abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116457605

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_116457650
Die oppervlakkigheid heb je altijd. Ben je mooi klaar mee als je niet fotogeniek bent. Ik heb ook heel bewust oude foto's in mijn profielen staan. Toen was ik nog jong en knap en strak O+ Ofzoiets.. :+
  donderdag 6 september 2012 @ 13:56:12 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116457691
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Die oppervlakkigheid heb je altijd. Ben je mooi klaar mee als je niet fotogeniek bent. Ik heb ook heel bewust oude foto's in mijn profielen staan. Toen was ik nog jong en knap en strak O+ Ofzoiets.. :+
En dan in het echt flink tegenvallen. Nee dank je.
Zou zelf niet de meest lelijke foto's erop zetten, wel iets dat aantrekt. Maar toch wel iets dat realistisch is. Ben niet zo naief dat als hij mijn innerlijk eenmaal heeft leren kennen dat ie het uiterlijk maar voor lief neemt :') Het is toch een combi wat moet bevallen.
pi_116457714
quote:
Hahaha, bij mij is het exact het omgekeerde. Ik word juist knapper naarmate de tijd verstrekt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_116457728
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dan in het echt flink tegenvallen. Nee dank je.
Zou zelf niet de meest lelijke foto's erop zetten, wel iets dat aantrekt. Maar toch wel iets dat realistisch is. Ben niet zo naief dat als hij mijn innerlijk eenmaal heeft leren kennen dat ie het uiterlijk maar voor lief neemt :') Het is toch een combi wat moet bevallen.
Nou heb ik wel weer de ervaring dat ik over het algemeen een leuke uitstraling heb, heb althans niet gehoord dat ik tegenviel.
  donderdag 6 september 2012 @ 13:57:49 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116457752
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef Cassandra87 het volgende:

Nou heb ik wel weer de ervaring dat ik over het algemeen een leuke uitstraling heb, heb althans niet gehoord dat ik tegenviel.
Nouja over het algemeen vertelt men dat dan ook niet (als het tegenvalt). ;)
pi_116457763
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

nouja, als je hier leest
Datingsite-ervaringen #237: Waar de mental sanity er van af spat!
zitten er nog best wel veel succesverhalen tussen :)
Toch werkte het voor mij ook niet, ik heb er over de jaren heen verschillende geprobeerd. Ik denk dat je er toch een beetje de kop voor moet hebben, in eerste instantie is en blijft het een vleeskeuring. Op zich goed dat er sites zijn die het anders aanpakken, alleen zijn er dan toch ook nog een hoop die op het eerste gezicht, als het dan zover is, alsnog afhaken.
En de scheve man/vrouw verhoudingen, de torenhoge verwachtingen, ellenlange eisenlijstjes en de geldklopperij natuurlijk -O-

Edit: overigens vind ik mezelf helemaal zo verkeerd niet, ik ben alleen totaal niet fotogeniek en sta er dus eigenlijk altijd een beetje kansloos op :')
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_116457764
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee maar als het tegenvalt zet je niet door, dat bedoel ik meer..
pi_116457765
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar in haar geval valt het echt niet tegen ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 6 september 2012 @ 13:59:13 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116457788
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef Bartholomeus het volgende:

Toch werkte het voor mij ook niet, ik heb er over de jaren heen verschillende geprobeerd. Ik denk dat je er toch een beetje de kop voor moet hebben, in eerste instantie is en blijft het een vleeskeuring. Op zich goed dat er sites zijn die het anders aanpakken, alleen zijn er dan toch ook nog een hoop die op het eerste gezicht, als het dan zover is, alsnog afhaken.
En de scheve man/vrouw verhoudingen, de torenhoge verwachtingen, ellenlange eisenlijstjes en de geldklopperij natuurlijk -O-
Voor mij werkt het ook niet hoor. Snap wel wat je bedoelt :)
pi_116457798
quote:

Edit: overigens vind ik mezelf helemaal zo verkeerd niet, ik ben alleen totaal niet fotogeniek en sta er dus eigenlijk altijd een beetje kansloos op :')
Het valt wel mee vind ik.
pi_116457867
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:59 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het valt wel mee vind ik.
O+

Ik vind Bart echt knap O+
Maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dat gaandeweg pas zag zoals ik het nu zie, in het begin vond ik hem een tikkeltje doorsnee :@ *duikt weg*
pi_116457933
Sommige mensen worden nu eenmaal niet direct woest aantrekkelijk gevonden, gewoon omdat ze het niet zijn. Ik maak ook wel eens mee dat ik iemand een beetje leuk moet beginnen te vinden, omdat ik eerst denk 'nou ja, volgens mij wel OK', maar dan loop ik er niet heel erg warm voor.

Het kan zijn dat dat pas later komt.

Andersom komt ook wel voor, maar toch minder. Ben net iets te nuchter om voortdurend hals-over-kop verliefd te raken, denk ik.
  donderdag 6 september 2012 @ 14:04:14 #14
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116457935
quote:

[..]

Dat herken ik wel, ik vind mezelf niet echt lelijk ofzo, maar sta wel altijd stom op foto's
pi_116457985
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:02 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

O+

Maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dat gaandeweg pas zag zoals ik het nu zie, in het begin vond ik hem een tikkeltje doorsnee :@ *duikt weg*
Niet iedereen kan fotomodel zijn, de rest is doorsnee of lelijk. Fotomodel valt af, dan is doorsnee de betere van de overgebleven opties O+
pi_116458000
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
Sommige mensen worden nu eenmaal niet direct woest aantrekkelijk gevonden, gewoon omdat ze het niet zijn. Ik maak ook wel eens mee dat ik iemand een beetje leuk moet beginnen te vinden, omdat ik eerst denk 'nou ja, volgens mij wel OK', maar dan loop ik er niet heel erg warm voor.

Andersom komt ook wel voor, maar toch minder. Ben net iets te nuchter om voortdurend hals-over-kop verliefd te raken, denk ik.
Het probleem is alleen dat er weinig mensen zijn die die tijd geven om iemand leuk te vinden
  donderdag 6 september 2012 @ 14:06:34 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116458015
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:04 schreef Mystikvm het volgende:

Mannen kunnen zo veel mooier worden als ik ze beter leer kennen :9 O+
pi_116458052
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:06 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat er weinig mensen zijn die die tijd geven om iemand leuk te vinden
Ik ook hoor, over het algemeen. Gun mensen soms wel een paar dates, maar ben er meestal wel redelijk snel uit of iemand relatiemateriaal is. Noem het kortzichtig, maar ik ben gewoon niet iemand die na jaren hechte vriendschap ineens met iemand de koffer in duikt en er een relatie mee begint. Ik heb het graag snel duidelijk hoe de verhoudingen zijn, wat mij betreft.
pi_116458107
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ook hoor, over het algemeen. Gun mensen soms wel een paar dates, maar ben er meestal wel redelijk snel uit of iemand relatiemateriaal is. Noem het kortzichtig, maar ik ben gewoon niet iemand die na jaren hechte vriendschap ineens met iemand de koffer in duikt en er een relatie mee begint. Ik heb het graag snel duidelijk hoe de verhoudingen zijn, wat mij betreft.
Een paar dates vind ik nog veel O+

En kun je meestal een hoop van aflezen. Maar wat dacht je van mensen die tijdens een date naar het toilet gaan en dan spontaan een telefoontje krijgen? Schijnt echt te gebeuren
pi_116458180
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:05 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Niet iedereen kan fotomodel zijn, de rest is doorsnee of lelijk. Fotomodel valt af, dan is doorsnee de betere van de overgebleven opties O+
Glas is altijd halfvol he O+

Dat sowieso. Maar een instant klik is wel erg uniek, even los van het uiterlijk. Die ben ik niet vaak tegengekomen O+
pi_116458184
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:09 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Een paar dates vind ik nog veel O+

En kun je meestal een hoop van aflezen. Maar wat dacht je van mensen die tijdens een date naar het toilet gaan en dan spontaan een telefoontje krijgen? Schijnt echt te gebeuren
Oh, dat niet, ik ben netjes opgevoed. Maar meestal weet ik het na 5 minuten wel. Soms niet, dan heb ik langer nodig. Maar ik weet wel snel of iemand mij het hoofd op hol brengt of dat ik het gewoon een ontzettend prettig persoon vind.
pi_116458211
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Oh, dat niet, ik ben netjes opgevoed. Maar meestal weet ik het na 5 minuten wel. Soms niet, dan heb ik langer nodig. Maar ik weet wel snel of iemand mij het hoofd op hol brengt of dat ik het gewoon een ontzettend prettig persoon vind.
Is ontzettend prettig soms voldoende? Of wil je echt in het begin al vuur en vonken en alles hebben?

Is trouwens een algemene vraag, ben wel benieuwd waar iedereen op zoek naar is
pi_116458269
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Is ontzettend prettig soms voldoende? Of wil je echt in het begin al vuur en vonken en alles hebben?
Ja, dat wil ik wel in het begin. Als ik bij afwezigheid van iemand niet voortdurend aan haar denk en wel zonder haar kan, dan valt ze in de categorie ontzettend prettig persoon. Die kan ik aantrekkelijk vinden, gezellig, intelligent, leuk om dingen mee te doen, maar ergens ontbreekt er dan iets. Of bij haar, of bij mij op dat moment.

Ik heb het tegenovergestelde ook meegemaakt, en ik weet dat dat voor mij de basis voor een relatie is.
  donderdag 6 september 2012 @ 14:25:06 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116458616
Ik vind een vrouw aantrekkelijk als ik een glimlach op m'n mond krijg. Dat is vaak een combo van gedrag en uiterlijk.

En je zelf zijn is heel belangrijk. En zeker schijt hebben wat iemand er van vind. Of het nou debiek, gay of gek overkomt. Het maakt niks uit. Jij bent op dat moment je zelf!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116458720
Ik heb dat veel minder meegemaakt dan zou moeten -O- wat dat betreft heb ik de laatste jaren van mijn tienerjaren verknoeid al heb ik veel van die relatie geleerd (allereerst wanneer er een punt achter te zetten in het vervolg en niet 5 jaar te blijven hangen :')

Ik heb toen ik Detroit leerde kennen, een of 2 dates gehad en ging na afloop naar zijn huis om te vertellen over die dates. Pas toen Detroit zelf ging daten viel het kwartje dat ik hem wel erg leuk vond O+

En nu is het ook wel vrij duidelijk O+

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:25 schreef ook_gek het volgende:
En je zelf zijn is heel belangrijk. En zeker schijt hebben wat iemand er van vind. Of het nou debiek, gay of gek overkomt. Het maakt niks uit. Jij bent op dat moment je zelf!
Ik kan daar echt voor vallen :Y En dat is uiteindelijk ook de bedoeling, iemand die valt voor wie je bent, sowieso lijkt het me anders veel vermoeiender, continu een masker omhoog houden in zijn/haar bijzijn. Nee dan maar wat langer single en kunnen zijn wie je bent ongeacht wat. Ik merk zelf ook dat ik vrij eerlijk ben over mijzelf, kaarten op tafel, take it or leave it.
  donderdag 6 september 2012 @ 14:30:17 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116458820
Kan ook tegen je werken, soms kan ne beter iets niet zeggen. Hebben vele mensen namelijk voor oordelen over.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_116458874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:30 schreef ook_gek het volgende:
Kan ook tegen je werken, soms kan ne beter iets niet zeggen. Hebben vele mensen namelijk voor oordelen over.
Dat moet ik ten eerste nog leren (mijn sterke punt en mijn zwakke punt tegelijkertijd) maar los van dat denk ik, boeien, dan maar niet. Sowieso als ik ergens een grafhekel aan heb is het vooroordelen dus zulke mensen hoef ik sowieso niet :+
  donderdag 6 september 2012 @ 14:32:42 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116458927
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik snap FOK!kers die het verschil tussen FB en FOK! niet snappen nooit helemaal.
Ik ook niet, het merendeel zal het kunnen scheiden.
Maar ik zie sommige ook meteen op FOK! roepen "HELOEF HEEFT EEN VRIENDIN"

Maar die trap ik er tegen die tijd wel van af. Geen zin in dat gedoe.
quote:
99s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb de "Concratulations on the sex" taart zelf maar opgegeten toen je terugkwam uit Hongarije.

Voor mij is het misschien wel een optie, FOK!hosselen. Aangezien ik in het dagelijks leven al 2 jaar geen single vrouw meer ben tegengekomen.
Een taart met een spelfout ook nog. 10.gif
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_116459149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:02 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

O+

Volgens mij waren je verwachtingen en eisen te hoog. Klopt dat?

Ik heb zelf het probleem dat ik emotioneel gezien vlakker ben dan vroeger. Ik raak van veel dingen niet meer onder de indruk, zoals special effects in films enzo. Ik denk niet dat ik nog in staat ben om verliefd te worden. Misschien ook wel hoor, ik heb geen flauw idee eigenlijk :{
Ik zou al een relatie willen met een vrouw waar ik me gewoon lekker prettig bij voel en mezelf kan zijn. Je weet wel, dat je dan thuiskomt en haar een lekkere knuffel geeft. Dat vind ik dus prettig. Misschien is het ook wel mijn idee van liefde.
  donderdag 6 september 2012 @ 14:42:49 #30
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116459309
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:31 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat moet ik ten eerste nog leren (mijn sterke punt en mijn zwakke punt tegelijkertijd) maar los van dat denk ik, boeien, dan maar niet. Sowieso als ik ergens een grafhekel aan heb is het vooroordelen dus zulke mensen hoef ik sowieso niet :+
Ik heb het meer over de omgeving. En mensen vinden het heel moeilijk om door een voor oordeel te prikken.

Klein voorbeeld.

Als man je nagels gaat vijlen om ze mooi rond te krijgen. Dat is niet mannelijk en gay en je bent een mietje en de vraag "val jij wel op vrouwen" komt al snel.
  donderdag 6 september 2012 @ 14:44:22 #31
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_116459358
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb het meer over de omgeving. En mensen vinden het heel moeilijk om door een voor oordeel te prikken.

Klein voorbeeld.

Als man je nagels gaat vijlen om ze mooi rond te krijgen. Dat is niet mannelijk en gay en je bent een mietje en de vraag "val jij wel op vrouwen" komt al snel.
Zeg dan dat vrouwen vieze nagels een afknapper vinden.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_116459387
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Volgens mij waren je verwachtingen en eisen te hoog. Klopt dat?

Ik heb zelf het probleem dat ik emotioneel gezien vlakker ben dan vroeger. Ik raak van veel dingen niet meer onder de indruk, zoals special effects in films enzo. Ik denk niet dat ik nog in staat ben om verliefd te worden. Misschien ook wel hoor, ik heb geen flauw idee eigenlijk :{
Ik zou al een relatie willen met een vrouw waar ik me gewoon lekker prettig bij voel en mezelf kan zijn. Je weet wel, dat je dan thuiskomt en haar een lekkere knuffel geeft. Dat vind ik dus prettig. Misschien is het ook wel mijn idee van liefde.
Nee hoor :) Heb hem sowieso nooit zo bekeken, zeker in het begin niet, ik was bezet. Klikte direct heel erg goed, veel gemeen, veel lol samen, maar puur als vrienden. Althans.. Verwarring was er wel altijd al omdat je gewoon echt heel veel raakvlakken hebt en dat toch ook wel fijn voelt. Heb hier toen eerlijk over gesproken met beiden en toen was het ook wel even goed zo. Maar ja, dan ben je vrijgezel en slaat de twijfel toch weer toe.

Ik vind de intimiteit en genegenheid heel belangrijk, maar ik ben dan ook gerust een ouderwets type die als ze eerder thuis is de boel aan kant maakt, lekker kookt en haar man in de watten legt :+ Savonds lekker knus op de bank O+
Maar verder vind ik dat maatje ook belangrijk, die interesse toont en waar je dingen mee onderneemt. Of lekker uit eten gaan. En verder een gedeelde toekomstvisie.. Een man zonder kinderwens zou ik niet meer aan beginnen
pi_116459429
quote:

[..]

Klein voorbeeld.

Ja dat begrijp ik wel maar dat is per persoon verschillend. Ik denk dat ik op mijn werk zulk raar volk tegen kom, dat ik nergens meer snel van op kijk en niet meer direct mijn mening vorm

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:44 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Zeg dan dat vrouwen vieze nagels een afknapper vinden.
Of een hekel hebben aan scherpe randjes :+
  donderdag 6 september 2012 @ 14:47:03 #34
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_116459450
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Of een hekel hebben aan scherpe randjes :+
Van die kartels die zo langs de huid schrapen. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_116459716
quote:

[..]

Klein voorbeeld.

Mannen die niet de scherpe randen van hun nagels af vijlen :') |:(
  donderdag 6 september 2012 @ 15:06:49 #36
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116460124
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:54 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Mannen die niet de scherpe randen van hun nagels af vijlen :') |:(
Ik heb dat echt nog nooit gedaan, volgens mij heb ik zelfs geen vijl. :')
C'est la vie
pi_116460145
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb dat echt nog nooit gedaan, volgens mij heb ik zelfs geen vijl. :')
In due time you will learn my friend, you will learn 8-)
  donderdag 6 september 2012 @ 15:25:22 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116460818
Ik las iets interessant over het verband van masturberen, als je niet masturbeert schijn je vanzelf een soort van prestatiedrang te krijgen waardoor je wat meer geneigd bent om ook achter de vrouwen aan te gaan.

Wie oh wie gaat dit uittesten?
C'est la vie
pi_116460893
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:25 schreef heloef het volgende:
Ik las iets interessant over het verband van masturberen, als je niet masturbeert schijn je vanzelf een soort van prestatiedrang te krijgen waardoor je wat meer geneigd bent om ook achter de vrouwen aan te gaan.

Wie oh wie gaat dit uittesten?
jij?
  donderdag 6 september 2012 @ 15:28:13 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116460964
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:12 schreef Cassandra87 het volgende:

Is trouwens een algemene vraag, ben wel benieuwd waar iedereen op zoek naar is
Nog even hierover.

Ik heb zelden dat er gelijk de vonken vanaf springen, ben erg nuchter en verliefd worden vanaf dag 1 dat lukt mij (tot nu toe) nog niet.
Het gaat mij erom dat er wel meer is dan enkel gezelligheid. De lichamelijke aantrekkingskracht moet er zijn, spanning, aangename stiltes en gewoon lol.

En dat zou dan uit kunnen groeien naar meer. Heeft waarschijnlijk zijn tijd nodig bij mij, geen idee. Zelden iemand tegengekomen waarbij ik dat zou kunnen gebeuren.
  donderdag 6 september 2012 @ 15:32:47 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116461140
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

jij?
Ik had deze vraag verwacht, maar ik heb geen zin om achter de vrouwen achter te gaan. Ik ben toch meer van de makkelijk weg.
C'est la vie
  donderdag 6 september 2012 @ 15:36:17 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116461263
Geloof me als je op je gemak je nagels aan het knippen en veilen bent wil je niet weten wat voor opmerkingen je krijgt. Niet dat het mij boeid. Ik kan er alleen om lachen. En als ze vervelend worden zeg ik altijd, vrouwen vinden het niet leuk als ze haaltjes van je nagels in hun kut voelen. Niet dat jij dat weet want verder dan een hand op een vrouw haar rug kom je niet, laat staan in de buurt van haar muts :W

Ach het maakt allemaal niet uitnwat je doet, als je het maar doet omdat je het zelf wilt. En wat een ander er van vind? Dat boeit echt totaal niet!
pi_116461307
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik had deze vraag verwacht, maar ik heb geen zin om achter de vrouwen achter te gaan. Ik ben toch meer van de makkelijk weg.
Ook als je niet zelf wil hosselen moet je wel een ander de kans geven om jou te hosselen. Als in: je moet nog altijd van je luie aars af ~O>
pi_116461364
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:36 schreef ook_gek het volgende:
Geloof me als je op je gemak je nagels aan het knippen en veilen bent wil je niet weten wat voor opmerkingen je krijgt. Niet dat het mij boeid. Ik kan er alleen om lachen. En als ze vervelend worden zeg ik altijd, vrouwen vinden het niet leuk als ze haaltjes van je nagels in hun kut voelen. Niet dat jij dat weet want verder dan een hand op een vrouw haar rug kom je niet, laat staan in de buurt van haar muts :W

Ach het maakt allemaal niet uitnwat je doet, als je het maar doet omdat je het zelf wilt. En wat een ander er van vind? Dat boeit echt totaal niet!
Ik ben wel benieuwd naar de reacties op het moment dat je je nagels aan het veilen bent. Welke biedingen krijg je binnen? _O-
  donderdag 6 september 2012 @ 15:40:15 #45
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116461413
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:37 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ook als je niet zelf wil hosselen moet je wel een ander de kans geven om jou te hosselen. Als in: je moet nog altijd van je luie aars af ~O>
Dat hoeft ook niet meer echt van mij, leuk als het gebeurt maar in een kroeg/discotheek zie ik mezelf niet zo snel gehosseld worden.

En ik vind het prima zo, ik heb mijn opleiding, ik heb mijn werk en ik heb mijn sociale leven.
En vooral dat tweede is nu echt het belangrijkste voor mij.
C'est la vie
pi_116461422
quote:
Ik was ook met een fokster aan het lullen, weet zo ff niet meer wie...

Ik geef haar zelf een 7 hoogstens...

krijg ik als antwoord op me foto:

"sorry maar ik ben een oppervlakkige bitch:("

Einde gesprek.....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 6 september 2012 @ 15:42:19 #47
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116461483
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Einde gesprek.....
Echt ik houd van dat soort vrouwen, liever dan "Je bent mijn type niet" of "je bent heel leuk, maar niet op die manier"

Gewoon "ik vind je niet aantrekkelijk daag"
C'est la vie
pi_116461503
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Einde gesprek.....
wel zo eerlijk :)
pi_116461508
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Echt ik houd van dat soort vrouwen, liever dan "Je bent mijn type niet" of "je bent heel leuk, maar niet op die manier"

Eens....

maar ik pik dat alleen van een vrouw die minstens net zo knap als ik is :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116461522
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:42 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Eens....

stuur mij ook eens een foto?
pi_116461553
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet meer echt van mij, leuk als het gebeurt maar in een kroeg/discotheek zie ik mezelf niet zo snel gehosseld worden.

En ik vind het prima zo, ik heb mijn opleiding, ik heb mijn werk en ik heb mijn sociale leven.
En vooral dat tweede is nu echt het belangrijkste voor mij.
Op sloterdijk staat trouwens een gozer sochtends de krant uit te delen, in mijn hoofd zie jij er zo uit over een paar jaar, kom je er wel eens sochtends? Moet altijd aan jou denken haha
  donderdag 6 september 2012 @ 15:44:47 #52
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116461573
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:42 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Eens....

Ik denk dan "zo geefbaar was je ook weer niet, tschuss"
Ik kan daar niet zo lang in blijven hangen, behalve als ik verliefd ben. Dan breekt de hel los.
C'est la vie
  donderdag 6 september 2012 @ 15:45:19 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116461599
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:44 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Op sloterdijk staat trouwens een gozer sochtends de krant uit te delen, in mijn hoofd zie jij er zo uit over een paar jaar, kom je er wel eens sochtends? Moet altijd aan jou denken haha
Ik kom daar al twee jaar lang elke ochtend.
C'est la vie
pi_116461727
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik denk dan "zo geefbaar was je ook weer niet, tschuss"
Ik kan daar niet zo lang in blijven hangen, behalve als ik verliefd ben. Dan breekt de hel los.
En maar vooral niet verliefd worden he, zelfbescherming. Vind je instelling overigens wel goed ^O^ lekker genieten van je leven :)
pi_116461761
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik kom daar al twee jaar lang elke ochtend.
Weet je wie ik bedoel? Ben je nooit tegen gekomen :+ Denk ik.. Ik loop altijd met mijn verstand op 0 sochtends vroeg.
  donderdag 6 september 2012 @ 15:49:46 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116461786
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Weet je wie ik bedoel? Ben je nooit tegen gekomen :+ Denk ik.. Ik loop altijd met mijn verstand op 0 sochtends vroeg.
Ik denk dat ik hem vanochtend gezien, hij staat toch onder die trap naar de bussen?
C'est la vie
pi_116461816
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik denk dat ik hem vanochtend gezien, hij staat toch onder die trap naar de bussen?
Meestal bovenaan, onderaan staat zon chagrijnige ghanees :+
pi_116461845
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik het jammer. Het is niet alleen uiterlijk dat telt, we kunnen het immers niet allemaal met een fotomodel doen.
  donderdag 6 september 2012 @ 15:51:52 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116461887
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Meestal bovenaan, onderaan staat zon chagrijnige ghanees :+
Oh dan heb ik die chagrijnige Ghanees gezien. _O-
C'est la vie
pi_116461889
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik het jammer. Het is niet alleen uiterlijk dat telt, we kunnen het immers niet allemaal met een fotomodel doen.
ja maar schat vrouwen die dat willen zijn te oppervlakkig om verder te kijken en dat moet jij niet willen
pi_116461922
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Juist... al moet ik zeggen dat ik eerst ook puur alleen uiterlijk gefixeerd was.... nu niet meer gelukkig. Hoort bij het ouder worden denk ik... je bereikt zelf meer, dus wil het liefst ook iemand die ook zo ver is.

Naast uiterlijke kenmerken, vind ik ook uitstraling belangrijk.... in mijn optiek 2 totaal verschillende dingen :')
YouTube
pi_116461925
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ja maar schat vrouwen die dat willen zijn te oppervlakkig om verder te kijken en dat moet jij niet willen
Bestaan er dan vrouwen die niet oppervlakkig zijn? :+
pi_116462024
quote:

[..]

Eens, ik heb nu ook meer de instelling van, een vrouw moet mij niet willen maar ik moet de vrouw willen.
YouTube
pi_116462050
quote:

[..]

Ik walg van oppervlakkige vrouwen, wees maar niet bang O+
  donderdag 6 september 2012 @ 15:55:42 #65
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116462057
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Eens, ik heb nu ook meer de instelling van, een vrouw moet mij niet willen maar ik moet de vrouw willen.
Maar dan ben jij dus weer oppervlakkig.
C'est la vie
  donderdag 6 september 2012 @ 15:55:56 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116462071
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

Je geeft haar anders maar wat GHB? sleurt haar mee de grot in aan ijzeren haken? :P

Nee zonder geintjes. Je bedoelt dat je jouw gevoel niet gaat laten afhangen of zij jou wil? Neem ik aan tenminste. Dat is een goede instelling.

Natuurlijk moet je elkaar beiden willen O+
pi_116462112
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik beschouw mijzelf wel als niet oppervlakkig

Al zal iemand ook gerust in eerste instantie niet mijn type zijn qua uiterlijk. Ik laat me er niet direct door wegjagen (al is er een héééle zeldzame uitzondering waarbij ik spontaan kurkdroog word.. Dan houdt het ook bij mij wel op)
Maar een beperking of een sociale handicap vind ik niet iets om iemand direct de deur te wijzen bijvoorbeeld
  donderdag 6 september 2012 @ 15:57:38 #68
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116462140
Ik ben een ingewikkeld persoon, ik ben volgens mij niet al te oppervlakkig. Maar heb niet echt zin om achter vrouwen aan te gaan. Maar toen het op een presenteerblaadje kwam vond ik het niet interessant.

Ik snap mezelf soms niet. :')
C'est la vie
pi_116462183
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
Ik ben een ingewikkeld persoon, ik ben volgens mij niet al te oppervlakkig. Maar heb niet echt zin om achter vrouwen aan te gaan. Maar toen het op een presenteerblaadje kwam vond ik het niet interessant.

Je bent jong, je komt er nog wel achter :)
  donderdag 6 september 2012 @ 15:58:31 #70
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116462184
quote:

Je bent gewoon lui
pi_116462185
quote:

Misschien ben je te kieskeurig?

Of je hebt tot nu toe nog niet veel mazzel gehad :P
pi_116462248
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:56 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik beschouw mijzelf wel als niet oppervlakkig

Al zal iemand ook gerust in eerste instantie niet mijn type zijn qua uiterlijk. Ik laat me er niet direct door wegjagen (al is er een héééle zeldzame uitzondering waarbij ik spontaan kurkdroog word.. Dan houdt het ook bij mij wel op)
Maar een beperking of een sociale handicap vind ik niet iets om iemand direct de deur te wijzen bijvoorbeeld
Nee, dat vind ik ook niet.
  donderdag 6 september 2012 @ 16:00:10 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116462253
Of hij heeft gewoon nog niet iemand gevonden waarvoor hij even wat moeite wil doen. Gewoon niet interessant genoeg tot nu toe :)
pi_116462272
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik walg van oppervlakkige vrouwen, wees maar niet bang O+
ja dus _O-
pi_116462335
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:00 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

[..]

ja dus _O-
Nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook niks heb met oppervlakkige vrouwen.
Alleen jammer dat het er op lijkt dat de meeste mensen nogal oppervlakkig zijn of zo?
  donderdag 6 september 2012 @ 16:02:55 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116462364
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:58 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Je bent jong, je komt er nog wel achter :)
Denk ik ook.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je bent gewoon lui
Ik beaam dit.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien ben je te kieskeurig?

Of je hebt tot nu toe nog niet veel mazzel gehad :P
Ben ik kieskeurig... weet ik niet. Het is heel simpel ik vind ze leuk of niet. Doe je niks aan, ik ga geen eisenlijstje af of ze er aan voldoet. Het is gewoon een pure gevoelskwestie.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
Of hij heeft gewoon nog niet iemand gevonden waarvoor hij even wat moeite wil doen. Gewoon niet interessant genoeg tot nu toe :)
Er was er eentje, maar dat pakte ik niet helemaal lekker aan en dat pakte ook niet lekker uit.
C'est la vie
  donderdag 6 september 2012 @ 16:06:32 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116462528
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef heloef het volgende:

Ben ik kieskeurig... weet ik niet. Het is heel simpel ik vind ze leuk of niet. Doe je niks aan, ik ga geen eisenlijstje af of ze er aan voldoet. Het is gewoon een pure gevoelskwestie.
Eens.
Sommige mensen hebben zo'n 'klik' met vele mensen anderen niet. En is nog niet eens echte kieskeurigheid ofzo. Tenminste zo zou ik het bij mezelf niet noemen.
pi_116462555
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik beaam dit.
Misschien ben ik ook wel lui?

Op mijn leeftijd zien de meeste vrouwen er niet meer zo lekker uit trouwens. Ik vind ze gewoon oninteressant en daar ga ik niet automatisch achteraan zitten. Maar als ik merk dat zo'n qua uiterlijk oninteressante vrouw wel interesse in me heeft, dan ga ik daar wel serieus op in (al is het maar voor enkele secondes :P )
  donderdag 6 september 2012 @ 16:09:44 #79
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116462656
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je bent gewoon lui
Dat zeg je alleen omdat hij een Surinamer is. :{w
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_116462682
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook niks heb met oppervlakkige vrouwen.
Alleen jammer dat het er op lijkt dat de meeste mensen nogal oppervlakkig zijn of zo?
Ligt vooral aan de ervaringen. Ik heb een klasgenootje gehad die echt bloedmooi was. Ze was een mix tussen indonesisch, braziliaans en nederlands. Maar niemand was goed genoeg voor haar want ze moest er wel mee over straat en ze moest er nat van worden én complimenten krijgen van haar omgeving.
Overigens is het nu echt zo'n plastic stel :')

Ik heb juist van jongs af aan de ervaring dat sommige mensen een hele dikke muur, inclusief gracht, gewapend beton en prikkeldraad om zich heen hebben, maar als je daar eenmaal doorheen bent O+ Stuk mooier dan wanneer je je door een dikke laag plamuur heen worsteld.

Ooohw! Enige nadeel is dat zo'n dikke muur, beton en prikkeldraad zich soms uiten in oppervlakkigheid en desinteresse..

En als mensen zich wat vaker stoten wordt de oppervlakkigheid vanzelf minder
  donderdag 6 september 2012 @ 16:11:38 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116462739
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien ben ik ook wel lui?

Op mijn leeftijd zien de meeste vrouwen er niet meer zo lekker uit trouwens. Ik vind ze gewoon oninteressant en daar ga ik niet automatisch achteraan zitten. Maar als ik merk dat zo'n qua uiterlijk oninteressante vrouw wel interesse in me heeft, dan ga ik daar wel serieus op in (al is het maar voor enkele secondes :P )
Ik ben heel praktisch ingesteld en lui dus wat je dan krijgt is eeuwige redenatie. Maar dan moet ik met haar praten kost weer moeite, en straks zegt ze nee dan heb ik weer tijd verspild. Met meestal de conclusie: ik sta wel goed hier met mijn vrienden
C'est la vie
pi_116462797
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ligt vooral aan de ervaringen. Ik heb een klasgenootje gehad die echt bloedmooi was. Ze was een mix tussen indonesisch, braziliaans en nederlands. Maar niemand was goed genoeg voor haar want ze moest er wel mee over straat en ze moest er nat van worden én complimenten krijgen van haar omgeving.
Overigens is het nu echt zo'n plastic stel :')

Ik heb juist van jongs af aan de ervaring dat sommige mensen een hele dikke muur, inclusief gracht, gewapend beton en prikkeldraad om zich heen hebben, maar als je daar eenmaal doorheen bent O+ Stuk mooier dan wanneer je je door een dikke laag plamuur heen worsteld.

En als mensen zich wat vaker stoten wordt de oppervlakkigheid vanzelf minder
Tsja. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vroeger ook wat kieskeuriger was, al was het maar omdat ik niet door had dat een meid mij leuk vond. Tegenwoordig probeer ik dit soort signalen meer op te pikken maar ik heb wel al gemerkt dat ik zelf gewoon niet zo snel achter een vrouw aan zal gaan.
pi_116462915
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben heel praktisch ingesteld en lui dus wat je dan krijgt is eeuwige redenatie. Maar dan moet ik met haar praten kost weer moeite, en straks zegt ze nee dan heb ik weer tijd verspild. Met meestal de conclusie: ik sta wel goed hier met mijn vrienden
Als ik iemand leuk vind, probeer ik wel met haar te praten maar veel verder dan een "hoi!" kom ik niet :')
Maar misschien vind ik wel dat een vrouw ook wel een beetje moeite mag doen. Ik houd niet zo van vrouwen (of überhaubt mensen) die niets uit zichzelf willen ondernemen of zo?
pi_116462970
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als ik iemand leuk vind, probeer ik wel met haar te praten maar veel verder dan een "hoi!" kom ik niet :')
Maar misschien vind ik wel dat een vrouw ook wel een beetje moeite mag doen. Ik houd niet zo van vrouwen (of überhaubt mensen) die niets uit zichzelf willen ondernemen of zo?
Ik vind het niet erg om wat meer openingen in een gesprek te geven maar praktisch het hele gesprek gaande houden is wel vermoeiend hoor ;)
  donderdag 6 september 2012 @ 16:18:54 #85
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116463017
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb je dan niet wat zelfhaat juist? Als je zelf niet veel praat maar wel mensen niet mag die niet veel praten :P je nicknaam met ondertitel is trouwens vreselijk, sorry ;)
we dan
  donderdag 6 september 2012 @ 16:19:21 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116463030
quote:

[..]

Nouja het is een samenspel toch? Van beide kanten dient geinvesteerd te worden. En de ene keer komt de opening van de vrouw, de andere keer van de man. Net hoe de situatie is..
En tja, meer dan een hoi mag er wel uitkomen, anders ben je gelijk niet echt interessant voor een vrouw. Als een man op mij afstapt, hoi zegt en het daarbij laat.. kan ie het wel bekijken :')
pi_116463047
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg om wat meer openingen in een gesprek te geven maar praktisch het hele gesprek gaande houden is wel vermoeiend hoor ;)
Een gesprek gaande houden vind ik niet zo'n punt ;)
Zeker als (en daar gaan we weer!) de ander niet zo oppervlakkig is.
pi_116463104
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja het is een samenspel toch? Van beide kanten dient geinvesteerd te worden. En de ene keer komt de opening van de vrouw, de andere keer van de man. Net hoe de situatie is..
En tja, meer dan een hoi mag er wel uitkomen, anders ben je gelijk niet echt interessant voor een vrouw. Als een man op mij afstapt, hoi zegt en het daarbij laat.. kan ie het wel bekijken :')
Maar misschien ben je dan gewoon te oppervlakkig voor mij :P
Of te lui. Of gewoon niet geinteresseerd en mensen die mij niet interessant vinden, ga ik sowieso niet zo snel moeite in steken.
  donderdag 6 september 2012 @ 16:23:09 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116463173
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar misschien ben je dan gewoon te oppervlakkig voor mij :P
Of te lui. Of gewoon niet geinteresseerd en mensen die mij niet interessant vinden, ga ik sowieso niet zo snel moeite in steken.
Maar hoe kunnen ze jou interessant vinden als je enkel hoi zegt? :o

Dan zou dat op uiterlijk moeten zijn, maar dat is weer oppervlakkig :o
pi_116463192
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Heb je dan niet wat zelfhaat juist? Als je zelf niet veel praat maar wel mensen niet mag die niet veel praten :P je nicknaam met ondertitel is trouwens vreselijk, sorry ;)
Zelfhaat?

Misschien was ik niet duidelijk. Ik praat graag met mensen, maar over het algemeen alleen maar met mensen die ik de moeite waard vind (en daar vallen alle oppervlakkige mensen automatisch al buiten).
En ik heb tenminste een ondertitel :P
  donderdag 6 september 2012 @ 16:24:21 #91
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116463223
Ik besefte dat ik heel slecht ben met het houden van contact. De enige mensen waardoor ik een beetje uit mijn isolement kom. Houden vooral contact met mij dan andersom.
C'est la vie
  donderdag 6 september 2012 @ 16:25:38 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116463273
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:24 schreef heloef het volgende:
Ik besefte dat ik heel slecht ben met het houden van contact. De enige mensen waardoor ik een beetje uit mijn isolement kom. Houden vooral contact met mij dan andersom.
owja die ken ik wel. Al verschilt dat heel erg per persoon. Bij de ene houd ik juist het contact in stand en bij de ander die ander weer. Net hoe het de relatie is. :)
pi_116463275
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar hoe kunnen ze jou interessant vinden als je enkel hoi zegt? :o

Dan zou dat op uiterlijk moeten zijn, maar dat is weer oppervlakkig :o
Hoe kan ik hun interessant vinden als ze niks terug zeggen? Als ik merk dat ze zelf niet in mij geinteresseerd zijn, haak ik al snel af heb ik gemerkt.

Maar eigenlijk zeg ik tegen iedereen wel hoi (tenzij die persoon me niet boeit dus).
  donderdag 6 september 2012 @ 16:25:53 #94
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116463285
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zelfhaat?

Misschien was ik niet duidelijk. Ik praat graag met mensen, maar over het algemeen alleen maar met mensen die ik de moeite waard vind (en daar vallen alle oppervlakkige mensen automatisch al buiten).
En ik heb tenminste een ondertitel :P
Ja ik blijf mysterieus zodat alle meisjes hier zitten van 'whoaaaaahhhh wie is datttt??? :9~ ' En dan ik zo: 'hiergaanwedan' 8-) en dan ^)
we dan
pi_116463320
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

owja die ken ik wel. Al verschilt dat heel erg per persoon. Bij de ene houd ik juist het contact in stand en bij de ander die ander weer. Net hoe het de relatie is. :)
Zelf heb ik gemerkt dat het het beste is als de initiatie van contact ongeveer 50/50 verdeeld is.
Cue, hoe oud ben je eigenlijk? (van heloef weet ik het al).
  donderdag 6 september 2012 @ 16:27:29 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116463330
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

Hoe kan ik hun interessant vinden als ze niks terug zeggen? Als ik merk dat ze zelf niet in mij geinteresseerd zijn, haak ik al snel af heb ik gemerkt.

Maar eigenlijk zeg ik tegen iedereen wel hoi (tenzij die persoon me niet boeit dus).
Dus het komt erop neer dat jij nooit op iemand af zal stappen :)
En dat ze dus op jou af moeten stappen.. maar dat kan ook niet, want op dat moment vinden ze jou (waarschijnlijk) alleen nog maar interessant ahv je uiterlijk/uitstraling, aangezien er nog geen gesprek is geweest
pi_116463349
quote:
Dat heb ik ook wel. Nou plan ik in ieder geval elke maand een etentje voor mijn vrienden en probeer ik doorgaans nog een maal wat af te spreken. Ik had serieus niet door hoe tof een van mijn vriendinnen is geworden :+ Want ik heb er drie die ik echt al ken vanaf mijn 10e en 13e. En het mooie is.. Die hoef ik ook niet dagelijks te spreken, na maanden radiostilte is het net zo gezellig als in het begin O+
Maar zonder die vaste prik gaat er zo ook weken overheen voor ik contact heb hoor..
pi_116463368
Koffie heeft wel stoer haar O+
  donderdag 6 september 2012 @ 16:28:23 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116463369
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

Zelf heb ik gemerkt dat het het beste is als de initiatie van contact ongeveer 50/50 verdeeld is.
Cue, hoe oud ben je eigenlijk? (van heloef weet ik het al).
Och van sommige personen weet ik gewoon dat als ik het contact niet af en toe aanwakker het enorm zal verwateren. Terwijl ik weet dat we dat beiden niet willen. Dus vind ik het niet erg om daar soms wat aandacht aan te schenken :)

Ik ben 26.
pi_116463374
quote:
16s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja ik blijf mysterieus zodat alle meisjes hier zitten van 'whoaaaaahhhh wie is datttt??? :9~ ' En dan ik zo: 'hiergaanwedan' 8-) en dan ^)
Mysterieus...tsja, dat was ik vroeger wel, maar het leverde me niet veel op. Naja, het leverde wel wat interesse op van de andere kant, maar dat had ik in die tijd gewoon niet door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')