Huh?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, meneer de patholoog-anatoom
"Zo, eens kijken wat die op zijn lever heeft!"quote:Op woensdag 26 september 2012 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
je weet wel, zo iemand die in mensen snijdt om te kijken waaraan ze zijn overleden
"Poe poe, meneer heeft er lekker op los geleefd"quote:Op woensdag 26 september 2012 17:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Zo, eens kijken wat die op zijn lever heeft!"
Zoiets.
Die maakte van zijn hart een zelfmoordkuil!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"Poe poe, meneer heeft er lekker op los geleefd"
Nu je het zegtquote:Op woensdag 26 september 2012 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een muis was
Nee dat is een echte tamme (en schone) rat!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een muis was
Bij mij op de middelbare school hadden al die neo-hippies altijd zo'n rat door hun trui lopen. Wel leuke beesten.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee dat is een echte tamme (en schone) rat!
Erg leukquote:Op woensdag 26 september 2012 17:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bij mij op de middelbare school hadden al die neo-hippies altijd zo'n rat door hun trui lopen. Wel leuke beesten.
Ja, dat zou je niet verwachten. En ze vreten echt alles. En blowen vinden ze ook geweldig. Zielig, ik weet, maar als je zelf stoned bent dan ga je wel eens een grens over.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Erg leukVerbazend aanhankelijk ook.
Oh, dat soort mensen!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
je weet wel, zo iemand die in mensen snijdt om te kijken waaraan ze zijn overleden
Katten ook.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
. En blowen vinden ze ook geweldig.
Papegaaien niet. Die worden er narrig van.quote:
Ik ken anders een uitdrukking: zo high als een Vlaamse papegaai, dus die Belgische papegaaien houden er wel vanquote:Op woensdag 26 september 2012 17:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Papegaaien niet. Die worden er narrig van.
Ah, Doe Maar, Nederwietquote:Op woensdag 26 september 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Stelletje dierenmishandelaars hier
[..]
Ik ken anders een uitdrukking: zo high als een Vlaamse papegaai, dus die Belgische papegaaien houden er wel van
Of zo stoned als 'n garnaal?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ken anders een uitdrukking: zo high als een Vlaamse papegaai, dus die Belgische papegaaien houden er wel van
Oh en btw dat is niet waar....die kat heeft gewoon daar gezittten en genoten van.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Stelletje dierenmishandelaars hier
Slechts 1 paar.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh en btw dat is niet waar....die kat heeft gewoon daar gezittten en genoten van.
Anyhoos Lavenderr - heb je wat leuke schoenen gekocht op vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |