abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 september 2012 @ 13:14:45 #1
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116456490
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 6 september 2012 @ 13:15:20 #2
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116456503
Sorry, had niet door dat ik de lapo had.

Miss, bedankt voor de link. Best verhelderend. Ik heb blanco stemmen nooit echt als een optie gezien maar ben het nu serieus aan het ovewegen :).
pi_116456512
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh, is dat altijd zo geweest? Hoe kan ik dat dan onthouden hebben uit mijn maatschappijleerlessen van een aantal jaar terug? :')

Een simpele google opdracht zegt inderdaad dat ze niets uitmaken, vreemd. _O-
Dat is altijd zo geweest ja. De "blanco" stem is pas in het leven geroepen toen de stemmachines kwamen, om te zorgen dat er nog steeds een mogelijkheid bestaat om een ongeldige stem uit te brengen. (dat zou anders niet kunnen op zo'n machine, en het moest wel qua procedure precies het zelfde zijn als een papieren stembiljet)

Wat natuurlijk wel zo is, is dat door niet te stemmen (of blanco/ongeldig) je de keus dus aan de rest van de massa laat. Als het merendeel van die massa op partij X stemt, en wat minder voor partij Y, stem jij daar dus als het ware mee in dat het zo verdeeld wordt.
pi_116456514
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet en dat is jammer, idd :). Gelukkig hoor ik ook genoeg dingen die wel goed gaan omdat vrienden en een aantal familieleden in de zorg werken.

[..]

Heb je dat niet meegekregen? Er zijn de laatste tijd toch behoorlijk veel klachten over dat ziekenhuis :).
Dat heb ik juist uitermate goed meegekregen. En ik mag/kan alleen maar zeggen dat de gezondheidszorg nooit in gevaar is gekomen en dat de aandacht nogal overdreven is.
  donderdag 6 september 2012 @ 13:19:16 #5
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116456591
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat heb ik juist uitermate goed meegekregen. En ik mag/kan alleen maar zeggen dat de gezondheidszorg nooit in gevaar is gekomen en dat de aandacht nogal overdreven is.
Van wat ik in de media lees vraag ik mij af of dat echt zo is :). Maar misschien heb ik de berichtgeving niet goed genoeg gelezen?

quote:
AL LANGER KRITIEK OP VUMC
Er is al langer kritiek op de kwaliteit van de intensive care van het VUmc. Een jaar geleden klaagde een aan het ziekenhuis verbonden arts bij de inspectie dat de veiligheid van patiënten er gevaar liep. Oorzaak: de gebrekkige samenwerking tussen chirurgen en artsen van de intensive care. Het bestuur van het ziekenhuis stelde de arts op non-actief, maar zegde toe de onderlinge relaties te verbeteren.

Dat lukte niet goed, zo bleek onlangs, ook al meldde het ziekenhuis aan de inspectie dat alles weer in orde was. Opnieuw kaartte een arts de slechte relaties en onveiligheid aan, via het radioprogramma Argos. Ook hij werd op non-actief gesteld. Nadat de inspectie het ziekenhuis onder verscherpt toezicht had gesteld, stapten twee van de drie bestuurders op. Klinisch psycholoog Fred Plukker werd de nieuwe topman.
Neem dit bijvoorbeeld. Is dat door de media opgeblazen?
pi_116456605
quote:

[..]

Dus als je een statement wilt maken, kan je het beste gewoon blanco stemmen :P.
Ja leuk, dan maak je een statement. En dan? Wie gaat er naar dat statement luisteren? Precies niemand.
  donderdag 6 september 2012 @ 13:20:23 #7
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116456617
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ja leuk, dan maak je een statement. En dan? Wie gaat er naar dat statement luisteren? Precies niemand.
Wie gaat er naar je stem luisteren? Precies, niemand.
pi_116456686
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wie gaat er naar je stem luisteren? Precies, niemand.
Er wordt niet naar stemmen geluisterd inderdaad, want ze maken geen geluid. Ze worden alleen geteld, en uitgedeeld aan de partijen die er recht op hebben. Die partijen gaan dan hopelijk iets goeds doen.

De ongeldige stemmen worden alleen maar in de prullenbak gegooid. Denk je nou echt dat er iets gaat gebeuren als die prullenbak dit jaar een beetje voller zit dan andere jaren? En zo ja, wat dan precies? Wat zou er in hemelsnaam moeten veranderen dan?
  donderdag 6 september 2012 @ 13:24:58 #9
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116456733
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:23 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Er wordt niet naar stemmen geluisterd inderdaad, want ze maken geen geluid. Ze worden alleen geteld, en uitgedeeld aan de partijen die er recht op hebben. Die partijen gaan dan hopelijk iets goeds doen.

De ongeldige stemmen worden alleen maar in de prullenbak gegooid. Denk je nou echt dat er iets gaat gebeuren als die prullenbak dit jaar een beetje voller zit dan andere jaren? En zo ja, wat dan precies? Wat zou er in hemelsnaam moeten veranderen dan?
Waarschijnlijk niet als die prullenbak een beetje voller zit dan andere jaren. Maar wanneer die prullenbak overloopt zou dat best eens een verandering kunnen betekenen. Een volk dat laat zien geen vertrouwen te hebben in de huidige partijen, bijvoorbeeld.

Al heb ik niet de ilussie dat mijn stem of blanco stem ook maar iets uithaalt, ik ga wel stemmen.
pi_116456766
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet als die prullenbak een beetje voller zit dan andere jaren. Maar wanneer die prullenbak overloopt zou dat best eens een verandering kunnen betekenen. Een volk dat laat zien geen vertrouwen te hebben in de huidige partijen, bijvoorbeeld.

Al heb ik niet de ilussie dat mijn stem of blanco stem ook maar iets uithaalt, ik ga wel stemmen.
Als je geen vertrouwen hebt in de huidige partijen, moet je een nieuwe partij oprichten. Niet je stem in de prullenbak gooien.

Als de prullenbak overloopt, dan wordt er een grotere prullenbak neergezet. Probleem opgelost.
  donderdag 6 september 2012 @ 13:27:17 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116456796
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:24 schreef Samzz het volgende:

En dan? dan komt alsnog de grootste partij aan de macht.

er verandert niets, behalve als er uiteindelijk zo'n klein percentage nog maar stemt op een partij. Maar dat gaat nooit gebeuren.
  donderdag 6 september 2012 @ 13:27:32 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116456807
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:26 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Als je geen vertrouwen hebt in de huidige partijen, moet je een nieuwe partij oprichten. Niet je stem in de prullenbak gooien.
Ja, goed idee... Nog meer partijen. Ik vind niet dat een blanco stem gelijk staat aan je stem in de prullenbak gooien. Het is imo toch een soort van statement richting huidige partijen dat er een groep mensen is dat zich niet kan vinden in de huidige politiek. Of er wat mee gedaan wordt, is een andere.
pi_116456818
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Van wat ik in de media lees vraag ik mij af of dat echt zo is :). Maar misschien heb ik de berichtgeving niet goed genoeg gelezen?

[..]

Dat lijkt door dat in het in media komt groter dan het is en cruciale informatie ontbreekt inderdaad.
  donderdag 6 september 2012 @ 13:28:27 #14
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116456836
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dan? dan komt alsnog de grootste partij aan de macht.

er verandert niets, behalve als er uiteindelijk zo'n klein percentage nog maar stemt op een partij. Maar dat gaat nooit gebeuren.
Die komt sowieso wel aan de macht, of ik nu blanco stem of op een partij, al is het voor deze verkiezingen best wel onduidelijk.
  donderdag 6 september 2012 @ 13:28:48 #15
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116456848
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:27 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat lijkt door dat in het in media komt groter dan het is en cruciale informatie ontbreekt inderdaad.
En jij bent van de cruciale informatie op de hoogte?
pi_116456852
dat gifje :D :')
pi_116456957
quote:

[..]

Niet en dat is jammer, idd :). Gelukkig hoor ik ook genoeg dingen die wel goed gaan omdat vrienden en een aantal familieleden in de zorg werken.

Echt jammer dat je positieve verhalen altijd alleen op zo'n manier ter ore komt. De media mag haar verantwoordelijkheid op dit vlak wel eens nemen vind ik. Maar ja, niet-sappige verhalen verkopen natuurlijk niet bij het plebs :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_116456979
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:15 schreef Samzz het volgende:
Sorry, had niet door dat ik de lapo had.

Miss, bedankt voor de link. Best verhelderend. Ik heb blanco stemmen nooit echt als een optie gezien maar ben het nu serieus aan het ovewegen :).
Van mij mag de blanco stem wel meegeteld worden bij de zetelverdeling. Ik denk dat het indrukwekkend leeg gaat zijn in de kamer...
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 13:33:24 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116456992
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:32 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Van mij mag de blanco stem wel meegeteld worden bij de zetelverdeling. Ik denk dat het indrukwekkend leeg gaat zijn in de kamer...
Jij gaat blanco stemmen toch?
pi_116456999
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, goed idee... Nog meer partijen. Ik vind niet dat een blanco stem gelijk staat aan je stem in de prullenbak gooien. Het is imo toch een soort van statement richting huidige partijen dat er een groep mensen is dat zich niet kan vinden in de huidige politiek. Of er wat mee gedaan wordt, is een andere.
Als je vindt dat er iets mis is met de huidige politiek dan heb je twee opties:
1) richt een partij op met als kernpunt dat de politiek veranderd moet worden
2) pleeg een coupe

Nog steeds is je stem weggooien op geen enkele manier een stap in de richting van verbetering van de huidige politiek.
  donderdag 6 september 2012 @ 13:34:51 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116457032
Occupy *O*
pi_116457136
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij gaat blanco stemmen toch?
Ik neig ernaar. Ik weet het anders echt niet. Zelfs het minst slechte alternatief is echt te slecht om mijn stem te verdienen vind ik.

En KT, een eigen partij oprichten klinkt leuk, maar dat doe je niet ff snel tussen je baan en de afwas door. Bovendien ben ik van mening dat nog een partij erbij het systeem alleen maar verder ondermijnt. De coalities die steeds gesloten moeten worden blijken in de praktijk regelmatig onhoudbaar. Dat gaat niet beter worden door nog een partij erbij. Wat ik graag zie in de politiek is stabiliteit.

Dus wat mij betreft Bea terug aan de macht :Y)
50.000 O+
pi_116457168
Hoi, niet dat ik iets te vertellen heb, eigenlijk meer een "ik lurk " post.
pi_116457186
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:40 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi, niet dat ik iets te vertellen heb, eigenlijk meer een "ik lurk " post.
Moet jij niet druk zijn met de last minute voorbereidingen? :P
50.000 O+
pi_116457207
En ik heb zo'n trek in c_/ , maar ik heb al een bak op vandaag :(
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 13:42:26 #26
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116457246
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik neig ernaar. Ik weet het anders echt niet. Zelfs het minst slechte alternatief is echt te slecht om mijn stem te verdienen vind ik.

En KT, een eigen partij oprichten klinkt leuk, maar dat doe je niet ff snel tussen je baan en de afwas door. Bovendien ben ik van mening dat nog een partij erbij het systeem alleen maar verder ondermijnt. De coalities die steeds gesloten moeten worden blijken in de praktijk regelmatig onhoudbaar. Dat gaat niet beter worden door nog een partij erbij. Wat ik graag zie in de politiek is stabiliteit.

Dus wat mij betreft Bea terug aan de macht :Y)
Bea geniet iig in het buitenland heel wat meer aanzien dan al onze premiers bij elkaar :').
pi_116457312
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:33 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Als je vindt dat er iets mis is met de huidige politiek dan heb je twee opties:
1) richt een partij op met als kernpunt dat de politiek veranderd moet worden
2) pleeg een coupe

Nog steeds is je stem weggooien op geen enkele manier een stap in de richting van verbetering van de huidige politiek.
Ik ben voor optie twee. En dan wil ik Minister van Informatie (propaganda en informatievergaring) worden. Met grote pet en lange leren jas!
pi_116457533
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:40 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Moet jij niet druk zijn met de last minute voorbereidingen? :P
Niet echt, ben aan het wachten tot de honden weggaan en dan beneden nog poetsen en klaar.
Paar kleine versieringen en dat was het...dacht ik.
pi_116457712
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:44 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben voor optie twee. En dan wil ik Minister van Informatie (propaganda en informatievergaring) worden. Met grote pet en lange leren jas!
50.000 O+
pi_116457724
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:50 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Niet echt, ben aan het wachten tot de honden weggaan en dan beneden nog poetsen en klaar.
Paar kleine versieringen en dat was het...dacht ik.
Heb je de ringen? :P
50.000 O+
pi_116457757
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bea geniet iig in het buitenland heel wat meer aanzien dan al onze premiers bij elkaar :').
Dat is inderdaad nog een sterk argument.
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 13:58:38 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116457770
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Bloemen!
Tafelschikking (of hoe dat ook heet)
Jurk!!!
Balbla en de rest!
pi_116457842
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bloemen!
Jurk!!!
Balbla en de rest!
Getuigen niet te vergeten :P
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 14:02:05 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116457868
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:01 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Zie Bengel.. je moet nog heeeeeel veel regelen!
pi_116457928
quote:

[..]

DRANK!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116457969
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:32 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Echt jammer dat je positieve verhalen altijd alleen op zo'n manier ter ore komt. De media mag haar verantwoordelijkheid op dit vlak wel eens nemen vind ik. Maar ja, niet-sappige verhalen verkopen natuurlijk niet bij het plebs :P
Hoe toch op. Dat iets wel goed gaat in de zorg is de norm, wat daar van afwijkt is nieuws. Ze gaan toch ook niet op het journaal alle landen oplezen waar het vandaag allemaal geen oorlog is?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 6 september 2012 @ 14:07:46 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116458055
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hoe toch op. Dat iets wel goed gaat in de zorg is de norm, wat daar van afwijkt is nieuws. Ze gaan toch ook niet op het journaal alle landen oplezen waar het vandaag allemaal geen oorlog is?
Dan krijg je het sbs shownieuws nieuws.
En kijk hoeveel daar op wordt afgegeven als verteld wordt dat jantje en sandra nu eindelijk getrouwd zijn en ze ooh zo'n leuke dag hebben gehaald.
Of dat die ene hond toch net een puppy meer heeft gekregen dan verwacht

:D
pi_116458115
Ach, over 100 jaar zijn we allemaal dood :P.
Get woke, go broke!
pi_116458212
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

[..]

ik, tegenwoordig kenner, zeg ja :)
  donderdag 6 september 2012 @ 14:12:45 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116458227
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Dat zeg jij :(!
pi_116458318
quote:
Ik zou voor de zekerheid 200 jaar zeggen :+
pi_116458340
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om de feitelijke stand van zaken, maar om de beeldvorming. Nu is het beeld bij de grote massa dat er niets goed gaat in de zorg en dat alles anders moet. Een stuk nuancering van dat beeld zou de gemoederen in dit land goed doen.
50.000 O+
pi_116458351
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik zou voor de zekerheid 200 jaar zeggen :+
Ik gok na chernobyl nog zo'n 5 jaar voor mezelf, zo leef ik iig B-).
Get woke, go broke!
pi_116458359
quote:
Hey, that's my (sig)line :(
50.000 O+
pi_116458371
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:17 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hey, that's my (sig)line :(
helemaal niet, heel wat anders :{w.
Get woke, go broke!
pi_116458377
Oeps
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 14:18:36 #47
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116458402
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik gok na chernobyl nog zo'n 5 jaar voor mezelf, zo leef ik iig B-).
Ik ben jaloers, ik wil ook naar Chernobyl ;(.
pi_116458429
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

En jij bent van de cruciale informatie op de hoogte?
Ja
pi_116458442
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben jaloers, ik wil ook naar Chernobyl ;(.
450 retour incl 6 nachten hotel, dan de tour erbij, was 130 PP geloof ik :).
Get woke, go broke!
  donderdag 6 september 2012 @ 14:21:11 #50
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116458486
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

450 retour incl 6 nachten hotel, dan de tour erbij, was 130 PP geloof ik :).
Dat is helemaal niet duur.
pi_116458506
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:16 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om de feitelijke stand van zaken, maar om de beeldvorming. Nu is het beeld bij de grote massa dat er niets goed gaat in de zorg en dat alles anders moet. Een stuk nuancering van dat beeld zou de gemoederen in dit land goed doen.
Als een bus verongelukt wordt ook niet de nuance aangebracht dat de meeste bussen gewoon keurig op de plaats van bestemming komen. Als mensen uit zo'n bericht zouden opmaken dat het openbaar vervoer overall kut is omdat er een ongeluk is geweest, ligt dat wat mij betreft minder aan het bericht maar meer aan de lezer die graag zwart wit wil oordelen.
pi_116458646
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja in de kast liggen. Moet ik die morgen meenemen denk je?
  donderdag 6 september 2012 @ 14:26:26 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116458667
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:26 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ja in de kast liggen. Moet ik die morgen meenemen denk je?
Lekker laten liggen, wel zo veilig :*
pi_116458681
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bloemen!
Jurk!!!
Balbla en de rest!
Wordt gedaan,
dito
heb ik
dito.
pi_116458696
quote:

[..]

Die komen vanzelf. Als het goed is.
pi_116458715
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

DRANK!
Is geregeld, staat morgen koud. :P
pi_116458755
superleuk bengeltje, ben heel benieuwd naar de foto's en zo :)
pi_116458775
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:28 schreef Ripley het volgende:
superleuk bengeltje, ben heel benieuwd naar de foto's en zo :)
Ja, denk niet dat ik die op fok post. :o
  donderdag 6 september 2012 @ 14:29:52 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116458803
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:28 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ja, denk niet dat ik die op fok post. :o
Pm O+ gewoon eentje van jullie samen in jurk.. nouja jij in jurk dan O+
pi_116458824
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lekker laten liggen, wel zo veilig :*
Ze zijn wel mooi. O+ In de kast blijven ze ook mooi, natuurlijk.
pi_116458844
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Pm O+ gewoon eentje van jullie samen in jurk.. nouja jij in jurk dan O+
En dan gaat die rond. ;( Weet nog niet, kijk nog wel. :)
  donderdag 6 september 2012 @ 14:31:11 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116458861
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:30 schreef Bengeltje het volgende:

En dan gaat die rond. ;( Weet nog niet, kijk nog wel. :)
:o daar sturen we dan de fok knokploeg op af :(
pi_116458893
ah please! IIg eentje van de jurk! :D
pi_116458899
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:o daar sturen we dan de fok knokploeg op af :(
Ik fotoshop er wel een willibrord of hoe heet die vent en barbie gezichtje op. :P
  donderdag 6 september 2012 @ 14:32:29 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116458920
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef Bengeltje het volgende:

Ik fotoshop er wel een willibrord of hoe heet die vent en barbie gezichtje op. :P
;(

Maar het is beter dan niets :Y
pi_116459047
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

;(

Maar het is beter dan niets :Y
Je hebt mijn gezicht toch al eens gezien.
Moet nu weg, hondjes moe maken en dan wegbrengen.. Zal ze missen die twee dagen.
  donderdag 6 september 2012 @ 14:37:08 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116459084
Mocht ik je niet meer spreke. Een fijne dag :* O+
pi_116459095
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:37 schreef Cue_ het volgende:
Mocht ik je niet meer spreke. Een fijne dag :* O+
Dankje. :* Tot over twee daagjes ofzo.
  donderdag 6 september 2012 @ 14:38:10 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116459123
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:37 schreef Bengeltje het volgende:

Je mag alleen terugkomen als die ring om je vinger zit en jullie beiden het 'ja' woord hebben gezegd :(

:*
pi_116459156
hele fijne dag gewenst jullie, bengeltje!
pi_116459248
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:21 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als een bus verongelukt wordt ook niet de nuance aangebracht dat de meeste bussen gewoon keurig op de plaats van bestemming komen. Als mensen uit zo'n bericht zouden opmaken dat het openbaar vervoer overall kut is omdat er een ongeluk is geweest, ligt dat wat mij betreft minder aan het bericht maar meer aan de lezer die graag zwart wit wil oordelen.
Een busongeluk is een incident, geen 'trend' zoals de schijnbaar slechte gezondheidszorg. Het beeld van dat laatste is niet gebaseerd op 1 bericht in de media, maar aan een reeks aan opinies van al dan niet experts in de zorg.

Los daarvan vind ik het aanhalen van alleen die dingen die onder de norm presteren een vreselijk negatieve vorm van aandacht. Jij hebt toch ook liever geen baas die alleen kijkt naar de dingen die slecht gaan en niet naar de dingen waar je hard aan werkt om te verbeteren?

Je hoeft echt geen hiehiephoera-journalistiek te bedrijven om problemen aan te kaarten en tegelijkj ook aandacht te besteden aan bewezen oplossingen voor die problemen. De meeste mensen nemen de moeite niet om achtergronden in te duiken. Dat kun je ze wellicht kwalijk nemen, maar zo is het nou eenmaal. Ik vind dat de media best zijn best mag doen om mensen een genuanceerd beeld voor te schotelen in het geval van een als breed maatschappelijk probleem ervaren onderwerp. En een incidenteel busongeval valt niet in die categorie.
50.000 O+
pi_116459286
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:30 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ze zijn wel mooi. O+ In de kast blijven ze ook mooi, natuurlijk.
Sleutelhangerring voldoet ook op de ceremonie :Y
50.000 O+
pi_116459308
quote:

[..]

Wat een korte huwelijksreis ;(
50.000 O+
pi_116459404
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Wat een korte huwelijksreis ;(
FOK!ken op huwelijksreis *G*
pi_116459416
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Een busongeluk is een incident, geen 'trend' zoals de schijnbaar slechte gezondheidszorg. Het beeld van dat laatste is niet gebaseerd op 1 bericht in de media, maar aan een reeks aan opinies van al dan niet experts in de zorg.

Los daarvan vind ik het aanhalen van alleen die dingen die onder de norm presteren een vreselijk negatieve vorm van aandacht. Jij hebt toch ook liever geen baas die alleen kijkt naar de dingen die slecht gaan en niet naar de dingen waar je hard aan werkt om te verbeteren?

Je hoeft echt geen hiehiephoera-journalistiek te bedrijven om problemen aan te kaarten en tegelijkj ook aandacht te besteden aan bewezen oplossingen voor die problemen. De meeste mensen nemen de moeite niet om achtergronden in te duiken. Dat kun je ze wellicht kwalijk nemen, maar zo is het nou eenmaal. Ik vind dat de media best zijn best mag doen om mensen een genuanceerd beeld voor te schotelen in het geval van een als breed maatschappelijk probleem ervaren onderwerp. En een incidenteel busongeval valt niet in die categorie.
Gewoon een max bedrag aan zorg in je leven. Iedereen krijgt voor een ton zorg daarna preventief ruimen.
Beetje survival of the fittest
pi_116459551
wat had jij voor een stout linkje geplaatst godt?
pi_116459555
quote:

[..]

Fijne dag jullie :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116459581
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:50 schreef Ripley het volgende:
wat had jij voor een stout linkje geplaatst godt?
Niks stouts aan. Gewoon een linkje naar een KPD post.
Snap die overspannen reactie van re ook niet. Misschien weer tijd voor vakantie.
pi_116459590
quote:

[..]

fiJNE DAG! zEG MAAR JA TEGEN L!!!
pi_116459646
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:50 schreef Godtje het volgende:

[..]

Niks stouts aan. Gewoon een linkje naar een KPD post.
Snap die overspannen reactie van re ook niet. Misschien weer tijd voor vakantie.
Het was ook niet het linkje :*
pi_116459681
doe dan even PM/DM godt, ik heb geen zin om zeeen naakte wijven door te spitten :)
pi_116459721
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:53 schreef Ripley het volgende:
doe dan even PM/DM godt, ik heb geen zin om zeeen naakte wijven door te spitten :)
Echt niets aan hoor.
Een foto van een buik van een meid met een plaat beton voor dr kop.
pi_116459729
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Het was ook niet het linkje :*
De omschrijving van wat er achter het linkje zat was ook niet erg schokkend wel?
pi_116459746
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:54 schreef Tally het volgende:

[..]

Echt niets aan hoor.
Een foto van een buik van een meid met een plaat beton voor dr kop.
Mijn omschrijving was nog aardiger. Dit ook maar weghalen? :?
pi_116459815
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:55 schreef Godtje het volgende:

[..]

De omschrijving van wat er achter het linkje zat was ook niet erg schokkend wel?
Je plaatste een linkje en riep daarbij iets over de striae en dat was niet positief he :*
pi_116459843
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:55 schreef Godtje het volgende:

[..]

Mijn omschrijving was nog aardiger. Dit ook maar weghalen? :?
Waarom? Geen linkje naar een foto of naam waaruit je kan herlijden over wie ik het heb :)
En nee aardig is het niet.
pi_116459854
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Je plaatste een linkje en riep daarbij iets over de striae en dat was niet positief he :*
Het was een feitelijke omschrijving van wat er te zien was.
Bij een plaatje van een banaan mag ik niet zeggen dat het een banaan is? :?
  donderdag 6 september 2012 @ 15:00:03 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116459880
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:59 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je weet best dat er onderscheid wordt gemaakt tussen dingen, mensen en mensen in kpd
pi_116459885
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:59 schreef Tally het volgende:

[..]

Waarom? Geen linkje naar een foto of naam waaruit je kan herlijden over wie ik het heb :)
En nee aardig is het niet.
Je had het over deze
http://forum.fok.nl/user/history/329736

Voor de toeschouwers
  donderdag 6 september 2012 @ 15:03:12 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116459987
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je had het over deze
http://forum.fok.nl/user/history/329736

Voor de toeschouwers
Dat was al te raden na jouw opmerking en het betreffende topic erbij gepakt te hebben :+
pi_116460021
quote:

[..]

Ja wel hoor. Dat kan namelijk niet persoonlijk op gevat worden door iets of iemand.
  donderdag 6 september 2012 @ 15:04:05 #92
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116460025
quote:

[..]

Je mag geen negatief commentaar geven.
pi_116460093
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Stel je voor idd :').

Daarom kom ik niet in dat soort topics, die gedrochten blijven maar foto's plaatsen omdat ze nooit eens te horen krijgen dat ze er niet uit zien :').
Get woke, go broke!
  donderdag 6 september 2012 @ 15:09:03 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116460189
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Stel je voor idd :').

Daarom kom ik niet in dat soort topics, die gedrochten blijven maar foto's plaatsen omdat ze nooit eens te horen krijgen dat ze er niet uit zien :').
Incidenteel zit er een leuke foto tussen :).

Ik vind het ook wel flauw, op een normale manier zeggen dat je iets lelijk vindt mag toch, zou je denken.
pi_116460226
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel flauw, op een normale manier zeggen dat je iets lelijk vindt mag toch, zou je denken.
Ach ja, dat zal wel, maar om nou hele topics door te scrollen voor 1 leuke foto, dan kijk ik hier wel :P.

Ik snap het ook deels wel, er wordt des FOK! natuurlijk wel erg veel gebashed soms, maar dit isgewoon censuur :P.
Get woke, go broke!
pi_116460274
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het was geen negatief commentaar dan was ik namelijk een heeeeel stuk botter geweest.
Het was 100% een oprechte omschrijving van het onderwerp op de foto.

Dat tere Zieltjes (Lees: Re) daar niet tegen kan is niet mijn probleem.
  donderdag 6 september 2012 @ 15:12:04 #97
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116460279
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach ja, dat zal wel, maar om nou hele topics door te scrollen voor 1 leuke foto, dan kijk ik hier wel :P.

Ik snap het ook deels wel, er wordt des FOK! natuurlijk wel erg veel gebashed soms, maar dit isgewoon censuur :P.
Bashen hoeft ook niet, maar dit is idd wel overdreven :P.

Ik vind dat je best mag zeggen dat je de tieten niet mooi vindt of al die penisfoto's zum kotzen zijn.
pi_116460288
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zei niet dat het lelijk was!
pi_116460325
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bashen hoeft ook niet, maar dit is idd wel overdreven :P.

Ik vind dat je best mag zeggen dat je de tieten niet mooi vindt of al die penisfoto's zum kotzen zijn.
Nouja, opzich ben ik wel van, als je niets aardigs te zeggen hebt,hou je bek (daar dan he, nergens anders ;)).

Maar idd die soms onsmakelijke foto's, die maken het erg lastig :X.
Get woke, go broke!
  donderdag 6 september 2012 @ 15:14:09 #100
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116460354
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:11 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het was geen negatief commentaar dan was ik namelijk een heeeeel stuk botter geweest.
Het was 100% een oprechte omschrijving van het onderwerp op de foto.

Dat tere Zieltjes (Lees: Re) daar niet tegen kan is niet mijn probleem.
Dat als negatief commentaar opgevat zou worden door de maakster waarschijnlijk?

Maakt ook niet uit, ik vind dat je in deze gelijk hebt.
pi_116460388
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat als negatief commentaar opgevat zou worden door de maakster waarschijnlijk?

Maakt ook niet uit, ik vind dat je in deze gelijk hebt.
Negatief? Zal ze zelf vinden dat ze geen rek strepen heeft? :?
Dan kan ik wel onaardig tegen dr worden! *O*
  donderdag 6 september 2012 @ 15:15:45 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116460417
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nouja, opzich ben ik wel van, als je niets aardigs te zeggen hebt,hou je bek (daar dan he, nergens anders ;)).

Maar idd die soms onsmakelijke foto's, die maken het erg lastig :X.
Ja, dat zeker. Maar je mag toch ook wel zeggen dat je een foto niet mooi vindt :D? Die foto's worden lijkt mij ook gepost om beoordeeld te worden, daar hoort minder enthousiast commentaar ook bij.
pi_116460429
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Die niet van een vorige zwangerschap zijn...
  donderdag 6 september 2012 @ 15:16:26 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116460440
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Zoals ik zei, ik vind het ook een overdreven reactie.
  donderdag 6 september 2012 @ 15:17:11 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116460461
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:12 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik zei niet dat het lelijk was!
Ik heb het in deze niet specifiek over jou, maar over het algemeen *O*!
pi_116460462
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, het is FOK!
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 15:17:21 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116460467
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, dat zeker. Maar je mag toch ook wel zeggen dat je een foto niet mooi vindt :D? Die foto's worden lijkt mij ook gepost om beoordeeld te worden, daar hoort minder enthousiast commentaar ook bij.
Ja ok, maar als mod snap ik de beslissing wel. Het gaat 1 dag goed, 2 misschien en daarna komen toch de KLB-josties weer langs om alles en iedereen tot het bot af te fikken.

het is een beetje een PvdA-methode, ipv op te treden tegen de daders verbieden we het gewoon helemaal ;). Maar in dit geval is het wel te begrijpen. Het zou eigenlijk gewoon in KPD moeten met een leeftijdsgrens :P.
Get woke, go broke!
  donderdag 6 september 2012 @ 15:18:20 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116460518
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ok, maar als mod snap ik de beslissing wel. Het gaat 1 dag goed, 2 misschien en daarna komen toch de KLB-josties weer langs om alles en iedereen tot het bot af te fikken.

het is een beetje een PvdA-methode, ipv op te treden tegen de daders verbieden we het gewoon helemaal ;). Maar in dit geval is het wel te begrijpen. Het zou eigenlijk gewoon in KPD moeten met een leeftijdsgrens :P.
Ik snap het ook wel, hoor.
pi_116460547
quote:

[..]

Je kunt natuurlijk ook gewoon het topic voorgoed sluiten :)

[ Bericht 0% gewijzigd door MissMSX op 06-09-2012 15:19:38 (Freudiaanse vertyping :')) ]
50.000 O+
pi_116460569
quote:

[..]

*proest*
  donderdag 6 september 2012 @ 15:19:57 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116460585
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:19 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Je kut natuurlijk ook gewoon het topic voorgoed sluiten :)
Er is behoefte aan, en FOK! wil daar wel aan voldoen, maar dan dus met deze regels.

Ach, who cares, ik heb niet zoveel met foto's verder.
Get woke, go broke!
pi_116460623
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er is behoefte aan, en FOK! wil daar wel aan voldoen, maar dan dus met deze regels.

Ach, who cares, ik heb niet zoveel met foto's verder.
Deja vu :D
Het feit dat ergens behoefte aan is wil niet zeggen dat jij degene moet zijn die die behoefte bevredigd.
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 15:24:27 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116460778
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:20 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Deja vu :D
Het feit dat ergens behoefte aan is wil niet zeggen dat jij degene moet zijn die die behoefte bevredigd.
Klopt hoor, maar IK ben dan ook geen USmod, of FA (waarom eigenlijk niet) dus ik beslis het niet ;).
Get woke, go broke!
  donderdag 6 september 2012 @ 15:28:07 #114
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116460957
Ik heb anders ook wel in foetushouding in een hoekje liggen huilen toen Godtje m'n tieten lelijke uiers noemde, hoor ;(.
pi_116461111
Had jij ook naakte foto's geplaatst dan, samzz?
  donderdag 6 september 2012 @ 15:33:05 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116461152
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:31 schreef Ripley het volgende:
Jaren geleden een paar keer en niet naakt naakt.
pi_116461192
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:31 schreef Ripley het volgende:
Wie niet.
  donderdag 6 september 2012 @ 15:37:22 #118
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116461301
Ik dacht, ik loop wel even van het station naar de winkel. Is toch verder dan ik dacht :').
pi_116461598
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:34 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wie niet.
"ik", zei de gek

ga ik me nu weer druk maken om een reorganisatie :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  donderdag 6 september 2012 @ 15:45:45 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116461616
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jaren geleden een paar keer en niet naakt naakt.
Tetten :9.
Get woke, go broke!
  donderdag 6 september 2012 @ 15:46:33 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116461652
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, ja, die :P.
pi_116461674
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

staan al in fok2011.rar
  donderdag 6 september 2012 @ 15:48:55 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116461749
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

staan al in fok2011.rar
Waarom moeilijk doen als je voor tieten ook gewoon kunt googlen?
pi_116462001
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

omdat de tieten van iemand die je "kent" toch net ff anders zijn :)

verwachte reactie, ja alle tieten verschillen van elkaar........
pi_116462125
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je hebt tieten en je hebt tieten he.
  donderdag 6 september 2012 @ 15:57:18 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116462129
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef rival het volgende:

[..]

omdat de tieten van iemand die je "kent" toch net ff anders zijn :)

verwachte reactie, ja alle tieten verschillen van elkaar........
Nee, dat klinkt wel logisch. Maar als de kwaliteit in de .rar net zo goed is als in KPD, kan je beter googlen :').
pi_116462155
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, dat klinkt wel logisch. Maar als de kwaliteit in de .rar net zo goed is als in KPD, kan je beter googlen :').
ook dat klinkt logisch ;)
pi_116462249
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

"Deze foto is door de gebruiker verwijdert" - MijnAlbum

Komt je misschien wel bekend voor :P

En, KPD is niet vindbaar in google :)
  donderdag 6 september 2012 @ 16:03:22 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116462394
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:00 schreef stbabylon het volgende:

[..]

"Deze foto is door de gebruiker verwijdert" - MijnAlbum

Komt je misschien wel bekend voor :P

En, KPD is niet vindbaar in google :)
Dat bedoel ik niet ;). Zie bovenstaande.

Wat bedoel je met MijnAlbum, trouwens?
pi_116462675
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet ;). Zie bovenstaande.

Wat bedoel je met MijnAlbum, trouwens?
Ah, de kwaliteit van de inhoud van de foto, niet de kwaliteit van de foto an sich :+

Zo'n gratis NL foto album die overal op FOK! van die rood-gele dead-link-plaatjes achterlaat.
pi_116462869
http://www.telegraaf.nl/v(...)r_ik_dat_wil___.html

Zoiets in OUD levert vast een leuke discussie op. Lekker je poepmonster verschonen midden in een vol restaurant. 8-)
For great justice!
  donderdag 6 september 2012 @ 16:16:18 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116462929
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:14 schreef Q. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)r_ik_dat_wil___.html

Zoiets in OUD levert vast een leuke discussie op. Lekker je poepmonster verschonen midden in een vol restaurant. 8-)
Ik hoef niet uit te leggen dat dit koren op mijn molen tov ouders anno 2012 is he? :').

Asociale mongolen....
Get woke, go broke!
pi_116463340
Heb een keer een kind verschoond zien worden in de treincoupé. Volle luier in het klapbakje onder het tafeltje, moeder en kind bij het volgende station de trein uit.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 6 september 2012 @ 16:29:04 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116463392
quote:
17s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:27 schreef Litpho het volgende:
Heb een keer een kind verschoond zien worden in de treincoupé. Volle luier in het klapbakje onder het tafeltje, moeder en kind bij het volgende station de trein uit.
Was zeker sterrenpoep O+.
Get woke, go broke!
pi_116463435
bij luier verschonen lijkt me de regel dat je dat doet waar volwassenen ook zich van hun excrementen ontdoen: het toilet.
  donderdag 6 september 2012 @ 16:30:40 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116463461
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:30 schreef Ripley het volgende:
bij luier verschonen lijkt me de regel dat je dat doet waar volwassenen ook zich van hun excrementen ontdoen: het toilet.
Waarom. het kind voor alles, het is toch helemaal niet vies?
Get woke, go broke!
  donderdag 6 september 2012 @ 16:37:35 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116463774
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom. het kind voor alles, het is toch helemaal niet vies?
Goed gezegd HW!
pi_116463876
quote:
17s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:27 schreef Litpho het volgende:
Dat het verschoond word in de trein okay. Maar niet als je er de volgende halte uit moet en de luier achterlaat :')
  donderdag 6 september 2012 @ 16:40:52 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116463902
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:40 schreef Tally het volgende:

Dat het verschoond word in de trein okay. Maar niet als je er de volgende halte uit moet en de luier achterlaat :')
Sorry hoor, maar dat moeten ze niet gaan doen in een coupe :{w Doe dat lekker op de wc
pi_116463990
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat moeten ze niet gaan doen in een coupe :{w Doe dat lekker op de wc
Welke toilet?
pi_116464003
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:43 schreef Godtje het volgende:

[..]

Welke toilet?
dan doe je het niet.
pi_116464025
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:')
pi_116464082
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:43 schreef rival het volgende:

[..]

dan doe je het niet.
Dat is al een andere stelling.
  donderdag 6 september 2012 @ 16:45:57 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116464113
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:43 schreef Godtje het volgende:

[..]

Welke toilet?
In de intercitys en meeste stoptreinen zit ie nog gewoon. Alleen niet in de sprinters. Maar daar schijnen de ritjes niet al te lang te duren.
pi_116464162
Gaat het gvd weer over kinderen hier. :(
pi_116464188
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:46 schreef L-E het volgende:
Gaat het gvd weer over kinderen hier. :(
't is hier nog erger dan in OUD :P
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 6 september 2012 @ 16:48:05 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116464215
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:47 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

't is hier nog erger dan in OUD :P
Maar hier mogen we klagen O+
  donderdag 6 september 2012 @ 16:49:10 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116464259
Al beginnen steeds meer mensen hier ook al kinderen te poepen.. dus het wordt steeds moeilijker om zonder gezeik te zeuren :(
  donderdag 6 september 2012 @ 16:49:47 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116464282
tegen kinderen mag altijd natuurlijk B-).
Get woke, go broke!
  donderdag 6 september 2012 @ 16:50:29 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116464313
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:49 schreef HeatWave het volgende:
tegen kinderen mag altijd natuurlijk B-).
Het zeiken bedoel je? 8-)
pi_116464404
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In de intercitys en meeste stoptreinen zit ie nog gewoon. Alleen niet in de sprinters. Maar daar schijnen de ritjes niet al te lang te duren.
'Schijnen' is het juiste woord ja :7
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 16:53:14 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116464422
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:52 schreef MissMSX het volgende:

[..]

'Schijnen' is het juiste woord ja :7
Maar dat stond eig weer los van de discussie die godt wou aangaan. Dus doet niet ter zake :+
pi_116464496
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar dat stond eig weer los van de discussie die godt wou aangaan. Dus doet niet ter zake :+
Niet helemaal, want waar moet je dan die luier verschonen? 'Niet' is niet altijd een optie, tenzij je in de trein wilt zitten met een krijsend kind :7

Overigens zou ik NOOIT mijn kind op het toilet van een NL trein verschonen. Gatverdamme wat een onsmakelijke toestand. Derdewereldland :r
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 16:55:41 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116464525
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:55 schreef MissMSX het volgende:

Niet helemaal, want waar moet je dan die luier verschonen? 'Niet' is niet altijd een optie, tenzij je in de trein wilt zitten met een krijsend kind :7

Overigens zou ik NOOIT mijn kind op het toilet van een NL trein verschonen. Gatverdamme wat een onsmakelijke toestand. Derdewereldland :r
Niet met het kind gaan reizen? :D
  donderdag 6 september 2012 @ 16:55:54 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116464537
quote:

[..]

Dus, gewoon lekker thuis blijven met je koter, beperkte bewegingsvrijheid is je eigen keuze B-).
Get woke, go broke!
pi_116464555
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_116464556
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

o|O
50.000 O+
pi_116464603
pi_116464607
Nou ja, ik begrijp de aversie tegen kinderen in Nederland niet zo. In geen enkel land wordt er zo gewalgd van kinderen als hier.
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 16:58:02 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116464639
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:57 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, ik begrijp de aversie tegen kinderen in Nederland niet zo. In geen enkel land wordt er zo gewalgd van kinderen als hier.
Misschien ligt het aan de Nederlandse ouders! :o
  donderdag 6 september 2012 @ 16:58:23 #161
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116464653
quote:
Misschien wordt het hier meer geuit :7. Overigens, breng eens een bezoekje aan OUD, dan ga je wel anders denken :P.
  donderdag 6 september 2012 @ 16:58:24 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116464654
quote:
Ach, ik heb al eerder gezegd, niet de kinderen, de ouders die (dit is een schoolvoorbeeld) alles en iedereen laten wijken voor hun sterrenkind, dat zijn de mensen die ik haat.

Een kind is een kind, niet mijn hobby, maar het kind is wat het is. Hoe de ouders ermee omgaan, dat maakt het irritant of niet. En het is dus soms ronduit schofterig.
Get woke, go broke!
pi_116464686
quote:

[..]

niet met de trein gaan? oppasser?
pi_116464698
aldus spuit 11 :')
  donderdag 6 september 2012 @ 16:59:41 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116464704
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:59 schreef rival het volgende:
aldus spuit 14 :')
Geeft niet :*
pi_116464739
quote:

[..]

donderdag 6 september 2012 @ 17:02:03 #167
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116464787
quote:

[..]

Ik wel, weerstand opbouwen, hoppa.

Maar serieus, de NS kan een voorbeeld nemen aan DB, die toiletten zijn brandschoon en voorzien van alle gemakken inclusief een stopcontact voor een scheermachine :).
pi_116464811
quote:
0s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op donderdag 6 september 2012 16:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Misschien wordt het hier meer geuit :7. Overigens, breng eens een bezoekje aan OUD, dan ga je wel anders denken :P.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, ik heb al eerder gezegd, niet de kinderen, de ouders die (dit is een schoolvoorbeeld) alles en iedereen laten wijken voor hun sterrenkind, dat zijn de mensen die ik haat.

Een kind is een kind, niet mijn hobby, maar het kind is wat het is. Hoe de ouders ermee omgaan, dat maakt het irritant of niet. En het is dus soms ronduit schofterig.
Ja, misschien is dat het wel. Slecht opgevoede kinderen die een reactie opwekken waardoor een sfeer van kindergruwel ontstaat. Toch jammer voor alle goed opgevoede kinderen en hun ouders :)
50.000 O+
pi_116464823
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:59 schreef rival het volgende:

[..]

niet met de trein gaan? oppasser?
Leuk, we gaan op bezoek bij opa en oma, maar jullie mogen niet mee :P
50.000 O+
pi_116464831
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar serieus, de NS kan een voorbeeld nemen aan DB, die toiletten zijn brandschoon en voorzien van alle gemakken inclusief een stopcontact voor een scheermachine :).
Lekker smerig scheren in dat hok. Moet ik daar rukken in de haren van een ander. :r
En een scheerding zonder batterijen? :? EN scheerdingen en niet nat scheren? :')
pi_116464848
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik denk dat hij een schoner toilet heeft om op te kakken dan in de gemiddelde NL trein te vinden is :P
50.000 O+
pi_116464857
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik denk dat hij een schoner toilet heeft om op te kakken dan in de gemiddelde NL trein te vinden is :P
pi_116464869
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

En heel veel andere treinmaatschappijen ;(
50.000 O+
pi_116464891
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef Godtje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zijn drinkwater is schoner dan dat op een gemiddeld NL treintoilet ;(
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 17:05:04 #175
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116464896
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef Godtje het volgende:

[..]

Lekker smerig scheren in dat hok. Moet ik daar rukken in de haren van een ander. :r
En een scheerding zonder batterijen? :? EN scheerdingen en niet nat scheren? :')
Jij rukt in de treinplee :D? En er is natuurlijk water aanwezig in de trein :7.
pi_116464901
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:04 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En heel veel andere treinmaatschappijen ;(
Hier kan je gratis mee! _O_ Gratis OV! _O_
  donderdag 6 september 2012 @ 17:05:12 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116464902
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:02 schreef MissMSX het volgende:

[..]

[..]

Ja, misschien is dat het wel. Slecht opgevoede kinderen die een reactie opwekken waardoor een sfeer van kindergruwel ontstaat. Toch jammer voor alle goed opgevoede kinderen en hun ouders :)
Waarom? het is niet alsof het marokkanen zijn die last hebben van hun slecht opgevoede ettertjes.

Ouders met een goed opgevoed kind worden toch niet bijv geweigerd door de NS? Wat wij hier allemaal ranten doet niemand kwaad hoor :).
Get woke, go broke!
  donderdag 6 september 2012 @ 17:05:49 #178
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116464920
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:05 schreef Godtje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ze maken wel efficiënt gebruik van de ruimte.
pi_116464949
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Leuk, we gaan op bezoek bij opa en oma, maar jullie mogen niet mee :P
dan komen oma en opa op bezoek, je koopt een auto of je gaat fietsen... :P
pi_116464955
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ongetwijfeld MET plee.

Dat je er niet kunt komen, omdat het te druk is is een ander verhaal :P
50.000 O+
pi_116464974
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ongetwijfeld MET plee.

Soms staan ze zelfs netjes in de rij
pi_116464978
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef rival het volgende:

[..]

dan komen oma en opa op bezoek, je koopt een auto of je gaat fietsen... :P
Een auto kopen voor die ene keer in het jaar ;(
50.000 O+
pi_116464983
quote:

[..]

[ afbeelding ]
ziet die machinist nog wat? :')
  donderdag 6 september 2012 @ 17:07:59 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116464989
quote:

[..]

Dan kan je net zo goed niet gaan :{w
pi_116464992
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef Godtje het volgende:

[..]

Soms staan ze zelfs netjes in de rij
[ afbeelding ]
Geen airco nodig *O*
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 17:08:10 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116464995
Ach, alsof de NS verder wel ooit iets goed doet :').

"het zou eventueel, misschien kunnen gaan onweren"

HALVEER HET AANTAL TREINEN!!!!!!

Droeftoeterig kutbedrijf :').
Get woke, go broke!
  donderdag 6 september 2012 @ 17:08:13 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116464999
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef rival het volgende:

[..]

ziet die machinist nog wat? :')
Net alsof hen dat daar wat uitmaakt :+
pi_116465002
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan kan je net zo goed niet gaan :{w
Nou ja, 12 keer dan :P
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 17:08:29 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116465008
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:08 schreef HeatWave het volgende:

Maar er rijden wel treinen O+
pi_116465020
quote:

[..]

zo belangrijk zijn die opa en oma dus ook niet :7
  donderdag 6 september 2012 @ 17:08:48 #191
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116465022
quote:

Ik vind ProRail eigenlijk veel erger :').
  donderdag 6 september 2012 @ 17:08:57 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116465028
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar er rijden wel treinen O+
Effectief nauwelijks die dag, en er was echt helemaal niets aan de hand :').
Get woke, go broke!
  donderdag 6 september 2012 @ 17:08:58 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116465031
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:08 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Nou ja, 12 keer dan :P
En we hebben skype en cammen en al dat soort zaken. dus ze kunnen elkaar vaak genoeg zien :D
  donderdag 6 september 2012 @ 17:09:07 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116465039
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind ProRail eigenlijk veel erger :').
Same diff :P.
Get woke, go broke!
pi_116465050
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:08 schreef rival het volgende:

[..]

zo belangrijk zijn die opa en oma dus ook niet :7
Nou, stel dat ze in Berlijn wonen. Dat doe je niet ff elke week :P
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 17:09:37 #196
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116465056
quote:

Effectief nauwelijks die dag, en er was echt helemaal niets aan de hand :').
Ik heb geen idee, ben blij dat ik er niet afhankelijk van ben. Maar als geen-auto-bezitter ben ik heel blij dat het er is. En dat ik persoonlijk zelden echt vertraging / ellende heb. :)
pi_116465072
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Net alsof hen dat daar wat uitmaakt :+
als je daar voorop zit wil je vast heel graag dat de machinist ziet wanneer die moet remmen :+
pi_116465077
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ben blij dat ik er niet afhankelijk van ben. Maar als geen-auto-bezitter ben ik heel blij dat het er is. En dat ik persoonlijk zelden echt vertraging / ellende heb. :)
Zolang je maar niet in de spits in de Randstad probeert te reizen :P
50.000 O+
pi_116465081
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:09 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Berlijn! O+
pi_116465083
quote:

[..]

en al zeker niet met de trein, probleem opgelost :P
  donderdag 6 september 2012 @ 17:10:58 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116465112
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Zolang je maar niet in de spits in de Randstad probeert te reizen :P
Zelden/nooit O+
  donderdag 6 september 2012 @ 17:11:07 #202
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116465121
quote:

[..]

Gewoon met de DB, waar je je koter kan verschonen in de plee, want daar hebben ze opklaptafels voor O+.

Deutsche Bahn, echt, NS kan er een hoop van leren :P.
  donderdag 6 september 2012 @ 17:11:16 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116465125
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:09 schreef rival het volgende:

[..]

als je daar voorop zit wil je vast heel graag dat de machinist ziet wanneer die moet remmen :+
Weet je wel vroegtijdig dat je eraf moet springen ;)
pi_116465126
Ik vind de treintoiletten in NL reuze meevallen, met name die grote nieuwe toiletten.
pi_116465129
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef rival het volgende:

[..]

en al zeker niet met de trein, probleem opgelost :P
Dus een auto kopen om 1 keer per jaar naar Berlijn te rijden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50.000 O+
pi_116465135
quote:

[..]

Ongetwijfeld MET plee.

De plee
pi_116465136
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zelden/nooit O+
Preices. Kutbedrijf dus :P
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 17:11:40 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116465140
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef MissMSX het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon niet gaan en skypen! :(
pi_116465157
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Gewoon met de DB, waar je je koter kan verschonen in de plee, want daar hebben ze opklaptafels voor O+.

Deutsche Bahn, echt, NS kan er een hoop van leren :P.
Moet je eerst in Duitsland komen. Jij woont daar al, maar the rest of us... :P
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 17:12:01 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116465160
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Preices. Kutbedrijf dus :P
Nee hoor, ik heb er geen last van :P
pi_116465166
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef MissMSX het volgende:

[..]

SPOILER
hey :(

het was 12 keer :P
pi_116465183
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef Godtje het volgende:

[..]

De plee
[ afbeelding ]
Wel hygienisch :P
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 17:12:45 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116465196
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Moet je eerst in Duitsland komen. Jij woont daar al, maar the rest of us... :P
Je kan gewoon vanaf Schiphol, Amsterdam-Zuid, Duivendrecht, Gouda, Amersfoort, Apeldoorn, Deventer, Almelo, Hengelo met de internationale trein rechtstreeks naar Berlijn.
pi_116465199
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef rival het volgende:

[..]

hey :(

het was 12 keer :P
Nee, niet als ze zover weg wonen o|O
50.000 O+
pi_116465201
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Wel hygienisch :P
En overzichtelijk
pi_116465205
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je kan gewoon vanaf Schiphol met de internationale trein rechtstreeks naar Berlijn.
Moet je eerst op Schiphol zien te komen :P
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 17:13:20 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116465223
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:13 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Er gaan zoveel trams/treinen/bussen er naar toe :{w
pi_116465224
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb er geen last van :P
Ik ook niet, maar dat verandert mijn mening niet :P
50.000 O+
pi_116465234
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er gaan zoveel trams/treinen/bussen er naar toe :{w
Die hebben al helemaal geen plee om je kind te verschonen :P
50.000 O+
pi_116465263
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef Godtje het volgende:

[..]

De plee
[ afbeelding ]
die is nog netjes!

donderdag 6 september 2012 @ 17:14:25 #221
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116465273
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:13 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Of Amsterdam-Zuid, Gouda, Hilversum, Amersfoort en de rest van het traject. Zo ken ik er nog wel een paar :z.

Wel comfortabel reizen, die trein, boordbistro en zo, fijne stoelen, stopcontacten.
pi_116465283
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef Ripley het volgende:
Ik vind de treintoiletten in NL reuze meevallen, met name die grote nieuwe toiletten.
Die ken ik niet.
Overigens zit ik meestal in een sprinter, dus geen toilet :(
50.000 O+
pi_116465308
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Of Amsterdam-Zuid, Gouda, Hilversum, Amersfoort en de rest van het traject. Zo ken ik er nog wel een paar :z.

Wel comfortabel reizen, die trein, boordbistro en zo, fijne stoelen, stopcontacten.
Het ging om kunnen verschonen op een plee he :P
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 17:15:50 #224
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116465324
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Het ging om kunnen verschonen op een plee he :P
Ja, dat kan vanaf die stations op de internationale trein. Overigens ook in de WC's van de NS wel, hoor. Met een beetje creativiteit.
pi_116465373
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:14 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Die ken ik niet.
Overigens zit ik meestal in een sprinter, dus geen toilet :(
Ik neem expres een andere trein van een ander station omdat ik in een trein met toilet wil zitten (reden enigszins medisch, verder niet belangrijk). Ik vind het echt een belachelijk gegeven.

Verder heb ik overigens meer last van het GVB dan van de NS. Over het algemeen kan ik op mijn traject altijd zitten en is ie zelden te laat (amsterdam zuid - hilversum)
pi_116465393
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:14 schreef rival het volgende:

[..]

die is nog netjes!

[ afbeelding ]
Daar kan je nog zitten
  donderdag 6 september 2012 @ 17:18:20 #227
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116465404
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:17 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik neem expres een andere trein van een ander station omdat ik in een trein met toilet wil zitten (reden enigszins medisch, verder niet belangrijk). Ik vind het echt een belachelijk gegeven.

Verder heb ik overigens meer last van het GVB dan van de NS. Over het algemeen kan ik op mijn traject altijd zitten en is ie zelden te laat (amsterdam zuid - hilversum)
Ga je wel eens met de Internationale Trein O+?
  donderdag 6 september 2012 @ 17:18:37 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116465417
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef Samzz het volgende:

Die is wel lekker ja O+
  donderdag 6 september 2012 @ 17:18:48 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116465428
Bus gemist omdat de baas te lang lulde :(
pi_116465444
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, maar om daar te komen... En wat moet je dan met die poepluier? Wachten tot je in die trein zit?
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 17:19:44 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116465464
quote:

[..]

GVB is ook een jostibende idd.

Vanochtend in de spits doodleuk de dam afsluiten voor werkzaamheden, gewoon doen joh! Hoeveel mensen reizen er nou in de spits :').
Get woke, go broke!
  donderdag 6 september 2012 @ 17:19:55 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116465469
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja, maar om daar te komen... En wat moet je dan met die poepluier? Wachten tot je in die trein zit?
Die poepluier moet je thuis laten, net als je kind. Daar waren nu toch al over uit :?
  donderdag 6 september 2012 @ 17:19:57 #233
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116465471
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Bij je houden tot je 'm weg kan gooien?
  donderdag 6 september 2012 @ 17:20:27 #234
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116465490
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die is wel lekker ja O+
Stoel naar achteren, muziekje op en lekker pitten :z.
pi_116465531
quote:

[..]

Ergens is het belachelijk, maar juist daarin doet de NS wel hetzelfde als veel buitenlandse maatschappijen. In 'stoptreinen' zitten zelden toiletten. Zijn meer metrostellen.

Desalniettemin is hun argument van de korte reistijd in die dingen kul. Als ik naar mijn ouders ga zit ik drie kwartier in een stoptrein. Dan kun je natuurlijk vooraf wel even op het station gaan, maar dan moet je betalen :P
50.000 O+
pi_116465563
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die poepluier moet je thuis laten, net als je kind. Daar waren nu toch al over uit :?
Niet o|O
50.000 O+
pi_116465574
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, dat sowieso, maar dat verschonen... waar doe je dat dan?
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 17:22:39 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116465588
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Precies, er is geen enkel excuus om dan de hele coupe er maar mee op te zadelen, gewoon een plastic zakje mee dat je kan afsluiten en meenemen.
Get woke, go broke!
pi_116465593
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb bij de NS gewerkt en toen kreeg je als medewerker nog een gratis kaart voor heel europa. Dus ik heb ongeveer ieder land wel bezocht via de trein. Er zit beter en slechter bij. In Italie zijn bijvoorbeeld de treinen voor lange trajecten supergoed, maar de stoptreinen echte oude boemels die in elkaar zakken. Ik vind ook niet dat je de stoptrein of sprinter een op een kan vergelijken met een internationale trein :)
  donderdag 6 september 2012 @ 17:24:28 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116465654
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:21 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ergens is het belachelijk, maar juist daarin doet de NS wel hetzelfde als veel buitenlandse maatschappijen. In 'stoptreinen' zitten zelden toiletten. Zijn meer metrostellen.

Desalniettemin is hun argument van de korte reistijd in die dingen kul. Als ik naar mijn ouders ga zit ik drie kwartier in een stoptrein. Dan kun je natuurlijk vooraf wel even op het station gaan, maar dan moet je betalen :P
De stoptreinen hier hebben gewoon toiletten. De sprinters idd niet, de intercity's weer wel.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:22 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja, dat sowieso, maar dat verschonen... waar doe je dat dan?
In de plee :7.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:22 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb bij de NS gewerkt en toen kreeg je als medewerker nog een gratis kaart voor heel europa. Dus ik heb ongeveer ieder land wel bezocht via de trein. Er zit beter en slechter bij. In Italie zijn bijvoorbeeld de treinen voor lange trajecten supergoed, maar de stoptreinen echte oude boemels die in elkaar zakken. Ik vind ook niet dat je de stoptrein of sprinter een op een kan vergelijken met een internationale trein :)
Ik vond de stoptreinen in Italië eigenlijk ook wel prima, iig een heel eind goedkoper :). Misschien ligt het aan het deel van het land?
pi_116465721
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

De stoptreinen hier hebben gewoon toiletten. De sprinters idd niet, de intercity's weer wel.

[..]

[..]

Ik vond de stoptreinen in Italië eigenlijk ook wel prima, iig een heel eind goedkoper :). Misschien ligt het aan het deel van het land?
Spinter dan :P

En in de sprinter zit geen plee he :P
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 17:26:17 #242
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116465744
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Spinter dan :P

En in de sprinter zit geen plee he :P
Nee, dus dan kan je ook niet verschonen :7. Net als dat jij niet kan plassen.
pi_116465745
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:21 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ook op korte stukken kan het een probleem opleveren, van amsterdam naar hilversum is een half uur. Ik moet dus een andere trein nemen uit medisch oogpunt. Bloedirritant.
pi_116465757
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, dus dan kan je ook niet verschonen :7. Net als dat jij niet kan plassen.
Dus dan maar genieten van een krijsend kind :7
50.000 O+
pi_116465790
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:26 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ook op korte stukken kan het een probleem opleveren, van amsterdam naar hilversum is een half uur. Ik moet dus een andere trein nemen uit medisch oogpunt. Bloedirritant.
Ik ben het ook niet met de NS eens hoor. Het is echt een onnodige achteruitgang.
50.000 O+
  donderdag 6 september 2012 @ 17:27:37 #246
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116465798
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:26 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dus dan maar genieten van een krijsend kind :7
Spenen, bestaan die nog?
Get woke, go broke!
pi_116465843
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Spenen, bestaan die nog?
Haha, alsof dat helpt :D
50.000 O+
pi_116466037
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Haha, alsof dat helpt :D
Gewoon slaan. Werkt veel beter.
For great justice!
pi_116466087
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

[..]

[..]

Misschien.Waarschijnlijk aan het traject. Ik heb twee keer in een boemeltje gezeten in italie waar geen airco in zat, je de deuren met een soort hefboompje open moest doen en die trein echt te traag voor woorden was.
pi_116466362
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:34 schreef Ripley het volgende:

[..]

Misschien.Waarschijnlijk aan het traject. Ik heb twee keer in een boemeltje gezeten in italie waar geen airco in zat, je de deuren met een soort hefboompje open moest doen en die trein echt te traag voor woorden was.
Jij bent gewoon te snel. :7
For great justice!
pi_116467320
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:41 schreef Q. het volgende:

[..]

Jij bent gewoon te snel. :7
Wanneer vlieg je?
pi_116470870
Miss, heb jij een motorrijbewijs?
pi_116472605
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:10 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wanneer vlieg je?
Zondag. Ben je me zat?
For great justice!
  donderdag 6 september 2012 @ 20:46:40 #254
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116475386
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:59 schreef Q. het volgende:
Zondag. Ben je me zat?
Ja, kun je vandaag niet al weg gaan?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_116475862
Ja. Dat kan.
For great justice!
pi_116477728
Boh, weer zware eerste werkweek sinds de vakentie achter de rug. Ik snap niet hoe mensen dat volhouden inc. een druk sociaal leven -O- .
  donderdag 6 september 2012 @ 21:34:13 #257
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116477915
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef Tegan het volgende:
Boh, weer zware eerste werkweek sinds de vakentie achter de rug. Ik snap niet hoe mensen dat volhouden inc. een druk sociaal leven -O- .
Bikkels! :7
pi_116478058
Date en ik hebben alleen nog gedate terwijl ik vakantie had. Nu gaat hij de echte luie T ontmoeten :'). No joke.
pi_116478231
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef Tegan het volgende:
Koffie. Veel koffie. :7
For great justice!
pi_116478254
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef Tegan het volgende:
Date en ik hebben alleen nog gedate terwijl ik vakantie had. Nu gaat hij de echte luie T ontmoeten :'). No joke.
Oeh, T is binnenkort weer op de markt. :9
For great justice!
pi_116478274
Misschien moet ik een RedBull-verslaving ontwikkelen.
  donderdag 6 september 2012 @ 21:43:02 #262
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116478438
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef Tegan het volgende:
Misschien moet ik een RedBull-verslaving ontwikkelen.
:N
pi_116478455
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:34 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Bikkels! :7
Als ik niet iedere vrijdag vrij was was ik echt al dood geweest.
pi_116478506
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef AirwiN het volgende:

[..]

:N
Ok, dan niet O+.
pi_116478525
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef Q. het volgende:

[..]

Oeh, T is binnenkort weer op de markt. :9
Ik denk het ook :Y .
  donderdag 6 september 2012 @ 21:45:22 #266
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116478584
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:44 schreef Tegan het volgende:
Ok, dan niet O+.
Braaf zo! :*
pi_116478660
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Braaf zo! :*
Ik doe mijn best voor je :@ .
  donderdag 6 september 2012 @ 21:49:09 #268
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116478826
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef Tegan het volgende:
Ik doe mijn best voor je :@ .
Ik zie liever resultaten dan inspanningen.
pi_116479249
Goed dus dat ik je beide geef :7.
  donderdag 6 september 2012 @ 21:55:56 #270
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116479276
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef Tegan het volgende:
Goed dus dat ik je beide geef :7.
De laatste meer dan de eerste helaas. :7
pi_116479343
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef AirwiN het volgende:

[..]

De laatste meer dan de eerste helaas. :7
Ik wist nog niet wat je voorkeur had.
  donderdag 6 september 2012 @ 21:57:32 #272
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116479403
quote:
11s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef Tegan het volgende:
Ik wist nog niet wat je voorkeur had.
Resultaten dus. ~O>
pi_116479476
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:57 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Resultaten dus. ~O>
Welk resultaat had je nog meer in gedachten?
  donderdag 6 september 2012 @ 21:59:19 #274
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116479533
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:58 schreef Tegan het volgende:
Welk resultaat had je nog meer in gedachten?
Hoezo 'nog meer'?
pi_116479786
Je wil niet meer? Mooi.
  donderdag 6 september 2012 @ 22:03:26 #276
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116479861
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:02 schreef Tegan het volgende:
Je wil niet meer? Mooi.
Ik wil altijd meer, dat weet je toch? :9
pi_116479894
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:03 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik wil altijd meer, dat weet je toch? :9
Ik ook!
  donderdag 6 september 2012 @ 22:06:00 #278
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116480064
quote:
11s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:03 schreef Tegan het volgende:
Ik ook!
Kom maar op dan. :9
pi_116480496
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Kom maar op dan. :9
Ik ben er.
  donderdag 6 september 2012 @ 22:15:47 #280
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_116480669
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:12 schreef Tegan het volgende:
Ik ben er.
:9
pi_116487948
:7
  vrijdag 7 september 2012 @ 07:40:55 #282
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_116488163
:O
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_116488826
TGIF!

half dagje nog en dan weekend *O*
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_116488837
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 08:46 schreef JoeBravo het volgende:
TGIF!

half dagje nog en dan weekend *O*
>OUD
pi_116488944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 08:47 schreef Godtje het volgende:

[..]

>OUD
Je bent zelf oud :(
Sarcasme. Herken het.
pi_116489038
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 08:47 schreef Godtje het volgende:

[..]

>OUD
ik had het 'dan mag ik m'n zoon weer ophalen' weggelaten hoor }:|
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_116489058
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 08:59 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik had het 'dan mag ik m'n zoon weer ophalen' weggelaten hoor }:|
Het droop er desalniettemin vanaf :P
50.000 O+
pi_116489059
:+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_116489112
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 08:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je bent zelf oud :(
Moet jij eens naar je tetten kijken over 9 maanden, dan weet je pas wat OUD is.
pi_116489151
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:03 schreef Godtje het volgende:

[..]

Onwijze Uiers Dude!
50.000 O+
pi_116489174
c_/
50.000 O+
pi_116489198
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:03 schreef Godtje het volgende:

[..]

Moet jij een naar mn tetten nu kijken :9
Sarcasme. Herken het.
pi_116489212
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Moet jij een naar mn tetten nu kijken :9
Nu al jojo theezakjes?
RIP!
pi_116489227
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:07 schreef Godtje het volgende:

[..]

Nu al jojo theezakjes?
RIP!
Neen, het tegenovergestelde. Lolo Ferrari is er niks bij :')
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 7 september 2012 @ 09:20:28 #295
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_116489516
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Neen, het tegenovergestelde. Lolo Ferrari is er niks bij :')
Geniet er van zo lang het duurt! :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_116489706
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:20 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Geniet er van zo lang het duurt! :D
Voor mij is het last, maar vriend is er helemaal van in de zevende hemel :') Het arme jong :')
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 7 september 2012 @ 09:28:11 #297
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_116489723
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Voor mij is het last, maar vriend is er helemaal van in de zevende hemel :') Het arme jong :')
Laat hem toch, straks is er niets meer van over he :+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_116489742
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:28 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Laat hem toch, straks is er niets meer van over he :+
Ik kan altijd nog implantaten nemen :+
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 7 september 2012 @ 09:29:44 #299