Jij wordt niet verbannen maar als een drol liefdevol uitgeperst en doorgetrokken naar je natuurlijke habitat: het riool, voorgeborchte voor raddraaiers, schorem en ander geteisem.quote:
Een beetje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:04 schreef Gray het volgende:
Hey Terecht! Stiekum ben jij nog best een Occupy'er, hè?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jij wordt niet verbannen maar als een drol liefdevol uitgeperst en doorgetrokken naar je natuurlijke habitat: het riool, voorgeborchte voor raddraaiers, schorem en ander geteisem.
Het was een film. Zonder tieten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik blote tieten in dat plaatje... Maar ja, die zie ik overal.
quote:
Tsja, films moeten wel tieten hebben. Misschien was dat het probleem.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het was een film. Zonder tieten.
Daar heb je een punt. Misschien moet ik het nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:39 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Tsja, films moeten wel tieten hebben. Misschien was dat het probleem.
Leven op het randje. Fuck it.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Misschien moet ik het nog een keer proberen.
Kan dat dan überhaupt? En ik doe al zo mijn best om een reactionaire rechtse asociale klootzak te zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:53 schreef Terecht het volgende:
[..]
Een kloon zeg je? Nog reactionairder dan je Hoppahoppahuppeldepup-account waarschijnlijk?
Dat kan:quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kan dat dan überhaupt? En ik doe al zo mijn best om een reactionaire rechtse asociale klootzak te zijn.
internetpose <<--- *leegte* --->> werkelijkheidquote:Soms zou ik willen dat mensen mij eens in het echt ontmoette. Dat zou lachen zijn.
Misschien omdat rechts niet salonfähig is?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat kan:
[..]
internetpose <<--- *leegte* --->> werkelijkheid?
Waarom zie je dat vooral bij rechtsjes?
Ach, ik denk in het echt hetzelfde, maar ik ben gewoon wel een hele aardige rechtse klootzak.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat kan:
[..]
internetpose <<--- *leegte* --->> werkelijkheid?
Waarom zie je dat vooral bij rechtsjes?
Dat is dus nog maar een klein handje inmiddelsquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, ik denk in het echt hetzelfde, maar ik ben gewoon wel een hele aardige rechtse klootzak.
Romney. Ach, ik ben meer een Obama-sympathisant, maar natuurlijk heeft Romney wel een punt als hij zegt dat de zwakkere in de samenleving meer geneigd zijn om op Obama te stemmen.
Dat is in Nederland niet anders, daar stemmen werkelozen toch ook vaker sociaal? De meeste mensen kiezen met hun eigen portemonnee. Behalve dat handjevol 'solidaire' mensen dat Groenlinks stemt.
Hoppahoppa in 't echt:quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Soms zou ik willen dat mensen mij eens in het echt ontmoette. Dat zou lachen zijn.
Ik kies ook voor mijn eigen portemonnee en stem dus VVD. Daarbij denk ik dat de minder bedeelde in deze samenleving, op de lange termijn, ook beter af zijn als ze wat minder gepamperd worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is dus nog maar een klein handje inmiddels.
Natuurlijk kiest men voor eigen portemonnee, alleen komt niet iedereen daar voor uit.
Ik ben jonger, geen gezichtsbeharing, geen doek op de kop en geen spijkerjack. Verder best gelijkend.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Hoppahoppa in 't echt:
[ afbeelding ]
Net als een mens dus?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben jonger, geen gezichtsbeharing, geen doek op de kop en geen spijkerjack. Verder best gelijkend.
Volgens mij laten de figuren die zich in een rechts maatpak hijsen en de forum-Bokito uithangen zich juist voorstaan op hun egoisme, want dat is immers reeeel. De wil om macht is het enige wat ertoe doet, zij die daar anders over denken zijn naief, slap en snappen niet hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien omdat rechts niet salonfähig is?
Als linkse kun je de heilige alles voor iedereen overhebbende oh zo sociale figuur uithangen.
Als rechtse wordt je al snel betiteld als egoïstische klootzak en dat soort termen.
Maar dat zei Romney niet. Bovendien:quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, ik denk in het echt hetzelfde, maar ik ben gewoon wel een hele aardige rechtse klootzak.
Romney. Ach, ik ben meer een Obama-sympathisant, maar natuurlijk heeft Romney wel een punt als hij zegt dat de zwakkere in de samenleving meer geneigd zijn om op Obama te stemmen.
Dat is in Nederland niet anders, daar stemmen werkelozen toch ook vaker sociaal? De meeste mensen kiezen met hun eigen portemonnee. Behalve dat handjevol 'solidaire' mensen dat Groenlinks stemt.
Hoe komt dat? Media? Educatie?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:35 schreef Terecht het volgende:
[..]
Maar dat zei Romney niet. Bovendien:
[ afbeelding ]
Het aandeel van de 47% moochers is het grootst in traditioneel Republikeinse staten. Het stemgedrag van Amerikanen is één van de meest opmerkelijke in heel de wereld. Nergens stemmen zoveel mensen tegen hun eigen belang als in de VS.
Het is toch wat he? Hopelijk brengt het internet daar een beetje verandering in.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
FOX News. Het geloof in The American Dream.
Goh. Wat ben ik blij dat dat niet op mij slaat. Ik heb geen enkele wil om macht.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:32 schreef Terecht het volgende:
[..]
Volgens mij laten de figuren die zich in een rechts maatpak hijsen en de forum-Bokito uithangen zich juist voorstaan op hun egoisme, want dat is immers reeeel. De wil om macht is het enige wat ertoe doet, zij die daar anders over denken zijn naief, slap en snappen niet hoe de wereld in elkaar steekt.
Dit wist je misschien nog niet, maar je bent wel een beetje de BNW-Bokito hoor...quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Goh. Wat ben ik blij dat dat niet op mij slaat. Ik heb geen enkele wil om macht.
Ik weet niet eens of ik dat als een compliment, belediging of neutrale opmerking zou moeten opvatten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Dit wist je misschien nog niet, maar je bent wel een beetje de BNW-Bokito hoor...
Ik vind alles goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik dat als een compliment, belediging of neutrale opmerking zou moeten opvatten.
Gelukkig. Dan ga ik nu een blondje met de kop tegen een hek beuken. Ik denk dat het een bijstandsmoeder wordt.quote:
Dan beveel ik je te knielen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Goh. Wat ben ik blij dat dat niet op mij slaat. Ik heb geen enkele wil om macht.
En nu?quote:
Trek een roze tutu aan en doe de handstand terwijl je roept "ik ben een vogel, flieder fladder".quote:
Zou je het plezieren als ik dat in het winkelcentrum deed?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
Trek een roze tutu aan en doe de handstand terwijl je roept "ik ben een vogel, flieder fladder".
Zeer zeker, mijn waarde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zou je het plezieren als ik dat in het winkelcentrum deed?
Pics or it didn't happen!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zou je het plezieren als ik dat in het winkelcentrum deed?
zelfverheerlijking. Viespeuk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:32 schreef Gray het volgende:
Gray:
[ afbeelding ]
But even better in reality.![]()
Zo absurd.quote:
Idd. Maar die agent die heen en weer getrapt werd was dan wel weer grappig.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:07 schreef ohokok het volgende:
[..]
ja he, spanning loopt wel op hier en daar
Nope. Jij wel?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Heb je er al eens een gegeten?
Huh?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, meneer de patholoog-anatoom
"Zo, eens kijken wat die op zijn lever heeft!"quote:Op woensdag 26 september 2012 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
je weet wel, zo iemand die in mensen snijdt om te kijken waaraan ze zijn overleden
"Poe poe, meneer heeft er lekker op los geleefd"quote:Op woensdag 26 september 2012 17:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Zo, eens kijken wat die op zijn lever heeft!"
Zoiets.
Die maakte van zijn hart een zelfmoordkuil!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"Poe poe, meneer heeft er lekker op los geleefd"
Nu je het zegtquote:Op woensdag 26 september 2012 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een muis was
Nee dat is een echte tamme (en schone) rat!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een muis was
Bij mij op de middelbare school hadden al die neo-hippies altijd zo'n rat door hun trui lopen. Wel leuke beesten.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee dat is een echte tamme (en schone) rat!
Erg leukquote:Op woensdag 26 september 2012 17:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bij mij op de middelbare school hadden al die neo-hippies altijd zo'n rat door hun trui lopen. Wel leuke beesten.
Ja, dat zou je niet verwachten. En ze vreten echt alles. En blowen vinden ze ook geweldig. Zielig, ik weet, maar als je zelf stoned bent dan ga je wel eens een grens over.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Erg leukVerbazend aanhankelijk ook.
Oh, dat soort mensen!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
je weet wel, zo iemand die in mensen snijdt om te kijken waaraan ze zijn overleden
Katten ook.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
. En blowen vinden ze ook geweldig.
Papegaaien niet. Die worden er narrig van.quote:
Ik ken anders een uitdrukking: zo high als een Vlaamse papegaai, dus die Belgische papegaaien houden er wel vanquote:Op woensdag 26 september 2012 17:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Papegaaien niet. Die worden er narrig van.
Ah, Doe Maar, Nederwietquote:Op woensdag 26 september 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Stelletje dierenmishandelaars hier
[..]
Ik ken anders een uitdrukking: zo high als een Vlaamse papegaai, dus die Belgische papegaaien houden er wel van
Of zo stoned als 'n garnaal?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ken anders een uitdrukking: zo high als een Vlaamse papegaai, dus die Belgische papegaaien houden er wel van
Oh en btw dat is niet waar....die kat heeft gewoon daar gezittten en genoten van.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Stelletje dierenmishandelaars hier
Slechts 1 paar.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh en btw dat is niet waar....die kat heeft gewoon daar gezittten en genoten van.
Anyhoos Lavenderr - heb je wat leuke schoenen gekocht op vakantie?
Nou zeg! Dat is zeker netjes MAAR - accessories en handtasjes?quote:
1 kettinkje op de hippiemarktquote:Op woensdag 26 september 2012 19:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nou zeg! Dat is zeker netjes MAAR - accessories en handtasjes?
Bummer!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
1 kettinkje op de hippiemarkt
is nu al stuk trouwens
Kan je t niet goed maken?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
1 kettinkje op de hippiemarkt
is nu al stuk trouwens
Nee joh, was ook een goedkoop dingetje, dus had er ook geen al te hoge verwachtingen van.quote:
beter goed gejat..quote:
En dit mash up's.quote:
Erm, what?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef ohokok het volgende:
jij hebt gewoon een stevige beurt nodig van een dominante frou, die jou opdrachten geeft, tuinhek.
het wordt eens tijd man![]()
goed advies toch?
kan je wel tegen he?
Jezelf quoten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Erm, what?Hoe kom je daar nou bij?
Hmm, daar ging wat mis blijkbaarquote:
Wat een vreemde postquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef ohokok het volgende:
jij hebt gewoon een stevige beurt nodig van een dominante frou, die jou opdrachten geeft, tuinhek.
het wordt eens tijd man![]()
goed advies toch?
kan je wel tegen he?
Die man is echt volledig gestoord. Fantastisch.quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die man is echt volledig gestoord. Fantastisch.
Sowieso is dat trouwens echt een goed programma.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |