leuk gesprek anders erg moeilijk gaa worden. En als ze hard te get speelt haal ik dat ook zo onder uit. Zo speciaal ben je ook weer niet! En dat zeg ik dan ook zo letterlijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als een ander niks onderneemt (geen energie/moeite steekt in een gesprek), dan ga ik dus echt niet proberen een gesprek op gang te houden hoor![]()
Das de reden dat ik totaal niks heb met vrouwen die "hard to get" spelen, dan ben ik binnen enkele secondes al afgehaaktAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nee, minder verlegen zijn op sommige momentenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Moet je beter leren flirten![]()
Of nouja, niet anders gaan gedragen alleen omdat iemand wel leuk is..![]()
Lol nou die redenatie gaat niet altijd op lijkt mequote:Op donderdag 6 september 2012 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat het jou irriteert, ligt toch gewoon aan jou?als iemand telkens met zijn vingers op de tafel tikt dan ga je je daar toch ook aan irriteren? Dan ligt dat aan dat hij dat doet. Het uiteindelijke irriteren ervan gebeurd in mijn hersenen maar ja bedoel zo kan je stellen dat niks irritant hoeft te zijn
we dan![]()
Klopt. Het speelt allemaal af in je eigen hersenen enzo. Dus heb je het zelf in de hand. Dat het allemaal niet zo makkelijk is, is een tweedequote:Op donderdag 6 september 2012 16:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
zo kan je stellen dat niks irritant hoeft te zijn![]()
![]()
Dr zit nog een heeeel verschil tussen veilig achter je beeldscherm of face 2 facequote:Op donderdag 6 september 2012 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar ze kunnen hier ook prima een gesprek voeren en gaande houden.
[..]![]()
![]()
Nou zo werkt het dus niet hequote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Het speelt allemaal af in je eigen hersenen enzo. Dus heb je het zelf in de hand. Dat het allemaal niet zo makkelijk is, is een tweedeop die manier zou je ook moeten stellen dat anderen je mogen pesten want jij bent diegene die in je hersenen er moeite mee heeft. Dit is beetje alles maar omdraaien terwijl dat echt niet klopt. Sowieso heb je het niet zelf in de hand. Als iemand 100 keer achter elkaar op de tafel tikt kan je wel van jezelf stellen dat je het niet irritant moet vinden maar je vindt het alsnog irritant. Je hebt daar geen controle over. Als je je mening niet bijstelt ga ik elke keer zeggen als je klaagt of geirriteert bent of wat dan ook dat je zelf controle had moeten houden over je emoties en dat het dus aan jezelf ligt en niet aan de ander die flauw doet of wat dan ook
we dan![]()
Zelf vind ik het wel prettig als vrouwen meteen duidelijk maken dat ze al bezet zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 16:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind het geweldigMijn ervaring is dat mannen het minder vinden. Ik mag Bart bij hoge uitzondering lief noemen
[..]
Daarom draai ik het gesprek altijd zo dat ik direct zeg dat ik bezet ben. En wanneer dat niet duidelijk is.. Ik ben geen losse flirt. Als ik eenmaal iemand leuk vind ga ik daar ook voor, dus dan is er geen ruimte voor illusies.
Ik houd wel van eerlijkheid en directheid![]()
Dan ligt het maar aan mezelf. Vind ik het nog wel irritant en wil ik dat je ermee stopt. Mij maakt de reden/oorzaak niet uit hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 16:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou zo werkt het dus niet heop die manier zou je ook moeten stellen dat anderen je mogen pesten want jij bent diegene die in je hersenen er moeite mee heeft. Dit is beetje alles maar omdraaien terwijl dat echt niet klopt. Sowieso heb je het niet zelf in de hand. Als iemand 100 keer achter elkaar op de tafel tikt kan je wel van jezelf stellen dat je het niet irritant moet vinden maar je vindt het alsnog irritant. Je hebt daar geen controle over. Als je je mening niet bijstelt ga ik elke keer zeggen als je klaagt of geirriteert bent of wat dan ook dat je zelf controle had moeten houden over je emoties en dat het dus aan jezelf ligt en niet aan de ander die flauw doet of wat dan ook
![]()
![]()
ja face 2 face kan je de meid op pad sturen om bier te halenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dr zit nog een heeeel verschil tussen veilig achter je beeldscherm of face 2 face
we dan![]()
Dat laatste is lastig, dat weet ik!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, minder verlegen zijn op sommige momenten![]()
Of nouja, niet anders gaan gedragen alleen omdat iemand wel leuk is..![]()
![]()
Om m vervolgens in je gezicht te krijgen, ben je sloofje niet, kom nouquote:Op donderdag 6 september 2012 16:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
ja face 2 face kan je de meid op pad sturen om bier te halen
Dat werkt andersom![]()
![]()
Voor zover de controle eroverquote:Op donderdag 6 september 2012 16:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ligt het maar aan mezelf. Vind ik het nog wel irritant en wil ik dat je ermee stopt. Mij maakt de reden/oorzaak niet uit hoor
we dan![]()
Ik merk het in kleine dingen, want over het algemeen verander ik niet veel.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat laatste is lastig, dat weet ik!
Laatst was ik met date in de kroeg en je voelde spanning, maar dan durf ik hem haast niet meer aan te kijkenTerwijl als het een vreemde zou zijn, ik een wedstrijdje staren zou doen als het ware.
![]()
![]()
Ook nooit gezegd dat ik die hadquote:Op donderdag 6 september 2012 16:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Voor zover de controle erover![]()
![]()
Lol wel de lusten van emancipatie maar niet de lasten hequote:Op donderdag 6 september 2012 16:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Om m vervolgens in je gezicht te krijgen, ben je sloofje niet, kom nou
Dat werkt andersombiertje pakken kweek je veel goodwill mee hoor..
we dan![]()
Hoe is dat afgelopen?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik merk het in kleine dingen, want over het algemeen verander ik niet veel.
Laatst was ik met date in de kroeg en je voelde spanning, maar dan durf ik hem haast niet meer aan te kijkenTerwijl als het een vreemde zou zijn, ik een wedstrijdje staren zou doen als het ware.
![]()
Het ligt er ook aan hoe iemand op de tafel trommelt. Als ze het doen om een muziekstukje na te trommelen, vind ik het niet erg (als ze goed zijn, vind ik het zelfs leuk!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou zo werkt het dus niet heop die manier zou je ook moeten stellen dat anderen je mogen pesten want jij bent diegene die in je hersenen er moeite mee heeft. Dit is beetje alles maar omdraaien terwijl dat echt niet klopt. Sowieso heb je het niet zelf in de hand. Als iemand 100 keer achter elkaar op de tafel tikt kan je wel van jezelf stellen dat je het niet irritant moet vinden maar je vindt het alsnog irritant. Je hebt daar geen controle over. Als je je mening niet bijstelt ga ik elke keer zeggen als je klaagt of geirriteert bent of wat dan ook dat je zelf controle had moeten houden over je emoties en dat het dus aan jezelf ligt en niet aan de ander die flauw doet of wat dan ook
).
Maar als iemand gewoon op de tafel tikt op een monotome manier, dan is het wel lastig omdat het lijkt alsof iemand de-hele-tijd om aandacht vraagt.
Gewoon hoi zeggen (al is het altijd) vind ik niet lastig, tenzij die persoon elke 5 secondes hoi gaat zeggen![]()
![]()
Nee maar jij stelt dat anderen zoals ik die wel hebben en dus zelf moeten zorgen dat we niet geirriteerd raken door mensen die hoi zeggen. We gaan er nu wel wat diep over door maar jaquote:
we dan![]()
Mwah als ik eenmaal zit, zit ikquote:Op donderdag 6 september 2012 16:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Lol wel de lusten van emancipatie maar niet de lasten hebiertje pakken kweek je veel goodwill mee hoor..
En laat ik me graag bedienen. Maar daar doe ik ook wel wat voor terug hoor
![]()
![]()
Ja snurken tijdens het slapen zeker. Ik ken dat soort 'goedmakertjes'quote:Op donderdag 6 september 2012 16:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mwah als ik eenmaal zit, zit ikEn laat ik me graag bedienen. Maar daar doe ik ook wel wat voor terug hoor
we dan![]()
Begin dan gewoon met "hoi!" tegen hem te zeggen!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik merk het in kleine dingen, want over het algemeen verander ik niet veel.
![]()
![]()
Hadden we allang gedaanquote:Op donderdag 6 september 2012 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Begin dan gewoon met "hoi!" tegen hem te zeggen!Incl goed gesprek
![]()
![]()
Een leuk meisje kwam plotsling op z´n feestboek plotsling onlinequote:Op donderdag 6 september 2012 16:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waar ben jij plotseling heen? Ik mocht jou ook wel maar toch nu plots weg..![]()
![]()
Wat gaan we trouwens tegen de moderator zeggen als hij vraagt wat het nut van deze reacties was? Zullen we het gooien op de informatie over het 'hoi-hey' of over dat cassandra zich graag laat bedienen?we dan![]()
Zie je wel, het werkt!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hadden we allang gedaanIncl goed gesprek
![]()
![]()
Niks om je druk over te maken, het is hartstikke on-topic allemaalquote:Op donderdag 6 september 2012 16:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat gaan we trouwens tegen de moderator zeggen als hij vraagt wat het nut van deze reacties was? Zullen we het gooien op de informatie over het 'hoi-hey' of over dat cassandra zich graag laat bedienen?![]()
![]()
lolsquote:Op donderdag 6 september 2012 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hoi.....hoi.....hoi.....hoi.....hoi.....tiktiktiktiktiktik
we dan![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
VertelZit er schot in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn de nodige bevestigingen enz geweest. Heel fijn want t klikt erg goed
![]()
![]()
Hoi Lott!quote:Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]Er zijn de nodige bevestigingen enz geweest. Heel fijn want t klikt erg goed
Hoe is het leven? Tijdje niet meer gezien!![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind het geweldigMijn ervaring is dat mannen het minder vinden. Ik mag Bart bij hoge uitzondering lief noemen
dat bedoel ik, stom sommigen er allergisch voor zijn geworden. Niks mis met lieve jongens zolang ze meer in huis hebbenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat bedoel ik, stom sommigen er allergisch voor zijn geworden. Niks mis met lieve jongens zolang ze meer in huis hebbenIk moet het altijd van me praatjes hebben..... "You got worked over by a professional"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die praatjes, zijn dan vaak wel waarheden.
Moet ook maar eens stoppen met die hulpverlener slachtoffer rol, dat is ook al tevaak gebeurd (mijn kennis is veel meer dan doelloos gezever op fok)
I'm an undercover badboy with a babyface
YouTube
Hey ja ups en downs.. Up is dak eindelijk iemand leuk leuk vind. Down dat ik nog thuis woon en hier snelll weg wil.. Up dat ik volgende week kennismakingsgesprek bij V&D heb down dat ik morgen terug naar de huisarts moetquote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Lott!
Hoe is het leven? Tijdje niet meer gezien!Met jou?
![]()
Met mij gaat het eigenlijk wel goedquote:Op donderdag 6 september 2012 17:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hey ja ups en downs.. Up is dak eindelijk iemand leuk leuk vind. Down dat ik nog thuis woon en hier snelll weg wil.. Up dat ik volgende week kennismakingsgesprek bij V&D heb down dat ik morgen terug naar de huisarts moetMet jou?
M'n leven kabbelt rustig voort.
Wel jammer dat je nog geen "echte" baan en geen eigen woonruimte hebt gevonden![]()
![]()
up dat wij nu zat mogelijkheid voor een meet hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hey ja ups en downs.. Up is dak eindelijk iemand leuk leuk vind. Down dat ik nog thuis woon en hier snelll weg wil.. Up dat ik volgende week kennismakingsgesprek bij V&D heb down dat ik morgen terug naar de huisarts moetMet jou?
![]()
![]()
Heb ik uitstraling?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou uitstraling doet t m wel inderdaad![]()
![]()
klantenservicequote:Op donderdag 6 september 2012 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat ga je doen bij de V&D? Kassa?![]()
Dan hierbij mij eersten klacht, er zijn bij de V&D geen goeie afritsbroeken te krijgen!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is goed idee!quote:Op donderdag 6 september 2012 17:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je kwam een beetje stil over, weet t niet meer zo goedtijd voor een nieuw e meet!
![]()
![]()
Wat voor service behelst dat allemaal?quote:
Heb ik uitstraling?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou uitstraling doet t m wel inderdaad![]()
![]()
Koffie is inderdaad een beetje een stille Willie, voornamelijk in het begin.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je kwam een beetje stil over, weet t niet meer zo goedtijd voor een nieuw e meet!
Als hij je een beetje leert kennen en als het onderwerp meer in zijn vaarwater ligt echter, praat hij voldoende.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mocht de dag een keer komen dat ik ook op een meet verschijn...quote:Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou uitstraling doet t m wel inderdaad
Dan zie je Charisma
YouTube
Opzich is dit nog steeds ontopic.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:54 schreef KeesBromfiets het volgende:
Ik kap wel met volgen van dit topic, zet ff [SC] voor de volgende TT.
Uitstraling, etc etc al die dingen spelen parten bij een date...
daarom zie je bijv hele aardige mensen.... die vervolgens omdat ze geen uitstraling hebben toch moeite hebben met vrouwen krijgen etc.YouTube
mensen die zeiken enzo over producten die niet goed warenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat voor service behelst dat allemaal?![]()
[..]
Heb ik uitstraling?![]()
Als ze gelijk hebben krijgen ze dan ook een goedmakertje?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mensen die zeiken enzo over producten die niet goed waren![]()
![]()
Ik heb ook bij de V&D gewerkt, betaalde enorm slecht en de vestigingsmanager wilde alleen slanke modepopjes aan het werk zien is me letterlijk vertelt en daarom had die al een hekel aan me.Tieft dan maar op voor dat hongerloontje.
![]()
Ik lees van jou ook nergens nuttige toevoegingen dus misschien is het maar goed ook dat je stopt met volgen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:54 schreef KeesBromfiets het volgende:
Ik kap wel met volgen van dit topic, zet ff [SC] voor de volgende TT.![]()
En hoewel ik met mijn vorige post ook meedeed ben ik het hier wel mee eens, ik probeerde terug te lezen, maar het werd al erg snel totaal niet meer boeiend.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:54 schreef KeesBromfiets het volgende:
Ik kap wel met volgen van dit topic, zet ff [SC] voor de volgende TT.![]()
![]()
Ik moet wel zeggen door zijn voorkomen was ik wel heel benieuwd naar wat hij te zeggen had.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koffie is inderdaad een beetje een stille Willie, voornamelijk in het begin.
Als hij je een beetje leert kennen en als het onderwerp meer in zijn vaarwater ligt echter, praat hij voldoende.C'est la vie
Ja gaat nou eenmaal lastig aangezien iedereen na 48 reeksen reeds geholpen is. Maar wel even serieus wel veel slowchat maar ja dit topic leent zich daar nou eenmaal wat meer voor dan andere serieuzere topics denk ik..quote:Op donderdag 6 september 2012 18:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
En hoewel ik met mijn vorige post ook meedeed ben ik het hier wel mee eens, ik probeerde terug te lezen, maar het werd al erg snel totaal niet meer boeiend.we dan![]()
Ik spot hier mijn probleem.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Opzich is dit nog steeds ontopic.
Uitstraling, etc etc al die dingen spelen parten bij een date...
daarom zie je bijv hele aardige mensen.... die vervolgens omdat ze geen uitstraling hebben toch moeite hebben met vrouwen krijgen etc.C'est la vie
Daarom is de slowchat er, dan kunnen de mensen die nog niet geholpen zijn of de mensen die het nog niet zat zijn wel serieus verder.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja gaat nou eenmaal lastig aangezien iedereen na 48 reeksen reeds geholpen is. Maar wel even serieus wel veel slowchat maar ja dit topic leent zich daar nou eenmaal wat meer voor dan andere serieuzere topics denk ik..
[SC Relaties] #159 Konijnenbontjes![]()
Waarom dat?quote:
Je bent geen supermodel, maar dat is iets anders dan uitstraling. Uitstraling heb je wel hoor. Zeker met je felrode zonnebril in Amsterdam vond ik je een hippe neger.![]()
Jij wisselt alleen lekker met je periodes, dan wil je er helemaal voor gaan, dan ben je het weer even zat. Gewoon niet teveel mee bezig zijn, maar wel lekker sociaal zijn en vaak de deur uit. Dan kom je er vanzelf wel een tegen.![]()
ja kom op hey, je weet wel dat ik wat gelijk heb met wat ik zei. Geef toequote:Op donderdag 6 september 2012 18:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom is de slowchat er, dan kunnen de mensen die nog niet geholpen zijn of de mensen die het nog niet zat zijn wel serieus verder.
[SC Relaties] #159 Konijnenbontjes
we dan![]()
Hoezo, alle problemen al opgelost? Wie van jullie is er al tevreden met zijn liefdesleven? Ik bedoel ook echt tevreden, niet dat je hebt geaccepteerd dat het zo is![]()
![]()
Ik geef je geen ongelijk, zo is het maanden geleden ook met dit topic gegaan, daarom was er een apart sc topic gemaakt. Zodra je hier een poosje post leer je mensen kennen en raak je vanzelf aan de praat, leuk voor het groepje wat er dan post, maar niet de bedoeling van het topic. Dus dan kan je het best met z'n alle naar de slowchat verhuizen, voor ze alles weer dicht gooien.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
ja kom op hey, je weet wel dat ik wat gelijk heb met wat ik zei. Geef toe
Anyhow, een discussie over wel of geen slowchat voegt ook niets toe.
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat bedoel ik, stom sommigen er allergisch voor zijn geworden. Niks mis met lieve jongens zolang ze meer in huis hebbenWeetje waar ik laatst achter kwam, ik viel altijd op grote foute en stoere mannen. Voelde ik me lekker veilig, niemand zou me iets kunnen doen want hij zou me wel beschermen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veiligheid viel ik dus eigenlijk gewoon op.
En ik ben erachter dat ik nog veel veiliger voel bij een rustig iemand, omdat ik dan kan inzien dat de hele wereld zo eng nog niet is. Je hoeft niet overal met angst en haat naar te kijken, en je veilig te voelen bij kracht en een grote bek. Lief, vertrouwen, zekerheid, zorgzaamheid etc zijn ook allemaal een soort van veiligheid.
Ik kan het niet goed uitleggen.![]()
![]()
Leg je toch goed uit? Als je met iemand omgaat die vrolijk is en nooit ruzie heeft en alleen maar vrienden dan krijg je ook geen ruzie. als je met een sterke bullebak hebt dan kom je nog eerder in een ruzie misschien.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:36 schreef Myraela het volgende:
Weetje waar ik laatst achter kwam, ik viel altijd op grote foute en stoere mannen. Voelde ik me lekker veilig, niemand zou me iets kunnen doen want hij zou me wel beschermen.
Veiligheid viel ik dus eigenlijk gewoon op.
En ik ben erachter dat ik nog veel veiliger voel bij een rustig iemand, omdat ik dan kan inzien dat de hele wereld zo eng nog niet is. Je hoeft niet overal met angst en haat naar te kijken, en je veilig te voelen bij kracht en een grote bek. Lief, vertrouwen, zekerheid, zorgzaamheid etc zijn ook allemaal een soort van veiligheid.
Ik kan het niet goed uitleggen.we dan![]()
De felrode zonnebril is gesneuveld op vakantie, de hipstersnapback vervult zijn rol met verve.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom dat?
Je bent geen supermodel, maar dat is iets anders dan uitstraling. Uitstraling heb je wel hoor. Zeker met je felrode zonnebril in Amsterdam vond ik je een hippe neger.![]()
Jij wisselt alleen lekker met je periodes, dan wil je er helemaal voor gaan, dan ben je het weer even zat. Gewoon niet teveel mee bezig zijn, maar wel lekker sociaal zijn en vaak de deur uit. Dan kom je er vanzelf wel een tegen.
Daarnaast heb ik nu al een zoektocht in gezet naar een zelfde bril.
Ja ik ben meestal een jojo.C'est la vie
Zoiets ja, alleen dan dat het gewoon echt je blik op de wereld veranderd. Bij groot en stoer voelde ik mezelf juist zwakker en kleiner, maar daardoor tegelijkertijd dus wel veilig bij zo'n man. Bij een lieve man voel ik mezelf gelijkwaardig en dus sterker en vind ik die veiligheid dus in mezelf en de relatie. Als ik niet zwak en klein ben, is de wereld ook gewoon mooi en niet zo eng.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Leg je toch goed uit? Als je met iemand omgaat die vrolijk is en nooit ruzie heeft en alleen maar vrienden dan krijg je ook geen ruzie. als je met een sterke bullebak hebt dan kom je nog eerder in een ruzie misschien.
Niet dat ik echt angstig was, maar ik weet niet hoe ik anders dat gevoel van veiligheid moet uitleggen.![]()
Oke nu ben ik wel in de war... grapjequote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoiets ja, alleen dan dat het gewoon echt je blik op de wereld veranderd. Bij groot en stoer voelde ik mezelf juist zwakker en kleiner, maar daardoor tegelijkertijd dus wel veilig bij zo'n man. Bij een lieve man voel ik mezelf gelijkwaardig en dus sterker en vind ik die veiligheid dus in mezelf en de relatie. Als ik niet zwak en klein ben, is de wereld ook gewoon mooi en niet zo eng.
Niet dat ik echt angstig was, maar ik weet niet hoe ik anders dat gevoel van veiligheid moet uitleggen.maar dus iemand gevonden die lief is merk ik?
we dan![]()
Ik heb mij nooit zwak en klein gevoeld, maar het gevoel van gelijkwaardigheid herken ik wel, heerlijk gevoelDat je je niet hoeft aan te passen, of op je tenen te lopen, of iets
![]()
De liefste.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke nu ben ik wel in de war... grapjemaar dus iemand gevonden die lief is merk ik?
Het klinkt eigenlijk heel logisch, de wens van gelijkwaardigheid. Toch zijn er verschrikkelijk veel relaties waar dat niet het geval is of was. Erg opvallend. Maarja, verliefdheid doet rare dingen met je, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb mij nooit zwak en klein gevoeld, maar het gevoel van gelijkwaardigheid herken ik wel, heerlijk gevoelDat je je niet hoeft aan te passen, of op je tenen te lopen, of iets
Of lust.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hey, ik ben er weer!Ja, dat klopt wel zo ongeveer, het gespreksonderwerp moet mij wel een beetje boeien, anders komt er niet zo veel uitquote:Op donderdag 6 september 2012 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koffie is inderdaad een beetje een stille Willie, voornamelijk in het begin.
Als hij je een beetje leert kennen en als het onderwerp meer in zijn vaarwater ligt echter, praat hij voldoende.Je bent gewoon nog een beetje aan het na-puberenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
De felrode zonnebril is gesneuveld op vakantie, de hipstersnapback vervult zijn rol met verve.
Daarnaast heb ik nu al een zoektocht in gezet naar een zelfde bril.
Ja ik ben meestal een jojo.![]()
![]()
Er zit nog een verschil tussen echt tevreden en vooruitgang geboekt hebben en dáár tevreden mee zijn. En dat zijn er toch wel een paar denk ikquote:Op donderdag 6 september 2012 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoezo, alle problemen al opgelost? Wie van jullie is er al tevreden met zijn liefdesleven? Ik bedoel ook echt tevreden, niet dat je hebt geaccepteerd dat het zo is![]()
Klinkt alsof je een beetje op zoek was naar een vaderfiguur?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoiets ja, alleen dan dat het gewoon echt je blik op de wereld veranderd. Bij groot en stoer voelde ik mezelf juist zwakker en kleiner, maar daardoor tegelijkertijd dus wel veilig bij zo'n man. Bij een lieve man voel ik mezelf gelijkwaardig en dus sterker en vind ik die veiligheid dus in mezelf en de relatie. Als ik niet zwak en klein ben, is de wereld ook gewoon mooi en niet zo eng.
Niet dat ik echt angstig was, maar ik weet niet hoe ik anders dat gevoel van veiligheid moet uitleggen.![]()
Ik heb die gelijkwaardigheid pas na mijn 22e leren kennen, en het wordt steeds beter. Maar voor je door hebt dat het anders kan..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het klinkt eigenlijk heel logisch, de wens van gelijkwaardigheid. Toch zijn er verschrikkelijk veel relaties waar dat niet het geval is of was. Erg opvallend. Maarja, verliefdheid doet rare dingen met je, zullen we maar zeggen.
Of lust.![]()
Ik had tijdens mijn relaties altijd een beetje het gevoel op m'n tenen te moeten lopen, maar dat lag meer aan mijn onervarenheid. En tis ook niet zo dat ik er niet van kon genieten hoor, maar meer dat ik gewoon nog bezig was de sociale regeltjes te leren.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:53 schreef Cassandra87 het volgende:
![]()
Nouja bij mijn eerste serieuze relatie, en bij mijn ouders, had ik altijd het idee dat ik niet goed genoeg was. Dus ik liep steeds op mijn tenen omdat ik mij aanpaste en dat op den duur heel vermoeiend wasquote:Op donderdag 6 september 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn relaties altijd een beetje het gevoel op m'n tenen te moeten lopen, maar dat lag meer aan mijn onervarenheid. En tis ook niet zo dat ik er niet van kon genieten hoor, maar meer dat ik gewoon nog bezig was de sociale regeltjes te leren.![]()
Eigenlijk en ook al verschillen smaken...
Zouden we allemaal een foto moeten posten in dit topic (van je hele lichaam, dus met bijv je stapkleding aan in de OP)... vervolgens gaan de dames tips geven...
Vervolgens gaan wij hetzelfde bij de dames doen.
Waarheid is hard... maar krijg je wel tips waar je misschien wat mee kan.... en uiteindelijk bepaal je zelf wat je wel van iemand aantrekt en wat je niet van iemand aantrekt.YouTube
Is dat niet lastig als je met een doorsnee vrouw praat?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey, ik ben er weer!
[..]
Ja, dat klopt wel zo ongeveer, het gespreksonderwerp moet mij wel een beetje boeien, anders komt er niet zo veel uit
[..]Qua gelijkwaardigheid heb ik het probleem dat ik vaak veel slimmer was dan mijn partners. Zelfs al kwamen ze van de universiteit. Een heel ander soort gelijkwaardigheid, maar iets dat toch een aantal keer problemen heeft opgeleverd.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb die gelijkwaardigheid pas na mijn 22e leren kennen, en het wordt steeds beter. Maar voor je door hebt dat het anders kan..Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik snap het wel een beetje. Ik leef natuurlijk nog heel anders en houd er andere denkbeelden op na dan mensen die eind 20 zijn met weinig successenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er zit nog een verschil tussen echt tevreden en vooruitgang geboekt hebben en dáár tevreden mee zijn. En dat zijn er toch wel een paar denk ik![]()
Prima, ik begin welquote:Op donderdag 6 september 2012 19:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zouden we allemaal een foto moeten posten in dit topic (van je hele lichaam, dus met bijv je stapkleding aan in de OP)... vervolgens gaan de dames tips geven...
Waarheid is hard... maar krijg je wel tips waar je misschien wat mee kan.... en uiteindelijk bepaal je zelf wat je wel van iemand aantrekt en wat je niet van iemand aantrekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben we in de vorige reeks al eens gedaan. Ruwweg. Gewoon elkaar foto's sturen, opbouwende kritiek krijgen.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waarheid is hard... maar krijg je wel tips waar je misschien wat mee kan.... en uiteindelijk bepaal je zelf wat je wel van iemand aantrekt en wat je niet van iemand aantrekt.
En ook op meets. Beetje elkaar helpen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jaquote:Op donderdag 6 september 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet lastig als je met een doorsnee vrouw praat?![]()
![]()
Door wie? Ik loop daar ook steeds tegen aan namelijk. Ik heb mijn vmbo afgemaakt, mijn algemene ontwikkeling is echt letterlijk om te huilen, en ja, dan tref je tot 2 keer aan toe intelligente HBO-ers, dan voel ik me ook welquote:Op donderdag 6 september 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Qua gelijkwaardigheid heb ik het probleem dat ik vaak veel slimmer was dan mijn partners. Zelfs al kwamen ze van de universiteit. Een heel ander soort gelijkwaardigheid, maar iets dat toch een aantal keer problemen heeft opgeleverd.
Maar wat ik mis aan iq maak ik goed aan eq, denk ik.. (overigens ben ik degene die er moeite mee heeft)![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Prima, ik begin welZonnebril en petje weg... das in elk geval 1 ding... dat weet ik zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waarheid is hard... maar krijg je wel tips waar je misschien wat mee kan.... en uiteindelijk bepaal je zelf wat je wel van iemand aantrekt en wat je niet van iemand aantrekt.Klopt, we hebben elkaar al meerdere malen gemeet en dat waren altijd hele leuke meets ookquote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben we in de vorige reeks al eens gedaan. Ruwweg. Gewoon elkaar foto's sturen, opbouwende kritiek krijgen.
En ook op meets. Beetje elkaar helpen.
En genoeg om over te lullen in elk geval![]()
![]()
Een troost ik heb ook weinig raakvlakken met de meeste vrouwen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dm je wel evenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zonnebril en petje weg... das in elk geval 1 ding... dat weet ik zelfs![]()
![]()
Een hoog IQ wil nog niet zeggen dat je beter in het leven staat dan iemand met een laag IQ. Zelf zou ik (als er een practische quotient zou bestaan) juist weer erg laag scorenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Door wie? Ik loop daar ook steeds tegen aan namelijk. Ik heb mijn vmbo afgemaakt, mijn algemene ontwikkeling is echt letterlijk om te huilen, en ja, dan tref je tot 2 keer aan toe intelligente HBO-ers, dan voel ik me ook wel
Maar wat ik mis aan iq maak ik goed aan eq, denk ik.. (overigens ben ik degene die er moeite mee heeft)![]()
![]()
Ow? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben we in de vorige reeks al eens gedaan. Ruwweg. Gewoon elkaar foto's sturen, opbouwende kritiek krijgen.
En ook op meets. Beetje elkaar helpen.![]()
Ik voel je brah, gelijkwaardige partners zijn voor ons niet te vindenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet lastig als je met een doorsnee vrouw praat?
[..]
Qua gelijkwaardigheid heb ik het probleem dat ik vaak veel slimmer was dan mijn partners. Zelfs al kwamen ze van de universiteit. Een heel ander soort gelijkwaardigheid, maar iets dat toch een aantal keer problemen heeft opgeleverd.![]()
![]()
Ik tref ook meestal superleuke dames..... kwa uiterlijk...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik voel je brah, gelijkwaardige partners zijn voor ons niet te vinden
de rest.. om te...
borderline, pdd nos, angstaanvallen.. the usual... allemaal van die probleem gevallen.
Ik heb serieus geprobeerd om een normale vrouw te versieren... maar ergens kom ik die niet tegen.
Beetje bagage mag... een hele pakezel meesleuren is heel wat anders.YouTube
Net als grootte zekerquote:Op donderdag 6 september 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou meer zeggen "IQ is niet alles"
Zaterdag waren we met een hele groep bij elkaar, gingen ze over politiek lullen. Ik heb er gewoon geen kaas van gegeten en geen interesse in. Maar je voelt je dan wel even buitengesloten. Maar dan loop ik de keuken in om een geweldig 3-gangen menu in elkaar te flansen. Ik ben weer van andere markten thuis, zullen we maar zeggen..![]()
Door wie? Ik snap je vraag niet geloof ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Door wie? Ik loop daar ook steeds tegen aan namelijk. Ik heb mijn vmbo afgemaakt, mijn algemene ontwikkeling is echt letterlijk om te huilen, en ja, dan tref je tot 2 keer aan toe intelligente HBO-ers, dan voel ik me ook wel
Maar wat ik mis aan iq maak ik goed aan eq, denk ik.. (overigens ben ik degene die er moeite mee heeft)quote:Het is een vloek, een IQ van boven de 150 te hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik voel je brah, gelijkwaardige partners zijn voor ons niet te vinden
Ik zie het ook in de klas trouwens, die kinderen (vooral in de eerste klas) vinden helemaal geen aansluiting bij de rest van de klas.We hebben regelmatig foto's rondgestuurd in voorgaande reeksen. Vooral uit nieuwsgierigheid en om te kijken of er redenen waren dat we single waren. Was nog in de tijd van Moonwalk en Cactus.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
IQ is niet alles, maar tis wel vreselijk handig om te hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Net als grootte zeker
Zaterdag waren we met een hele groep bij elkaar, gingen ze over politiek lullen. Ik heb er gewoon geen kaas van gegeten en geen interesse in. Maar je voelt je dan wel even buitengesloten. Maar dan loop ik de keuken in om een geweldig 3-gangen menu in elkaar te flansen. Ik ben weer van andere markten thuis, zullen we maar zeggen..![]()
![]()
Door wie werd er een probleem van gemaaktquote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door wie? Ik snap je vraag niet geloof ik.![]()
![]()
"Hey dude, ja get over it... je bent gewoon lelijk, zelfs wij zouden niet met jou gezien willen worden"quote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vooral uit nieuwsgierigheid en om te kijken of er redenen waren dat we single waren.
Fok...... sinds 2012 niet meer de laatste hoop.........YouTube
Laat ik voorop stellen dat ik niet dom ben trouwens. Als iets mijn interesse heeft, leer ik razendsnel, op welk niveau dan ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
IQ is niet alles, maar tis wel vreselijk handig om te hebben
Het is meer algemene ontwikkeling, politiek, maatschappij, topografie, geschiedenis etc![]()
Ohh, 150 haal ik volgens mij niet of ik moet wat punten zijn gestegen in het laatste jaarquote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door wie? Ik snap je vraag niet geloof ik.
[..]
[..]
Het is een vloek, een IQ van boven de 150 te hebben.
Ik zie het ook in de klas trouwens, die kinderen (vooral in de eerste klas) vinden helemaal geen aansluiting bij de rest van de klas.
[..]
We hebben regelmatig foto's rondgestuurd in voorgaande reeksen. Vooral uit nieuwsgierigheid en om te kijken of er redenen waren dat we single waren. Was nog in de tijd van Moonwalk en Cactus.![]()
![]()
Das hoog!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik herken het wel. Al m'n exen waren een stuk minder intelligent dan ik (op 1tje na dan, die kwam wat meer in de buurt), maar aan de andere kant waren ze weer van markten thuis waar -ik- dan weer geen kaas van gegeten had![]()
![]()
Nou, veel van die dingen boeien me ook niet meer hoor. Politiek heb ik wel zo'n beetje gezien. Topografie wist ik als klein kind heeel veel van af (ik nam altijd een bosatlas mee op vakantiequote:Op donderdag 6 september 2012 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik niet dom ben trouwens. Als iets mijn interesse heeft, leer ik razendsnel, op welk niveau dan ook.
Het is meer algemene ontwikkeling, politiek, maatschappij, topografie, geschiedenis etc) en van boeken heb ik al helemaal geen kaas gegeten, omdat ik een hekel heb aan dikke pillen met iemands verzonnen k*tverhaal te moeten lezen.
Wel boeien andere dingen me soms (mateloos), zoals computers, games, de psychologie achter het gamen, sowieso psychologie, geschiedenis (en dan vooral het psychische aspect daarvan). Ook weet ik veel over de 2e wereldoorlog, in mindere mate over andere oorlogen en wist ik belachelijk veel over wapentuig
![]()
![]()
Kan je aan werkenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
met een hoog iq is an sich niks mis. Maar ja gaat vaak in combinatie met een minder eq.![]()
Mijn algemene kennis gaat van politiek tot aan games, van psychologie en filosofie naar humorloze sites etc etc van de camping op de hei tot aan een vakantie in de usa etc.
Ik kan echt niet tegen een vrouw die niet zo'n goede wereldkennis heeft... burgerlijk is en een simpel bestaan leidt. Voor haar heel mooi, brengt veel rust in je leven.. maar voor mij is het niet.
Daar loopt ik ook wel eens op stuk... ik kan me bijv al ergeren als ze camping engels spreekt.... gtfo man, we hebben allemaal zoveel jaren engels gehad op school...
YouTube
Ja maar ja dat doet er niet aan af dat veel van die mensen wel die achterstand hebben. Sommige van die echt intelligenten kunnen nooit sociaal echt leuk in omgang worden hoor. Bedoel sommige zijn te helpen, sommige zijn tot op zekere hoogte te helpen en sommige gewoonweg niet. En je kan ook wel aan iq werken ook al klinkt dat vast wat vrijmetselaardig. Maar iq hangt ook gewoon samen met de kennis die je hebt o.a. Lees je meer en denk je erover na dan gaat je iq wat omhoog. Zo werkt het nou eenmaal. Maar goed dat laatste klinkt misschien wat dom voor velen maar bedoel het is wat het isquote:we dan![]()
Weet je hoe lastig het is als je de hele dag door klanten spreekt die geen engels en geen nederlands kunnen? Dáa'r is mijn engels echt van verbaggerdquote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Daar loopt ik ook wel eens op stuk... ik kan me bijv al ergeren als ze camping engels spreekt.... gtfo man, we hebben allemaal zoveel jaren engels gehad op school...
Als ik dan weer even correct engels spreek met iemand gaat het goed maar het blijft schakelen haha![]()
Jij ergert je wel snel aan dingetjes he?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mijn algemene kennis gaat van politiek tot aan games, van psychologie en filosofie naar humorloze sites etc etc van de camping op de hei tot aan een vakantie in de usa etc.
Ik kan echt niet tegen een vrouw die niet zo'n goede wereldkennis heeft... burgerlijk is en een simpel bestaan leidt. Voor haar heel mooi, brengt veel rust in je leven.. maar voor mij is het niet.
Ik vind burgerlijk juist aantrekkelijk
Ik houd juist niet van dat losbollige en of ze campingengels spreekt boei me ook niet zo, zolang ze zich er maar mee kan redden. Mijn Frans is verder ook verschrikkelijk![]()
![]()
Ik zie het verband tussen stoere mannen en vaders niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een beetje op zoek was naar een vaderfiguur?![]()
Je zegt dat ik Kaneel voorbij zal streven als ik meer lees en erover nadenk?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar ja dat doet er niet aan af dat veel van die mensen wel die achterstand hebben. Sommige van die echt intelligenten kunnen nooit sociaal echt leuk in omgang worden hoor. Bedoel sommige zijn te helpen, sommige zijn tot op zekere hoogte te helpen en sommige gewoonweg niet. En je kan ook wel aan iq werken ook al klinkt dat vast wat vrijmetselaardig. Maar iq hangt ook gewoon samen met de kennis die je hebt o.a. Lees je meer en denk je erover na dan gaat je iq wat omhoog. Zo werkt het nou eenmaal. Maar goed dat laatste klinkt misschien wat dom voor velen maar bedoel het is wat het is![]()
![]()
Ik zie dat verband ook niet maar wel het verband tussen veiligheidsgevoel e.d. en die andere gevoelens die ze noemt. Alsof ze een gevoel zoekt van veiligheid zoals een vader kan geven in plaats van echt op zoek is naar een relatie als in vriend-vriendin. Maar goed ik las het ook niet zo op die manier maar die link kan ik nog wel zien en voorstellen dat die er is..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen stoere mannen en vaders niet.we dan![]()
Kijk, materialistisch gezien.... zit ik gewoon in de jackpot.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij ergert je wel snel aan dingetjes he?
Ik vind burgerlijk juist aantrekkelijk
Ik houd juist niet van dat losbollige en of ze campingengels spreekt boei me ook niet zo, zolang ze zich er maar mee kan redden. Mijn Frans is verder ook verschrikkelijk
Ik hoef dan niet een vrouw die ik op sleeptouw neem.
Maar innerlijk... je moet wel mee kunnen komen met me... als ik een heel psychologisch of politiek verhaal heb met iemand, en jij staat erbij te gapen.... ja beetje jammer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Voornamelijk door haar. Ze vond het heel moeilijk omdat ze het gevoel had dat ze op haar tenen moest lopen en enorm haar best moest doen om geen fouten te maken. Terwijl het voor mij echt niet erg is dat iemand minder slim is.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Door wie werd er een probleem van gemaakt
Laatste vriendin moest bijvoorbeeld haar hele leven gewoon keihard werken om goede cijfers te halen en dingen te onthouden. Ik heb nog nooit van mijn leven hoeven leren. Dat soort dingen.Mwah, er zitten niet echt lelijke mensen hier.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"Hey dude, ja get over it... je bent gewoon lelijk, zelfs wij zouden niet met jou gezien willen worden"
Fok...... sinds 2012 niet meer de laatste hoop.........Ik heb meerdere testen gedaan. Laagste was 136, hoogste was 154.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, 150 haal ik volgens mij niet of ik moet wat punten zijn gestegen in het laatste jaar
Maar je weet het, ze zijn trainbaar. En bij zulke hoge getallen niet meer enorm betrouwbaar.Tuurlijk, andere interesses en ervaringen spelen ook mee. En natuurlijk je EQ. Dat is bij mij dan weer niet zo bijster hoog.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das hoog!
Maar ik herken het wel. Al m'n exen waren een stuk minder intelligent dan ik (op 1tje na dan, die kwam wat meer in de buurt), maar aan de andere kant waren ze weer van markten thuis waar -ik- dan weer geen kaas van gegeten had
Dat is hét cliché beeld, een stoere man om je te beschermen is als een vaderfiguurquote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen stoere mannen en vaders niet.
Terwijl die echte vaders af en toe dood eng zijn![]()
![]()
En dit bedoelde ik dan ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik zie dat verband ook niet maar wel het verband tussen veiligheidsgevoel e.d. en die andere gevoelens die ze noemt. Alsof ze een gevoel zoekt van veiligheid zoals een vader kan geven in plaats van echt op zoek is naar een relatie als in vriend-vriendin. Maar goed ik las het ook niet zo op die manier maar die link kan ik nog wel zien en voorstellen dat die er is..![]()
Nee dat zeg ik niet direct sorryquote:Op donderdag 6 september 2012 19:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je zegt dat ik Kaneel voorbij zal streven als ik meer lees en erover nadenk?alleen wel dat lezen en nadenken helpt voor een hoger iq. Misschien is kanaal zo superslim dat hij nooit in te halen valt dat kan :p maar mensen denken vaak dat alleen aan eq gewerkt kan worden terwijl iq ook berekend wordt op basis van bepaalde vaardigheden die je wel kan verbeteren. En dan bedoel ik niet een training om iq testen beter te maken maar gewoon wel echt uiteindelijk dat je ook wat slimmer bent geworden.
intelligentie gaat vooral om het aantal verbanden dat men kan trekken en uit die verbanden kan halen welke conclusie het meest logische is (door deze te vergelijken weer met andere verbanden). De snelheid waarmee dit gebeurd is ook van belang. Hoe meer kennis en hoe meer je erover na hebt gedacht hoe sneller je bepaalde verbanden herkent/ziet en de betere uitkomst geeft..we dan![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kijk, materialistisch gezien.... zit ik gewoon in de jackpot.
Maar innerlijk... je moet wel mee kunnen komen met me... als ik een heel psychologisch of politiek verhaal heb met iemand, en jij staat erbij te gapen.... ja beetje jammer...Maar daar heb ik vrienden voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriendin zou ook niet per se een gamer moeten zijn oid, wat ik in haar niet kan vinden, vind ik wel op een andere manier. Je hebt met niemand een 100% klik, das gewoon onmogelijk.
En dat van je ex vind ik alleen maar grappig. Die teamleider van de ABN denkt gewoon te veel in hokjes, kan je ex niks aan doen
Wij 2 kijken echt op een totaal andere manier naar dingen, dat kan heel leerzaam zijnIk vind mijn IQ wel hoog genoeg zoals die nu is. Ben er tevreden meequote:Op donderdag 6 september 2012 19:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet direct sorryalleen wel dat lezen en nadenken helpt voor een hoger iq. Misschien is kanaal zo superslim dat hij nooit in te halen valt dat kan :p maar mensen denken vaak dat alleen aan eq gewerkt kan worden terwijl iq ook berekend wordt op basis van bepaalde vaardigheden die je wel kan verbeteren. En dan bedoel ik niet een training om iq testen beter te maken maar gewoon wel echt uiteindelijk dat je ook wat slimmer bent geworden.
intelligentie gaat vooral om het aantal verbanden dat men kan trekken en uit die verbanden kan halen welke conclusie het meest logische is (door deze te vergelijken weer met andere verbanden). De snelheid waarmee dit gebeurd is ook van belang. Hoe meer kennis en hoe meer je erover na hebt gedacht hoe sneller je bepaalde verbanden herkent/ziet en de betere uitkomst geeft..
Ik ga dat dan ook niet zitten oefenen alleen maar vanwege een cijfertje![]()
![]()
Het gaat om de algehele ontwikkeling van een meisje, en hoe ze in het leven staat.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar daar heb ik vrienden voor
Mijn vriendin zou ook niet per se een gamer moeten zijn oid, wat ik in haar niet kan vinden, vind ik wel op een andere manier. Je hebt met niemand een 100% klik, das gewoon onmogelijk.
En dat van je ex vind ik alleen maar grappig. Die teamleider van de ABN denkt gewoon te veel in hokjes, kan je ex niks aan doen
Wij 2 kijken echt op een totaal andere manier naar dingen, dat kan heel leerzaam zijn
Ik heb zelf heel erg aan mijn EQ moeten werken omdat ik een zakenman ben (dat van de harde garde, geen gelul werken en anders moven)
Dat heb ik nu redelijk in balans getrokken, want ik besef me dat er meer is dan alles wat om je heen bestaat aan attributen.
Maar sommige dingen vind ik gewoon echt een préYouTube
Ow net voor mijn tijdquote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door wie? Ik snap je vraag niet geloof ik.
[..]
[..]
Ik zie het ook in de klas trouwens, die kinderen (vooral in de eerste klas) vinden helemaal geen aansluiting bij de rest van de klas.
[..]
We hebben regelmatig foto's rondgestuurd in voorgaande reeksen. Vooral uit nieuwsgierigheid en om te kijken of er redenen waren dat we single waren. Was nog in de tijd van Moonwalk en Cactus.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kijk, materialistisch gezien.... zit ik gewoon in de jackpot.
Maar innerlijk... je moet wel mee kunnen komen met me... als ik een heel psychologisch of politiek verhaal heb met iemand, en jij staat erbij te gapen.... ja beetje jammer...Ik zou als iemand zei dat ze bij een bepaalde bank zit ook gewoon denken aan dat ze klant was hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel voor 95% een klikquote:Op donderdag 6 september 2012 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar daar heb ik vrienden voor
Wij 2 kijken echt op een totaal andere manier naar dingen, dat kan heel leerzaam zijn
Mijn ex vond het overigens heerlijk, ik pakte zo een joystick over en nam een haaltje van zijn joint, ging wel elke keer game over maar gaat om t idee. Dat was ook de enige gemene deler die we hadden![]()
![]()
cijfermatig en analytisch kom ik in principe alles iq-tests wel zeer goed door, alleen de rest trekt een beetjequote:Op donderdag 6 september 2012 19:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet direct sorryalleen wel dat lezen en nadenken helpt voor een hoger iq. Misschien is kanaal zo superslim dat hij nooit in te halen valt dat kan :p maar mensen denken vaak dat alleen aan eq gewerkt kan worden terwijl iq ook berekend wordt op basis van bepaalde vaardigheden die je wel kan verbeteren. En dan bedoel ik niet een training om iq testen beter te maken maar gewoon wel echt uiteindelijk dat je ook wat slimmer bent geworden.
intelligentie gaat vooral om het aantal verbanden dat men kan trekken en uit die verbanden kan halen welke conclusie het meest logische is (door deze te vergelijken weer met andere verbanden). De snelheid waarmee dit gebeurd is ook van belang. Hoe meer kennis en hoe meer je erover na hebt gedacht hoe sneller je bepaalde verbanden herkent/ziet en de betere uitkomst geeft..![]()
![]()
Nou ja zoals ik het zeg oefen je ook niet voor een cijfertje he, bedoel die cijfers uberhaupt maakt niks uit, het gaat erom wat het betekent. En het zou dan betekenen dat je gewoon wat slimmer bent, beter de wereld begrijpt e.d. En niet oefenen (iq tests oefenen is echt voor die strevers die vast ook wel slim zijn maar slimmer willen lijken dan ze zijn) maar echt gewoon extra dingen weten en begrijpen enzo..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind mijn IQ wel hoog genoeg zoals die nu is. Ben er tevreden mee
Ik ga dat dan ook niet zitten oefenen alleen maar vanwege een cijfertjewe dan![]()
Nog slimmer? Ik ben al HB, waarom zou ik nog meer willen? Ik vind andere dingen eerlijk gezegd veel boeiender op 't momentquote:Op donderdag 6 september 2012 19:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja zoals ik het zeg oefen je ook niet voor een cijfertje he, bedoel die cijfers uberhaupt maakt niks uit, het gaat erom wat het betekent. En het zou dan betekenen dat je gewoon wat slimmer bent, beter de wereld begrijpt e.d. En niet oefenen (iq tests oefenen is echt voor die strevers die vast ook wel slim zijn maar slimmer willen lijken dan ze zijn) maar echt gewoon extra dingen weten en begrijpen enzo..![]()
![]()
Nou niks mis mee dan tochquote:Op donderdag 6 september 2012 19:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
cijfermatig en analytisch kom ik in principe alles iq-tests wel zeer goed door, alleen de rest trekt een beetjebedoel sowieso is eq het belangrijkste. Mensen hebben het vaak wel door als ze een gebrek daaraan hebben maar een gebrek aan iq veel minder vaak. Vrienden missen ze soms bijvoorbeeld e.d. en dat maakt verdrietig. Maar iemand die dom is die mist niet de intelligentie die hij niet heeft want heeft dat vaak niet op die manier zo door.
we dan![]()
Hey ik zeg ook niet dat je meer moet willen hoor, als je blij bent ben je blij en is het goed :p ik gaf alleen in eerste instantie aan dat iq wel verhoogd kan wordenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog slimmer? Ik ben al HB, waarom zou ik nog meer willen? Ik vind andere dingen eerlijk gezegd veel boeiender op 't moment
we dan![]()
Voor de intelligente mensen onder ons... verveel je je ook snel en moet je constant geprikkeld worden? zo ja, hoe verhoud zich dat tot dates e.d.?YouTube
Als ik moest kiezen tussen mijn denkvermogen en mijn vermogen om vrienden te maken zou ik toch echt voor het eerste gaan hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou niks mis mee dan tochbedoel sowieso is eq het belangrijkste. Mensen hebben het vaak wel door als ze een gebrek daaraan hebben maar een gebrek aan iq veel minder vaak. Vrienden missen ze soms bijvoorbeeld e.d. en dat maakt verdrietig. Maar iemand die dom is die mist niet de intelligentie die hij niet heeft want heeft dat vaak niet op die manier zo door.
![]()
Merk het ook wel, ben afgelopen maandag begonnen met mijn stage accountancy. Het is handig om slim te zijn maar het gaat toch voornamelijk over zaken die betrekking hebben op het eq.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou niks mis mee dan tochbedoel sowieso is eq het belangrijkste. Mensen hebben het vaak wel door als ze een gebrek daaraan hebben maar een gebrek aan iq veel minder vaak. Vrienden missen ze soms bijvoorbeeld e.d. en dat maakt verdrietig. Maar iemand die dom is die mist niet de intelligentie die hij niet heeft want heeft dat vaak niet op die manier zo door.
![]()
Je kunt er altijd nog eentje doen, natuurlijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn laatste IQ-test is van toen ik 12 was, die zal wel niet meer zo kloppend zijn
Een leuke test is die van Mensa wel. Snel testje om te kijken of je lid zou mogen worden.
Prikkel gewoon jezelfquote:Op donderdag 6 september 2012 19:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor de intelligente mensen onder ons... verveel je je ook snel en moet je constant geprikkeld worden? zo ja, hoe verhoud zich dat tot dates e.d.?![]()
Op mijn werk heel erg.. als ik geen uitdaging krijg zit ik tegen 'depressiviteit' aan (tussen haakjes omdat ik het nooit heb ervaren maa ik heb dan echt nergens zin meer in)quote:Op donderdag 6 september 2012 19:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor de intelligente mensen onder ons... verveel je je ook snel en moet je constant geprikkeld worden? zo ja, hoe verhoud zich dat tot dates e.d.?
Met een date heb ik altijd wel andere dingen om over te praten, dat gaat als vanzelf. Met mijn ex was ik overigens wel klaar toen ik hem hypocriet noemde en hij mij verweet dat hij alles voor mij over had en dus zeker niet aan zichzelf dacht.![]()
![]()
Lol nu kan je iedereen arrogant gaan noemen die zichzelf nu bewust slim gaat noemenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor de intelligente mensen onder ons... verveel je je ook snel en moet je constant geprikkeld worden? zo ja, hoe verhoud zich dat tot dates e.d.?maar ik denk (en dat lijkt wel aardig bevestigd, niet alleen door iq testen) dat ik best wel slim ben ja. Ik verveel me zelden, ik heb juist dat ik iets heel vaak kan doen zonder me te vervelen (dezelfde muzieknummers heel vaak luisteren zonder dat het saai wordt e.d.) en vermaak me altijd best goed. Prikkel weet ik niet echt, heb wel vaak dat als ik beetje niks doe ofzo ik wel weer aan dingen denk enzo, beetje dagdroom maar dan niet over liefde maar situaties enzo. En met dates geen probleem in het algemeen, gewoon gezellig praten en leuk zijn en doen. Dat je intelligent bent betekent niet dat je ook zo direct over hoeft te komen. Beetje lang leve de lol maar toch serieus kunnen praten als dat gewenst of nodig is is het beste vaak.. beetje luchtig houden. Komt denk ik ook wel omdat ik vrij zeker van mezelf ben dat ik daar geen problemen mee heb en gewoon wel geluk heb gehad met mijn vriendengroep. Dat maakt wel uit voor hoe je bent bij meiden
we dan![]()
Na-puberen, ik zit er nog midden in man.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog een beetje aan het na-puberen
Ik heb een vriend van de middelbare die nu me een beetje uit het isolement haalt, als het over seks gaat dan moet ik er toch een beetje om heen lullen. Al is het er ook wel grappig dat ze serieus denken dat ik het allang heb gedaan met een meisje terwijl ik dat nooit in zulke bewoordingen heb gezegd. Het feit dat mijn crush van de middelbare school met ons mee was, was ook geen pre.
C'est la vie
Ja ik heb door omstandigheden dus geen sociaal leven... das best wel zuur hahaquote:Op donderdag 6 september 2012 19:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Lol nu kan je iedereen arrogant gaan noemen die zichzelf nu bewust slim gaat noemenmaar ik denk (en dat lijkt wel aardig bevestigd, niet alleen door iq testen) dat ik best wel slim ben ja. Ik verveel me zelden, ik heb juist dat ik iets heel vaak kan doen zonder me te vervelen (dezelfde muzieknummers heel vaak luisteren zonder dat het saai wordt e.d.) en vermaak me altijd best goed. Prikkel weet ik niet echt, heb wel vaak dat als ik beetje niks doe ofzo ik wel weer aan dingen denk enzo, beetje dagdroom maar dan niet over liefde maar situaties enzo. En met dates geen probleem in het algemeen, gewoon gezellig praten en leuk zijn en doen. Dat je intelligent bent betekent niet dat je ook zo direct over hoeft te komen. Beetje lang leve de lol maar toch serieus kunnen praten als dat gewenst of nodig is is het beste vaak.. beetje luchtig houden. Komt denk ik ook wel omdat ik vrij zeker van mezelf ben dat ik daar geen problemen mee heb en gewoon wel geluk heb gehad met mijn vriendengroep. Dat maakt wel uit voor hoe je bent bij meiden
YouTube
Ik heb snel door hoe dingen in elkaar zitten. Daarom verveel ik me ook snel ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor de intelligente mensen onder ons... verveel je je ook snel en moet je constant geprikkeld worden? zo ja, hoe verhoud zich dat tot dates e.d.?
Wat daten betreft heb ik er nog niet zoveel kaas van gegeten en zou maar wat graag meer daarvan willen leren! Alleen moet ik nog eventjes een gewillig slachtoffer vinden eerst![]()
![]()
Ik verveel me alleen snel als het gaat om bijvoorbeeld lesstof, of in elk geval dingen waarbij je na moet denken, het dagelijks leven is wat mij betreft al ingewikkeld genoegquote:Op donderdag 6 september 2012 19:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Soms lijkt het net alsof debielen hun leven nog beter op orde hebben dan ik.![]()
Nou ja omstandigheden kunnen veranderen en je lijkt me geen raar persoon om mee om te gaan dus ja..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja ik heb door omstandigheden dus geen sociaal leven... das best wel zuur hahawe dan![]()
Ditquote:Op donderdag 6 september 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verveel me alleen snel als het gaat om bijvoorbeeld lesstof, het dagelijks leven is wat mij betreft al ingewikkeld genoeg
Soms lijkt het net alsof debielen hun leven nog beter op orde hebben dan ik.
Echt he![]()
![]()
Dat heb ik ook, ik wou dat ik een simpele vrachtwagen chauffeur was die niet zoveel shit meegemaakt heeft.. die lekker elke dag thuiskomt, eten klaar heeft staan, vrouwtje waar hij af en toe overheen mag en klaar.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verveel me alleen snel als het gaat om bijvoorbeeld lesstof, het dagelijks leven is wat mij betreft al ingewikkeld genoeg
Soms lijkt het net alsof debielen hun leven nog beter op orde hebben dan ik.
Maar aan de andere kant ben ik blij hoe me leven nu is, ik groei enorm als mens.YouTube
Tja, nu hopelijk wel nou ik een vaste plek heb.. .maar ben al 25.. je kan niet op iemand aflopen en zeggen: "wij gaan vrienden worden"quote:Op donderdag 6 september 2012 19:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja omstandigheden kunnen veranderen en je lijkt me geen raar persoon om mee om te gaan dus ja..YouTube
Vrienden moet je (goed!) uitzoeken. Ik noem het altijd "cherry picking"quote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja, nu hopelijk wel nou ik een vaste plek heb.. .maar ben al 25.. je kan niet op iemand aflopen en zeggen: "wij gaan vrienden worden"Echt, Loka verwoord dingen altijd veel beter dan ikquote:![]()
![]()
Wel raar dat slimme mensen zich vaak snel vervelen (ik begrijp wel waarom hoor) maar dat ik dat echt nooit zo heb verder.. vind ik wel prettig hoor daar niet van maar weet niet zo goed waarom het bij mij niet zo is geworden dan. Juist ook wel omdat ik me juist echt totaal niet verveel ook niet bij repeterende handelingenwe dan![]()
Bij repeterende handelingen verveel ik me ook niet snel hoor, ik voel me uitstekend thuis bij mijn ongeschoolde horecawerk. Maar als ik zoals vandaag een wiskundecollege heb wat ontzettend traag gaat verveel ik me welquote:Op donderdag 6 september 2012 19:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wel raar dat slimme mensen zich vaak snel vervelen (ik begrijp wel waarom hoor) maar dat ik dat echt nooit zo heb verder.. vind ik wel prettig hoor daar niet van maar weet niet zo goed waarom het bij mij niet zo is geworden dan. Juist ook wel omdat ik me juist echt totaal niet verveel ook niet bij repeterende handelingen![]()
![]()
ja oke traagheid werkt niet echt interesseverhogend neequote:Op donderdag 6 september 2012 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij repeterende handelingen verveel ik me ook niet snel hoor, ik voel me uitstekend thuis bij mijn ongeschoolde horecawerk. Maar als ik zoals vandaag een wiskundecollege heb wat ontzettend traag gaat verveel ik me welbij mij ook niet
we dan![]()
Nadeel van die momenten waarop dit topic opeens weer sneller gaat dan de gemiddelde slowchat is wel dat als je dingen ziet waarvan je denkt: ja, daar wil ik wel even op inhaken, het topic er al lang weer voorbij is. Ik zal wel even teruglezen en kijken of er nog iets is waarover ik mijn ei kwijt zou willen.
Al zal ik er niet te veel haast mee maken, ik heb hier toch niet veel meer te zoeken.![]()
Heb je een relatie?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:27 schreef Capstan het volgende:
Nadeel van die momenten waarop dit topic opeens weer sneller gaat dan de gemiddelde slowchat is wel dat als je dingen ziet waarvan je denkt: ja, daar wil ik wel even op inhaken, het topic er al lang weer voorbij is. Ik zal wel even teruglezen en kijken of er nog iets is waarover ik mijn ei kwijt zou willen.
Al zal ik er niet te veel haast mee maken, ik heb hier toch niet veel meer te zoeken.![]()
![]()
Nee, ik heb geen relatiequote:
Ik heb hier niet veel meer te zoeken als in: ik weet van mezelf dat versieren niet makkelijk gaat, maar ik kan daar niet meer mee zitten. Het hoeft voor mij ook niet meer zo.
Die ervaring die ik nu heb gehad was in een bepaald opzicht gerust positief te noemen, maar in veel sterkere mate eigenlijk ronduit negatief. En die ongein hoef ik niet nog eens allemaal mee te maken. Ik vind het dus wel best zo.![]()
Leuke jongen leren kennen alleen woont 11000 Km verderop heb ik weer typisch dat ik gewoon niks in NL kan vinden wat bij me past![]()
![]()
Heb je hem wel eens gesproken?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:33 schreef Sneezeechu het volgende:
Leuke jongen leren kennen alleen woont 11000 Km verderop heb ik weer typisch dat ik gewoon niks in NL kan vinden wat bij me past![]()
Skype met webcam + micro is al wat langer aan de gangquote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens gesproken?![]()
![]()
Waarom was het zo negatief dan, ik dacht dat het allemaal wel okay ging?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen relatie
Ik heb hier niet veel meer te zoeken als in: ik weet van mezelf dat versieren niet makkelijk gaat, maar ik kan daar niet meer mee zitten. Het hoeft voor mij ook niet meer zo.
Die ervaring die ik nu heb gehad was in een bepaald opzicht gerust positief te noemen, maar in veel sterkere mate eigenlijk ronduit negatief. En die ongein hoef ik niet nog eens allemaal mee te maken. Ik vind het dus wel best zo.![]()
Dat dacht ik op dat moment ook. Maar dat bleek dus een gigantische deceptie. Ik zal hier niet heel diep op de details ingaan (je kunt me altijd nog langs andere wegen bereiken, mocht dat nodig zijn), maar wat er leek te zijn was van de ene op de andere dag weg, en is er volgens mij achteraf ook helemaal nooit geweest.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom was het zo negatief dan, ik dacht dat het allemaal wel okay ging?
En het heeft me dus op een punt doen komen dat ik daar gewoon geen zin meer in heb. Dan maar niet, hoor.![]()
Goh, dat komt me nou bekend voor zegquote:Op donderdag 6 september 2012 20:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dacht ik op dat moment ook. Maar dat bleek dus een gigantische deceptie. Ik zal hier niet heel diep op de details ingaan (je kunt me altijd nog langs andere wegen bereiken, mocht dat nodig zijn), maar wat er leek te zijn was van de ene op de andere dag weg, en is er volgens mij achteraf ook helemaal nooit geweest.
En het heeft me dus op een punt doen komen dat ik daar gewoon geen zin meer in heb. Dan maar niet, hoor.![]()
![]()
Net een battledate verloren...
dafuq man... dit is echt niet mijn moment.
ik verloor NOOIT!YouTube
Als je je daar al druk over maakt.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik verloor NOOIT!C'est la vie
Ahquote:Op donderdag 6 september 2012 21:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik verloor NOOIT!
we dan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: